Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam,

Chciałbym zakupić replikę pod przyszłościowy tuning dmr. Wypatrzylem sobie 3 repliki :

 

http://redberet.pl/p/66/1152244303/g-amp-g-replika-m14-s-o-c-16-m14-repliki-elektryczne-repliki-asg.html

Za m14 gng przemawia oczywiście marka - niestety na start wymiana sprężyny i troche boje się łoża ABS,podobno ciężki dostęp do magazynkow

 

http://www.taiwangun.com/elektryczne-4/pj25-a-k

Sr-25 od pj. Podobno body bez luzów, i na start całkiem mocny zestaw

 

https://gunfire.pl/product-pol-1152196218-Replika-karabinu-wyborowego-CM057.html

Tutaj nue wiele wiem, podobno całkiem mocny szkielet, nie wiem jak body niestety

 

Chciałem zapytać czy ktoś mial okazję porównać owe repliki, pomacac. Zna ich wady i zalety - mógłby porównać. Potencjał tuningowy mają z tego co się orientowalem podobny.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

G&G i cyma mają mocniejsze gearboxy niż v2 long ale i większe problemy z częściami a właściwie dostępnością sensownych.

Jako iż gardzę ruskim sprzętem poszedłbym w m14 GG.Jak dmr to i tak tylko single więc 2-max 3 magazynki stykną.Poczytaj w temacie o niej.

Link to post
Share on other sites

M14 GG jest genialne. Tylko kup od razu z metalową głowicą cylindra.

 

Ja obecnie mam hk417 vfc. Dobra, ale droższa opcja pod dmr. Plusem jest możliwość łatwego dostosowania repliki pod dane manewry - ot masz front krótki i snajperski jak i lufę krótką, 16 cali i 20 cali.

 

Jedyny minus to to, że cały środek do wymiany. Ogromny plus to zapowiedź zbiornika hpa jako prowadnicy kolby... więc snajper nie będzie miał na plecach butli hpa. Dla mnie to olbrzymi plus.

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites

M14 GG jest genialne. Tylko kup od razu z metalową głowicą cylindra.

 

Ja obecnie mam hk417 vfc. Dobra, ale droższa opcja pod dmr. Plusem jest możliwość łatwego dostosowania repliki pod dane manewry - ot masz front krótki i snajperski jak i lufę krótką, 16 cali i 20 cali.

 

Jedyny minus to to, że cały środek do wymiany. Ogromny plus to zapowiedź zbiornika hpa jako prowadnicy kolby... więc snajper nie będzie miał na plecach butli hpa. Dla mnie to olbrzymi plus.

 

Mógłbyś rozwinąć "genialne"? :D

Vfc niestety nie moj budzet :(

 

Moim celem jest stale 550 fps.

Koniec końców wychodzi na to, że i w m14 i w sr25 będzie cały środek do wymiany, prawda? Czyli chyba po prostu będę kierował się wyglądem.

Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o SR25 i uzyskanie stabilnych 550fps'ów należy przede wszystkim wymienić zębatki, tłok i kable. Oczywiście dyszę i gumkę także, tak by dawały 100% szczelność. Głowica tłoka jest spoko, chociaż ja bym włożył płaską, plastikową. Głowica cylindra i cylinder od biedy mogą zostać, ale lepiej wymienić na coś lepszego i lepiej spasowanego.

Silnik daje radę, jest git.

Spring do wymiany na SP140-150 + kompensacja.

Do wymiany również zębatki.

 

Komora jest metalowa, więc może zostać aczkolwiek jeśli chcemy mieć precyzyjną replikę warto ją również wymienić. Szkielet przy idealnej szczelności i sorbo spokojnie wytrzyma w/w sprężynę.

 

Precka to standard :) Do tego wszystkie zrobić tylko flathop'a i replika marzenie.

Link to post
Share on other sites

Sr-25 idzie znaleźć taniej jako uzywke i z z wymianą środka wyjdzie juz taniej :D m14 od gng chyba wychodzi drożej.

Jeszcze nie podjąłem decyzji, zmieszalem się.

Szkoda, że nie ma już dostępnych m14 ebr od karta, bo nie były drogie, a są bardzo ładne. M14 od gng juz mocno drogie :-(

Link to post
Share on other sites

Jeżeli EBR Karta jest zrobiony z takich samych materiałów jak ich "zwykła" 14 to nawet nie myśl o kupowaniu... Zewnętrzne elementy "metalowe" po kilku latach rozpadają się i kruszą od samego patrzenia na nie... kiedyś byłem zauroczony... od miesiąca - załamany. ;)

Link to post
Share on other sites

Jeżeli EBR Karta jest zrobiony z takich samych materiałów jak ich "zwykła" 14 to nawet nie myśl o kupowaniu... Zewnętrzne elementy "metalowe" po kilku latach rozpadają się i kruszą od samego patrzenia na nie... kiedyś byłem zauroczony... od miesiąca - załamany. ;)

 

Dzięki za radę. Odpuszczę tego karta. Chyba poczekam na jakieś promo pj'tki lub gng

Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu chorowałem na SR25 DMR i robiłem mały research pod tym kątem:

G&P - z zewnątrz top, obecnie do dostania tylko używki praktycznie. Widziałem w którymś z czeskich sklepów jakąś limitwaną edycję za 4 000 zł, ale to było rok temu. Może nadal tam wisi jakby ktoś był zainteresowany :D.

ARES - licencjonowane oznaczenia, body bardzo ładne. Ale w polskich warunkach nie da się raczej z tego zrobić sensownego DMR AEG.

CA - stara seria: bardzo ładne body, olbrzymi potencjał tuningowy. Obecnie tylko używki można dostać.

nowa seria: niestety spory zjazd jakościowy. Bliżej mu do PJ-ota niż starego CA.

GR 25 G&G - body bardzo ok. Dla mnie wadą jednak była nierealistyczna waga (2.9 kg w SR25 to jednak przesada) i pseudo standardowy GB v2.

VFC - tylko GBB obecnie. Zewnętrznie to cud, miód i orzeszki + licencjonowane oznaczenia, Pytałem się producenta czy zamierzają wypuścić w najbliższym czasie (rok) wersję AEG - odpowiedź: NIE. Musimy się niestety pogodzić z tym, że polski rynek ASG i jego wymagania skrojone pod kątem łatwego tuningu mocowego to margines i odprysk.

PJ - bardzo udany chińczyk, body poprawne. Ale mnie nie przekonało. Ostatecznie poszukałem innej platformy.

Link to post
Share on other sites

Eeeee... niedawno miałem nowe SR25 CA z 9mm łożyskami, dziś na stole mam te 7mm - dużej różnicy nie ma. Śmiem twierdzić, że ta nowa 9mm wersja jest lepsza i ma większy potencjał. Oczywiście mówimy tylko o bazie - korpus, szkielet i komora. Bebechy tak czy siak do kosza. Z resztą się zgadzam.

 

Blackie - i warto i nie. Według mnie już lepiej inwestować w szkielet CNC. Te blachy w sumie nie wzmacniają, tylko podobnie jak mblock trzymają szkielet w kupie gdy już pęknie. Na pewno nie zaszkodzi, jednak czasem mogą pojawić się problemy z montażem tzn nie zawsze są drop-in.

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites

A co jest nie tak z Aresem? On też chyba ma w środku zwykłą V2, nie?

Wychodzi na to że zostaje tylko CA.

 

Co jeszcze zostaje do DMR?

M14 od G&G

SCAR H od VFC

HK417 od VFC (drogo)

 

Mam niby teraz AUG'a ale nie na wszystkie imprezy wpuszczą AUGa +500 fps, nawet jeżeli jest tylko semi.

Link to post
Share on other sites

Ares ma zintegrowaną z GB komorę plus całą tę dziwaczną aresowską elektronikę.

HK 417 w wersji Recon było do dostania na GF za 1450 zł jesienią - sam skorzystałem z okazji. Może powtórzą akcję :icon_wink:. Jest to dobra baza pod HP DMR (F2 Polarstara), jako AEG DMR- trzeba znaleźć serwisanta, któremu będzie się chciało nad nim przysiąść (ale tak porządnie, a nie żeby "roboczogodziny się zgadzały"), bo żeby zrobić 550 fps to rzeźbić trzeba niesamowicie.

Scar H od VFC - z tego co wiem to są w nim jakieś problemy z komorą hop up. M14 od G&G to za to super baza pod DMR.

Edited by Bruce_
Link to post
Share on other sites

Gdyby ktoś się zastanawiał: mam prawie 10-letnie SR25 od A&K (pierwsza seria). Replika w ciągłym użyciu (ale nie w zimie i strzelana wyłącznie na semi). Przez pierwsze kilka lat wystrzeliła około 35 000 kulek na sprężynie SP140 Guardera, bez żadnych zmian wewnętrznych. Później strzeliła zębatka środkowa, a przy okazji podczas wymiany do środka poszło trochę wzmocnionych części (jak dobrze pamiętam m.in. zestaw cichych głowic od Systemy) i sprężyna SP150 Guardera. Replika wystrzelała kolejne 10 000 i zjadła tłok. Podjąłem decyzję o większych modyfikacjach, do środka trafiła sprężyna M170 Tornado (nie było akurat bardziej polecanych), tłok SHSa, a stockowy szkielet został wzmocniony blachami stalowymi. W tej konfiguracji replika ma trzeci letni sezon przed sobą i wystrzelała bezawaryjnie ponad 6 000 kulek. Na chrono pokazuje stabilne 585-595 FPS na G&G 0,2g i strzela bardzo wdzięcznie (oczywiście zespół komora-gumka-lufa również jest zmieniony).

 

Co do wykonania i wyglądu, bo też padło o to pytanie: osobiście nie narzekam. Trochę już widziała, a jedyne awarie pod tym kątem, to złamana kolba (wymieniona na inną, też od A&K), złamany zatrzask tłumika i zgubiona elementy zatrzasku okna wyrzutnika łusek.

 

Co się tyczy wyglądu, niektórych drażnią też oznaczenia na korpusie: np. nastawy AUTO.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...