AKTG Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Już wyjaśniam czemu wysokoprężny, otóż nie mogę sie doczytać nigdzie o jakimś ekstremalnie podrasowanym gb. Nie chodzi mi o tuning typu m150 i rof 1200. Chodzi mi o wzmocnienie gb raczej na m250 albo m300. Jeśli ktoś widział gdzieś takie ekscesy za granicą to prosiłbym o linki. Natomiast głównie chciałem zrobić burzę mózgów za temat części. Jeśli ktoś zna części o wysokiej odporności to niech je poda. Ceny nie grają roli. ps. Ktoś zapyta: po co mi to wiedzieć? Z ciekawości, na początku napisałem, nigdzie się nie doczytałem na temat takiego gb. Dyskusja będzie najprawdopodobniej teoretyczna ponieważ żeby kupić proponowane części i potwierdzić ich skuteczność musiałbym sprzedać dom :icon_razz: Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Ponieważ to raczej ciekawostka - przenoszę do ogólnych. Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Wysokoprężny? W sensie że dieslem napędzany? Może ja się nie znam, ale mi silnik neodymowy wystarcza. Quote Link to post Share on other sites
trdrak Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 @Up: To była przenośnia... Boże, z przerażeniem przeglądam to forum. Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 @up To była ironia... Boże, z przerażeniem przeglądam to forum. Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 @Winiacz Daj spokój z tymi żaluzjami, on nie rozumie aronii :teeth: @Top Też jestem ciekawy jak to by było ze sprężynami M250/M300 :teeth: Tyle efpeesuf że Matko Boska! Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Bardzo wysokiej klasy wiatrówka o wyglądzie broni palnej ;). Tylko że do czegoś takiego to gearbox musiałby być raczej ze stali. Mam też wrażenie, że tłok także musiałby być chyba z kosmicznego polimeru, żeby siła uderzenia go nie rozwalała, tylko była przekazywana na szkielet. Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Inna sprawa, jakbyś tą m300 tam włożył... M210 to już wyzwanie. Quote Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Ojj co do zakładania m210 to nie jest problem wg mnie łatwiej ją założyć niż m190 bo jest krótsza Quote Link to post Share on other sites
Szpaku03 Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Może jakby był taki jak w Świnimi to by się dało jakąś prasą wcisnąć:D Quote Link to post Share on other sites
AKTG Posted October 28, 2012 Author Report Share Posted October 28, 2012 Oglądałem resztki moich szkieletów v2 i v3 i myśle że do takiej mocy trzebaby opracować nowy gb. Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted October 28, 2012 Report Share Posted October 28, 2012 Do takiej mocy to wystarczy gaz. Mocna sprężyna - większe przełożenia zębatek - wolniejsza reakcja na spust. A do tego dochodzą jeszcze takie rzeczy jak wytrzymałość zębatek, tłoka, głowic, prowadnicy sprężyny. I silnik który to uciągnie. Po prostu nie tędy droga. Quote Link to post Share on other sites
Chrupak Posted October 28, 2012 Report Share Posted October 28, 2012 Wszystko da się zrobić, jak nie z seryjnych części to na zamówienie, jeżeli ktoś by zrobił gb v3 z takich materiałów jak robią najlepsze v.2 to by spokojnie wytrzymał, zębatki i tłok to też raczej nie problem (wystarczy dobrać odpowiednio wytrzymały materiał). Zasilanie i silnik tez nie są problemem (http://www.hobbyking.com). Największy problem przy wykorzystaniu takiej mocy rozbija się o kulki. Już przy sprężynach m170 guardera kulki 0.4g są za lekkie. Więc nawet jeżeli udało by ci się złożyć takie gb to i tak nie miałbyś czym strzelać. Quote Link to post Share on other sites
14100715 Posted October 28, 2012 Report Share Posted October 28, 2012 Stalowe, ceramiczne? Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted October 28, 2012 Report Share Posted October 28, 2012 Ołowiane, płaczczowe, ostrołukowe :) Jeżeli już jesteśmy przy teoretycznych rozwiązaniach, to trzeba by było pomyśleć nad odwróceniem cyklu naciągania sprężyny w tym "gearboxie". Dobrze by było, żeby silnik naciągał sprężynę przed, a nie w trakcie naciśnięcia spustu, rozwiązałoby to problem wolnej reakcji na spust. Quote Link to post Share on other sites
rogal138 Posted October 28, 2012 Report Share Posted October 28, 2012 Pytanie brzmi, na jakei fps liczysz w tym gearboxie ? Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted October 28, 2012 Report Share Posted October 28, 2012 Pytanie po co w ogóle klepać w klawisze, skoro najtwardsza sprężyna do AEGa to m210/sp170? Quote Link to post Share on other sites
14100715 Posted October 28, 2012 Report Share Posted October 28, 2012 Nie da się zrobić twardszej? Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted October 28, 2012 Report Share Posted October 28, 2012 Nie da się zrobić twardszej? Da, do swd a&k wkładali M250 (G&H) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 28, 2012 Report Share Posted October 28, 2012 Da się, tylko znowu powraca kwestia "to się i tak nie opłaca". Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 I tak wszystko zamknie się w takim układzie tego tematu: Problem: Czy są części wzorowane na GBv2/3 wytrzymujące "M300" ? Odpowiedź: Nie, na rynku takich części nie ma (mowa tu o masowo dostępnych a nie na zamówienie 1szt) Problem: Czy jest możliwe stworzenie układu wytrzymującego "M300" ? Odpowiedź: Tak, jak ktoś odpowiedział - wiatrówka i rozwiercenie lufy na 6mm + dorobienie komory HU (chyba z opony) A reszta, czyli wymieniania co jest najmocniejszego wśród tłoków, zębatek, szkieletów itp to streszczanie połowy forum technicznego. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 (edited) Ależ czemu? Możesz sobie zaprojektować (albo zlecić) sam GB, zanieść do zakładu zajmującego się skrawaniem, poprosićo zrobienie wszystkiego pięknie z najlepszej stali jaką mają, obróbki te syćkie itp, wykładasz na stół kilka-kilkanaście tysi. Potem to samo z zębatkami, tłokiem, głowicami... Następnie zlecić wykonanie sprężyny o określonych parametrach, łożysk, silnika (ciekawe czy by się dało...) i tak każdą część z kolei. Edited October 29, 2012 by dexterkrak Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 Przypuszczam że gdybyś miał kasę to byś dał radę. Wszystko da rade zrobić tylko za kasę wartą naprawdę twój dom albo i więcej ;]. Quote Link to post Share on other sites
stress Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 Wszystko co napisaliście wyżej. A w plecaku akumulator do ciężarówki i agregat w ładownicy, a w drugiej zapas ON do agregatu. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 Makabrycznie mała powtarzalność.. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.