TehZAWADA Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 No to trochę mi podciąłeś skrzydła, hah ;) Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted March 31, 2015 Report Share Posted March 31, 2015 (edited) Mam prośbę do użytkowników Modeli na 7.62 czyli AKM, RPK NV, AKMS 2009. Czy mógłby ktoś podać mi jaka jest zewnętrzna średnica lufy pod łożem? Edited March 31, 2015 by 0wn Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 W RPK 17,4mm. Quote Link to post Share on other sites
Michau345 Posted October 22, 2015 Report Share Posted October 22, 2015 Mam pytanie do posiadaczy kałachów od lct, czy używał ktoś z nimi magazynków real sword? Quote Link to post Share on other sites
Mati86 Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Nie mam jak sprawdzić, ale w odwrotną stronę nie wchodzą. Quote Link to post Share on other sites
PanBaggins Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Panowie, w LCT pod gwintem 24 jest 14 ? Czy full ostry? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 A 'full ostry' to jaki? W palnym AKM/AK/AK GN jest gwint 14mm lewoskrętny. Quote Link to post Share on other sites
Mati86 Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 Nie wiem czy to "14" mm nie jest czasami jakimś 13 mm wytworem, u mnie na 7 replikach LCT które sprawdzałem wszędzie jest delikatny luz na tłumiku. Nic to nie przeszkadza. "24" mm jest na 74, serii 100 i aksu, przy czym tam są nakładki robiące z 14 mm 22. Quote Link to post Share on other sites
PanBaggins Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 Mowiac full ostry, mialem na mysli ze wiekszosc czesci jak w ostrym. Spokojnie Lesiu, w lapach mialem tylko suczke od e&l ;) stad to pytanie. Juz wszystko wiem, dzieki za szybka odpowiedz Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 Mowiac full ostry, mialem na mysli ze wiekszosc czesci jak w ostrym. Chodziło mi po prosu o jaki gwint w ostrym pytasz, bo kojarzę tylko dwa, oba zgodne z naszymi zabawkami :) a wiesz sam jakie farmazony są na giełdach ASG sprzedawane ('SWD z korpusem z palnego', 'AKM z lufą od ostrego' itp). Quote Link to post Share on other sites
KondziuM Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 Nie wiem czy to "14" mm nie jest czasami jakimś 13 mm wytworem, u mnie na 7 replikach LCT które sprawdzałem wszędzie jest delikatny luz na tłumiku. Nic to nie przeszkadza. "24" mm jest na 74, serii 100 i aksu, przy czym tam są nakładki robiące z 14 mm 22. Mam 104 od LCT i gwint 24 mm prawy. Chcesz powiedzieć, że pod tym gwintem jest jeszcze 14 mm lewy? Jak tak to bardzo by mnie to ucieszyło bo mam w domu PBS-1 na 14 mm lewy. Quote Link to post Share on other sites
Mati86 Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 Tak mi się wydawało, aż zdjąłem tłumik z aksu by sprawdzić, pod spodem jest imbus. Odkręciłem i cholera nie wiem :D nie mogę ściągnąć. W Ca, Vfc tak jest, nie pamiętam czy cyma boyi, tutaj powinno to zejść ale zrezygnowałem. Quote Link to post Share on other sites
KondziuM Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 (edited) Też mi się wydaję, że tutaj jest to po prostu jeden element. Na wgc sprzedają nawet przejściówki z 24 mm na 14 mm, która to ładnie wkręcała mi się na kałaszka ale tłumik już na nią nie chciał za bardzo wchodzić. Wkońcu zabiłem ją w imadle bo zapomniałem, że jest z aluminium. Najwyżej oddam tłumik do gościa, który mi go nagwintuję na 24 mm prawy. Edited February 4, 2016 by KondziuM Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 Podstawa muszki w ak 74/ak104 itp jest jednym elementem z gwintem 24mm. Quote Link to post Share on other sites
Trela Posted March 22, 2016 Report Share Posted March 22, 2016 Hej, co to znaczy Ver.2009 przy replikach LCT? Czym różnią się one od linii NV? Quote Link to post Share on other sites
KondziuM Posted July 20, 2016 Report Share Posted July 20, 2016 Przeglądając sklepy w HK zauważyłem, że niektóre modele są opisane jako (New Gearbox III Version) na łożyskach 9 mm. Ja mam NV i wprawdzie go nie rozbierałem ale ta seria ma chyba 6 mm łożyska. Czy to oznacza, że wchodzi trzecia generacja LCT zaraz po ver.2009 i NV? Przykład: http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/products?search_From=searchItem&item=lct-lckms-nv-aeg-new-gearbox-iii-version&search=special&rs=lct%20akm&catid=&cat=&view_choice=a Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted July 21, 2016 Report Share Posted July 21, 2016 (edited) Dobre pytanie z tym NV i 2009. Postaram odpowiedzieć Ci na nie bazując na moich obserwacjach rynku kałaszowego z ostatnich kilku(-nastu) lat :icon_razz: Na początku LCT nie wypuszczało swoich kałaszy pod własną marką, tylko było podwykonawcą konwersji dla takich firm Guarder, Inokatsu, RMW. To się zmieniło gdzieś około 2005-2007? roku i zaczeły się pojawiać pierwsze kałasze od LCT. Miały one więcej śrubek niż te obecne - np. przednie okucie łoża, które powinno być ryglowane dźwignią, w LCT było dokręcane imbusem, Tak samo wiele elementów, które obecnie są w LCT na kołkach+imbus (kolanko gaz., podstawa celownika itd.), wcześniej trzymało się tylko na imbusach. Z tego co wiem to tylko AKM-AKMS jako pierwsze zostały zmodernizowane w 2009 roku do stanu w jakim są obecnie, czyli rozkładanie frontu jest bardziej realistyczne. Nie przypominam sobie, żeby inne niż AKM i AKMS AEGi LCT wychodziły w wersji 2009. Chyba później zaczeli dawać po prostu oznaczenie "NV" tym zmodernizowanym do poprawnego rozkładania. Na przykład RPK było w wersji "zwykłej" i NV; i różnice były takie że obecnie lufa zew. jest jednoczęściowa, blok gazowy zblizony wyglądem do RPK (a anie wyciągniety z AKM) oraz zmiana w rozkładaniu, czyli nie trzeba kręcić imbusem żeby wyjąć łoże -wystarczy przestawić rygielek. Nie jestem do końca przekonany czy można mówić, że 2009 i NV to inne generacje, bo nie widziałem, żeby inne niż AKM i AKMS LCT wyszedł jako 2009 i później pojawił się jako NV. Pewnie LCT nadało oznaczenie 2009 AKM I AKMS zanim wpadło je na pomysł z nazwą NV, które pojawiło się w innych AK. Nowe gearboxy z tego co pamiętam pojawiły się po raz pierwszy w replikach serii 9x39 (WSS itd), ale nie jestem pewny czy w "starych" aegach oznaczonych posiadaniem tego GB, nastąpiły również jakiekolwiek zmiany zewnętrzne. Jeśli nie, to nie ma mowy o nowej generacji. Przeglądam teraz katalog LCT http://www.lctairsof...10&kid=10,56,57 i wyrywkowo wybierając AEGi we wszystkich jest napisane "9mm Bushings", a jakoś nie dostały nowej nazwy. Wniosek moim zdaniem jest taki, że z powodu nowego GB nie nie jest to nowa generacja, bo zewnętrznie to jest to samo. Edited July 21, 2016 by Zachar Quote Link to post Share on other sites
KondziuM Posted July 21, 2016 Report Share Posted July 21, 2016 Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Yogy :) Posted July 25, 2016 Report Share Posted July 25, 2016 Orientuje się ktoś jak wygląda sytuacja z montażem łoża B10m od TWI w replikach LCT? Trzeba dużo rzeźbić żeby je dopasować czy pasują bez problemu? Quote Link to post Share on other sites
werwolf312 Posted September 21, 2016 Report Share Posted September 21, 2016 Witam! Mam problem z dźwignią, która blokuje rurę gazową, mianowicie lata ona jak chce co jest trochę irytujące. Jest jakiś sposób żeby to naprawić? Rura siedzi sztywno. Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted September 21, 2016 Report Share Posted September 21, 2016 W boyiu poprawiłem to w ten sposób, że położyłem podstawę celownika na kowadle (z imadła) tak żeby opierała się na grzybku rygla rury (czyli tą stroną, którą się rozklepuje ku górze), następnie do rygla przyłożyłem śrubkę M20 i ze dwa razy przywaliłem w łeb śruby młotkiem 0,5kg. Bojacz był z serii S bo gdyby był ze znalu, to by się rozpadł na bimbalion kawałków; a sam rygiel już nie lata. W skrócie proponuje mocniej rozklepać rygiel ze strony która jest przeznaczona do rozklepywania, pamiętajac przy tym aby jaknajmocniej docisnąc rygiel do drugiej strony czyli do podłoża i sprawdzać efekty po każdym uderzeniu młotka co by nie przesadzić. No chyba że masz luz nie w tej płaszczyźnie co myślę. Wtedy kombinerkami po prostu wyginasz dźwignię w odpowiednią stronę, raczej się domyślisz w którą. Quote Link to post Share on other sites
werwolf312 Posted October 3, 2016 Report Share Posted October 3, 2016 (edited) Dzięki, pomogło, natomiast nurtuje mnie jeszcze jedna sprawa, a mianowicie: czy mając tzw. wersję PMC ak-104 tacticool to czy mogę dać składaną kolbę standardową od ak, ew. jej modyfikacje, albo stała polimerową, montaż wygląda jak kolby stałej ale nie jestem pewien. Edited October 3, 2016 by werwolf312 Quote Link to post Share on other sites
werwolf312 Posted October 4, 2016 Report Share Posted October 4, 2016 I jeszcze jedno, jaką gumkę dałeś? Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted October 4, 2016 Report Share Posted October 4, 2016 Systema energy. Nie zamontujesz kolby takiej jak w AKS-74/AK-74M, bo z tyłu komory musisz mieć kompletny zawias przystosowany do kolby tego typu. Prawdopodobnie u Ciebie wygląda to jak w AKM (lub AK-74, po prostu jak w innych AK ze stalą kolbą), ale jest możliwe że tył masz jak w AIMS, czyli podobny do AKM tylko bez prostokątnego "tunelu" na który nasuwa się kolba. Quote Link to post Share on other sites
Kriss Vector Posted November 30, 2016 Report Share Posted November 30, 2016 jaki drum magazine bedzie pasowal do AKM do LCT ??? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.