Molotok Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 Mam takie pytanie po co jest ten otwór z tyłu gearboxa ? .Myślę że nie pełni on jakiejś istotnej funkcji ale wolę się upewnić ,ponieważ muszę go zasłonić kawałkiem plastiku który ma dociskać gearbox do komory HOP-UP ale to już inna sprawa . Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 Jaki niby otwór? W V.3 nie ma żadnego otworu, a ten w V.2 jest na śrubę do przykręcenia prowadnicy. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 W gearboxie V2 otwór ten jest po to aby wkręcić śrubę od prowadnicy kolby aby ta się sztywno trzymała, a tym samym usztywnienie prowadnicy sprężyny wewnątrz gearboxa. W gearboxie V3 nie ma znaczenia czy jest czy jej nie ma. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 (edited) Jaki niby otwór? W V.3 nie ma żadnego otworu, a ten w V.2 jest na śrubę do przykręcenia prowadnicy. Jest;) Edited December 30, 2013 by rumak Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 Jedne mają inne nie mają. Mam Ultimate V3 i mam otwór, Cyma/JG nie ma. Quote Link to post Share on other sites
bart98 Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 U mnie w RK-06 też jest Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted December 31, 2013 Report Share Posted December 31, 2013 Najprościej - jak replika nie wymaga przykręcania czegokolwiek poprzez ten otwór, to nie jest on potrzebny :) Quote Link to post Share on other sites
Gelayev Posted January 1, 2014 Report Share Posted January 1, 2014 Ta dziurka służy do przytrzymania prowadnicy sprężyny (szpikulcem, śrubokrętem) podczas rozkładania gearboxa v3. Chodzi o to, aby nie "wystrzeliła" sprężyna na skutek cofnięcia tłoka w kierunku prowadnicy. Ktoś kto rozbierał gearboxa v3 kilka razy powinien dać sobie radę bez tej dziurki, nawet gdy sprężyna będzie silnie napięta. Mniej wprawni będą dalej korzystać z dziurki :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted January 1, 2014 Report Share Posted January 1, 2014 Raz widziałem użycie krótkiej, pasującej do prodawnicy sprężyny śruby o szerokim płaskim łbie, żeby ustabilizować prowadnicę, i móc włożyć sprężynę bez obawy że prowadnica wystrzeli przy składaniu. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted January 1, 2014 Report Share Posted January 1, 2014 Ktoś kto rozbierał gearboxa v3 kilka razy Ktoś, kto rozbiera gearboxy codziennie ma do tego zrobione pudełko :) Można sobie takie skombinować ze starej szuflady i kawałka sklejki. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 A jak mimo, ze jestem wprawny to jak tylko mogę korzystam z dziurki :-P . Jesli prowadnica ją mam. A o co chodzi z pudełkiem z szuflady? Nie pojmuję. Nic nie ma prawa wystrzelić i już. Jesli bebechy wystrzeliwują to to jest moment, w którym najczęściej odpadają zęby z zębatek i robią się wgniecenia w cylindrach. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 Ja sobie rozwaliłem głowicę tłoka w ten sposób :icon_rolleyes: Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 Ja dziurę w ścianie mam po wystrzelonej prowadnicy sprężyny na SP150 :teeth: Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 To jak to robicie? Hańba Panowie :-P . Swoją drogą, jeśli jest dziura to i w kałachu warto prowadnicę przykręcić, jeśli jest taka możliwość. Fpsy stabilniejsze i takie tam... Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 Ja to zrobiłem z pośpiechu i zapomniałem zwolnić AR przed rozebraniem GB, a że nie buło dziurki z tyłu to nie wsadzałem trzpienia no i fru, poszła prowadnica :D Quote Link to post Share on other sites
KubaK Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 A o co chodzi z pudełkiem z szuflady? Nie pojmuję. Nic nie ma prawa wystrzelić i już. Jesli bebechy wystrzeliwują to to jest moment, w którym najczęściej odpadają zęby z zębatek i robią się wgniecenia w cylindrach. Ewentualnie mamy do czynienia ze szkieletem produkcji chińskiej :P Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Chiński, nie chiński, trochę techniki i nic nie wylatuje w powietrze. Quote Link to post Share on other sites
Gelayev Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Chiński, nie chiński, trochę techniki i nic nie wylatuje w powietrze. Dokładnie. Quote Link to post Share on other sites
KubaK Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Wiadomo, ale niektóre bywają bardzo upierdliwe ;) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Ja zauważyłem że jeśli otwory na głowicy cylindra są bardzo dobrze spasowane z trzpieniami na połówkach szkieletu to się to ładnie trzyma. A jak nie to ma tendencje do unoszenia cylindra przez moc sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Jak bedziesz wyciagac/ wkladac sprezyne to sie dowiesz po co ten otwor :) Quote Link to post Share on other sites
Gelayev Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 A jak nie to ma tendencje do unoszenia cylindra przez moc sprężyny. Dlatego przy otwieraniu trzeba palcem dociskać cylinder. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.