Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Asgshop.pl


Recommended Posts

Hmmm, u mnie nie jest tak różowo.

Na plus - dobry, miły kontakt.

Za to minus pokaźny - wysłałem do zamontowania gb Pro-Win do m15a4, taki sam, który sklep ma w sprzedaży.

Rozumiem, że był to jeden z pierwszych (pierwszy?) gb tego typu montowany przez sklep, ale dwa miesiące w serwisie to lekka przesada. Poz tym złożono go nieprofesjonalnie, wyraźnie niezgodnie z instrukcją, np. brak pinu trzymającego głowicę cylindra, złe przystosowanie body, śruba trzymająca kolbę wkręcona w prowadnicę sprężyny, mimo, że przecież ideą tego gb jest możliwoś szybkiego demontażu do wymiany sprężyny w polu, źle złożony HU itp. Po takim serwisowaniu kulki latają jak chcą. Nie tylko nie trzyma mocy, ale i kierunku. Sklep nie wziął ode mnie pieniędzy w ramach przeprosin, ale też i za co miał wziąc?

Złożeniem gb teraz zajmuje się kompetentna osoba.

Nie skreślam sklepu, ale piszę to ku przestrodze - nie równajcie do serwisu, który wszyscy tak kochamy...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 601
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam!

“Black” wiadomo że tłumaczy się tylko winny jednak czytając Twojego posta chciałbym tutaj wyjaśnić prę spraw...

 

Pro-win jest całkowicie nowym GB który może zaskoczyć nawet najbardziej wprawionych serwisantów. Jak dobrze wiesz dość mocno pomogliśmy “Polch”- owi przy montażu tego GB i byliśmy pewni że bez problemu będzie w Twoim przypadku.

 

Niestety po zainstalowaniu wszystkich części karabin dawał tragicznie małe wyniki na mocnych sprężynach i cały ten długi czas spędzony nad karabinem był ukierunkowany tym aby pozbyć się tego problemu. Na serwisie mamy zasadę że nic nie wyjdzie z serwisu nie działające i przez ten okres próbowaliśmy każdą część jaką dysponujemy na serwisie.

 

Niestety trwało to troszeczkę długo ponieważ było z tym związane mnóstwo pracy i nad Twoim karabinem spędziliśmy mnóstwo czasu - jednak informowaliśmy Cię o tym na bieżąco i dawałeś odpowiedzi że nie ma problemu i masz czas poczekać, a tutaj piszesz, że to lekka przesada...

 

Brak pinu w głowicy jest spowodowany tym, iż przy tym zestawie bore-up był on po prostu zbędny. Wspominasz również o tym iż śruba została wkręcona w prowadnicę co jest jak najbardziej normalnym zjawiskiem nawet w tym szkielecie ponieważ jest tam specjalne do tego stworzony otwór. Modyfikacje kolby polegające na nie wkręcaniu śruby w prowadnicę to całkiem inna rzecz, o której raczej decyduje właściciel. I z tego co pamiętam ani razu nie prosiłeś o takową modyfikację.

 

Zapewniam Cię iż karabin wychodząc od nas trzymał moc i strzelał bardzo dobrze. Był przestrzelany na odległość i za pomocą chronografu.

 

Jeżeli z jakiś powodów coś się stało i karabin nie trzyma mocy to przykro mi bardzo i oczywiście masz możliwość oddania go do reklamacji...

Link to post
Share on other sites

OK, nie mam pretensji do kontaktu z Wami, jednak, jeśli już tu dyskutujemy, to sami pisaliście, ze czasami spada mu moc tragicznie. I tak jest. Próba szczelności HU wypada fatalnie - powietrze ucieka gdzieś bokami. Co do śruby - nie pytaliście mnie o to, a z tego co się zorientowałem to opcją jest jej wkręcenie w prowadnicę sprężyny, nie odwrotnie. Nie podpiłowaliście też odpowiednio body. OK, jak napisałem rozumiem, że montaż jest upierdliwy, a nie mieliście z nim wcześniej do czynienia. Wygląda to jednak tak, jakbyście instrukcji do końca nie przeczytali. Co do poganiania Was - nie miałem takiego zamiaru, dopóki nie miałem noża na gardle. A poganianie skończyłoby się zapewne odesłaniem bez montażu, przynajmniej miałem takie obawy. Do serwisu z powrotem go do Was nie oddam, bo potrzebuję go teraz szybciej niż za dwa miesiące ;)

Jak podkreśliłem - piszę to tylko ku przestrodze, bo chciałbym miec w przyszłości możliwość korzystania z dobrego serwisu.W kontakcie jesteście mili, rzeczowi, ale tu strzeliliście sobie (i mnie) gola...

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Witam ,

 

 

Jestem zadowolony z poziomu uslug sklepu wszystko montowaL kolega Sharki (nadworny rusznikarz FST) i dzialala no może po za tłokiem systemy (czerwony super duper )ktory wytrzymal 6000 kulek i powiedzial sorry ale zgubie pierwszy ząb. I tu sie zaczyna prawdziwy + zadzwoniłem do chłopaków co mogło być przyczyną takiej awari tak szybko (acha dodam ze zamówilem FTK Systemy 150M a sprezyna zostala zmieniona na M120 i pare pierdoł)i ni z tad ni z owoąd powiedzieli żebym napisal Maila do nich a oni dadza mi rabacik na jakiś nowy tłok. Po 2 dniach dostalem odpowiedź a Chłopaki dali mi za darmo nowiuski Deep Firea , nie chwale dnia przed zachodem ale wytrzynal I strzelanke (jakies 3000 kulek) dziś zrobilismy przegladzik i wyglada ze wsio oki zero oznak zużycia na tloku.

 

 

 

 

Pozdrawiam ,

 

 

Fizia

Link to post
Share on other sites

Może to dołączanie się do cukierkowej lawiny pochwał, ale wychodzę z założenia, że jak jest powód - to trzeba.

Sklep jak sklep - kiedy trzeba sprzedawać to każdy jest miły. To co jednak dla nas - użytkowników replik - jest najważniejsze to serwis. Po tym ocenia się czy sklep zasługuje na miano dobrego, ba! najlepszego w Polsce ze sprzętem ASG.

I tutaj wtrącam swoje trzy grosze. Panowie serwisanci otrzymali ode mnie replikę zakupioną w sklepie z banera (poniżej), czyli nadającą się do "generalnego remontu".

Moje wrażenie - tam nie pracują handlowcy - tam pracują pasjonaci ASG!

Bo jak inaczej nazwać ludzi którzy nie wciskają Ci najdroższych rzeczy, które tutaj są niepotrzebne a kierują się zasadą "tanie i dobre".

Także duży +

Link to post
Share on other sites

Pozwólcie, że i ja dołączę się do, wydawałoby się, niekończących się peanów na cześć ludzi z asgshop.pl.

Jestem w ciężkim szoku. Replikę do serwisu wysłałem w piątek 13 października. Sprawa była na tyle nietypowa (moim zdaniem), że oprócz naprawy poprosiłem o zamontowanie zgubionej szczerbinki (MP5 SD3), którą kupiłem w ich sklepie. 5 dni później otrzymałem informację, że replika jest już naprawiona oraz wysłana. Dzisiaj, dosłownie przed momentem odwiedził mnie kurier. Rozpakowałem (nie ma co, namęczyłem się co niemiara) paczuszkę - nie będę pisał, że działa, bo i po co? To było dla mnie oczywiste zwłaszcza, po przeczytaniu wielu entuzjastycznych recenzji w tym wątku.

Jestem pod wrażeniem sprawności i skuteczności działania serwisu asgshop'u. Zwłaszcza w porównianu z serwisem specshop'u (naprawa Mk23 SOCOM TM zajęła im dokładnie 14 dni roboczych), który, nie zrozumcie mnie źle, działa jak należy jednak nieco wolniej od ich kolegów z Rudy Śląskiej ;)

Już w niedzielę znowu będę działał wraz z moim maleństwem ;)

 

PS. Kiedy zobaczyłem 7 PLNów przytroczonych do koszulki z gwarancją to niemalże padłem z wrażenia. Zakładam, że jest to zwrot kosztów przesyłki jakie doliczył mi sklep internetowy przy zakupie szczerbinki.

 

Panowie z asgshop'u... Wasze zdrowie!

Link to post
Share on other sites

Cóż... Czyżby najlepszy sklep w Polsce?

 

Choć mieszkam o rzut beretem/kamieniem od Krakowa to jakoś do bliższego sklepu nabywam urazu słysząc ciągłe narzekania różnych ludzi... więc postanowiłem wysłać sprzęt na Śląsk...

 

Replika: Mp5a5 CA

Uszkodzenie: przekręcenie selektora ognia przez mojego inteligentnego kolege.

 

Napisałem w paczuszce list że wydaje mi sie ze poszła się kochać płytka selektora, mimośród... i takie mini koszty opisałem ;) i poprosiłem o telefon jakby coś miało być drożej... :)

 

I tak minął tydzień... zaczął się drugi.... (paczka wysłana pocztą polską, replika nie kupiona w ASG Shopie więc niższy priorytet chyba) i zadzwoniłem... pan powiedział przez telefon że moja kolej się zbliża... i jak się zbliżyła... zadzwonili do mnie (szok!) i pan powiedział że płytka jest ok... tylko selektor do wymiany. UCZCIWOŚĆ TO PODSTAWA! (no bo można było tą płytkę selektora uszkodzić... no bo czemu nie?:P ) Po tym telefonie... 3 dni pozniej replika była już u mnie...

 

Kontakt - telefoniczny, mailowy - rewelacja

Czas wykonania naprawy - super!!!

 

POLECAM!!! POLECAM!!!!

 

Kupiłem jeszcze kulki... wszystko wrociło ładnie zapakowane!!!

 

Pozdrawiam... Co autoryzowany serwis CA - to nie to samo co nie autoryzowany! Życzę Wielu Lat Działalności W Obfitości :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Od momentu nabycia repliki (która w międzyczasie była wysłana do ASG Shopu w ramach serwisu gwarancyjnego - expresowa obsługa) kupiłem jeszcze u nich trochę pomniejszych gadżetów: kolimator, okulary Guardera, szynę RIS, nakolanniki itp... Obsługa zawsze szybka, a doradztwo rzeczowe. Nie było żadnych problemów z wymianą okularów model C2 na C4, ponieważ ten pierwszy po rozpakowaniu i przymierzeniu nie za bardzo mi odpowiadał. Kolejny plus dla sklepu!

Link to post
Share on other sites

Hm, tak się składa, że kupowałem coś praktycznie w każdym sklepie internetowym asg w Polsce [oprócz airsoftguns i tanie militaria; ale to nie sklepy tylko żarty]; w asg shop nabyłem już sporo części, replikę itd; oprócz tego parę razy męczyłem ich pytaniami w kwestiach technicznych.

Zero minusów; czego nie da się powiedzieć o innych sklepach.

Tu:

Zawsze świetny kontakt i obsługa; towar zapakowany bez zarzutu; jakość taka jak reklamowana; czas przesyłek świetny.

Mam tylko nadzieję, że ta sielana nigdy się nie skończy; i że faktycznie będzie to najlepszy sklep w kraju; trzymający zawsze taki poziom.

Tym bardziej, że oferta ilościowo i jakościowo wciąż coraz lepsza.

Link to post
Share on other sites

Jestem Klientem ALMIGHTY ASG SHOPU od dłuższego czasu - Paczki od nich biją rekordy Poczty Polskiej, Kontakt profesjonalny i rzeczowy.

Czyba jedyny sklep (wogóle) który mówi, że mam wziąść tłok za 80 zł bo ten za 120 zł jest niewarty swojej ceny... 8O

 

AEG - 1000 zł, Nowy Gearbox - 250 zł, Kupowanie w ASG SHOPIE - Bezcenne 8)

 

POLECAM

Link to post
Share on other sites
Sklep super ale mala rada -  zmiencie kuriera!! Wlasnie przez glupie 5 minut stracilem m15 do nastepnego tygodnia, doslownie 5 minut!! Zamiast o 15.10 to oddzwonilem do kuriera o 15.15 gdzie wlasnie opuszczal magazyn do domu.
Podobny problem również z kurierem wiozącym przesyłkę z ASGshopu - oddzwoniłem po 5 minutach, już przesunął dostawę przesyłki z rana na wieczór, nie potrafił jej znaleźć żeby jednak rano dostarczyć. Z racji pracy do 18 prosiłem o dostarczenie przesyłki po 19- kurier zgodził się. O 15 dzwoni inny kurier że on po 19 jeździć nie będzie, albo po 17 albo przekładka na następny dzień "bo nie z nim się umawiałem na dostawę po 19 i jego to nie obchodzi". Następnego dnia po lekkiej awanturze telefonicznej (kuriera oczywiście nie było w uzgodnionej porze i nie zadzwonił że się spóźni - a życzy sobie przedziału 2 godzin uchwytności odbiorcy pod wskazanym adresem) przesyłka przyszła, oczywiście jak zawsze w ASG Shopie profesjonalnie zapakowana i dokładnie zgodna z zamówieniem. + dla sklepu, - dla kuriera.
Link to post
Share on other sites
O 15 dzwoni inny kurier że on po 19 jeździć nie będzie' date=' albo po 17 albo przekładka na następny dzień "bo nie z nim się umawiałem na dostawę po 19 i jego to nie obchodzi".[/quote']

 

Napisz pismo ze skargą do dyrekcji centralnej firmy spedycyjnej oraz do działu obsługi klienta w twoim mieście. Oni już będą mieć swoje sposoby na to, żeby przywołać kurierów do porządku i polepszyć jakość usług.

Link to post
Share on other sites

Moj post bedzie nudny:

 

Ekipa ASG Shopu to najlepsi ludzie w tej branzy!

 

Kupilem juz u nich:

 

H&K G3 SG/1 TM

Glock 18C TM

 

Wczesniej tuningowalem MP5 Wella, VSR TM...

Kupilem u nich duzo bzdur typu kulki, kabury, zawieszenia itd...

 

Niedawno zakupilem u nich SAR Taktik Rifle'a CA, podjeli sie zamontowania w nim Mecha-Box'u Systemy, ktory zamowilem na WGC, czekalem na tuning dosc dlugo, po odbiorze nie nacieszylem sie replika zbyt dlugo, ale to na 90% wina baterii, ktora kupilem na WGC - nie u nich. Mimo tego, ze lwia czesc broni nie pochodzi od nich to przyjeli mi go na serwis w trybie reklamacji gwarancyjnej i mam go odebrac juz po 2 dniach roboczych - to sie nazywa obsluga!

 

Mozna pisac dlugo i rozwlekac sie nad ich profesjonalizmem, oszczedze wam tego :) Po prostu POLECAM!

Link to post
Share on other sites

Ponownie ogromny plus (w Ich wypadku chyba nie moze byc inaczej ;-)).

 

Zamierzalem kupic lufe precyzyjna - Systema 6.04 oraz silikonowy HU Guarder. Majlowo dogadalem sie ze moge przyjechac z giwera ale sa kolejki i czas oczekiwania wynosi okolo dwoch tygodni. Pogodzilem sie z tym i pojechalem z giwera do siedziby sklepu. Przemily facet powiedzial, ze czesci zamontuje mi na miejscu :-). Wyraznie podkreslil tez ze nie ma co przeplacac za Systeme, jako ze identyczny efekt uzyskam na tanszej lufie Deep Fire (zdecydowalem sie, nie zaluje!). Pozwolil mi tez przestrzelac giwere za budynkiem - dostalem do tego celu HiCap z kulkami i baterie (w tym sklepie obowiazuje najwidoczniej zasada "ufaj klientowi, a klient tez Ci zaufa"). Gdy po powrocie stwierdzilem ze kulki sa znoszone minimalnie w prawo (moze byla to wina wiatru - nie wiem) karabin zostal ponownie rozkrecony i sprawdzony. Summa summa rum mam giwere o lepszych osiagach, taniej niz chcialem i szybciej niz sie spodziewalem. Nie ma czego zarzucic - zakupy robie tylko u nich!

Link to post
Share on other sites

Napisz pismo ze skargą do dyrekcji centralnej firmy spedycyjnej oraz do działu obsługi klienta w twoim mieście. Oni już będą mieć swoje sposoby na to, żeby przywołać kurierów do porządku i polepszyć jakość usług.

 

Mały OT - brak chętnych na kurierów powoduje, że tych sposobów jest niewiele.

Rynek pracy się zmienia i takie sytuacje są tolerowane.

Link to post
Share on other sites

Pisać, że kupiłem i dostałem nie będę, to oczywiste. :)

 

Napiszę tylko taką ciekawostkę -- zamówiłem jeszcze parę rzeczy ze sklepu www.wildcat.pl i oba zamówienia dostałem jedną paczką, zapłaciłem też tylko raz. To jedna firma, więc było to możliwe.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam

 

Zakupilem juz pare replik, zmowilem pare tunningow, czesci, kulki... i jestem po prostu zachwycony. Szybka obsluga, swietny kontakt no i to co juz niektorzy mowili... "prosze wybrac tansza baterie firmy xxx poniewaz jest lepsza niz ta drozsza firmy YYY" i faktycznie. Sprawdzilo sie. Sklep polecam i a pewno bede w nim kontynuowal zakupy i korzystanie z uslug.

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Niezaprzeczalnie plusem Shopu jest to, ze ci ludzie wiedza z czym to sie je. A ich cierpliwosc powinna byc stawiana za przyklad. Przymiarkowuje sie do tuningu Emki z CA i ciagle ryje im beret pytaniami co bedzie lepsze, a przy tym tansze.... Wydawaloby sie utopia, a jednak powoli dochodzimy do jakiegos konsensusu. Panowie nie wciskaja kitow i nie naciagaja na koszty. To musi owocowac.

 

Kupujcie u nich, a bedziemy dluuuugo zadowoleni z posiadania w kraju naprawde zawodowego zaplecza dla naszego hobby.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...