Fishbonee Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 A na pewno potrzebujesz tego szkieletu CNC? Drogie to trochę, a nie wiem czy sens pchać coś tak pancernego dla osiągnięcia 420fps, skoro 3/4 szkieletów taką prędkość wytrzymuje ;). Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 Do fał dwójki od VFC nie potrzeba potężniejszego szkieletu, by móc bezpiecznie strzelać z v0 420fps a "jedynie" wymienić wszystkie bebechy. Quote Link to post Share on other sites
NoobBuster Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 420fps to cel na początek, potem mogę coś modyfikować. A i jeszcze jedno. Na początek kupię replikę bo na tyle mi starczy kasy. Poużywam stockowych części, a potem odeślę do jakiegoś serwisu. I pytanie : czy jak kupię replikę na GF i tam wyślę do serwisu to stracę gwarancję? Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 Dostaniesz pewnie ich serwisową gwarancję, ale o wiele lepszym wyborem będzie pójście z repliką lub jej wysłanie do jakiegoś ogarniętego serwisanta ze środowiska. Nie dość, że też Ci da gwarancję, to jeszcze nic nie spartoli ani nie będzie zwlekał z wysłaniem repliki. Quote Link to post Share on other sites
NoobBuster Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 A macie może info gdzie jest jakiś serwisant w okolicach Mielec/Rzeszów? Bo jak pisałem na grupie ASG ze swojego miasta to była mowa o jakimś prywatnym, ale 0 kontaktu :/ Quote Link to post Share on other sites
muffasaSF Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 Prowadnicy sprężyny nowej do HK nie musisz kupować, poniewaz oryginalna jest łozyskowana, wystarczy abyś ją przesmarował grafitowym smarem, aby się za szybko nie zużyła. Quote Link to post Share on other sites
MavericFour Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 (edited) Nie zaprzeczam :icon_mrgreen: I tak dobrze że miałem tak długą 'gwiazdkę' :icon_wink: Podłączam się do pytania nr.2 Bo myślałem nad MBlockiem i zostawieniem stockowego GB, co o tym myślicie ? Mblocka nie wciśniesz jeśli chcesz stockową komorę HU, jej budowa (dokładnie pierścień do regulacji) nie pozwala zamontować Mblock'a To ja się podłączę takim pytaniem: Czy kupując stockowe HK416 od VFC, od razu przyszykować 400 zł na aluminiowy szkielet gearboxa w CNC? Oczywiście pytanie zadane z myślą o tuningu do tych 440 FPS'ów. Słyszałem, że są bardzo łamliwe po wymianie sprężyny na mocniejszą. Nie trzeba wywalać 400zł na szkielet żeby mieć 440fps :icon_smile: ale stockowy na pewno nie wytrzyma Ci sprężyny tak mocnej żeby uzyskać te FPSy Edited April 4, 2014 by MavericFour Quote Link to post Share on other sites
Empi (MP) Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Mblocka nie wciśniesz jeśli chcesz stockową komorę HU, jej budowa (dokładnie pierścień do regulacji) nie pozwala zamontować Mblock'a Wielkie dzięki za info :) ale i tak mam zamiar zmienić komorę na doszczelnioną. Quote Link to post Share on other sites
MavericFour Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 Jeśli chcesz wymienić na inną komorę to albo będziesz musiał się pozbyć atrapy zamka (tej blaszki) albo pod szlifować koła zębate do regulacji HU. Quote Link to post Share on other sites
danesz Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 Karabinek w stoku średnio się spisuje w lesie, w konfrontacji z 480-500 "efpeesowymi" szturmówkami przeciwników a tuning HK ze stajni VFC jest mocno utrudniony. A jakby tego było mało, nie za wielu ogarniętych serwisantów chce się podjąć jakiegoś mocniejszego tuningu. Quote Link to post Share on other sites
Gemmell84 Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 (edited) Dokładnie, wczoraj pytałem o potencjalny tuning w Bbamx, to mówią że jest cholernie skomplikowany i niełatwy. Osobiście myślę o tej HK i moje pytanie: Czy pozostawiając ją w stocku na powiedzmy okres gwarancji jest sens używać tego w czymś więcej jak typowe cqb (chodzi mi nota bene o wersję z krótką lufą -cqb)? Ma to niby 350-60fps, ale jak sprawdza się w terenie mieszanym, zasięgowo, przy ewentualnie wymianie lufy na preckę? Nie ma być stricte do lasu. Pozdrawiam Edited April 13, 2014 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 (edited) Karabinek w stoku średnio się spisuje w lesie, w konfrontacji z 480-500 "efpeesowymi" szturmówkami przeciwników a tuning HK ze stajni VFC jest mocno utrudniony. A jakby tego było mało, nie za wielu ogarniętych serwisantów chce się podjąć jakiegoś mocniejszego tuningu. Ja bym raczej powiedział że tuning mocowy VFC jest kosztowny, a nie trudny. Szkielet Guardera, flaczki odpowiednie (tłok z pełną stalową szczeną, pomowa głowica, zębatki 13:1, druty, sprężyna 120stka) albo Mblock, sprężyna i modlitwa :icon_wink:. Edited April 11, 2014 by Nath Quote Link to post Share on other sites
Gemmell84 Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 Tak, więc przynajmniej przez jakiś czas po zakupie dosyć drogiej repki mija się z celem. Stąd moje zainteresowanie stockiem na czas około roku powiedzmy, a potem można bebechy wywalić jak leci:D Chodzi o to jaki to ma zasięg, który przecież nie zależy tylko od fps, są repliki jak osławione TM, czy też niedrogie EA, które całkiem nieźle niosą na 300, 330fpsach mając dobra szczelność i komorę np. A nie wiem jak ma VFC. Tylko, czy ten stock daje radę w ogóle w terenach mieszanych, replikę do lasu posiadam, do cqb też w zasadzie, ale HK mogłoby spełniać rolę i cqb i coś pomiędzy. Sprawdzał ktoś jak chodzi w stocku, czy jest sensowne, czy całkowicie pozbawione sensu? Quote Link to post Share on other sites
AdrianR Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 Ja bym raczej powiedział że tuning mocowy VFC jest kosztowny, a nie trudny. Szkielet Guardera, flaczki odpowiednie (tłok z pełną stalową szczeną, pomowa głowica, zębatki 13:1, druty, sprężyna 120stka) albo Mblock, sprężyna i modlitwa :icon_wink:. W Azteko zrobiłem zestawienie części do tunigu, a raczej kompletnej wymiany bebechów, nada się czy nie, jak myślicie :icon_mrgreen: gearbox: http://azteko.pl/kin...m16-p-2052.html zestaw bore up: http://azteko.pl/dee...-m4-p-1567.html zębatki i blokada: http://azteko.pl/ult...130-p-2665.html, http://azteko.pl/ult...-23-p-3703.html silnik: http://azteko.pl/gua...ugi-p-3565.html przewody: http://azteko.pl/gua...m16-p-2091.html komora hopup: http://azteko.pl/shs...083-p-6939.html precka: http://azteko.pl/jbu...-m15-p-476.html Za ten zestaw można kupić drugą HK416D :teeth: Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted April 13, 2014 Report Share Posted April 13, 2014 Bez komentarza te części które wybrałeś, dlatego wyszło ci tyle kasy. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted April 13, 2014 Report Share Posted April 13, 2014 Wybrałeś przegówniane cześci Quote Link to post Share on other sites
AdrianR Posted April 13, 2014 Report Share Posted April 13, 2014 Wybrałeś przegówniane cześci Bez komentarza te części które wybrałeś, dlatego wyszło ci tyle kasy. No faktycznie pojechałem po bandzie. Tutaj jest chyba jedyny post z info jak sensownie tuningować to HK416: http://www.asgvanad....kladak,158.html tutaj masz link do mojej ekipy, a i zarazem skierowanie do działu repliki, no, i masz moje dwa gnaty, nie wiem co ludzie ci gadaja i co piszą, ja osobiście olewam forum wmasg, w temacie replik i ich problemów, sam sobie serwisuje, sam sobie naprawiam i sam sobie wszystko robie, nie czytam bredni forumowych, pod względem technicznym. moja konfiguracja w Hk to Gearbox Ultimate wzmocniony tłok ultimate do sprezyny 170 czerwony głowica tłoka stokowa aluminiowa z modelu VFC mojego HK Głowica cylindra SHS podwójnie uszczelniona Czerwona, a na niej stokowa dysza VFC, ponieważ jest lepsza od czerwonej SHS Zębatki ultimate, Torqe Up, Tłokowa i silnikowa, SHS środkowa, ponieważ ma mocniejsze zęby, opóźniacz dyszy jakiś metalowy Deep Fire Prowadnica łożyskowana ultimate Kostka stykowa Deep Fire i kable zmienione bo te pseudo niskooporowe sa do dupy Komora Hop Up Ultimate, stokowa lufa HK gumka zielona G&G wszystko smiga na sprężynie 130 Guarder. silnik o zwiększonym momencie. Wszystko hula Quote Link to post Share on other sites
8_ball_tattoo Posted April 20, 2014 Report Share Posted April 20, 2014 To i ja się podpinam pod temat. Na chwilę obecną nabyłem body VFC. Zakupiłem także wzmocniony gb G&P. Postanowiliśmy wymienić część bebchów na: http://azteko.pl/king-arms-komora-hopup-m4m16-p-657.html http://azteko.pl/shs-wentylowana-glowica-tloka-pom-p-6381.html http://azteko.pl/shs-tlok-15-stalowych-zebow-bl-p-2556.html http://azteko.pl/shs-zestaw-stalowych-zebatek-181-p-1814.html http://azteko.pl/silnik-tornado-f2-high-speed-dlugi-p-5047.html http://azteko.pl/systema-energy-gumka-hopup-p-452.html Do tego lufa PDI 6,01(375mm) i lipo redoxa 11,1. Głównym założeniem jest skuteczny zasięg powyżej 60m Wszelkie sugestie mile widziane Quote Link to post Share on other sites
AdrianR Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Odebrałem w zeszłym tygodniu replikę z tuningu do 430fps w ASGShop'ie. Zamontowali sprężynę M120, zębatki ultra torque i zestaw cylindra BU. Po tuningu ma od 437 do 444fps na stok lufie i h-u. Ogólnie wygląda dobrze. Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 A ja wrzuciłem na dniach takie graty do środka Ascu Gen 3+ głowica tłoka pomowa SHS na stockową głowicę cylindra nakleiłem sorbopad, oryginalną gumę wywaliłem sprężynę m120 deep fire i na dniach dojdzie silnik na neodymach JG, bo stockowy ma za słabe magnesy, tak jak instrukcja do ascu mówi dysza SHS Chronowanie będzie w najbliższą niedzielę, strasznie jestem ciekawy ile wyjdzie fps. Ogólnie wszystko wygląda na full elegancko szczelne w gb. Montaż ascu stosunkowo prosty i sam sobie poradziłęm, ale dremelowania trochę było. Głównie szkieletu gb, ale popychaczowi dyszy, płytce selektora też się musiało trochę oberwać. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 Z silnikiem JG na "neodymach" miałem problemy z ASCU. Dopiero wymiana na markowy silnik HT spowodowała normalną pracą bez backspina. W razie problemów z silnikiem zakładaj AR. Quote Link to post Share on other sites
Madeusz Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 Również planuję zakup HK od VFC/Umarex. Z tego co powiedzieli mi ludzie z mojego środowiska AS, to do SP130 Guardera starczy polimerowy tłok z metalowymi zębami i głowica tłoka aluminiowa SHS. Co sądzicie o tym? I nadal nie wiem, czy replika w stocku ma jakiś sens - nada się do CQB z racji FPS i na krótkie przejścia między budynkami? Quote Link to post Share on other sites
Erkiii Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 przeczytaj sobie parę postów wyżej. chyba się im pomyliło z kwa albo nie wiem, bo tuning hk416 pod sp130 to wymiana większości. Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted July 31, 2014 Report Share Posted July 31, 2014 Chłopy, potrzebuję solidnej rady bo mnie szlag trafia. Na stockowej komorze, gumka g&g, kulki latały jak chciały. Często 2 spadały prawie w ziemię, a reszta leciała normalnie. A przy kolejnej serii odwrotnie :D Wypiłowałem gniazdo w tej dźwigieńce, w komorze hu, żeby dystanser był bardziej schowany przy ustawieniu komory na 0, bo nawet w tym ustawieniu kulasy były mocno podkręcone. Nic nie pomogło. Kupiłem komorę hu od Elementa, tą nową, czerwoną. Wygląda bardzo ok, sztywna i solidna. Ale na niej, kulki są wypluwane co 2. Tzn. pierwszy strzał, kulka nie wylatuje, drugi strzał, wylatują dwie. Nawet bez dystansera zamontowanego. Jaką komorę spróbować, która pasuje na bank z giwerą? Bo na stockową to patrzeć nie mogę. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 26, 2014 Report Share Posted September 26, 2014 Jak by ktoś kiedyś szukał pasującego szkieletu CNC do tej repliki to, Core pasuje bez jakichkolwiek przeróbek :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.