Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zatrzask lufy był na swoim miejscu. Sprawdziłem jeszcze czy aby lufa nie wysunęła się w jakiś sposób z komory. Było jakieś 0,5 mm miejsca więc ją delikatnie dopchnąłem. Niestety po tym zabiegu sytuacja jeszcze się pogorszyła i fpsy oscylują w okolicach 530 w tej chwili ze skokami do 550 średnio raz na 5 strzałów.

 

Eh, czas na rozbiórkę kompletną. Dzięki za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Ok, poradziłem sobie z problemem sam. Nie wiem z czego wynikała ta mała ilość fps (najprędzej ze sprężyny Ultimate niby M170), ale po powrocie do większości części stockowych wynik jest zadowalający. Może to nie maks co można z KWA wycisnąć ale nie jest źle. Wstawiłem ponownie zębatki stockowe, głowicę cylindra również, tłok SHS 14 stalowych zębów, głowica tłoka SHS czerwona wentylowana, sprężyna Guarder M150.

 

Wynik: stabilne 540 fps (ok. 165 m/s)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ok, poradziłem sobie z problemem sam. Nie wiem z czego wynikała ta mała ilość fps (najprędzej ze sprężyny Ultimate niby M170), ale po powrocie do większości części stockowych wynik jest zadowalający. Może to nie maks co można z KWA wycisnąć ale nie jest źle. Wstawiłem ponownie zębatki stockowe, głowicę cylindra również, tłok SHS 14 stalowych zębów, głowica tłoka SHS czerwona wentylowana, sprężyna Guarder M150.

 

Wynik: stabilne 540 fps (ok. 165 m/s)

 

 

Siema sąsiad za miedzy :icon_mad: mogę ci doradzić jak uzyskać na sp150 Guarder stabilne 600fps 2~6 fps skok napisz na pw. to tobie podpowiem :icon_mad:

 

 

Ta sprężyna przy tej sile nie wiem ale przy mojej konfiguracji pewnie gdzieś 700 fps by dała :icon_idea:

Miałem na dyszy Protecha podwójnej doszczelnienie 520fps sp150 komora kwa :icon_confused3: kiepsko

Na dyszy stock kwa po mojej modyfikacji naprawdę duży wyszło bo 601~606fps to poszło o 80 fps do góry

Więc radze nie zmieniajcie dyszy i komory bo jest ona mega szczelna i razem dobrze współpracują.

Edited by Ice Men
Link to post
Share on other sites

Wrzucę bo ludzie ciekawi :icon_lol:

 

Zacznę od części tą głowice

http://azteko.pl/dee...c04-p-6044.html

 

Dyszę kwa rozwierciłem najpierw wiertłem 5mm ostrym a później dałem tokarzowi żeby dopracował resztę

Średnica prowadnicy dyszy jest 5,63 i musisz dopracować ją do tych wymiarów bo kwa ma mniejszą średnice

Metal z którego dysza jest czyli alu wykonana i na prawdę do obróbki jest ciężki

i to tyle na sp150 guardera wyszło 600fps

Edited by Ice Men
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam

Właśnie kupiłem M4 CQR MOD1 KWA USA,i chciał bym przeprowadzić tuning tej repliki. Mam do wydania około 500 zł

Chciał bym uzyskać stabilne FPS-y tak do max 420. Co polecacie zmienić żeby uzyskać lepszą celność i zasięg bez zbytniego wzrostu mocy??? Podobno warto wymienić silnik na inny bo stokowy jest dość słaby

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Cylinder zmień na typ 1, głowicę tłoka na wentylowaną(choć nie jest to konieczne), gumkę hop-up na systemę i więcej nie grzeb :icon_wink:

Silnik możesz zmienić,ale na stockowej sprężynie daje radę.

 

Za resztę pieniędzy kup lufę Promyka. Poniżej nie schodź, bo nie ma sensu.

Edited by Nitro
Link to post
Share on other sites

Panowie pojawił mi się mały problem z moją KWA LMT. Otóż śmigał sobie spokojnie na springu m120 na chińskich kablach i lipo 11.1, wszystko pięknie fajnie. Postanowiłem wymienić kable na niskooporowe ze sklepu modelarskiego (przewody 1,5mm^2 około 400 żyłek), tylko wtyki do silnika są nieco większe niż stockowe bo tych akurat nie mieli na stanie, założyłem sprężynę sp130 i silnik zaczął się grzać po auto albo po szybkim singlu. W porządku, zdarza się. Powróciłem do wcześniejszej sprężyny (M120) i zauważyłem, że chwyt robi się ciepły po szybkim singlu/auto. Wcześniej tego nie było. Czym może być to spowodowane? Dodam, że styki do silnika są zlutowane z kablami. Bateria LiPo 11.1 redox 20 C.

 

Zapomniałem dodać- nie posiadam ani mosfetu ani bezpiecznika

Edited by dybo
Link to post
Share on other sites

Lufa promyka siedzi, gumka G&G również, głowica tłoka i tłok również wymienione. Tu jednak chodzi o problem grzejącego się silnika po wymianie kabli. Może po prostu po wymianie kabli na niskooporowe, przechodzi przez nie za duży prąd do silnika? Czy wstawienie mosfetu tudzież bezpiecznika w jakikolwiek sposób ograniczy prąd płynący do silnika? Na roofie mi nie zależy bo i tak jest kosmiczny.

 

Jak widać, o elektronice nie mam pojęcia dlatego z zapytaniem zwracam się do mądrzejszych.

Link to post
Share on other sites

Wyreguluj śrubę od silnika w chwycie pistoletowym. Jeżeli się grzeje to raczej jest za mocno dokręcona więc odkręć ją o jeden obrót i zobacz czy się coś poprawiło.

 

P.S. Chociaż przy lipo 11.1 i trochę większym obciążeniu jakim jest sprężna M130 może to nic nie dać, po prostu silnik się trochę męczy.

Edited by piotrekltk
Link to post
Share on other sites

A na dobrą sprawę, macie jakiś sposób na wyregulowanie silnika? Coś w stylu "skręć tak mocno aż silnik zacznie wolniej chodzić i odkręć o 3 obroty"? Bo ja robię to na ucho ale przedział w którym silnik wydaje te same tony jest dość szeroki (kilka obrotów w jedną i w drugą stronę)

Link to post
Share on other sites

Bo po popuszczeniu śruby dociskającej silnik do zębatki, słychać, że silnik przestał się męczyć więc się cofnął i mniej naciska na zębatkę silnikową

 

W każdym bądź razie będę jutro próbował z regulacją silnika i małymi krokami może uda się go prawidłowo wyregulować

Link to post
Share on other sites

Powiedzcie mi bo chciałbym się wkoncu zabrać za swoją kaczke, bo już drugi sezon latam na stoku, budżet nie ważny

 

Głowica tłoka pom'owa guarder, ultimate

Sprężyna m140 cora

Tłok z cora, pełne metalowe zęby czy lepiej pół na pół? Preferuje only-semi

Gumka zielona gg

Mosfet

Kable

Lufy nie ruszam narazie

Do tego jaki silnik?

Link to post
Share on other sites

Tłok weź z 7 metalowymi zębami.

Gumka może być chodź to już nie te same gumki co jakiś czas temu. Możesz spróbować z czarna Systema Energy.

Mosfet PicoSR polecam, mam dwa w dwóch replikach. Jeden pracuje w AK 550fps @ 18rps drugi w AKSU 440fps @ 25rps.

Kable to silikony modelarskie od 1mm2 w górę. Silnik GFC Tornado ale uważaj na zębatkę. Miałem JBU HT i był świetny.

 

Ogłoszenia o rzeczach na sprzedaż piszemy w komisie. / T.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...