Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[SKLEP] - Machinegun.pl [ NIE POLECAMY ! ] cz.2 (zlikwidowany)


Recommended Posts

to i ja sie pochwale wspolpraca z machinegun...

 

napisalem do nich meila (mieszkam w szwecji) czy wysylaja za granice i ze chce kupic M15A4RIS CA z kollimatorem i innymi pierdpolami...

 

Wszystko bylo OK, odpisali na meila (ja napisalem wieczorem) odpowiedz byla juz o 3 w nocy ze wysylaja i ze jak tylko kasa dojdzie to towar zostanie wyslany odrazu kurierem.

 

Odradzano mi machinegun wszedzie ale niskie ceny kusily...

 

Zaplacilem i wyslano momentalnie, wszystko bylo OK

 

po jakims czasie nawalilo mi mocowanie szyny ris, dokladniej widelki usztywniajace szyne, w serwisie w szwecji pokazano mi problem i powiedziano ze moga to zrobic lecz musze zaplacic, ponoc potem w ramach gwarancji sprzedawca zwraca kase, ale w polsce to raczej nie dzialalo wiec odmowilem...

 

napisalem do machinegun.pl takiego meila...

 

Temat: reklamacja

> >>>>>>>

> >>>>>>>> Witam

> >>>>>>>>

> >>>>>>>> kupilem u panstwa Karabinek M15A4 RIS z dodatkami, wszystko

> >>>>>>>> bylo

> >>>>>>>> OK

> >>>>>>>>

> >>>>>>>> ale od jakiegos czasu szyna RIS sie zaczela ruszac, bedac w

> >>>>>>>> serwisie w

> >>>>>>>> Stockholmie (szwecja) pokazano mi ze jest zlamana jedna z

> >>>>>>>> czesci

> >>>>>>>>

> >>>>>>>> trzymajaca szyne RIS.

> >>>>>>>> Zaproponowano mi wymiane czesci i wystawienie rachunku za ktory

> >>>>>>>>

> >>>>>>>> po

> >>>>>>>> noc

> >>>>>>>> sklep ktory mi sprzedal towar zwroci pieniazki, jednak cena

> >>>>>>>> byla

> >>>>>>>>

> >>>>>>>> masakryczna i odmowilem.

> >>>>>>>>

> >>>>>>>> Moje pytanie, czy da rade zalatwic cala reklamacje poprzez

> >>>>>>>> wyslanie

> >>>>>>>> mi

> >>>>>>>> czesci na moj adres (mieszkam za granica i moze byc kosztowne

> >>>>>>>> wyslanie

> >>>>>>>> karabinka i odeslanie mi go). Oczywiscie wszelkie potrzebne

> >>>>>>>> papiery

> >>>>>>>> moge

> >>>>>>>> zeskanowac i przeslac droga elektroniczna lub poczta.

> >>>>>>>>

> >>>>>>>> prosze o odpowiedz.

> >>>>>>>>

> >>>>>>>> PS: W zlaczniku przesylam zdjecia zlamanej czesci.

 

po czym nikt nie odpisal przez dlugi czas, az tu nagle przyszla wiadomosc

 

witamy, ponownie odpowiadamy, że: - gwarancja jest tracona przy ingerencji nieautoryzowanego serwisu - nie obejmuje ona uszk mechanicznych - nie rozpatrujemy reklamacji "zdalnie"(tzn konieczne jest dostarczenie sprzętu,by sprawa mogla byc rozpatrzona) pozdr

 

wiec ja napisalem jeszcze raz takowego meila.

 

Witam pisalem wczesniej w sprawie gwarancji i dostalem odpowiedz negatywna wiec mam nowe pytanie. Czy maja moze panstwo czesc ktora mi potrzeba w ofercie?? moze byc nawet uzywana. wiem ze prowadzicie serwis wiec moze macie na stanie takową. Glupota jest kupowac cala szyne gdy nie dziala tylko malenka czesc. Na zdjeciach zalaczona jest informacja o czsc. czekam na odpowiedz pozdrawiam YaCa

 

odpowiedzi nie bylo ani jednej a dzis dostalem ponowna odpowiedz na pierwszego meila w sprawie reklamacji...

 

pan wybaczy, odpowiadalismy juz kilak razy na Panski list - i to wystarczy pozdr

 

wiec ja napisalem... lekko poirytowany cala sytuacja... wiedzialem e juz niema co gadac z nimi...

 

> przepraszam ale raz dostalem odpowiedz w sprawie gwarancji i to > wszystko... > > skoro gwarancja nie wchodzi w gre to chcialem zapytac o ta czesc, nie > rozumiem pana zachowania?? > > po co bym mial pisac po pare razy tego samego meila? odpowiedz dostalem > tylko raz i tylko w sprawie gwarancji. > > chcialem sie tylko dowiedziec czy mozna kupic od was czesc. > > dziwi mnie to ze jak pytam o awarie to odpowiedzi dostaje po dluuuugim > czasie a jak napisalem ze chce kupic karabin z dodatkami za okolo 2 tys > zl to odpowiedz byla tego samego dnia o 3 w nocy... > > sadzilem ze to co pisza na forach to nie prawda, niestety musze sie > podpisac pod postami kolegow i odradzic wasz sklep, produkty owszem macie > swietnie ale serwis zostawia wiele do zyczenia... > > zycze milego dnia... > > dziekuje za wspolprace...

 

a odpowiedz...

 

pierdol sie gnoju

 

wiec odpisalem ladnie i milo...

 

to tez zamieszcze na forach... w ramach reklamy :)

 

odp...

 

dzieki, prosze tylko nie przekręcic nazwy sklepu :)

 

ja

 

wystarczy ze wstawie print scrin :)

 

oni...

 

dzieki, o to chodzi

 

I tak oto sklep o nazwie machinegun.pl zyskal kolejnego niezadowolonego klienta...

a do tego jaka mila obsługa...

zdecydowanie odradzam ten sklep, pomimo swietnych cen i ciekawego towaru serwis potem i tak przytnie jak trzeba...

szkoda tylko ze nie posluchalem jak doradzano mi inny sklep

 

 

aha i obiecany print :P

 

a15d9ab16f18d45am.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Piekna reklama... Nie wiem jak mozecie kupowac nadal w sklepie ktory tak traktuje klientow - wspolczuje Wam jesli wyceniacie honor na gora pareset zlotych... Ja nie zamierzam juz nic od nich kupowac i ciesze sie ze znikna z polskiego rynku - jest wiele lepszych sklepow z wieksza oferta, o niebo lepszym podejsciem do klienta i funkcjonujacym serwisem. A machinegunowi mozna napisac jedynie to co oni Tobie - tyle ze w liczbie mnogiej...

Link to post
Share on other sites

Osiągnęli dno, nic dodać nic ująć.

 

Przede wszystkim nie powinieneś obawiać się kosztów transportu guna do Polski w celu naprawy. Nieodpłatność naprawy, którą masz zagwarantowaną ustawowo oznacza że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego,

w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. Jeżeli natomiast sprzedawca odmówiłby naprawy ponieważ naprawa wymagałaby nadmiernych kosztów (koszt transportu przekracza wartość uszkodzonego elementu) to możesz żądać odpowiedniego obniżenia ceny. W twoim wypadku byłaby to wartość części którą musisz dokupić ekstra bądź równowartość naprawy wykonanej przez serwis w Szwecji (potrzebny by był rachunek/faktura przetłumaczona). Do realizowania ww. uprawnień ważne żebyś zachował terminy: zawiadomienie o usterce przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową i jeżeli to stwierdzenie nastąpiło przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.

Link to post
Share on other sites

Ja dzis przy kolejnym zamowieniu zostalem poinformowany ze nie moge placic przelewem tylko " za pobraniem" co oznacza za panowie boja sie ruchow na koncie ???

 

Tak to już jest w szarej strefie ;-) Teraz rozumiecie dlaczego nie ma paragonów.

Link to post
Share on other sites

Ja nie wierzę, żeby nie znalazł się jeden "zadowolony" klient, "życzliwy" naszym władzom, który mimochodem nie zasugeruje jakiejś małej akcyjki kontrolnej ...

 

Mogłoby to pośrednio uderzyć też w tych wmasgowiczów, którzy mają zamówienia w trakcie realizacji.

Link to post
Share on other sites

Ja tez troche poobgaduje MG. Kupiłem u nich M16 z CA. Chodzilo bezawaryjnie przez 10 miesiecy. Tylko raz wystapila zacinka ole odesłałem karabin i wszystko wrocilo do normy. No ale jakiś czas temu "coś" sie popsulo w GB. Nie chciałem zagladać do GB, bo się na tym nie znam. Dzwoniłem, pisałem, SMS'owalem i wogóle. Nie otrzymalem jednoznacznej odpowiedzi w mailu wiec postanowiłem odesłac karabin- pomyslałem, że jeśli odbiora to naprawia a jesli nie to najwyżej wróci do mnie. No i paczka poszła. Czekałem ok 30 dni... żadnej wiadomości nie otrzymałem, wiec zacząłem sie stresować. Ale wystarczylo postraszyc w mailu wysledzeniem paczki, policją, sądem itp.

Jeszcze tego samego dnia otrzymalem odpowiedz. Karabin za jakiś tydzień powinien być :) No ale po tych przygodach postanowilem, że już nigdy nic tam nie zamowie...

Link to post
Share on other sites

Karabin za jakiś tydzień powinien być :) No ale po tych przygodach postanowilem, że już nigdy nic tam nie zamowie...

 

Ciekaw jestem czy będzie dołączona karteczka z życzeniami w stylu "pierdol się gnoju", albo inny równie dowcipny komentarz.

 

Zastanawia mnie też, co powoduje, że ludzie dla kilku złotych oszczędności nadal, mimo informacji na WMASGu, narażają się na kontakt z ostatnimi chamami z maszinszita...

Czy jeśli brata/siostrę wyzwie Wam ktoś od najgorszych to nadal będziecie u niego pietruszkę kupować, bo ma najtaniej?

Czy braci airsoftowej nie stać na szacunek dla samych siebie?

Link to post
Share on other sites

Zapewne karteczka sie znajdzie. Naprawde się dziwie. Czemu służy prowadzenie sklepu skoro nie chce sie go prowadzić. Równie dobrze "koledzy" z MG mogą zacząć sprzedawac gnój...Te same parametry gwarancji i reklamacji.

No i wydaje mi sie, ze musze sie wytłumaczyć z kupienia właśnie w tym sklepie.Czemu kupiłem? Bo byłem głupi i nie kożystałem z forum. A to M16 było moja pierwszą bronią wykraczającą zakres 1000zł. Wydawało mi się, ze tak dobrze wyposażony sklep powinien mieć lux obsługę. Niestety było inaczej. No ale co teraz mozna zrobic?

 

No a w tym wspomnianym wcześniej mail'u juz zostałem obrażony...cytuje

"jaki to był model i kto jest nadawcą, panie inteligentny inaczej?"

 

Inteligentny inaczej... taa... tyle, ze mieli moj adres email i pod tym adresem byly wszystkie dane... I kto jest tu inteligentny inaczej?? :)

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Dla mnie dno ten sklep osiągnął dzisiaj. Chciałem zamówić tłumik QD za ok 170zł, a tu nagle się okazało, że minimalna wartość zamówienia to 400zł !!! Nie da się złożyć zamówienia za mniejszą kwotę!

Wkurzony napisałem do nich maila:

 

To jest chyba jakaś kpina! Na stronie głównej piszecie, że wartość zamówienia to minimum 400zł, ale to przy okazji hasła "każda przesyłka gratis", natomiast przy złożeniu zamówienia na 170zł otrzymuję komunikat, że w OGÓLE nie sprzedajecie poniżej 400zł...

Życzę powodzenia w uskutecznianiu tego nonsensu...

pozdrawiam

 

A oto ich odpowiedź:

idz do piaskownicy gówniarzu

 

Wspomnę tylko, że w ciągu zeszłego roku kupiłem od nich zakupy na ok 1700zł...

Żal mi tego osobnika. Tego sklepu i kretyna co go prowadzi, polecam unikać. Chyba, że w celach edukacyjnych, chociaż, głupoty się nie leczy...

Link to post
Share on other sites

Polska to taki kraj gdzie jak napiszą w gazecie że na świecie jest 546 miliardów samochodów to uwierzą na słowo. Natomiast jeśli na ławce wisi kartka "świeżo malowane" to każdy palcem będzie maział.

 

Dla mnie kupienie TAM ( bo mi nazwa przez klawiaturę nie przejdzie) czegokolwiek , równa się temu samemu czym można by nazwać danie schronienia mordercy w domu przed policją... bo w zasadzie mi nic nie zrobił.

 

:wink:

Link to post
Share on other sites

a mi napisale z machinegun jeszcze tak... (to apropo wczesniejszego posta )

 

ale zaniedbał Pan inne fora!! jakimi pomyjami musiałbym Pana oblać, żeby i gdzie indziej nas Pan rozreklamował?

 

kazdy mi mowi zeby zglosic sprawe do Rzecznika prak konsumenta...

 

ale po co sobie rece brudzic

Link to post
Share on other sites

Ja nie wierzę, żeby nie znalazł się jeden "zadowolony" klient, "życzliwy" naszym władzom, który mimochodem nie zasugeruje jakiejś małej akcyjki kontrolnej ...

 

Myslisz ze sie ktos zainteresuje sklepem gdzie w przypadku pozytywnego (lub jak kto woli negatywnego) wyniku kontroli np Skarbowki, kara wyniesie najwyzej kilka tysiecy ? Smutni panowie wola wieksze firmy gdzie sa do wyrwania wieksze sumy.

Link to post
Share on other sites

Tylko fakty:

 

Hmm, zrobilem sobie przeglad mojej m-ki G&P kupionej w MEGA PROMOCJI :lol: , niby wszystko ok ale... silnik byl Tokyo Marui :-) Po zapytaniu - dostalem odpowiedz - bo jest lepszy (Japonski w sensie :-) Oczywiscie papierow brak...

 

Zamiast baterii 9.6V dostalem 8.4V

Odpowiedz: "doslemy ci nowa, przy nastepnyjm zamowieniu" - czyli musze wydac 400zl aby dokonali wymiany :killer:

 

Wczesniej ustalilem, ze kupie tlumik za 180 i wysla - gdy przyszlo co do czego zapomnieli. Coz kupilem w HK :-)

 

No comments.

Link to post
Share on other sites

 

Żal mi tego osobnika. Tego sklepu i **** co go prowadzi, polecam unikać.

 

A kto Cię posłucha... zresztą sam nie słuchałeś innych... więc się nie dziwi, że Ciebie tak potraktowali.

 

Ja się dziwię Wam... bo zachowanie MG mnie już chyba nie zdziwi...

 

W chwili obecnej są sklepy co sprowadzą WSZYSTKO i wolę nawet więcej zapłacić i poczekać niż dawać satysfakcję takim sklepikarzom.

Link to post
Share on other sites

Na usprawiedliwienie powiem, że to był w ogóle mój pierwszy zakup czegokolwiek związanego z asg i nie miałem pojęcia o renomie tego sklepu. Zobaczyłem duży asortyment i mnie poniosło, chociaż zwykle przed zakupem sprawdzam opinie w sieci...

Link to post
Share on other sites

mi znowu nie chodzilo o sam sklep, odmawiano mi go bo twierdzili ze serwis kiepski ale towar maja super, tak tez bylo, napisalem w sprawie gwarancji bo sadzilem ze to normalne, ale jak nie to nie, moge kupic ta czesc i tez napisalem a reakcja sklepu byla jaka byla...

 

nie boli mnie to ze nie wzieli gwarancji tylko to jak podeszli bezczelnie do sprawy...

na dzien dzisiejszy dostalem odpowiedz z innego sklepu ktory sprzeda mi czesc a MG mam nadzieje ze szybko zginie z rynku a panu dowodzacemu w MG ktos narobi kolo tylka...

Link to post
Share on other sites

a jak byc katolikiem jak ci jeszcze pisza takie cos...

 

dzis dostalem tego meila

 

no to troche sie zawodłem, na forum bez logowania itak tego nikt nie

zobaczy

są tez inne fora, strony www

cienias jesteś i tyle

 

koles mysli ze ja jakis ulomny czy cos... praktycznie kolo pedzla mi wisza te jego meile i ten jego sklep ktorego nie dal rady poprowadzic...

 

glupota innych mnie nie boli ani troche a nawet smieszy. choc z psychologicznego punktu widzenia pan w desperacji robi wszystko by na niego popatrzec...

 

szkoda mi do jego poziomu schodzic i nawet obrazic jego osobe, bo po co?? co mi to da?? a jemu to sprawia widocznie satysfakcje i tak tez niech zostanie.

Widac ze on to czyta wiec pozdrawiam go bardzo goroco i niech jemu w lato slonce swieci

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...