BzyQuu Posted March 27, 2019 Report Share Posted March 27, 2019 2 godziny temu, Herbatkin napisał: Nie posiadam już tej repliki. Sprzedałem ją jakieś 4 miesiące temu. Była w pełnym stocku, 320fps (z UK więc mniejsze FPS niż w PL). Nie miałem zamiaru jej tuningować dopóki się coś nie zepsuło. W stocku była dla mnie zadowalająca, jedynie zalecam stosowanie baterii 11.1. Jeżeli chodzi o tuning to z tego co pamiętam Prometheus robi dedykowane lufy precyzyjne dla Krytac'a więc to zawsze coś Rozumiem u mnie ma 420fps na stocku myślę o zrobieniu rhop na czerwonym madbulu, lufie prometheus 363 albo 406 batce 11 i może komorze hu prometheus nie wiem czy to dobry pomysł ale chce zasięg zwiększyc o dużo Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted March 29, 2019 Report Share Posted March 29, 2019 W dniu 27.03.2019 o 09:49, Herbatkin napisał: jedynie zalecam stosowanie baterii 11.1 Tak, zwłaszcza przy kiepskim tłoku :) Quote Link to post Share on other sites
Punishment Posted May 10, 2020 Report Share Posted May 10, 2020 Witam. Czy ktoś miałby czas, ochotę i dostateczną wiedzę by pokusić się o aktualizację głównego posta w tym temacie? Przez ostatnie lata wiele się zmieniło na airsoftowym rynku, duża część opisów tych emek jest już nieaktualna, wiele firmy mocno się rozwinęło, niektóre z kolei straciły na znaczeniu, dodatkowo w każdym segmencie jest teraz wielu konkurencyjnych graczy, o których wątek w ogóle nie wspomina. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted May 10, 2020 Report Share Posted May 10, 2020 Mogę się wypowiedzieć o ICSach: ICS bardzo się rozwinął. Nowa wersja z EBB ma o wiele mocniejszy GB, jest szybka wymiana sprężyny choć ICS akurat tego nie potrzebował, wiele modeli ma wbudowany mosfet, a body pierwsza klasa. Jest kilka drobnych zmian, które są po prostu fajne, jak rączka przeładowania montowana na GB czy kable do kolby idą w oddzielnych kanalikach, mała rzecz, a cieszy. EBB jest słabe, ale łatwo to wyłączyć. Co do części tuningowych to też jest lepiej. Wiele producentów robi części dedykowane do ICS, ale chodzi tu w sumie tylko o dyszę i komorę, reszta jest jak wszędzie indziej. Niestety dalej nie montują uszczelnionej dyszy w stocku, choć jest taka od ICS dostępna w sklepach, a cena dalej wysoka. W sklepach są też jeszcze dostępne stare wersje metalowe, stare wersje plastikowe i nowe wersje plastikowe. Te bym odradzał np. nowa wersja plastikowa ma GB ze starej wersji. Quote Link to post Share on other sites
Miksonix Posted May 8, 2023 Report Share Posted May 8, 2023 (edited) Pytanie do znawców.. Co aktualnie warto kupić żeby nie żałować i jednocześnie mieć replikę z 1 klasy ( do 3 tys. ) Aktualnie latam ze speną core, poprawioną jak się dało ( poza mosfetem) Krytac, G&G, ICS ? Edited May 8, 2023 by Miksonix Quote Link to post Share on other sites
krobug Posted May 8, 2023 Report Share Posted May 8, 2023 Krytac>ics, no chyba że bardzo sobie cenisz dwudzielny gearbox i szybką podmianę setów. Ostatnio kilku znajomych nacięło się na repliki gg, w których nie było nawet rotacyjnej komory. Lekka żenada w replice z przedziału 1,5-2k. Buda dobra, ale środek do całkowitej wymiany, co najmniej jeden z nich nawet szkielet gb wymieniał. Identycznie jest z vfc, body zacne, ale w środku żałoba. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.