Rogaś Posted July 5, 2013 Report Share Posted July 5, 2013 Wczoraj na SP130 Guardera 10,65kg z Zestawem NB Systemy (cyl typ1, precka 460mm) z dyszą Guardera i nowym oringiem dyszy uzyskałem 490-493FPSy. Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted July 5, 2013 Report Share Posted July 5, 2013 A to ten typ 1 z otworami przy krawędzi czy w środku? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 5, 2013 Report Share Posted July 5, 2013 (edited) Nacięcia przy końcu cylindra. Edited July 5, 2013 by verb007 Quote Link to post Share on other sites
patryk910 Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 Czy ktoś może mi podać wartość sprężyny m150. Gdzieś 3 dni temu kupiłem właśnie 150 Guardera i wyszło mi ,że ma 12kg. Czy przy obecnej zaniżonej numeracji tak powinno być ? Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 (edited) 12kg to stare SP130 o ile dobrze pamiętam, a guarder z oznaczeniami o dwa "rozmiary" chyba nie spadł Edited August 1, 2013 by Kulisz Quote Link to post Share on other sites
patryk910 Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 Czy można dać taką sprężynę do zwrotu albo na gwarancję/wymianę, cokolwiek ? Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 Jak jej nie użyłeś w replice tylko zważyłeś ( nie uszkodziłeś jakiś plomb na opakowaniu sprężyny itd.)i jeśli kupiłeś wysyłkowo to masz możliwość oddania bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni roboczych. Jeśli kupiłeś stacjonarnie kwestia spróbowania dogadania się ze sklepem. Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 SP150 kupiona w grudniu 2012r na taiwangun. Nacisk 12.8 -12.9 kg. Osiągi mocno średnie. W rękach ściska się jak coś w okolicach sp130, może jest trochę mocniejsza. Opakowanie wygląda na oryginalne, kod kreskowy 4 711225 799377. Padła wcześniej wzmianka o "ząbkach" na końcach szlifu. Na wcześniejsze moje sprężyny od guardera nie zwracałem uwagi czy mają coś takiego, ale ta zdecydowanie ich nie posiada. Kolor ma typowy dla guarderów -czarny mat; powkłoka nie jest farbą/lakierem tylko coś na wzór oksydy, jak zawsze było w guarderach. Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted August 4, 2013 Report Share Posted August 4, 2013 Ktoś może testował lub orientuje się jaki jest faktyczny przeskok mocowych (fps) czarnych sprężyn elementa? M135 dało mi 520fps, a chcę zmniejszyć moc do 450-460fps i nie wiem czy brać czarnego elementa M125 czy M115. Quote Link to post Share on other sites
puzel Posted August 4, 2013 Report Share Posted August 4, 2013 Czarny element M125 Daje mi 430-435 fps. Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted August 4, 2013 Report Share Posted August 4, 2013 Czarny Element m125 - bore-up Systemy typ 1 - na lufie 380 mm KM Head - 450 fps , mało fps - bo to początek zakresu obsługi długości lufy tego cylindra, myślę że na dłużej lufie dałby więcej. Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted August 4, 2013 Report Share Posted August 4, 2013 To cóż zaryzykuje M125 ;) Quote Link to post Share on other sites
puzel Posted August 5, 2013 Report Share Posted August 5, 2013 (edited) W moim przypadku daje on taki wynik przy stockowych bebechach z dyszą SHS w HK416 z JG. Edited August 5, 2013 by puzel Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted August 5, 2013 Report Share Posted August 5, 2013 Ok, dzięki. Zamówiłem i przekaże po złożeniu jaką moc osiąga u mnie. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 (edited) Czarny Element M155 bez Bora Edited August 18, 2013 by verb007 Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 Czarny Element M125 - 450-460fps na 0.2g Czarny Element M135 - 530-540fps na 0.2g Zmieniałem sprężyny kilkakrotnie i ciągle te same wyniki. Replika dająca te wyniki to HK416 SRC, szkielet GB JG 8mm(wcześniej na szkielecie SRC wyniki nieco mniejsze), ciche głowice, cylinder ultimate Typ 1 (ten z nacięciem na końcu), dysza Guru, tłok SHS, lufa promyka 6.03 407mm Pytanie do ekspertów - z czego wynika aż taka różnica mocy(80fps przy "sasiednich" sprężynach)? Mocniejsza sprężyna czyli szybszy powrót tłoka powoduje jeszcze lepsze dociśnięcie uszczelki w cylindrze? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 Różnica te wynikają też z różnicy w ciśnieniu z jakim jest wypompowywane powietrze z cylindra przez dyszę do lufy. Quote Link to post Share on other sites
radzu Posted August 21, 2013 Report Share Posted August 21, 2013 Dziś przyszła SP130 Guardera z Azteko.pl na wadze pokazała 10,9kg czyli z tej zaniżonej serii. W sumie to tyle ile chciałem bo zapomniałem o zawyżonej skali Guardera a na ten temat trafiłem już po zamówieniu. Kilkuletnia (3-4 lata) SP110 pokazała 7,6kg czyli zbiła się o jeden stopień więc jak na tak starą sprężynę to całkiem nieźle trzyma. Porównując opakowania z tej starej i nowej to nie ma najmniejszych przesłanek żeby to co właśnie dostałem to była podróbka, myślę że po prostu Guarder postanowił się dopasować do standardu. Quote Link to post Share on other sites
Kr1s Posted August 21, 2013 Report Share Posted August 21, 2013 Radzu a ile fps uzyskałeś na tej sp130 ? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 22, 2013 Report Share Posted August 22, 2013 Radzu a ile fps uzyskałeś na tej sp130 ? Kilka stron wcześniej są podane jakie wartości na nowych sprężynach Guardera można uzyskać. Quote Link to post Share on other sites
Luminofor Posted August 22, 2013 Report Share Posted August 22, 2013 Przeglądałem temat i nie widzę odpowiedzi na moje pytanie. Otóż, jak wygląda sytuacja z "niebieskimi" guarderami? Dokładniej chodzi mi o aktualnie dostępne sp110 i sp120. Mają jak zawsze zaniżoną numerację (czyli mają w przybliżeniu jak odpowiednio chińskie m120/m130), czy tyle, na ile wskazywałaby numeracja? Quote Link to post Share on other sites
radzu Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Radzu a ile fps uzyskałeś na tej sp130 ? Nie mam dostępu do chrona a poza tym chyba wywaliło mi mosfeta przy testach i dopiero po weekendzie będę miał czas sprawdzić co się stało. Quote Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 (edited) W kałaszku który ma bore-up Guardera, gumkę Guardera i lufę systemy 363 mm 6.03 mm chcę uzyskać 360-400fps. Bardziej odpowiednią sprężyną będzie SP100 czy 110 Guardera? Bo aktualnie siedzi tam SP130 Guardera i trochę boję się ile to może być fpsów. Edited November 5, 2013 by Ryzbor Quote Link to post Share on other sites
shamoth Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 IMHO BU powinno się napędzać minimum starą 130 teraz pewnie 140, w przeciwnym wypadku może się marnie uszczelniać. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 Będzie się uszczelniać lecz nie da nam wzrostu prędkości wylotowej przewidzianej w specyfikacji BU i jego zasady działania. Sprawność BU przy Guarderach uważa się sprężyny od 130 w górę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.