zajcu97 Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 Będzie pruł jak F1. To nie na ten szkielet. Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 Ok, dzięki. A z blow-backiem się nic nie stanie? Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 Będzie latał tak samo szybko jak tłok, nie powinno się nic stać chyba że w końcu suwadło pęknie. Jednak może być głośny więc sam zdecydujesz czy go odłączyć czy nie. Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 Będzie głośniejszy? Super :icon_mrgreen: (W sumie to logiczne) Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 No głośniejszy, a jak bardzo to sam się przekonasz. Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 A prędkość wylotowa pozostanie na podobnym poziomie? (nie planuję wymieniać sprężyny) Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Jak nie zmienisz sprężyny to raczej tak, aczkolwiek zalecam zmienić dysze na uszczelnioną bo tani koszt a warto. Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 http://gunfire.pl/product-pol-1152200876-Uszczelniona-dysza-do-repliki-typu-MP5.html O takie coś? Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Tak. Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 A to nie powinna być dokładnie dysza 21,5 mm ? Pozdrawiam Paweł ------------ wysłane z SM-T311 za pomocą Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Trzeba porównać z oryginałem. Ostatecznie 0,5mm rozbierzności to nic. Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Przecież w oficjalnym temacie dotyczącym MP5 Cymy piszą o tym co jakis czas. Pozdrawiam Paweł ------------ wysłane z SM-T311 za pomocą Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
Bociano Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Ostatecznie 0,5mm rozbierzności to nic. Że co proszę? Przemyśl to co piszesz, zanim następnym razem taką bzdurę palniesz. 0,5mm na dyszy to ogromna różnica. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Dobra, nie do końca dokładnie się wyraziłem. Chodziło bardziej o to że gdy będzie za krótka o 0,5mm to można spokojnie nadrobić to szlifując lekko popychacz. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Ale po co kupować złą, skoro można kupić pasującą? Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Tylko która dobra, bo dyszy od G3 zmienili rozmiar. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 MP5K Cymy na V3stosuję dysze M4 - 21,25mm MP5 na V2 używam dysz MP5 - 20,5mm Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 To w końcu jedni uzywają dysz 21,5 mm i tylko tych. Inni dysz 20,5 mm. Zaczynam się lekko gubić. A co tam, niech się serwisant martwi :icon_lol: Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Dajmy na to że potrzebujesz faktycznie te 21,5mm dyszę, szlif czoła i masz 21,5mm. Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 (edited) To ja nie wiem, bo mam dysze z cm.049, cm.041k, i cm.041j i wszystkie są równe :icon_neutral: (21.5) Edited January 14, 2015 by Tomek P-ń Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Czyli kupować 21.5, tak? Quote Link to post Share on other sites
Bociano Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Skoro chcesz zamówić do domu, to pewnie sam planujesz wymieniać. Co za problem rozłożyć replikę i dysze zmierzyć suwmiarką? Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Nie planuję wymieniać sam, aż tak się na tym nie znam. PS: A jaka jest inna opcja niż zamówienie do domu? Myślałem, że po prostu zamawiam wszystkie części, umawiam się z serwisantem, wszystko mu wysyłam i czekam, aż zrobi. Mylę się? Quote Link to post Share on other sites
Elektrycerz Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 Zdecydowałem, że teraz kupię tylko nową baterię i ładowarkę, a w zębatki, dyszę, sorbopad i inne bajery zaopatrzę się za miesiąc-dwa. I teraz pytanie: Kupować 7,4V czy 11,1V? Pisaliście, że jak bez wymiany zębatek to lepiej 11,1V, ale czy po wymianie zębatek nie wpłynie to na szybsze zużycie mechanizmu? Quote Link to post Share on other sites
infektius Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 Kup 7,4. Bez wymiany zębatek będziesz i tak zadowolony. Mam wrażenie, że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Zajcu ci już tłumaczył jakie są konsekwencje wymiany na 11,1 + zębatki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.