adrIan Posted July 1, 2015 Report Share Posted July 1, 2015 (edited) 120 to nie jest wyczyn dla żadnych zębatek. Wszystkie oznaczenia dotyczą zalecanego zakresu sprężyn. To ile wytrzymują to inna bajka. Kiedyś SHSy miały na pudełkach wypisane, że trzymają się do M180. Nie wiem czy ktoś to sprawdzał, ale większość w tym ja używa takich zębatek na sprężynach rzędu SP140 a nawet 150 ( mówię o ząbkach o przełożeniach rzędu 12:1 - 13:1 - 14:1 ) i mają się znakomicie. Zębatkie lepsze oczywiście są, przykład: http://www.brillarmo...products_id=170 Jednak do konfiguracji jaką chcesz to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Siegeteki są jak chcesz bawić się w DSG i osiągnąć 50-60 k/sec Nawet wtedy nie są koniecznością. Słyną ze swojej niezniszlaności i bardzo dobrych materiałów. Patrząc z drugiej strony za cenę Siegeteków kupisz 5 kompletów SHSów, a tyle w życiu nie popsujesz. :icon_biggrin: EDIT: Zapomniałem dopisać, że jeśli założysz taki pin w kostce stykowej to będzie Cię czekać modyfikacja przerywacza ognia, tak żeby swobodnie poruszał się góra dół. Prościej po prostu skrócić tą blaszkę zwierającą styki jeśli nie wystarczy zmiana przerywacza. Styki zwierają się wtedy później, a im glębiej wciśnięta kostka stykowa tym łatwiej dla przerywacza, żeby rozłączyć. Edited July 1, 2015 by adrIan Quote Link to post Share on other sites
buli313 Posted July 1, 2015 Report Share Posted July 1, 2015 Dziękuję za informacje, biorę się za zamawianie części. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 (edited) Odkopię trochę temat. Pisałem już podobnego posta w temacie o sorbopad, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi. Założyłem niedawno w moim G&P sorbopad i mam pytanie. Moja konfiguracja: -korpus gearboxa G&P z 8 mm łożyskami -cylinder mosiężny G&P (w środku frezowany) -głowica cylindra G&P -lufa 6.05 stock G&P 285 mm -dysza alu uszczelniona G&P -komora HU G&P (czarne pokrętla) -lekki tłok z pełną metalową szczęką (zrobione AOE, wycięty przedostatni i pół kolejnego zęba) -łożyskowana głowica tłoka POM Ultimate -sprężyna Guarder SP120 -gumka HU czarna Systema -łożyskowana prowadnica sprężyny JBU Inne elementy układu pomijam bo nie mają wpływu na fps. Na oryginalny zderzak głowicy cylindra nakleiłem sorbopad 3.2 mm o twardości 70D. Replika po pomiarach ma stabilne 400 fps. Przed montażem sorbopad nie miałem chrono więc nie wiem jaką moc miałem wcześniej. Czy na SP120 i lufie 285 mm to dobry wynik(podobno na tej sprężynę da się wyciągnąć nawet 450 fps), czy szukać nieszczelności(zespół tłoka, cylindra, dyszy - jest szczykawka)? Czy montaż sorbopad ma duży wpływ na fps? Edited August 16, 2015 by slawek96 Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Na SP120 Guardera i lufie 290mm mam 435 fps. Ale to na Specnie. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Myślę że z 20-30 fps mógł zabrać sorbopad. Chyba będę kombinował z typem cylindra, aby odzyskać pojemność zabraną przez sorbopad. Quote Link to post Share on other sites
JokerGuy Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Siema ! Ostatnio wpadł do mnie jeden z egzemplarzy Defendera od G&P i mam pewien problem , hop up kompletnie nie kręci kulki i spadają po jakiś 20 metrach a replika ma około 390 fps na kulkach 0.23g ...Gumka przy regulacji ledwie sie wygina. Czy wymiana gumki pomoże ? I jeszcze zastanawiałem się nad lufą precyzyjną bo kulki lecą w każdą stronę,lecz nie ma za bardzo luf w wymiarze takim aby mieściły się bez ewentualnego przedłużania lufy tłumikiem itp. .Bardzo mi zależy żeby lufa zmieściła się bez przedłużania :) Jak dotąd znalazłem same lufy długości około 247 mm ( Black Python , systema,KM head,PDI) i dwie o idealnej długości 275,273 mm VFC Psalm 144:1 i JBU Kuan i nie wiem jakiej jakości są to lufy i czy w ogóle opłaca się ją kupować ;/ Możecie coś poradzić w wyborze lufy ? Quote Link to post Share on other sites
Groszq Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 (edited) Bierz 260mm PDI > Prometheus > KM Head. Będziesz zadowolony. 1cm w tą czy w drugą stronę nie ma znaczenia. Będziesz zadowolony :icon_smile: Co do gumki i kręcenia hop-up to polecam G&G zieloną. Nigdy nie miałem z nią problemów jeżeli chodzi o jej ustawianie. Jest bardzo miękka, więc powinna bardziej się uwypuklić niż ta stockowa. Edited August 29, 2015 by Groszq Quote Link to post Share on other sites
B-E-D-A Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Skoro 275 mm jest idealne to akurat i PDI i Promyk takie robi. Zawsze dochodzi też EdGi na wymiar. Gumkę zawsze warto wymienić. Nie zgubiłeś czasem dystansera? Jakich kulek używasz? Quote Link to post Share on other sites
JokerGuy Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Dystanser jest na miejscu , hopek nie był rozbierany , replika przyszła 2 dni temu i sprawdzałem tylko jak bardzo sie ugina gumka w komorze ;) Kulek używałem 0.23 guardera i 0.25 g&g i ciągle to samo . Czyli lepiej krótsza a lepsza niz o 1 cm dłuższa a gorsza ;P Quote Link to post Share on other sites
B-E-D-A Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Dokładnie. 1 cm różnicy nie robi, a jakość wykonania luf poszczególnych producentów już tak. Jak budżet Ci pozwala to ja bym brał PDI lub Promyka, tym bardziej, że to dość krótka lufa, więc będzie sporo taniej niż lufy do snajperek. Tym bardziej, że idealnie pasują wymiarem (zakładam, że Twoja lufa ma te 275 albo tyle maksymalnie wejdzie przed tłumikiem płomienia). Ciekawe tylko czemu kulki lecą tak blisko i czemu miałbyś mieć taki rozrzut...? Lufa zew. lub wew. nie ma luzów i nie lata? Wymień gumkę na zieloną G&G lub czarną Systemę lub jeszcze coś innego, to chociaż ten czynnik się wyeliminuje. Quote Link to post Share on other sites
JokerGuy Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Własnie włożyłem zieloną G&G od mojej innej repliki i strzelało normalnie , pokrętła kręciły z 4 razy dłuzej , widoczne było wgłębienie robione przez to małe ustrojstwo w środku komory i kulka miała pełne podkręcenie i co najważniejsze kulki leciały jak po sznurku ;P Quote Link to post Share on other sites
JokerGuy Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Gumka już zamówiona. Lufa zzewnętrzna repliki ma 300mm. Jeżeli chodzi o lufę wewnętrzną to z dostępnych znalazłem tylko dwie obie 285mm: http://www.airsoftarmory.pl/pl/p/Prometheus-lufa-precyzyjna-6.03285/1195 http://deltashop.pl/p/237/1912/pdi-lufa-prec-raven-6-01-285mm-lufy-precyzyjne-czesci-replik-snajperskich-czesci-i-dodatki-do-replik.html Nadadzą się ? Quote Link to post Share on other sites
Dark_knight Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 (edited) Witam serdecznie. Po incydencie z E-mką od EA, odpuściłem sobie i chce przejść do stajni G&P. Cały czas zastanawiam się nad 2 replikami: 1 2 Chciałbym uzyskać około 420fps(w przypadku tej drugiej zostawił bym tak jak jest). Co muszę wymienić w wersji 1? Wystarczy tylko sprężyna na M120, czy coś jeszcze? Może ma ktoś z Was replikę nr 2 i powiem jak się sprawuje? Edited August 31, 2015 by Dark_knight Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 W środku każde G&P ma dokładnie to samo. Bierz co się podoba wizualnie bardziej. Ja w mojej G&P mam prawie 440 fps na sprężynę Guarder SP120, ale trochę części poszło do wymiany. Zaglądnij na mój profil to jest ten lista. Realnie wystarczy wymiana samej sprężyny i doszczelnienie repliki, ale ja bym jeszcze na początek wymienił gumkę HU. Quote Link to post Share on other sites
Dark_knight Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Czyli mówisz że szkielet wytrzyma M120 na stockowych częściach? W późniejszym czasie i tak planowałem wymianę prowadnicy,silnika,tłoka oraz dołożenie kabli niskooporowych i mosfet. Ale to odległe plany jakieś 2-3 miesiące. A nie chciał bym przez ten czas zniszczyć GB. Ta 120 była by dobra? Quote Link to post Share on other sites
Dark_knight Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Przepraszam za post pod postem, ale czas edycji już minął... Czy do repliki nr. 2 pasują standardowe magi? Wiem że głupie pytanie ale chce mieć pewność. Z góry dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Pasuje cała gama "zwykłych magów" począwszy od chińskich (midy boyi) po magazynki ze średniej półki (pmagi bety), po markowe rzeczy jak g&p i classic army (te ostatnie szczerze polecam). Quote Link to post Share on other sites
Dark_knight Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Właśnie planowałem zakup magazynków od Classic Army. Dobra to powtórzę ostatnie pytanie która z tych 120 będzie najlepsza, oraz czy nie zarżnę stocka tą sprężyną. Bo jednak na 100% biorę M4A1 :) Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Guarder,ale chyba na Tajwanie jest taniej. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Jakościowo najlepiej wypadają sprężyny z Guardera. Bardzo wolno się ubija i długo trzyma osiągi. Gearbox G&P bez problemu wytrzyma SP120, można ewentualnie dla bezpieczeństwa sorbo dorzucić na głowicę cylindra. Quote Link to post Share on other sites
Dark_knight Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Dobra, dziękuje za pomoc. Zamówienie poszło :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
TEEX Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Witam wszystkich, Chciałbym zmodyfikować moją replikę m4 G&P Rapid fire 2 pod CQB, czyli zmieścić się w limicie 350 fps oraz poprawić szybskostrzelność na semi. Stock'owe części zamierzam zamienić na poniższe oraz mam kilka pytań: - ciche głowice – systema lub ultimate - tłok – Arma Tech – dokładnie ten http://bit.ly/1NrGuqE - sprężyna guarder 100, czy 110? - mosfet AB – jaki ? - zębatki shs 13:1 - prowadnica sprężyny chyba bez łożyskowania - uszczelniona dysza - gumka HU - systema - Tokyo Marui - Silnik Hyper Torque 1000L – Długi, ewentualnie coś innego? - lipo 7,4, tylko taki mieści mi się w kolbie Zastanawiam się jeszcze nad lufą precyzyjną, tylko nie wiem, czy wtedy nie będę musiał również jej wymieniać w tłumiku, który zwieksza mi ok 70-80 fps. Czy da radę zgrać osiowo nową lufę wraz lufa w tłumiku? Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Jaki tłumik daje w aegu +70-80fps? Spring SP100 guardera Zębatki ok, kupiłbym silnik z GFa, guma ok (można się pokusić o zrobienie Rhopa) Zalecam porządne podkładkowanie i AOE Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Jest taki model G&P który ma tłumik podbijający fpsy. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Ciche głowice sobie możesz darować, bo ciche to one są tylko z nazwy. Tłoka daj płaską plastikową + sorbo na stokową gł. cylindra. Dysza w G&P w stocku jest uszczelniona. Prowadnicy nie ruszaj, bo i po co. Silnik jakiś HT, wybór jest duży. Co do tłumika, to sugerowałbym wywalenie go w cholerę i wstawienie normalnej preclufy. W +70-80fps na 10cm dodatkowej lufy (i to ze szparą na środku, bo idealnie na pewno nie dolega) po prostu nie wierzę. Jak już chcesz się bawić w takie cuda, to dokup sobie drugą lufę razem z komorą i zmieniaj wedle potrzeb. Ale i tak wtedy będą problemy związane z typem cylindra i albo będziesz mieć za mało fps na długiej, albo popsutą celność na krótkiej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.