Pajerro Posted March 11, 2008 Report Share Posted March 11, 2008 Btw. Jakie Aug ma zębatki i łożyska? Quote Link to post Share on other sites
siemionman Posted March 12, 2008 Report Share Posted March 12, 2008 Btw. Jakie Aug ma zębatki i łożyska? Zębatki są "metalowe" a łożyska 6mm full plastik-fantastik. Quote Link to post Share on other sites
ximin Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 1. Czy przy sprężynie M120 wystarczy bateria 9.6V, np taka : http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...ch_SYO-96-1500A ? 2. Jeżeli tak, to czy taka bateria przy M120 wystarczy na jedną 2/3 godzinną strzelankę ? Pozdrawiam Ximin Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 Wystarczy, ale ROFu dużego się nie spodziewaj. Ja bym wziął 10.8V. Czy starczy? Zależy jak strzelasz, nie jest to 800mAh więc jedną strzelankę obsłuży bez problemu. Gorzej zimą... ja bym brał baterię na ogniwach Ni-Mh, np. KAN. Z resztą niedługo będę kupował 9.6V właśnie KANa z tym, że do stocka (a może wcześniej zdecyduję się na upg). Quote Link to post Share on other sites
ximin Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 A przy 10.8V stockowy silniczek nie padnie ? Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 A przy 10.8V stockowy silniczek nie padnie ? Nie. Quote Link to post Share on other sites
Dundee Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 [...] snajpy z tego i tak nie będzie [...] ...pozwolę się nie zgodzić ;-) ...przy odrobinie chęci można mu jeszcze zrobić lekki facelifting i wyjdzie nam coś takiego 8-) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/034e0fce8ebf1557.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f3d8f76a25e3a11.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b34bd6cfa8f5ac82.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0afe59f0e340366.html Może nie jest to jeszcze AUSTEYR A4, ale mi się podoba :mrgreen: Wymaga jeszcze pewnego nakładu pracy i może jakiegoś camo, ale to już później się zrobi. Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 Natychmiast gadaj jak to zrobiłeś! Mniam Quote Link to post Share on other sites
relevant Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 Super. Quote Link to post Share on other sites
putinn Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 O w Pyte.... Respekt! Naprawdę dobra sobota - ja też takie chce :D Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 O ty w deseń... Czy to robiłeś na bazie "części hydraulicznych"? Przód wygląda na robiony na bazie takiej rurki (chyba plastikowej). Duży plus za chęci. Quote Link to post Share on other sites
Dundee Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 Jest w tym trochę grubościennych rurek z białego PCV i innych przejściówek oraz sporo aluminiowych kształtowników przeróżnej maści pokrytych matą z włókna szklanego nasączonego żywicą epoksydową... no i oczywiście "tona" szpachli samochodowej (również z włóknem szklanym, zwykła lubi odpryskiwać), żeby to wszystko wyrównać podczs obróbki. Poza tym potrzebne są podstawowe narzędzia i kilkadziesiąt godzin dobrych chęci. Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted March 22, 2008 Report Share Posted March 22, 2008 Farba już dosyć poodpryskiwała z tyłu body, a dopiero po 2-giej strzelance. Trochę żałuję, że malowałem AUGa, ale w sumie teraz nie żal go pomalować w najbardziej wymyślne wzory :-) Myślę, że za dwa miesiące, trzy będę już drukował szablony do jakichś może pikseli ;-) W planach także gumowy M9, zaczep będzie trzeba dorobić ale już mam taki montaż, który prawie pasuje na lufę. Quote Link to post Share on other sites
ximin Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 Czy replika nie straci na mocy, jezeli wsadzi się bore-upa, a sprężynę zostawi się stockową ? Jezeli tak, to przy jakiej sprężynie opłaca się zmieniac zespół cylidnra na bore-up ? Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 Było. Minimum M110. Quote Link to post Share on other sites
Szreder Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 Porównałem kompatybilność części CA i JG. Zespół lunety/szyny wejdzie do JG, ale nie będziemy mogli wcisnąć "guzika" do rozkładania. Odwrotnie niestety już nie, części JG są "za szerokie". Czy ktoś może powiedzieć jak się sprawa ma z TM? Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 Jeżeli chodzi o CA to zależy od egzemplarza, zamek z jednego wszedł na styk, drugi z oporem, trzeciego już się nie dało "zatrzasnąć". A na luzy wystarczy owinąć w miejsce styku cieniutki pasek izolki. Quote Link to post Share on other sites
Lesny z ak Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam w tym. Jeśli kupiłem AUG'a u krakmanów to jeśli wymieniam gumke Hu w domu to race gwarancję? Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 Nie. Gwarancja jest na gearbox. Jeśli otworzysz gearbox (lub zerwiesz plombe), wtedy tracisz. Quote Link to post Share on other sites
Lesny z ak Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 OK, dzieki za odp. Quote Link to post Share on other sites
Dundee Posted April 27, 2008 Report Share Posted April 27, 2008 [...] ale w sumie teraz nie żal go pomalować w najbardziej wymyślne wzory [...] http://img514.imageshack.us/img514/2131/spa0244nz1.jpg http://img390.imageshack.us/img390/5935/66875222ts6.jpg Quote Link to post Share on other sites
relevant Posted April 27, 2008 Report Share Posted April 27, 2008 Zdjęcie w lesie rządzi :) Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 Bardzo się błyszczy, nałożyłeś pewnie lakier bezbarwny? A tak to prawdziwy custom, podziwiam :-) Niedługo mój AUG też przejdzie pewną zmianę, efekty zamieszczę tutaj. Quote Link to post Share on other sites
DeviL_717 Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Witam, mam pytanie odnośnie zestawu FTK Guardera, mianowicie czy ktoś miał z nim do czynienia? Jakieś wrażenia? Czy zębatki będą pasować do JG, bo jednak na stronie piszą że mogą być problemy z GB'ami innymi niż TM. Narazie nie zamierzam jeszcze tego zestawu kupować, jednak powoli dojrzewam do tuningu AUGa i wydaje mi się, że Guarder to rozsądna opcja. No i myślę, że zamontowałbym inna sprężynę, nie koniecznie M150, np. M120-130. Wyczytałem że przy M150 na tym zestawie wychodzi koło 500fps, co jest IMO trochę za dużo. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Właśnie zamawiam zestaw SP150 z WGC. Przestudiowałem wiele tematów, przemyślałem wiele opcji, skonsultowałem je z kolegą siedzącym w tuningu i ten zestaw to najlepsza opcja. Wstawiam M130, do wymiany pójdzie jeszcze silnik. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.