Spychcio Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Mam nadzieje, że na auto tak będzie :maniak_luzik: Ostatnie pytanie, czy stockowy silnik z mojego G&P w połączeniu z batką 11.1v 20c wystarczy do tego zestawu ? Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 SP130 Guardera na stockowych zębatkach i silniku z rofem 12k/sec ciągnie 7.4V 2.2Ah 20C. Także spokojnie :D Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Jaka komora (markowa) pasuje bez przeróbek? Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 King Arms, chociaż osobiście nie podzielam zachwytu nad tym ustrojstwem. Classic Army też pasuje. Z tego co pamiętam czerwony element też, ale głowy nie daję. Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Trochę późno, ale lepiej niż wcale. Od siebie polecę komore CNC Prowin. Najwyższa jakość wykonania, regulacja to jest marzenie, no i najważniejsze pasuje bez żadnych przeróbek. Ściągając z Azji zapłacisz poniżej 100zł. Quote Link to post Share on other sites
tomcio1980 Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Najmocniej przepraszam, jeśli to możliwe prosze o usunięcie offtopowych postów. Czy jest może jakiś test porównawczy G&P oraz Specny ? Spotkał się ktoś z takowym ? Zrobione - T. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 (edited) Nie ma takiego testu. Specna za swoją cenę jest OK. To jedna z lepszych Emek z risami w przedziale 600-700PLN, jeśli ktoś chce nową replikę. Jak masz niski budżet i chcesz M4 to możesz kupić, tyle że i tak prędzej niż później wyłożysz kasę na baterię lipo i odpowiednią ładowarkę (do G&P trzeba to dokupić), wymianę gumki hu i lufy na precyzyjną (tego już w GP robić nie trzeba) i ogólny przegląd (podkładowanie, smarowanie, etc.-w G&P do zrobienia po sezonie albo przed następnym sezonem). No i w G&P dostajesz oznaczenia palnego pierwowzoru, ładnie odwzorowaną fakturę korpusu (niemal identyczną jak w palnej). Każdy ma swój rozum i każdy decyduje co mu najlepiej pasuje. Przecinając ten offtop-czy ktoś z Was bawił się intensywniej tym śmiesznym cylindrem stockowym z G&P? Co mi się uroiło w głowie: chcę replikę i do lasu i do cqb bez ingerowania w gb. Wiem że w tym cylindrze manipulując długością lufy można pi razy oko regulować FPS. Chciałbym mieć dwa zestawy upper+komora hu+lufa-zakładając jeden chciałbym mieć 350fps, zakładając drugi ca 400-420FPS. Da się to osiągnąć tym cylinderkiem? Edited March 17, 2014 by Nath Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Kumpel coś takiego robił i w miarę mu to działało Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Jak to zrobił? Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 2 posty wyżej masz odpowiedz. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Czyli dać się da-będę namolny zatem-jaka długość luf i jakie fps się udało osiągnąć? Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 O co konkretnie chodzi z tym sposobem? Pytam bo jestem bardzo zaintetesony tą metodą Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Zapytam się go dziś, jak do mnie wpadnie może będzie pamiętał. Ale chyba on to robił na cylindrze typu 0. Ale tak jak mówię zapytam się, bo pewnie testował różne konfiguracje Fox to działa tak jakbyś dobrał zła długość lufy do złego typu cylindra. Przez co w różnej konfiguracji masz różne fpsy Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 aha... no to badziewnie trochę. ale jakim cudem na tych konkretnych cylindrach ma wyjść różnica rzędu 70FPS? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Tak właśnie się sam zastanawiam, skąd ta różnica FPS'ów nie zmieniając cylindra typu 2 w G&P. Sama długością precki tego nie uzyskamy. Bo nie ma bata żeby z SP100-SP110 wytargać te 430FPS bez zmiany cylindra :!: Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Totalnie nie mam pojęcia jak miałoby to działać. Tak po ludzku: sprężyna jest jedna, typ cylindra jeden, długości luf 2. jedna jest dłuższa, druga krótsza. Zatem powiedzmy że cylinder jest dobrany do lufy dłuższej, a zakładamy krótszą. FPSy mogą nam nawet podskoczyć, a na ryj poleci skupienie w końcowej fazie lotu. Cylinder dobrany do krótszej lufy, dajemy dłuższą: spadek FPS. Tylko chyba to nie w tą stronę ma działać? Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 (edited) Najłatwiej coś takiego osiągnąć średnicą lufy np. standardowa lufa Promyk 6.03mm, a w wersji CQB Promyk 6.20mm. Różnica będzie na pewno duża, pytanie tylko czy aż 50-70 fps. To tylko teoretyzowanie, trzeba włożyć i sprawdzić. Edited March 17, 2014 by adrIan Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Nie było go wczoraj, coś mu wypadło. Dziś będzie to się spytam Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Wg mnie to jest nie do zrobienia na zwykłych v2, bez wymiennych górnych polowek Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Jak najbardziej możliwe, i to w każdej replice. Nath, złóż sobie gearbox pod zestaw do lasu, dołóż drugi upper w którym rozszczelnisz komorę z gumką - i masz zestaw do CQB. Szczytowo - udało mi się tak regulować moc z 460 do lekko ponad 300 fps, bez większych strat w jakości repliki czy rozgrywki. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Patrz, najprostsze rozwiązanie było pod ręką, a ja głupi bym chyba ze sto lat dumał, a nie wymyślił :). Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Taa... Jeśli masz szkielet cnc lub kwa 2gx przecież jak masz nieszczelności nie ma siły która wychamowywuje tłok tylko wali z całej siły w szkielet to najlepszy pomysł nie jest ;) Co do sposobu z lufami zamontowany miał Cylinder typ0(niby nie do końca bo była to emke g&g z blow backiem) w każdym razie. Przy lufie 26xmm miał 350fps po zamontowaniu lufy 44X mm miał 420(czy 415) fps. Nasuwa się tylko znów pytanie czy nadmiar powietrza przy krótkiej lufie nie sprawi że kulki będą zdmuchiwane. Nie testował tego w warunkach polowych bo nie.miał okazji :) Sorki za ewentualne błędy ort, gramatyczne bo pisałem z telefonu a dziad mi przekrecał wyrazy Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 OK. Karmazyt, szczerze gratuluję idiotyzmu, i zazdroszczę szczęścia. Jaki to szkielet, tak z ciekawości pytam? Sprężyna obstawiam jakieś M120, więc miał szanse. Taka 'metoda' to chyba najprostsza droga do zabicia gearboxa. Tak jak blackblut powiedział, przy nieszczelności w tłoku nie tworzy się sprężanie, które w ZNACZNEJ mierze wyhamowuje pędzący tłok i ZNACZNIE zmniejsza udar na głowicę cylindra a więc i na szkielet. Co do sposobu kolegi blackbluta: Cylinder jest dobrany do lufy dłuższej, daje tam prawidłowe FPSy i odpowiednią ilość powietrza, więc tor lotu jest ok. Natomiast na krótszej lufie, ilość powietrza jest taka sama, lufa jest krótsza przez co kulka krócej się w niej rozpędza, więc na wylocie FPSy są niższe, jednak po opuszczeniu lufy ona wciąż przyspiesza, a ponieważ dostaje po dupie pozostałym powietrzem to skupienie i celność lecą na pysk. A gdyby chrono na tym za dużym cylindrze przystawić w takiej odległości, w jakiej byłby wylot odpowiednio dobranej (tej dłuższej) lufy, to sądzę że wynik byłby całkiem podobny. Ergo, według mnie, wciąż się nie da. Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Sprężyna obstawiam jakieś M120, więc miał szanse. Taka 'metoda' to chyba najprostsza droga do zabicia gearboxa. Tak jak blackblut powiedział, przy nieszczelności w tłoku nie tworzy się sprężanie, które w ZNACZNEJ mierze wyhamowuje pędzący tłok i ZNACZNIE zmniejsza udar na głowicę cylindra a więc i na szkielet. Tylko chodzi o rozszczelnienie komory i gumki hop-up, a to nie ma związku z rozszczelnieniem "tłoka?".. Wg tego co zrozumiałem w gb nic nie grzebiemy, gubimy tylko część powietrza, która z gb się wydostaje poprzez rozszczelnienie komory, kulka ma mniejszą prędkość wylotową. Natomiast jak to zrobić, żeby było w miarę stabilne fps-owo ( jak się zdarzy kilka strzałów po 400fps w cqb to można komuś krzywdę zrobić) to pozostawiam koledze do rozwinięcia;) Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Szczerze fox jeśli bardzo b.się uparł ale to tak konkretnie. Zapioł bym lufę do frezarki i wywiercil w niej parę dziur. Tak jak jest to robione w paintballu co prawda musiał bym kupić specjalny frez bo takowego nie mam by ładnie zaokrąglić(sfazowac) od środka otwór Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.