Wojownik22 Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 (edited) Witam mam dwa pytania na temat RK 08s: -Czy wnętrzarze wytrzyma jakiś standardowy tuning (tak do 430-450)? -Jeśli nie czy można wymienić gearbox na v.3 CYMY? - Czy kolba nie odpadnie po roku dwóch? Dziękuje za odpowiedzi Edited January 28, 2014 by Wojownik22 Link to post Share on other sites
rumak Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Witam mam dwa pytania na temat RK 08s: -Czy wnętrzarze wytrzyma jakiś standardowy tuning (tak do 430-450)? Nie wnętrzarze nie wytrzyma. -Jeśli nie czy można wymienić gearbox na v.3 CYMY? Można ale nie jest polecane bo będą nieszczelności na dysza-komora HU. - Czy kolba nie odpadnie po roku dwóch? Nie powinna o ile nie będziesz nią rozwalał wrogich łbów. Dziękuje za odpowiedzi Link to post Share on other sites
Wojownik22 Posted January 28, 2014 Author Report Share Posted January 28, 2014 Dzięki A jaki tuning wytrzyma? Link to post Share on other sites
rumak Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Pewnie na sprężynie 120 m/s. Link to post Share on other sites
Wojownik22 Posted January 28, 2014 Author Report Share Posted January 28, 2014 Z sprężyną 120, lepszą gumką hop-up jaki zasięg będzie około? Link to post Share on other sites
uli23 Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 (edited) Ew. tuning nie będzie jakiś mega skomplikowany. Stockowy silnik na lipo 7,4 daje radę sp135, tłok będzie do wymiany szybko, głowica daje radę, zębatki również, łożyska po dłuższym czasie będą do wymiany. Kup lufę precyzyjną- ona w dużym stopniu ma wpływ na zasięg i celność ( a tym samym bezpośrednią satysfakcję z posiadanej repliki). Na stockowej lufie powinieneś mieć cos w granicach 50m max.skutecznego. Edited January 28, 2014 by uli23 Link to post Share on other sites
Wojownik22 Posted January 28, 2014 Author Report Share Posted January 28, 2014 http://www.taiwangun.com/rk-08s-boyi Tu wymienionych jest parę części Link to post Share on other sites
rumak Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Ściema, to co oni napisali jako wymienione to to samo masz w stocku. Link to post Share on other sites
uli23 Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Tak na chińskie- sprężyna ubije ci się w tępie ekspresowym. Niemniej jednak jest to dobra replika (prawie w całośći full steel) i daje spore możliwości tunigowe bez astronomicznych kosztów. Link to post Share on other sites
senkuPH Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Nieszczelności GB / komora? A jaki problem wymienić dyszę lub kupić komorę od cymy za grosze? Rumak, przedstawiłeś gościowi sprawę jako niewykonalną. Piszesz A, dopisz B. Jeśli nie, nie pisz w ogóle. Link to post Share on other sites
rumak Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 (edited) Nieszczelności GB / komora? A jaki problem wymienić dyszę lub kupić komorę od cymy za grosze? Rumak, przedstawiłeś gościowi sprawę jako niewykonalną. Piszesz A, dopisz B. Jeśli nie, nie pisz w ogóle. Jest taka magiczna opcja: szukajka. Swoje już pomogłem. Edited January 28, 2014 by rumak Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Gearbox spokojnie da rade nawet i z 550FPS'ami na pokładzie. Komorę wymień na Cymoską metalową. Kup dysze 19,7-19,8mm do komory Cymy dla poprawy szczelności. Wymień gumkę na zielona G&G, Systeme, Madbula etc. Wrzuć sprężynę 130 (Guarder, Core, Modify, Systema) Link to post Share on other sites
Wojownik22 Posted January 29, 2014 Author Report Share Posted January 29, 2014 Czy po małym tuningu wnętrze będzie lepsze niż w CM.040 Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Wszystko co tuningowane lepsze od stocka... Link to post Share on other sites
Rikardo015 Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Wszystko co tuningowane lepsze od stocka... Zależy kto składa:) Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Tego czynnika teraz nie bierzemy pod uwagę :teeth: Link to post Share on other sites
uli23 Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Z ciekawosci czemu zalecasz wymiane komory na cymowska? Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Bo jest metalowa, i przy mocniejszym tuningu ja osobiście mocno komorę metalowa dociskam do czoła GB. Z plasticzaną tak bym nie robił :teeth: Ale to tylko moja osobista uwaga. Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 (edited) Bo jest metalowa, i przy mocniejszym tuningu ja osobiście mocno komorę metalowa dociskam do czoła GB. Z plasticzaną tak bym nie robił :teeth: Ale to tylko moja osobista uwaga. W sumie racja :icon_biggrin: Bo tylko taki sens montowania metalowej, aby to było dobrze zaparte o GB. Innego sensu nie ma. Ale plastikowa wcale zła nie jest tylko właśnie bardzo mocny docisk jest średnim pomysłem, ale moim zdaniem i to by wytrzymała :icon_smile: Edited January 29, 2014 by grzesio93 Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Ja komory nigdy nie wymieniałem, dociskałem za to naprawdę mocnymi sprężynami, przy duuużych fpsach. i żyło. Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Ja do docisku uzywam ciętej chińskiej sprężyny głównej plus klocek L z 2mm podkładka z twardej gumy :D Link to post Share on other sites
Dread Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Używałem customowych drukowanych klocków do docisku i uważam, że nie ma sensu zmieniać komory na metalową Cymę. Przy innej okazji udało mi się kiedyś ukruszyć metalową komorę, z plastikiem nigdy problemów nie było. Słowem, metalowa komora Cymy to moim zdaniem niepotrzebny wydatek. Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Faktycznie ta komora jest bardzo droga :teeth: Link to post Share on other sites
rumak Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Wymiana komory jest bezsensu no chyba, że faktycznie popękała / połamała się. Dociśnięcie jej do GB od strony lufy - jak najbardziej. Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Panowie, to nie jest dział o tuningu. Temat zamykam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts