Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
XrayPl

ASH "Przełęcz Użocka",19.10/ Warszawa-SD

Recommended Posts

GRH 44 DIVISION HUD wraz ze współpracy z Cortesem, ma zaszczyt zaprosić na szóstą odsłonę działań na froncie wschodnim.

 

Termin – 19 Październik

Miejsce  SD – Bemowo - Warszawa

Wpisowe – 10zł płatne na miejscu

Wiek – Od 18 lat

Zgłoszenia – Na pw lub email mareksadej@wp.pl

Lista zgłoszeń -  https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VagyQxLJ5C-RqUJ_5XtHDj0Y2zgEatlCVXDC2Lisb0I/edit?usp=sharing&fbclid=IwAR2yn4Gp9zbaieMgG0dTXRlFCmYd02lhxmV1cMCDlE-s0WDu3qJIODj551s    Zgłoszenie musi obejmować nick, frakcje, odtwarzaną sylwetkę i ewentualnie nazwę swojej ekipy. 

Czas –

Zbiórka, odprawa i wymarsz na pozycje – 8:00

Rozpoczęcie gry – 9:00

Koniec gry – 15:00

Stylizacja Obowiązkowa:

Niemcy – Absolutny zakaz jakichkolwiek współczesnych kamuflaży (powstałych po 1945) i stricte współczesnego wyposażenia (wyjątek – buty, ale też bez przesady). Można używać współczesnych ciuchów pod warunkiem ich jednokolorowości w dowolnych odcieniach szarości, zielonego lub niebieskiego (Luftwaffe).

Rosjanie – Podobnie jak u Niemców. Kolory dopuszczane natomiast to odcienie brązowego, piaskowego i czarnego.

W razie wątpliwości co do stylizacji, śmiało możecie pytać ;)

 

ZGŁOSZENIA, ROLE i FUNKCJE:

Podczas tej gry, od początku będzie obowiązywał ściśle określony podział osób na oddziały, i funkcje podany poniżej. Drużyny 1 i 2 mogą być zwiększane o dowolną liczbę zwykłych strzelców. Drużyny wsparcia to stałe 6 z określonymi funkcjami.

 

534725cb71548f8cgen.png

af03be8785fa8cac.png

 

Co do tabelki muszę nadmienić także:

- Za wyjątkiem KM, bronie nie historyczne (stworzone po 1945r.) zawsze strzelają ogniem pojedynczym, niezależnie od funkcji gracza.

- W budynkach nie wolno strzelać z broni mającej więcej niż 400 fps

- Tylko i wyłącznie postacie z pozwoleniem na strzelanie serią, mogą nią strzelać. Inni mają absolutny zakaz.

- Górny limit broni bocznej to 400 fps

 

DZIAŁANIE FRAKCJI I DRUŻYN:

- Dowódcą każdej frakcji jest dowódca plutonu

- Dowódca plutonu może wydać rozkaz tylko i wyłącznie innym dowódcom lub żołnierzom z własnej drużyny

- Dowódca może wydać rozkazy tylko i wyłącznie żołnierzom z własnej drużyny

- Żołnierze w ramach drużyn są nierozłączną całością Nie można wydać rozkazu by go podzielić, przenosząc np. kilka osób do drugiego plutonu. Wszystkie zadania (nie licząc drobnych) musi wykonywać razem.

- Żołnierze wykonują tylko i wyłącznie polecenia swoich dowódców. Nie wolno także działać bez pozwolenia dowódcy.

- Komisarz ma specjalne zasady. Może wydawać rozkazy wszystkim żołnierzom plutonu poza dowódcami. Jednakże rozkazy własnego dowódcy zawsze są ważniejsze niż komisarza (wolno mu oczywiście kogoś rozstrzelać za „nieposłuszeństwo”). Może to teoretycznie spowodować zamieszanie w organizacji Rosjan, ale w gruncie rzeczy właśnie o to chodzi ;)

 

Przed grą w ramach balansu liczebności drużyn w ramach frakcji, mogą nastąpić małe przeniesienia.

 

ZASADY:

 Limity:

- Limity fps dla danych broni i funkcji są podane w tabelce i pod nią ale powtórzę:

- 400 fps to ABSOLUTNE maximum w CQB. Nie ważne czy masz pozwolenie na prucie serią czy nie.

- Broń nie historyczna (za wyjątkiem KM) może strzelać TYLKO I WYŁĄCZNIE ogniem pojedynczym, nie zależnie od funkcji gracza.

- Serią mogą strzelać TYLKO osoby których funkcja na to pozwala. Oczywiście nie muszą, szczególnie jeśli mają np. 4 takt.

Amunicja:

- 4 takt – do 100 kulek; Inne poza KM – do 300 kulek

- Broń boczna – tyle co w magazynku. Można doładowywać z limitu broni głównej.

- Limity oznaczają ile kulek można użyć na jednym życiu. Doładowanie magazynki można tylko na RESPIE.

- W czasie gry będzie jeszcze jedno dodatkowe ograniczenie wprowadzone.

- Hi-Capy nie są mile widziane, ale jeśli do danej broni NIE MA na rynku co najmniej midów, są dopuszczalne. Przed „podkręceniem” hi-capa należy najpierw wyjąć z broni i dopiero wtedy podkręcić (jako symulacja przeładowania). Nie tyczy się broni wsparcia.

Broń Wsparcia

KM musi być podparty lub strzelec musi być w pozycji leżącej. Pozwala się na oparcie o ścianę lub na plecach/ramieniu innej osoby.

Operator KM – Poza max 300 kulkami w bębnie KM-u i pełnym magazynkiem w boczniaku nie ma przy sobie żadnej innej amunicji ani skrzynek.

Amunicyjny – Może posiadać od 1 do 2 skrzynek amunicyjnych z max. 300 kulkami w każdej. TYLKO amunicyjny doładowuje KM swojego Operatora i TYLKO jak się skończy w nim amunicja. Doładowuje się 300 kulek (więc w skrzynce należy mieć worek z wcześniej odliczoną liczbą kulek)

Amunicyjny, jeśli Operator zginie lub zostanie ranny, może czasowo przejąć jego funkcję (ale wtedy nie może sam przeładować).

SANITARIUSZE, STRZELCY MEDYCZNI:

- Każdy gracz może być opatrzony 2 razy.

- Za pierwszym razem kiedy oberwie, jest to rana lekka.

- Jeśli gracz miał już wcześniej opatrzoną ranę lekką i oberwał drugi raz, otrzymuje ranę ciężką.

- Nie zależnie od tego czy gracz był ranny pierwszy czy drugi raz, po otrzymaniu obrażenia kładzie się na ziemi i nie może strzelać do wroga, zdradzać jego pozycji itd. Może za to wołać o pomoc.

- Ranny może się odczołgać, ale nie wolno mu w żadnym wypadku wstać samemu.

- 2 osoby mogą pomóc rannemu przejść w inne miejsce. W takim wypadku biorą go pod pachy (ranny może wtedy normalnie wstać i iść z nimi) i zabierają w inne miejsce. Podczas pomagania absolutnie nie mogą strzelać ze swojej broni.

- Ranna osoba musi czekać po trafieniu co najmniej 1 minutę. Potem może odejść na respa. Maksymalny czas czekania na medyka to 5 minut. Czyli po pierwszej minucie ranny decyduje czy chce czekać lub nie. Po 5 minucie musi wrócić na respa. (Rosjanin trafiony przez komisarza lub pomocnika natychmiast idzie na respa)

- Po tym jak Sanitariusz lub Strzelec Medyczny wykonają swoje czynności, gracz natychmiast wraca do gry.

- Po powrocie na respa naturalnie wszystkie rany się zerują a bandaże się zdejmuje.

Sanitariusz:

-  Sanitariusz będzie miał przy sobie określoną ilość bandaży, strzykawkę i zasypkę sulfamidową.

- Sanitariusz leczący rannego z lekką raną, leczy go tylko i wyłącznie poprzez założenie mu bandaża.

- Jeśli Sanitariusz leczy osobę z ciężką raną (czyli która była już wcześniej leczona i miała lekką ranę), miejsce postrzału posypuje zasypką sulfamidową, zakłada bandaż i używa strzykawki.

- Sanitariusze w każdym aspekcie walczą i giną jak normalni gracze. Mogą mieć broń długą, ale zalecane jest posiadanie tylko krótkiej. Sanitariusza może leczyć tylko inny Sanitariusz lub Strzelec Medyczny.

Strzelec Medyczny

- Strzelcy medyczni to osoby, które nie są medykami, ale posiadają pewną wiedzę i przeszkolenie w tym aspekcie dlatego mogą pomagać kolegom z drużyny.

- Strzelec medyczny dostaje na początku gry pewną (mniejszą od medyka) liczbę bandaży.

- Strzelec medyczny działa podobnie do Sanitariusza, ale nie potrafi leczyć ran ciężkich. Jego pomoc ogranicza się tylko do leczenia ran lekkich.

 

Walka w pomieszczeniach:

- górny limit mocy – 400 fps

- z mocniejszych replik wolno strzelać „z” i „do” budynku.

- Ze względów bezpieczeństwa w głównym bunkrze, ZAWSZE trzeba mieć zapalone światło przy sobie (w wielu pomieszczeniach są dziury po okablowaniu, albo nagłe spadki). Nie można go zakrywać. Oczywiście wrogom zdradza to naszą pozycję, ale my też znamy ich. Dopuszczalne jest robienie forteli w stylu świecenia w inną stronę niż się patrzy, lub jak się ma 2 latarki (jedna ZAWSZE ma być przy nas) położenie drugiej tak by udawała, że jest tam jeszcze inna osoba). Jeśli zostałeś zabity w głównym bunkrze przez kogoś kto nie miał zapalonej latarki, twoja śmierć się nie liczy i grasz dalej. Osoba która strzelała musi natomiast NATYCHMIAST wrócić na respa.

Pirotechnika

Dopuszczone max K206. Należy przed grą pokazać posiadane środki.

 

Zapraszamy serdecznie ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż, szkoda że "Linia Arpada" nie wypaliła, ale jak nie ma wystarczająco chętnych to wiadomo, że tego się nie przeskoczy. Miło, że mamy zamiast tego grę zastępczą, która - patrząc na nazwę i datę - będzie pasować niemal idealnie, bo walki o Przełęcz Użocką toczyły się akurat w październiku. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, Foley11 napisał:

Cóż, szkoda że "Linia Arpada" nie wypaliła, ale jak nie ma wystarczająco chętnych to wiadomo, że tego się nie przeskoczy. Miło, że mamy zamiast tego grę zastępczą, która - patrząc na nazwę i datę - będzie pasować niemal idealnie, bo walki o Przełęcz Użocką toczyły się akurat w październiku. :D

No niestety, ale lepiej zrobić coś, niż sobie w ogóle darować :) 

Tak, nazwa i data niemal idealnie pasują, Rosjanie zdobyli Przełęcz Użocką 18 października :D 

 

Tak z innej beczki, jeśli ktoś spoza ASH jest zainteresowany tą grą, to na zachętę wstawiam linki galerii kilku innych gier jakie były ;) 

https://drive.google.com/drive/folders/1wC2bCFDLJ6YFrUdLvNjiR-RNl8CLtruz?fbclid=IwAR0sjxHwdkIjJwv9fnkmcFhG1x4wKU2sXpWd9aSZUNyxSPOAHUm2gTsiIAo

https://photos.google.com/share/AF1QipMwk8rz9oEogHafqljzZIuMMC0PfwnIRyk31y4aLGGQcc8flPlCP6Y6gNZX3A6Lvg?key=eEFMMldkdEdRTTNWUWJoM2ljM2hSdkNBQVZ3TXZB

https://photos.google.com/share/AF1QipPjw2YIQAbO9gN8vnWg4I3gx4asA0B8BXD5nV94BLzYxma-a55WdDVtWwX1uOHAHA?key=MWRqVnZURGNXRUVEVVNSWnYzMlFlQmI2SmhidlJn

https://photos.google.com/share/AF1QipOITiRETzFtTt4SQa5wpoC3PS3F3yIbCh9s5TK3hbMFjYnUObM6gkxd6poPW2n4eA?key=cWNvM3pIbGZWd2F5X0xNeU0wUjNiNzN1NjFBN2dn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozostało 5 dni do planowanej imprezy, cisza jak makiem zasiał, zasady nadal b.skomplikowane, stąd my obieramy inny kierunek aktywności. Powodzenia ! .... ! 

 

No chciałoby by sie powiedzieć "tak tu cicho o zmierzchu"....kto wie, ten wie, ....

Edited by c4mper
gramatyka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już za parę dni gra, dlatego teraz garść info ;) 

Parking, i jak dojechać z obwodnicy znajduje się na tej mapce - https://www.google.pl/maps/dir/52.2445868,20.8974726/52.261364,20.8693371/@52.2544399,20.8847745,3997m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

Przypominam, że zbiórka, odprawa i wymarsz na pozycje będzie ok godziny 8:00 a rozpoczęcie o 9:00. Zakładam, że pewnie przez spóźnialskich lekko to się opóźni, ale to już standard. W każdym razie proszę by w miarę możliwości trzymać się tego czasu, a w razie nie możliwości dać mi znać ;)

Dołączenie w trakcie gry będzie jak najbardziej możliwe, po dojeździe i przygotowaniu się, proszę jednak do mnie zadzwonić jeśli będę gdzieś na terenie, to wprowadzę daną osobę do gry. 

W czasie gry proszę się przygotować tak, by wszystkie rzeczy nosić ze sobą, a nie zostawiać na respach, ponieważ te będą się zmieniać wraz z postępami gry. Także na części terenu mogą pojawić się spacerowicze (szczególnie w przypadku dobrej pogody), więc lepiej ich nie kusić rzeczami. Poza tym, parking będzie całkiem blisko (Pierwszy radziecki resp to w zasadzie parking). 

Prosiłbym, by każdy się też uzbroił w latarkę która się przyda w czasie walk w podziemiach. 

Składy są całkiem wyrównane z tylko lekką przewagą niemiecką. 

Nie ma jednakże chętnych na Sanitariuszy, jeśli to się aż do soboty utrzyma, darujemy sobie ich i jedyną możliwością leczenia będzie pomoc Strzelca Medycznego. 

Jeśli chodzi o piro, to gorąco polecam uzbroić się w jak największą ilość granatów, na pewno się przydadzą ;) Dymne jednak nie będą mogły być używane w głównym bunkrze. 

Telefon do mnie - 502 594 723

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...