Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

new medal of honor


Recommended Posts

No bez przesady, 30fps to bez problemu da się odróżnić. Stare gry 8 bitowe na telewizorach opierały się na 50 fps i wyraźnie było widać jak coś się przycinało. Przynajmniej jak spędziłem parę lat w młodości na programowaniu dem w assemblerze na C64 to się wzrok na to wyczulił :) 60fps to dla mnie minimum żeby grało się przyjemnie.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nie wiem, nie gram w darmowe dlc do trybu multi ;). Pograłem wczoraj za to 30 minut w multika i generalnie strzelanie jest satysfakcjonujące. Coś pomiędzy CoD a BF'em. Jedyne do czego mogę się dowalić to optymalizacja-zmiana mapy trwa u mnie tak długo, że czasem drużyna zdąży pogrzebać szanse na zwycięstwo zanim w ogóle się włączę do gry :/.

Edited by Nath
Link to post
Share on other sites

Zrobiłem małą kompilację z HK416. Nie wiem, czy można na podstawie tych paru akcji wyczuć, że detekcja trafień jest w tej grze dosyć dziwna.

 

No to fakt, strzela się dość dziwnie, mogli zrobić tak jak jest w BFie bo i tak mało czym ta gra się od niego różni (oprócz mniejszych map i nadludzkich specjalnych umiejętności...). Ech a miała być realistka :(.

Edited by Quchy
Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie ta gra to jednocześnie wielki zawód i wielkie zadowolenie. Zadowolenie z dwóch względów. Po pierwsze "powolne" wymiany ognia, a pod tym względem MoH zbliżył się (jeśli można tak powiedzieć) do rzeczywistości. Bardzo podobała mi się także fabuła, ujęcie w niej prywatnych odczuć bohaterów. Przyniosło to jakieś odświeżenie w porównaniu do współczesnych strzelanek (szczególnie CoD), gdzie dopiero pod koniec gry dowiaduję się o co się w ogóle rozchodzi. Zawiodłem się ogromnie na skandalicznie krótkiej kampanii (posiedzenie od popołudnia do nocy), co jest jednak standardem w dzisiejszych czasach oraz na skandalicznym wykonaniu gry. Pełno bugów, AI momentami gorsze niż w ArmA 2. Multi też mnie nie przekonuje (jakoś nie mogę przełknąć walki sojuszników :D). Gra nie warta wydania 150zł. Jeżeli ktoś chce kupić grę DICE, lepszą inwestycją jest Battlefield 3.

Link to post
Share on other sites

Najnowszy MOH ma rzeczywiście bliżej do CODów niż do BF ale dla mnie nie jest to wcale wadą. Bardziej przeszkadzają mi bugi (średnio co 4 - 5 gier rozłączenie albo zwis), fatalna optymalizacja (CODy chodzą mi płynnie na wiele wyższych detalach, a poziom grafiki jest podobny), wspomniana już mała penetracja pocisków (pociski 7,62 mają problem przebić drewnianą ścianę..) i co strasznie irytowało mnie na początku - nasz super spec op hasu gosu pro uber killer nie jest w stanie wskoczyć (albo chociaż mozolnie wdrapać sie) na skrzynkę sięgającą mu do pasa. Wiele takich skrzynek czy skał ma szklane ściany i to co instynktownie chciało by się przeskoczyć trzeba grzecznie obejść do okoła. Poza tym w rozgrywce kontrola sektorów (nazwa klasyczna CTF ^^ ) często drużyna, w której gracze mają lepsze komputery i szybciej dogrywają mapę zaczyna z już zdobytymi dwoma flagami. A wystarczyło dać jakiś tam czas do rozpoczęcia rozgrywki dla wyrównania szans. Do zalet należy zaliczyć motyw z oddziałami różnych państw, co dodaje pewnego smaczku grze. W sumie - rewolucji na skalę Dooma raczej nie ma =] Ot, kolejny modern shooter: my sobie postrzelamy, a producent zarobi parę milionów zielonych.

Link to post
Share on other sites

wspomniana już mała penetracja pocisków (pociski 7,62 mają problem przebić drewnianą ścianę..

 

W BF3 M98B i BFBC2 M95 mają problemy z przebiciem ściany, ale by M95 niszczyło helikopter dwudziestoma strzałami to nie widać przeciwwskazań... W CoD jednak lepiej to wyszło, można jakoś camperów wybijać.

Edited by WszystkoZajęte
Link to post
Share on other sites

W BF3 M98B i BFBC2 M95 mają problemy z przebiciem ściany, ale by M95 niszczyło helikopter dwudziestoma strzałami to nie widać przeciwwskazań... W CoD jednak lepiej to wyszło, można jakoś camperów wybijać.

Moim zdaniem dobrze że M95 nie przebija ścian , tylko metalowe i drewniane płoty. Ponieważ powiększyła by się społeczność graczy latających z wh i strzelających po ścianach. A co do helikopterów. To że M95 rozbija blackhawk'a na 20 strzałów to źle ?(jeżeli jest tak jak mówisz) Jeżeli się nie mylę to właśnie na spawnie dostajesz 3/4 magazynki po 5 naboi. Więc jeżeli uda Ci się trafić za każdym strzałem to później musisz szukać gościa z amunicją. Tylko raz udało mi się zestrzelić blackhawk'a z m95. Ale lecącym się nic nie dzieje. Po prostu spadają na spadochronach. Jak dostaniesz rpg to czasami rozwali cały helikopter a czasami po prostu zacznie spadać i musisz uciekać. Więc myślę że jest to dobrze zbalansowane. To samo w BF3. A co do MOH'a. W 2010 te pociski latały jakbym strzelał grochem. 3/4 magazynka szło na jednego gościa. I chyba widać że nie zmieniło się to w najnowszym. Szczerze nie grałem w najnowszego bo wolę poczekać na opinię i nie kupować w ciemno. Może kupię jak cena opadnie. Bo wydawać 120 zł na grę pełną bugów i dziwną rozgrywkę ?
Link to post
Share on other sites

Ej panowie. Że tak powiem, ściągnąłem pirata ale tylko do Single player, i pojawia się problem z 2 czy 3 misją, gdzie jest Intro w metrze/pociągu i wybucha pociąg. Następuje crash... wiadomo dlaczego. Co z tym zrobić? W necie gdzieś widziałem wyjście ale nie mogę tego znaleźć...

Link to post
Share on other sites

W BF3 M98B i BFBC2 M95 mają problemy z przebiciem ściany, ale by M95 niszczyło helikopter dwudziestoma strzałami to nie widać przeciwwskazań... W CoD jednak lepiej to wyszło, można jakoś camperów wybijać.

 

W BF2 właśnie to mi się podobało, że jak dobrze wymierzyłeś z M95 (nie wiem jak inne kampy), to mogłeś zabić pilota albo kolesia za minigunem. Co do 20 strzałów i blackhawk robi papa - w realu wystarczyłoby tylko pare pocisków .50 wpakowanych w silniki.

Link to post
Share on other sites

 

 

W BF2 właśnie to mi się podobało, że jak dobrze wymierzyłeś z M95 (nie wiem jak inne kampy), to mogłeś zabić pilota albo kolesia za minigunem. Co do 20 strzałów i blackhawk robi papa - w realu wystarczyłoby tylko pare pocisków .50 wpakowanych w silniki.

 

Ja pilota z granatnika ściągam :P

 

Sprawdzę potem, czy magazynek z M95 jest w stanie zniszczyć ścianę, ale wiem, że "wiertarką" (elektronarzędzie, jak to epicko brzmi) nie ma problemu.

Edited by WszystkoZajęte
Link to post
Share on other sites

Tak, w BF2 mogłeś zabić pilota/strzelca z M95. Tak samo jak z każdego wkm-u w tej grze. Inne snajperki z tej gry ( M24, L96A1, Typ88, SWD ) nie mogły nic zrobić pilotom.

 

Z granatnika, w BF2, jak komuś się udało, mógł zabić pilota w czoperze.

 

Wracając do MoH Warfighter.

 

Kampania jest fajna, podoba mi się. Sprawiła mi wiele problemów. O ile misje niektóre chyba pomyliły się z NFS, to... nie ważne.

Trochę cienko że od Moh2010 ginie kolejny członek tej grupy, jakoś tak mi to nie leży trochę.

Dla mnie fajnym motywem jest gra "Preacherem" i nowym kolesiem, "Stumpem".

Co do Polaków z GROMu. Panowie z EA chyba przesadzili, wkurza mnie u nich ( GROMowców ) perfidny, wschodnio-europejski, ruski akcent, takie durne zaciąganie w j. angielskim i bełkot po polsku. Nie tak panowie.

 

Ogólnie rzecz biorąc, 140zł czy więcej za tę grę bym nie dał, mając na myśli tylko Single Player. Nie wiem jak multi, ale tego jeszcze nie próbowałem. Gra 7/10, za sam SP. Jest ok.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...