wiciok Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Akurat wszystkie wymienione przez nas części kupisz bez problemu w kraju. Co nie oznacza, że za granicą nie będzie taniej :teethh: Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Skłaniam się ku wyborze: -Tłok SHS 15 czy 14 zębów? -Zębatki SHS 13:1 (muszę jeszcze doczytać czy dobre, gdzieś wyczytałem, że do 120-130 lepsze by były 16:1) -Mblock -Łożyska kulkowe (czy g&p nie ma ich w stocku?) -Cicha głowica systemy -Hair trigger + mosfet 3.20 merf -Jakiś silnik high torque -PDI i jakaś gumka (już mam) -Porządna sprężyna 120 (guarder zdaje się to już nie stary dobry guarder) -magazyn kulek Można już zamknąć listę? (przynajmniej na razie). Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 Mam 13:1 Core. Super banglaja w MP5K. Silnik Guardera ITU lub Element. Tłok weź 14-sto zębny i dla świętego spokoju wywal jeszcze 13-stego zęba. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 Ja bym zamiast tych waszych włochatych modów i innych Smerfów wstawił po prostu ASCU. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 Ale ASCU nie ma regulacji ROF'a a autor tematu jak już napisał nie chce kosiarki. Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 (edited) To znaczy z auto nie korzystam w ogóle (myślałem nawet, czy by nie zablokować, ale po co?) Rofu wysokiego nie chce z tego względu, bo to jednak większe obciążenie dla repliki, a przynajmniej tak słyszałem. :icon_razz: Z zębatkami nie jestem pewien, sporo z Was mówi 13:1, więc skłaniam się ku takiej przekładni. Core zdaje się do sprężyn >110, więc nie bardzo @core chyba będą ok , muszę doczytać. Czas mam (mr. Poldeck zdaje się wraca 30 listopada), więc na coś porządnego można dozbierać. @Czy jest sens się pakować w M-blocka? Właściwie uniemożliwia mi to założenie porządnej komory (madbull ma fajnie, że kulki nie wypadają, a przy przeładowaniach zawsze to trochę kulek :P) Może po prostu listwy założyć, a jak szkielet pęknie to CNC? Edited September 5, 2014 by Alexanderexis Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 Jeśli nie chcesz kosiarki to po co Ci 13:1? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 Dla szybkiego cyklu tłoka, co za tym idzie efektywnie szybki ogień pojedyńczy. Nie patrz że Core do 110 jest max. Ja latam na SP130, a chwile było M155 a to na SS. Ząbki dalej banglają. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 http://gunfire.pl/product-eng-1152204567-Double-Sector-Gear.html Szybciej nie będzie. Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 Fajny patent, ale niedozwolony. :D Silnik guardera itu i tłok shs już zamówiłem, jednak nadal się zastanawiam nad zębatkami. Czy te 13:1 to jednak nie będzie przerostem formy nad treścią? Lipo 7,4v. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 Zależy z jakiego założenia wychodzisz, i co chcesz osiągnąć - chcesz mieć zajebistą petardę-replikę, to montuj co najlepsze i da najlepsze efekty, mosfet pozwala regulować rof w razie czego. Ja bym się nie ograniczał. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 Panowie nie przesadzacie ? Kolega będzie strzelał tylko semi. Potrzebuje dobrej lufy , gumki, kulek, mosfet z AB najlepiej merf 3.2. ( odpowiednio zainstalowany) i teraz albo szybki silnik i lipol 2S duża pojemność i wysokie C lub silnik standard i lipo 3S o dobrych parametrach -to ma mieć 440 fps więc nie wydziwiajcie naciągając na koszta. Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted September 6, 2014 Report Share Posted September 6, 2014 Do tego co masz dorzuć głowicę tłoka, bo ta od G&P lubi pękać i tracisz wtedy troche fpsów. Zebatki kup 13:1 bo poprawią trochę reakcję na spust. Nie aż tak jak wrzucenie np. lipolka 11.1V, ale wtedy masz większe ryzyko, że coś się posypie. Żadnych merfów, smerfów itp. Weź najprostszy mosfet z AB i Ci wystarczy, skoro i tak nie używasz auto. No i stalowy przerywacz o którym zapomniałem wspomnieć. W sumie do szybkiego śmiagania na semi przydałby Ci się spust z regulowanym skokiem (Promyk takie robi) i hair trigger. Quote Link to post Share on other sites
Xaanue Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 Witam! Od prawie roku posiadam stockową emke od gp, dokładniej ten model: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2522&name=G&P_-_COLT_M4A1_4_Position_Stock_-_GP281 i mam do wydania 1000 zł na jej tuning. Chciałbym osiągnąć 440-450 fps. Na pewno chciałbym wymienić silnik (aktualnie posiadam g&p m120 high speed) na silnik m130 high speed, wymienić kable na niskooporowe i zrobić mosfet, kupić alarm do lipo i lufę precyzyjną. Jakie części polecacie i co jeszcze można by było zmienić w tej emce? Dodatkowo koszty serwisanta bo sam tego nie zrobię, bo po prostu nie potrafię, a wszystko czego dotknę się psuje. :P Z góry dziękuję za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Kamill07 Posted May 28, 2015 Report Share Posted May 28, 2015 Pytanie do znawców tematu - czy połączenie szkielet G&P + mblock + sp130 Guarder'a nie grozi pęknięciem body (Vltor)? Sporo się ostatnio słyszy o szkielecie Retro arms, ale czy przy takiej sprężynie to nie przesada? Druga sprawa - przy lufie 469mm (Promyk) jaka konfiguracja zespołu cylindra byłaby godna polecenia? Myślałem nad 1) ciche głowice Systemy + normalny cylinder (typ 1?) czy może 2) bore-up Guarder/Modify (także kwestia typu cylindra). Cena w sumie podobna, ale co wybrać i dlaczego? :) Dzięki ;) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 29, 2015 Report Share Posted May 29, 2015 Zależy czy bardzo dużo strzelasz i przy jakich temperaturach. Ja bym sobie darował do takiej sprężyny, poprzestając na sorbopadzie i ewentualnie mbloku. Quote Link to post Share on other sites
Kamill07 Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Dzięki za odpowiedź, tak więc zostanę przy mblock'u. Czy ktoś mógłby podzielić się jeszcze wiedzą w temacie borka? Poważnie zastanawiam się na Guarder'em, tylko nie wiem czy wersja z cylindrem M4 czy M16 będzie przy lufie 469mm bardziej odpowiednia (chyba że jest lepsza opcja na zespół cylindra) Pozdrawiam :) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Ja bym dał BU typ 1. Mam taki przy lufie 407mm i i tak zastanawiam się, czy aby nie jest trochę za duży. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Do 400mm dajcie typ2. Powyżej 460mm dajcię typ1. Dla mnie BU powinno być stosowane przy lufach powyżej 590mm. Poniżej tego zwykłe średnice ale pomijam ten fakt. Zawsze lepiej brzmi jak się chwali ktoś replika i mówi/pisze że ma BU :teeth: Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Sam bym nie kupił (a na pewno nie typ 1) - dostałem razem z repliką :icon_biggrin: Mam właśnie w planach kupno chińskiego typu 2 i przetestowanie celności. Quote Link to post Share on other sites
Kamill07 Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 W Waszych wypowiedziach nie czuć zbytniego entuzjazmu w kwestii bore up :icon_razz2: Czyli lepiej sprawdzi się zestaw ciche głowice Systemy + zwykły cylinder typ 1 ? W tym temacie akurat lans mnie nie obchodzi, liczą się osiągi, tylko nie wiem dlaczego właśnie nie-bore up, skoro teoretycznie powinien poprawić osiągi nie zwiększając obciążeń w gearboxie, chodzi może o wytrzymałość/wykonanie? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 BU czy NBU takie same obciążenia. Naprawdę te 10-15FPS to dla Ciebie wielka różnica żeby pchać BU? Quote Link to post Share on other sites
buli313 Posted July 1, 2015 Report Share Posted July 1, 2015 (edited) Witam Niedawno kupiłem M4 Sentry G&P i chciałbym zwiększyć szybkoszczelność, w gearboxie siedzi: - Zębatki shs 18:1 - tłok shs (metalowa szczęka) - głowica cylindra ultimate wyciszona - dysza uszczelniona ultimate -głowica tłoka Modify POM - cylinder SHS typ 2 - sprężyna 120 ultimate - silnik JBU High Torque - mosfet Gate AB Zastanawiałem się nad takimi zębatkami http://azteko.pl/ultimate-zebatki-high-speed-m100-m130-16595-p-2664.html Chyba że polecicie coś innego. Całość chodzi na baterii 7,4 V ale reakcja na spust jest słaba (lepszą mam w kwa na oryginalnych zębatkach i silniku Tornado). Mam też inny problem nie zawsze jest ogień pojedynczy, wymieniłem kostkę stykową na ultimate i zastanawiam się czy nie wymienić też przerywacza tej samej firmy. Z góry dziękuję za odpowiedz. Edited July 1, 2015 by buli313 Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted July 1, 2015 Report Share Posted July 1, 2015 (edited) Podstawa to bateria o większym napięciu --> 11.1V. Na 7.4V nie osiagniesz jakiejś super reakcji na spust bo to po prostu za mało i silnik nie jest w stanie dać z siebie wszystkiego. Zębatki Ultimate nie są najlepszej jakości, dużo lepiej wyjdziesz jak kupisz SHSy/Core z przełożeniem 12:1 ew. 13:1. Zmieniasz zębatki i lipolka na mocniejszego i reakcja na spust robi się super :icon_biggrin: Co do semi to do sprawdź przerywacz bo może być wyrobiony. Jak musisz go zmienić to w konfiguracji zębatki SHS i styki Ultimate weź aluminiowy przerywacz RetroArmsa. Pasuje idealnie. Biorąc np. stalowy SHSa musisz kombinować, bo odcina dopiero po wciśnięciu spustu prawie do końca, także do tego momentu masz full auto i dopiero potem odcina. Bardzo łatwo to rozwiązać dokładając taki pin w kostce : Albo skracając tą blaszkę w kostce która zwiera styki ( tak żeby zwarcie następowałem dopiero po pełnym wciśnięciu spustu ). Jednak nie jest to opcja Drop-in, a nie każdy lubi kombinować :icon_biggrin: Edited July 1, 2015 by adrIan Quote Link to post Share on other sites
buli313 Posted July 1, 2015 Report Share Posted July 1, 2015 Zaraz zamawiam przerywacz RetroArmsa, zębatki znalazłem takie http://azteko.pl/shs-komplet-stalowych-kol-zebatych-high-speed-121-p-9231.html tylko nie ma w opisie do jakich sprężyn wytrzymują i czy dadzą radę przy 120. Rozumiem że przy przerywaczu RetroArms nie będą potrzebne żadne przeróbki w kostce stykowej? Jeżeli tak to nie ma problemu widzę, że jest to bardzo proste. Jeżeli są jakieś lepsze/droższe zębatki to proszę napisz jakie i czy warto wydawać więcej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.