relevant Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 Wypas, gratulacje! Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Obnizales wysokosc risa czy tylko zamasokowales ta dziure pod risem ? Ogolnie wyglada fajnie. Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Musiałem upiłować starego risa, był stanowczo za wysoki (dlatego wziąłem tą część od Elephanta). cała podstawa risa jest z ceownika aluminiowego 20 x 20 mm, oczywiście podciętego od miejsca gdzie nachodzi na body. Szpachli z włóknem szklanym jest minimalna ilość przed risem jako dokończenie skosu. W Wolnej chwili postaram się jeszcze zrobić zdjęcia po rozłożeniu. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Mam 3 fronty od auga, 2 body, 2 konwersje na risa ;) Mysle ze cos podobnego pomysle narazie mam pocietego i powierconego dla odchudzenia risa przedniego. Ale wkurza jak replika tak leci na przod. Plus optyke mam bardzo ciezka to replika cala wazy z 6 kg. Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 (edited) Problem z podawaniem kulek. Swojego czasu borykałem się z problemem losowego podawania kulek, zwłaszcza na semi, raz podawał raz nie i to na wszystkich posiadanych magazynkach (TM, KA, BE,JG) Wymieniłem w swoim modelu sprężynkę, oraz tulejkę zaznaczoną na czerwono w instrukcji (wcześniej po oględzinach okazało się, że sprężynka nie zawsze przywracała tulejce pionową pozycję, czasami się klinowała pod górną częścią obudowy. Przełożyłem te dwa elementy z repliki Both Elephanta. W moim przypadku rozwiązało to problem (wcześniej kombinowałem z różnego rodzaju podkładkami i dociskami magazynków, ale efekty nie były całkowicie zadowalające. Link z zaznaczonymi elementami: http://picasaweb.google.pl/108320166967040...884616259700034 Kocur - wcześniej zrobiłem konwersję na Phantoma, ale całość ważyła 4,8Kg i doskonale rozumiem problemy wagowe przy całodziennym bieganiu, a co dopiero przy 6Kg. Po zrobieniu "konwersji" na A3, otrzymałem karabinek wagowo jak moje stare M4 od Boyi, lecz krótszy od MP5-J z rozłożoną kolbą, za to z lufą 455mm. Wydaje mi się to naprawdę bardzo dobrym kompromisem. poza tym przy modułowości AUGA wymiana frontu na długą lufę to moment ;) relevant - dzięki, cieszę się, że się podoba :) Z mojej strony jeżeli ktoś chce zrobić coś podobnego i się waha, to może śmiało przestać i brać się do roboty. Pozdrawiam Edited April 14, 2010 by AdrSer Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 Nie mam możliwości edycji wcześniejszego posta, a link do inspiracji z A3 nie działa, dlatego daję nowy, więcej info po kliknięciu na odnośnik do PDF'a: http://www.steyr-mannlicher.com/behoerdenw...n/steyr-aug-a3/ Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Jako ze przypadkiem zauwazylem lufe madbulla ktora zmniejsza moc repliki (mod do cqb) pomyslalem a kij mam 4 stockowe lufy zrobie sobie jedna taka. Nie musi byc precyzyjna ... bo po co do cqb ? Nie musi byc dluga - tak zeby replika byla kompaktowa jak bardzo sie da... 20 Min z szlifiereczka modelarska i jedna tarcze pozniej powstala lufa 30 cm cqb. Nawiercone po bokach ma otwory zeby uciekalo powietrze. Sa one cienkie zeby kulki nie zmienialy toru lotu. Dodatkowo wzdluz i naokolo sa naciecia zeby powietrze mialo jak uciekac w lufie ... moze niepotrzebnie ale chcialem zeby dosc mocno spadly fpsy. Przypominam jak wyglada normalnie aug moj aug - konwersja na cqb + lufa hbar + tlumik + pocieta konwersja a3 tak zeby byl dolny ris i obnizony gorny. A jaki wynik ? Z 450 stabilnych fps mam teraz 300 - 310 fps. A teraz wersja bez lufy z konwersja : Wersja z tlumikiem mini - Troche ciezkie jak na cqb ale mocno kompaktowe. Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Wyglada super, no i pomysl z lufa, dla mnie bardzo nowatorski, ale skoro fpsy spadaja, to duzo szybciej wymienic lufe, jak sprezyne :) Mozesz napisac ile otworow porobiles i naciec i mniej wiecej co ile, na jakiej lufie (dlugosc i fi)? Widze, ze uzywasz oslony do lunety. Ja wykombinowalem kiedys inny patent. W mojej lunecie daje sie odkrecic pierwszy pierscien, na miejsce ktorego udalo mi sie dopasowac filtr UV od kamery 32mm za 17 zl. poki co calkiem dobrze daje rade. Pozdr. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 Lufa ma dlugosc dopasowana - tak zeby wogole nie wystawala. Nie liczylem dokladnie bo to obcieta 509 stockowa jest. Ale jakies 30 cm. Oczywiscie w srodku normalnie jest cylinder typu 0 i borek. Otwory sa 4 po kazdej stronie. Pierwszy juz na 10 cm dlugosci. Zrobilem je po bokach myslac ze wtedy mniej beda modyfikowac tor lotu kulki. Jeszcze nie testowalem w terenie jak leca - czy czasem cos nie chaczy i nie trzeba doszlifowac wnetrza lufy. Co do lunety - ona ma zamontowane po obu stronach przeslony jak w aparatach fotograficznych - latwiej jest chronic soczewki przed kurzem. Dodatkowo - z uwagi na budowe nie da sie zastosowac zwyklych oslon (no i nie wygladaja one zbyt dobrze). Dlatego wlasnie jest oslonka z plexy i obnizony ris zeby sie ladniej komponowalo (luneta jest na bardzo niskim montazu). Dodatkowo luneta ma powiekszenie od x1 do x3 wiec do cqb idealna - na najmniejszym dziala jak kolimator. Aktualnie mysle jaki wzorek wykombinowac na przedniej czesci risa (tej pocietej). ps. W jednej mojej replice dostalem w ta stockowa oslone lunety co sa - biala i zolta. Ten plastik pekl - ale nie przepuscil kulki. Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Udało mi się pożyczyć i przymierzyć granatnik do mojej A3ki. Granatnik Madbull MX203L (22cm dlugosci). Dzięki wcześniej opisanej konwersji, granatnik nie ciąży do przodu. Wczęsniej AUG"ważył" lekko na tył. Jak wygląda oceńcie sami ;) http://picasaweb.google.pl/108320166967040...084248756899154 http://picasaweb.google.pl/108320166967040...084238256046930 Ps. Niestety zdjęcie zrobione telefonem, ale nie mam nic lepszego pod ręką Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Zamontuj go na bocznej szynie ris i bipod ;D Ogolnie wyglada jakos tak ... nie podobaja mi sie te granatniki. Brak spustu razi. Sam tez myslalem nad granatnikiem ... ale to takie nieprzydatne i tylko wizualnie sie przydaje. Szkoda sobie tym dociazac replike. Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 No niestety, na boczną się nie mieści, poza tym nie praktycznie, bo po opuszczeniu repliki obijał by się o nogi ;) Co do wagi z granatnikiem i granatem całość ma 4,2KG. Więc nie jest najgorzej. No ale jak napisałem, chciałem tylko pokazać jak taki zestaw wygląda. A czy komuś się przyda to już indywidualna sprawa. Myślę, że jeżeli kiedyś bym miał zaopatrzyć się w granatnik, to wybrałbym wersje short (16cm). pozdr. Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 (edited) Kocur, Jak testy lufy CQB? Edited May 10, 2010 by AdrSer Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Mam AUGa AU-1G i planuję zrobić tuning do 400fps, i założyć baterię 9.6v. I zastanawiam się czy oryginalne zębatki i łożyska Gearboxa wytrzymają sprężynę M120 i ile mi pociągnie silnik na baterii 9.6v? Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Pociągnąć, pociągnie tylko bardzo wolno nawet na 9.6v, bo to na ferrytach jest nie tak jak M4 III gen, niestety GB V3 III gen jest delikatnie gorsze. Ja śmigam na m130 przy całokwitym stoku oprócz łożysk, zmienione na stalowe. ROF jakieś 900RPM GB narazie się nie zmielił, a tłok ma brak śladów. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Orginalne zeby wytrzymaja, gearbox tez, lozyska do wymiany na stalowe. Jak chcesz miec zadowalajacego rofa i zeby batka stykala na dlugo - wymien silnik na jakies torque up czy to elementa czy pj. Pj silnik z krakmana to rebrand egla, ale ma ten plus ze malo pradu zre i daje rade na naprawde slabych batkach (ktore nie ciagna stocka 350 fps, ale ciagna 550 na tym silniku). Za to element ma duzo lepszego rofa, ale za to prad porzera w tempie 2 razy wiekszym (sprawdzone na ladowarce ile idzie mAh na 500 kulek). Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Obecnie go nie mają, żałuję, że go nie mam. Bo silnik JG chaoli to jakiś crap(ten na neodymach, jakiś wolne auto, ale singiel pięknie bangla). Chyba UPG na 11.1 się u mnie szykuje w Boycu. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Mam auga a3 JG. Wrzuciłem: - BU Guarder (cylinder DF) - prowadnica łożyskowana Guarder - porządne podkładkowanie na G&G - kable modelarskie 2.5mm^2 - precka SRC - gumka CA - komora CA I wrzuciłem to do body CA. Wynik? 488 +/-5fps. Na lipo 7.4v 25c 1800mah - 13rps Na lipo 11.1v 25c 1800mah - 22rps Po 5k zerowe zużycie przy ostrych seriach ;) Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Mam do tego zasadnicze pytanie. Czy bardziej będzie opłacało na dłuższą metę, kupno AUGa do CA czy tuning mojego AUGa od JG? Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 AUG CA. W stocku masz naprawdę mocne części. Od razu pociągnie m120. A jak wrzucisz BU i porządną prowadnicę to i m140 ;) A przy tym z tuningiem AUGów JG jest problem z długością dyszy, no i komora HU w CA jest o niebo lepsza;) Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 A gdybym zastosował metalową komorę Hop-Up'a. http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1704 Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 w body jg nic nie da. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Lukira co za bzdury ty pleciesz ? ;) Mam ta komore i smiga na niej 450 fps - szczelnosc idealna, przy stockowych czasem moga byc problemy z niektorymi gumkami (Systema czarna byla nieszczelna na polaczeniu komora - gumka). Co do body ... w moim Augu JG zostalo stockowe tylko body. Wszystkie czesci wymienione ... co za roznica jakie body masz ? Stockowe szkielety tez sa calkiem mocne. Wytrzymywal strzaly na m160 na singlu. Ale oczywiscie jak nie ma sie doswiadczenia w tuningu lepiej kupic CA. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Ojj body robi różnicę;) Body JG jest troszkę dłuższe niż CA i TM. Tak samo z komorą HU. Próbowałeś kiedyś połączyć komorę CA i body JG? Ja tak:D Jak docisnę komorę do GB to o dziwo otwór z komory jest przesunięty do tyłu względem komory i nie podaje kulek ;) W każdym bądź razie Systema i mnie daje lepsze osiągi niż Guarder;) (jakieś 30fps różnicy;P) Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 A jak to właściwie jest, które firmy mają dysze do aug'a tej długości co JG a które tej do CA? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.