11Miko11 Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Mam taki zestaw http://azteko.pl/mod...op-p-11807.html Plus, no mogę napisać w sumie. Po założeniu flata, ustawiam ramię dynksa by trochę gumki wychodziło do środka lufy. Następnie biorę wycior z paskiem ręcznika papierowego nawiniętego, nasączam go zmywaczem bezacetonowym i wycieram z gumki to tłustą świecąca warstwę w środku. Po tym zabiegu flat kręci jak szalony. Taki patent na flata brata. Pozdro Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka Hejo ceus, fajny patent wydaje się, a to własnie testowałeś z tą twardszą gumką od modify - czarną (tę mam) czy tą jasnoszarą - miększą? Quote Link to post Share on other sites
ceus1974 Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Z czarną Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
11Miko11 Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Z czarną Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka Dzięki piękne ceus, też zakupiłem Warthoga 9" ale jeszcze nie był w akcji. Zauważyłem minimalny, naprawdę minimalny luz na lufie zewnętrznej w moim modelu. czy wszystkie Warthogi tak mają? Quote Link to post Share on other sites
ceus1974 Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Dzięki piękne ceus, też zakupiłem Warthoga 9" ale jeszcze nie był w akcji. Zauważyłem minimalny, naprawdę minimalny luz na lufie zewnętrznej w moim modelu. czy wszystkie Warthogi tak mają? Ona tak troszkę pracuję wewnątrz keymoda, ja stabilizowałem. Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
11Miko11 Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Ona tak troszkę pracuję wewnątrz keymoda, ja stabilizowałem. Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka No właśnie, minimalnie pracuje. Jak to stablilizowałeś? Quote Link to post Share on other sites
ceus1974 Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 No tak partyzncko. Zdjąłem keymoda i na atrapę bloku gazowego nawinąłem równo izolke by nie przekosić lufy. Nałożyłem ponownie keymoda i jest sztywność. Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
11Miko11 Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 No tak partyzncko. Zdjąłem keymoda i na atrapę bloku gazowego nawinąłem równo izolke by nie przekosić lufy. Nałożyłem ponownie keymoda i jest sztywność. Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka Ale to blok gazowy owinąłeś izolką, czy lufę wewnątrz niego, bo ja już teraz w sumie nie wiem. Wybacz, że tak dociekam, ale chciałbym u siebie też to usunąć :) Myślisz, że w wolnej chwili dałbyś radę zrobić zdjęcia tego rozwiązania? Quote Link to post Share on other sites
ceus1974 Posted January 11, 2018 Report Share Posted January 11, 2018 (edited) Jak na zdjęciu zaznaczyłem. Jest atrapa bloku gazowego. Zdejmujesz front owijasz izolką blok gazowy nakładasz keymoda i masz sztywność. Edited January 11, 2018 by ceus1974 Quote Link to post Share on other sites
11Miko11 Posted January 11, 2018 Report Share Posted January 11, 2018 Jak na zdjęciu zaznaczyłem. Jest atrapa bloku gazowego. Zdejmujesz front owijasz izolką blok gazowy nakładasz keymoda i masz sztywność. Dzięki wielkie, kozacko twój warthog wygląda, ja na razie nic nie obklejam bo luzi jest taki minimalny naprawdę, a lufa w środku siedzi prosto Dzięki wielkie, kozacko twój warthog wygląda, ja na razie nic nie obklejam bo luz jest taki minimalny naprawdę, a lufa w środku siedzi prosto Quote Link to post Share on other sites
Cyranek Posted January 13, 2018 Report Share Posted January 13, 2018 Panowie, po roku używania gc16 postanawiam zrobić jej małe przemeblowanie. Na pierwszy ogień poszła lufa i gumka - leci do mnie Promyk 6.03 407mm i flathop MapleLeaf. Co z tego wyjdzie, zobaczymy. Będę pisał. Co do latającej lufy, dobrym trickiem jest założenie tłumika, który oprze czoło na krawędzi keymoda. Dobrze dokręcony unieruchamia lufę a całość jest monolitem. U mnie jest coś w tym stylu i sprawdza się milion razy lepiej niż dzikie klejenie izolką w okół bloku gazowego http://www.taiwangun.com/tlumiki-dzwieku-2/imitacja-tlumika-dzwieku-110x35mm-black-m-etal-2?from=listing&campaign-id=19 Quote Link to post Share on other sites
Parman Posted January 22, 2018 Report Share Posted January 22, 2018 Witam, posiadam g&g gc16 predatora, chciał bym kupic kolimator i na stronach większość, jest tak napisane że jest 20mm, podejdzie to pod predatora? Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam :) Quote Link to post Share on other sites
giob Posted January 31, 2018 Report Share Posted January 31, 2018 (edited) Jako, że mój predator był wersją generującą około 330fps (sprężyna na wadze 6,5kg) to poskładałem wszystko wczoraj na nowo. Poszła 110 guardera (na wadze pokazywało około 9.5 kg) + sorbo. Efekt to 375fps i trochę rozrzut w fpsach/ +/- 5 fps. Z tego co widziałem w temacie to na tej sprężynie wychodzić powinno pod 400 fps. Nieszczelności za bardzo nie zauważyłem. Dysza stosunkowo szczelna. Oring głowicy tłoka naciągnąłem w celu poprawy szczelności. Tam były największe straty. Szczelność głowica cylindra/cylinder na bardzo dobrym poziomie. Ktoś wie gdzie może być problem? Czy może jednak to dobry wynik jak na taką sprężynę? Kwestia cylindra typu 2? Edited January 31, 2018 by giob Quote Link to post Share on other sites
ceus1974 Posted January 31, 2018 Report Share Posted January 31, 2018 Wczoraj do warthoga weszła 9kg od krytaca + sorbo cylinder stok, dysza stok i lufa promyk 260. Wyszło 415-20. Wcześniej na 100 guardera było jakieś 370 na hopie 0. Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
giob Posted January 31, 2018 Report Share Posted January 31, 2018 No to gdzieś mam coś nie tak. Trzeba będzie pooglądać wszystko jeszcze raz. Dzięki wielkie ;) Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted January 31, 2018 Report Share Posted January 31, 2018 Ja bym zmienił oring tłoka na nowy. W sklepach z uszczelkami to koszt około 30-40 groszy. Idealną szczelność do układów bez BU daje oring 18,75x2,6 mm. Kiedyś kupiłem kilkadziesiąt sztuk i do każdej repliki, która robię daję taki. Quote Link to post Share on other sites
giob Posted January 31, 2018 Report Share Posted January 31, 2018 Ja zwykle naciągam i podgrzewam. Na pewien czas daje radę. Ale fajnie mieć parametry oringa. Poszukam i chyba kupie. Dzięki wielkie :D Quote Link to post Share on other sites
kapa3991 Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 Panowie. Jaka latarkę zamontuje do warthoga. Cały jest obudowany keymodem. Jakiego uchwytu szukać. Jakie źródła światła macie na swoich replikach? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 Poszukaj krótkiej szyny RIS montowanej na KeyMod. Quote Link to post Share on other sites
giob Posted February 13, 2018 Report Share Posted February 13, 2018 Wczoraj do warthoga weszła 9kg od krytaca + sorbo cylinder stok, dysza stok i lufa promyk 260. Wyszło 415-20. Wcześniej na 100 guardera było jakieś 370 na hopie 0. Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka Siadłem do repli. Doszczelniłem jeszcze raz. Zmieniłem oring. Nie chce wyjść jakoś inaczej. Jaki typ cylindra masz w swoim Warthogu? Quote Link to post Share on other sites
ceus1974 Posted February 13, 2018 Report Share Posted February 13, 2018 Skłonny jestem stwierdzić że typ 1 Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka Btw, przed ostatnią grą zmieniłem lufę na 363 promyka. Trochę zasięg podskoczył i fpsy poszły do góry. Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted February 13, 2018 Report Share Posted February 13, 2018 Typ typowi nierówny. Zmierzcie pojemność roboczą. Wynik jest zależny od każdej części pneumatyki, nawet tłoka czy prowadnicy sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
giob Posted February 13, 2018 Report Share Posted February 13, 2018 (edited) Problem rozwiązany. Ostatnio waga mnie okłamała. Moja 110 guardera ma 7.6 -7.7 kg ;_; No oczekiwałem jednak coś pod 9. Wsadzam 9,5kg. Mam nadzieję, że podoła :icon_biggrin: Edited February 13, 2018 by giob Quote Link to post Share on other sites
kapa3991 Posted February 13, 2018 Report Share Posted February 13, 2018 Poszukaj krótkiej szyny RIS montowanej na KeyMod. http://azteko.pl/dytac-polimerowa-szyna-ris-do-keymod-100mm-017900-p-16692.html taka może być? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
giob Posted February 14, 2018 Report Share Posted February 14, 2018 Polecam, taniej i metalowe. Ceny risów do keymoda w sklepach są chore. https://pl.aliexpress.com/item/2-Inch-Spare-5-Slot-Picatinny-Weaver-Rail-Section-for-KeyMod-Handguard-Mount-Rail-Sytstem-with/32664821184.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.HPziRz Quote Link to post Share on other sites
giob Posted February 18, 2018 Report Share Posted February 18, 2018 Zdaje mi się, że znalazłem winną rezonującej sprężyny w serii GC. Moja repla w stocku nie rezonowała jednak była wersją 330 fps. Zmieniłem na 110 guardera. Zaczęła rezonować. Nie dałem za wygraną. Rozkręciłem i sprawdziłem w czym obie sprężyny się różnią. Jeden szczegół. Sprężyna GG na końcu którym opiera się na prowadnicy jest zwężona. Guarder na stokowej prowadnicy lata jak żyd po pustym sklepie. Około 3mm luzu, gdzie na innej prowadnicy jest maks milimetr. Po zmianie tej części rezonowania brak. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.