laqum Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 SHS trzeba piłować. Nie wiem, może modele różnią się jednak, ale ja do swojej a03 musiałem zamówić DF bo SHS był za długi i przy auto nie podawało mi kulek normalnie. Może to kwestia szczęścia. Nie szkoda mi wydania kasy na shs bo to kosztuje całe nic, ale trochę mnie szlak trafił jak pomyślałem, że jeszcze raz muszę otwierać GB :) Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 ANR pasują owszem ale w tej co ja robiłem były problemy z podawaniem kulasów nawet opóźniacz nie pomógł gdyż łaziło to na 11,1v. Ja bym polecił ciut krótszą dyszę. Stockowa ma 20,75mm. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 ANR pasują owszem ale w tej co ja robiłem były problemy z podawaniem kulasów nawet opóźniacz nie pomógł gdyż łaziło to na 11,1v. Ja bym polecił ciut krótszą dyszę. Stockowa ma 20,75mm. Nie miałem takich problemów w żadnych przeze mnie robionych egzemplarzy. Zawsze montuję opóźniacze wszędzie, taka nowa moda. ;) Generalnie ciężko mi cokolwiek powiedzieć nie widząc repliki. Jednak wiem, że nie miałem do tej pory problemów z montowanie dysz SHS w specnach. Jednak jeśli ktoś się boi, że mu pasować nie będzie to DF jest równie dobrą opcją. Quote Link to post Share on other sites
laqum Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Wytłumaczcie mi na jakiej zasadzie działa opóźniacz. Słyszałem o tym, widziałem w sklepach. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Opóźniacz jak nazwa wskazuję opóźnia ruch popychacza. Sprawia, że zostaje on dłużej w swojej skrajnej, tylnej pozycji - przez co również dysza zostaję dłużej w tyle. Przydaje się przy dużym ROF'ie i delikatnie za długich dyszach właśnie. Quote Link to post Share on other sites
laqum Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Aha czyli jak dam DF (jeszcze jej nie mam bo Azteko leci w kulki) to raczej nie muszę ładować tam opóźniacza ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 (edited) Nie wiem, ja na swojej mam. Edited May 12, 2014 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Ja mam stockową Specnę, jeno guma na systemę wymieniona Quote Link to post Share on other sites
laqum Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 (edited) U mnie komora na KA, gumka systemy, SHS 15 zębów, głowica tłoka elementa, m120 G&G i czekam na dyszę Edited May 12, 2014 by laqum Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Od siebie polecę dyszę Core podwójnie uszczelnioną. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 No to i ja się zapytam. Skoro temat o specnie jest ;) Chciałbym ulepszyć swoją specne model sa-a05 Taki zestaw: zębatki shs tłok niebieski shs czy lepiej fioletowy shs ? czerwona dysza shs Gumka już wymieniona na zieloną G&G. Czy jednak może coś innego ? Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 (edited) Nadal nie rozumiem jaki jest sens kupowac mblock. Dla mnie to pic na wodę. Nigdy nie slyszałem o potwierdzeniu zbawiennego działania tego ustrojstwa. Naciąganie fizyki. daje bez naciągania fizyki :icon_smile: sprawdzone nie raz i nie 10. Tylko musi być prawidłowo założony. Jak go tylko "wsadzisz i skręcisz" to faktycznie da niewiele pomijam że SA i KA są odporne na mblocki i niechętnie tam wchodzą (właśnie przez sprężynkę od osłony wyrzutnika). btw - ja przeważnie używam dysz shs i są wg mnie bardzo spoko. Ich długość nie raz uratowała du*e i doszczelniła układ Edited May 15, 2014 by mike88 Quote Link to post Share on other sites
buuu92 Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 (edited) Cześć. Jestem póki co zielony jeszcze tym całym aesgie. Koledzy mówili, że jak kupie replikę (obojętnie jaką) to najlepiej wymienić od razu preckę i komorę hop up. Zamierzam kupić replikę Specna Arms SA-B01 lub SA-B06 (o ile ta będzie dostępna do kupna). I tutaj moje pytania czy komora HU Ultimate od Madbulla (http://www.specshop....m_LED_-_M4,_M16) będzie dobra i czy będzie pasować? Chyba, że jest jakaś tańsza wersja jakieś dobrej, najlepiej całej komory HU (z gumka). Czy precki od Madbulla są dobre, czy np jak kupię taką preckę (http://www.specshop....363mm_-_M4,_M15) to czy te 13mm wiecej będzie jakoś bardzo przeszkadzało/wystawało skoro SA-B01 ma 350mm? Oraz czy ktoś zna jakiegoś dobrego serwisanta w Olsztynie? Sam trochę nie chcę się bawić w otwieranie repliki, gdyż jeszcze coś rozdupcze. A i jeszcze pytanie może tutaj nie na ten temat, ale czy da radę jakoś zamontować lunetę i kolimator na jednej broni? Edited May 19, 2014 by buuu92 Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 (edited) Jeśli jesteś tak świeży to daruj sobie wymianę czegokolwiek w tej replice prócz gumki. Postrzelaj i zobacz na co możesz narzekać. Jak celność nie będzie ci pasowała to wtedy szukaj komory i lufy. Jeśli chodzi o to pierwsze to 3 stówy przy replice za drugie tyle to pomyłka, z wyższej półki wystarczy King Arms. O lufie się nie wypowiem. Serwisantów masz w odpowiednim temacie na forum - szukaj. Koli i lunetę "skleisz" np z ACOG'a x4 z nadstawką w postaci Doctera. Specter DR też mieści Doctera na sobie. Możesz też zastosować połączenie dowolnej lunety z montażem wyposażonym w szynę RIS na to wspomniany Docter lub T1 micro. Albo jak większość robi kolimator i magnifier. Edited May 20, 2014 by CerberBP Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 Polecam ACOG-a od Lesia. Luneta 4x. Na górze można doctera zamontować Quote Link to post Share on other sites
buuu92 Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 (edited) Jedyną dostępną komorę HU od King Arms znalazłem na airsoftarmory.pl/ (http://www.airsoftar...a-hop-up-M4/161) kupował ktoś już z tej strony? Czy poliwęglowa komora HU od Guardera jest dobra - ktoś jej używa/używał (http://www.taiwangun...&campaign-id=19)? Na początku chciałbym wsadzić w replikę: - komorę HU od KA lub Guardera / ewentulanie tą Madbulla - tylko cena tej komory boli. - niebieską gumkę HU Madbull - preckę od Madbulla/Guardera - oczywiście beterię na LiPo. - kolimtor ACOG firmy MeTac (http://www.specshop....ot_-_QD_-_HD-2A). Mam pytanie odnośnie jeszcze sprężyny. Lepiej zostawić stockową m120 czy kupić np m120 guardera/systemy? Edited May 20, 2014 by buuu92 Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 A ty generalnie wiesz jak ta replika w stocku strzela? Zamiast gumy madbulla polecam jak większość tu przesiadających się zieloną G&G lub Systemę. Jak wsadzisz Lipo 11.1 na niepodkładkowane i suche zębatki to po 5k kulek będziesz miał syf w gearboxie plus urwany ostatni ząb na tłoku. Jak ma to być 7,4 to imho nie ma sensu bo stockowa batka jest dobra. biorąc tego ACOG'a zapomnij o jakimkolwiek przybliżeniu. Na sprężynie zyskasz tylko na dłuższą metę bo stockowa szybciej się ubije. Mimo wszystko przy moim wrażeniu twojej zieloności jeszcze raz radzę zostawić tuning i postrzelać trochę na stocku po czym brac się za wymienianie i to nie wszystkiego na raz a po kolei. Quote Link to post Share on other sites
buuu92 Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 A jakiego ACOG'a byś polecił jakiś link do niego jak byś mógł dać. A coś złego jest z tą guma madbulla? Z tych dwóch to bym się bardziej skłonił ku gumie Systemy. Nie chce wymieniać wszystkiego na raz. Po prostu chcę wymienić preckę na jakąś lepsza i komorę/gumke HU. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 Najpierw określ co chcesz osiągnąć. Szukaj ACOG'a 4x32 nawet na alleg... jeśli chciałeś coś z przybliżeniem. Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 (edited) Skończyłem robić swoją emeczkę. Wstawiłem preckę madbulla z giety, której na razie nie używam, razem z zieloną G&G. Wymieniłem kable na głośnikowe 1 mm^2 na t conect nowe wtyczki silnikowe i kostkę stykową wyczyściłem. Spodkładkowałem zębatki i wymieniłem 2 łożyska( jedno straciło kulkę, drugie co zablokowało w środku), wyczyściłem i nasmarowałem układ. Podpiłowałem ostrą głowicę tłoka, która zdążyła mi już trochę zarysować cylinder, wymieniłem łożyskowanie głowicy tłoka na elementa które znalazłem w pudle jest dużo gładsze w pracy od stocku. Wstawiłem opóźniacz, doszczelniłem układ cylindra (4 warstwy teflonfixa :icon_confused:), wymieniłem uszczelkę na SHS i wstawiłem również dyszę tej firmy. Efekt prawie natychmiastowa strzykawka i przyjemniejsza praca GB, muszę jeszcze wyregulować śrubę silnikową bo za mocny docisk. Niedługo zobaczę jak będzie w terenie się sprawować a 8.06 na imprezie zobaczę jak z fps na chrono. Edited May 29, 2014 by komandoczołg Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 Warto jeszcze zrobić AOE i wywalić przedostatni ząbek na tłoku. Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 (edited) Faktycznie zupełnie o tym zapomniałem, ale nie zauważyłem zbyt dużego zużycia tłoka, a i jeszcze przy skleiłem patexem uniwersalnym dwie połówki głowicy tłoka bo miałem na nich taką nieszczelność, że całe powietrze pomimo stuprocentowej szczelności dysza-głowica cyilindra-oring uciekało otworem na śrubę i łożyskowanie) teraz jest prawie natychmiastowa strzykawka. Zastanawiam się czy wyciągać stary mosfet z szafy (sprawny, samoróbka) i go wstawiać poprawiłby on reakcje na spust? Edited May 29, 2014 by komandoczołg Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted May 30, 2014 Report Share Posted May 30, 2014 Jeśli jest sprawny to czemu nie, choć ja już mosfetów bez AB nie tykam. AOE jest wskazane bo np u mnie było to prawie 5 mm podkładki aby ładnie ząbek w ząbek klepał. Docelowo gumę na głowicy tłoka też warto przylepić bo dosć łatwo idzie ją oderwać. Quote Link to post Share on other sites
mati125 Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Cześć, przymierzam się do wymiany kilku części w mojej Specnie, między innymi mam zamiar wymienić dyszę, w temacie natknąłem się na dosyć dziwną długość dyszy 20,7mm. Czy mierzył ktoś jeszcze dł. dyszy w Specnie? Myślałem o wstawieniu takiej: http://azteko.pl/dysza-do-replik-typu-m4a1m15a2m15a4-21-25-mm-p-6450.html Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Ja mam Protecha do M4, podkreślam tego do M4, bo do M16 jest dłuższy. Z tego co mi mówił Seger to przy montażu trzeba było tylko powierzchnie polerować, bo to Protech. Nie wspominał o innych problemach. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.