luzak128 Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Witam,jakiś czas temu kupiłem używana replike Cymy z założona sprężyna m140 w pewnym momencie replika ledwo co pluła kulkami , postanowiłem rozebrać replike zatem tak uczyniłem ,gb miał do połowy naciagniety tłok a strzał wygladał tak : (tłok naciagniety w połowie drogi prowadzenia tłoka ->naciagniecie do konca spreżyny ->strzał->naciagniecie tłoka z poczatku głowicy cylindra do środkowej pozycji prowadzenia tłoka i tak wkółko rozebrałem Gear box i wszystko mi ,,wystrzeliło w rekach'' (siła naciagnietej połowicznie sprężyny selektor również wyskoczył ,złożyłem GB i brakuje sami a tłok teraz zatrzymuje sie w różnych pozycjach proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Sprawdz czy wszystko zlozyles jak nalezy. Co do braku semi to ja obstawiam problem z przerywaczem. Pewnie zabek sie wytarl. Czy replika strzela na singlu full auto? Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 23, 2013 Author Report Share Posted April 23, 2013 dziekuje za zainteresowanie tematem...roznie raz auto raz semi chociaż ustawione jest semi ...co do filmiku nic nie wniosł gdyż selektor nie jest na filmiku otwierany ...wydaje mi się że trzeba selektor prawidłowo poskładać ..praoszę o pomoc w dalszym ciagu.. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Wyglada na to ze sam przerywacz jest zamontowany poprawnie. Czy malutki zabek ktory powinien zaczepiac sie o zebatke tlokowa jest w dobrym stanie czy jest on juz wytarty? Testowales tryb semi na samym gearboxie? czy wlozyles go do repliki i dopiero testowales? Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 23, 2013 Author Report Share Posted April 23, 2013 zębatkę tłokową ?? nie ogarniam ;/malutki ząbek nie jest wytarty testowalem semi na samym gb bez wkladania go do repliki nie wiem jaką ma to zasade dzialania ..na You Tube tez nic nie znalazłem by ktoś rozbierał selektor... Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 (edited) zębatkę tłokową ?? Przerywacz zachacza o nia podczas pracy gearboxa i jego ruchy powoduja rozwarcie stykow gearboxa - tak uzyskujesz semi. Jesli jestes pewien ze wszystko zlorzyles ok mozesz zamontowac gearbox w body i wtedy sprawdzic czy dziala. Czasem gdy zmiana trybu ognia jest symulowana przez przesunicie listwy selektora obiawy sa podobne. Moze przesunoles listwe recznie zbyt blisko/daleko dlatego replika/gerabox wali full auto. Edited April 23, 2013 by chomik_pl Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 23, 2013 Author Report Share Posted April 23, 2013 (edited) Uploaded with ImageShack.us a racja zachacza zebatke tłoka :icon_wink: takim języczkiem zębatki ok ale jak złożyć selektor ? bo jak widać na zdj mam go w kawałkach;/ czy zębatka tłoka jest do wymiany ? Edited April 23, 2013 by luzak128 Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Zebatka tlokowa wydaje sie byc OK. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 23, 2013 Author Report Share Posted April 23, 2013 tez tak mi sie wydaje wiec co z tym zrobić ?? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Wyślij to do serwisanta bo się zamęczysz i jeszcze coś zniszczysz. Naprawdę, szkoda nerwów. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 23, 2013 Author Report Share Posted April 23, 2013 no niby tak ale ciul wie ile podliczą Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 23, 2013 Author Report Share Posted April 23, 2013 ok sa postępy .....selektor działa wyśmienicie ...tzn semi auto ...lecz problem dalej jest z zatrzymywaniem sie głowicy tłoka na różnych pozycjach szyny prowadzącej tłok .......i przełożyłem sprężyne na Stockową....czekam na wasze wskazówki co i jak .... Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 http:// http:// Tu masz fotki ale widzę że to już Ci działa. Wywal przedostatni ząb na tłoku od strony prowadnicy sprężyny a sam tłok możesz śmiało ponawiercać. Tłok w opcji auto przeważnie zawsze zatrzymuje sie w różnej pozycji, jedynie na semi zdarza się duża powtarzalności bez mosfetu z AB. Jak zamontowałeś poprawnie antyrewers i działa poprawnie ze sprężynką to jest wszystko ok. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 24, 2013 Author Report Share Posted April 24, 2013 nie bardzo z tego rozumie ;) ...czyli mam wyrwać ząb z tłoka i robić dziury w nim ? ale po co ? hmm ok ale czy to normalne ze po wystrzale sprezyna jest połowicznie naciagnieta ? gb juz poskładałem włożyłem do repliki i fakt faktem strzela lecz siła strzału jest mizerna ....nieiwem czy jest to zwiazane z tą dziwną pracą tłoka czy nieszczelnościami .... Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Zależy z jaką sprężyną i silnikiem oraz jaką batką jest to napędzane. Jak sprężyna jest słaba, silnik mocny, a akumulator o wysokim woltażu to widziałem w kilku przypadkach jak replika na semi robiła 2 cykle. Możesz to wyeliminować za pomocą mosfetu z AB. Pozdrawiam Kocur ;) Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 24, 2013 Author Report Share Posted April 24, 2013 czyli mogę przyjąć że jest to normalnościa zatrzymywanie sie tłoka w połowie ? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Ale czy przy drugim naciśnięciu spustu sprężyna się luzuje? Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 24, 2013 Author Report Share Posted April 24, 2013 no nie ....gb zaczyna cykl dociagniecia tłoka od środkowej pozycji i kończy na środkowej pozycji cykl strzału.... Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Masz łożyskowanie na prowadnicy i głowicy tłoka? Moc sprężyny i markę poproszę. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 24, 2013 Author Report Share Posted April 24, 2013 kupiłem uzywana replike lecz z tego co sprzedajacy mówił wszystkie elementy sa stockowe prócz spreżyny (M140 zamiast której włożyłem stockowa) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Jakiej firmy ten spring? Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 25, 2013 Author Report Share Posted April 25, 2013 Cyma jak i cała replika ;) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 (edited) Teraz w ogóle przeczytałem pożadnie bo myślałem, że zacina Ci się GB i tyle. Jaką masz batkę? Bo ja przy mocnej bacie i silniku stokowym Cymy to samo mam na singlu i po prostu walę na auto i patrze na dyszę aby zluzowaćspringa. Co do mizernej mocy to albo - brak szczelności lub wyrobiony spring. Edited April 25, 2013 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 25, 2013 Author Report Share Posted April 25, 2013 batka to lipod 11.3 V ...na niej replika smiga jak szalona ..stockowa padła Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 I wszystko jasne, to normalne, że tłok zostaje jak chce przy takiej batce. Mam to samo na GB cymy i z lipo 11,1 :D. Słabych osiągów szukaj gdzie indziej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.