Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[SKLEP] - Machinegun.pl [ NIE POLECAMY ! ] cz.2 (zlikwidowany)


Recommended Posts

  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja osobiście nie miałem problemów ze sklepem ani serwisem. Swego czasu uszkodziły mi się te widełki w magazynku do MK23 STTI, ze względu na to, że używałem propanu (do czego się przez nieuwagę przyznałem) nieuwzględniono na to gwarancji, jednak za wymianę zapłaciłem, jeżeli mnie pamięć nie myli 20zł (normalnie widełki kosztują 35-40zł). Kiedy indziej zepsuł mi się hi-cap, więc go odesłałem, został naprawiony za darmo.

Za to kolega z ekipy czekał na paczkę prawie 2 tygodnie, jednak po jej dojściu nie dało się odczytać daty nadania, więc nie wiadomo kto zawalił.

 

Może po prostu lubią mnie w machinegunie :wink:.

Link to post
Share on other sites

Nasuwa się pytanie kiedy to bylo?

Nadal nie odpisuja na maile. Ceny niektórych produktów są śmiesznie niskie, podejrzanie niskie, prawie jak wyprzedaż.

No fakt, zapomniałem powiedzieć. Nie pamiętam dokładnie, ale było to parę miechów wstecz.

Link to post
Share on other sites

Witam.

W niedzielę zamówiłem lunete PSO-1 do SWD , cena 450 zł . Dzisiaj czyli w środę przyszła do mnie paczka pięknie zapakowana , nie mogłem się dostać do środka :) . Luneta sprawna wszystko jest ok , ale co mnie zaciekawiło w ten sam dzień jak przyszła paczka wszedłem na strone machinegun i co widze cena wróciła do poprzedniego stanu czyli 599 zł hehe ... miałem szczęscie zaoszczędziłem 149 zł .

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem wczoraj parę rzeczy za pobraniem (maga, montaż, kulki itd.- jednym słowem nic na gwarancję) i zobaczymy czy dostane. Napisałem maila kiedy wyślą paczkę, dzowniłem ale nie ma żadnego kontatku. Jak nie wyślą trudno nic nie stracę.

 

 

I tu mam pytanie, ten sklep wogóle działa, mam się spodziewać paczki czy zamówić w innym sklepie.

Link to post
Share on other sites

Witam.

W niedzielę zamówiłem lunete PSO-1 do SWD , cena 450 zł . Dzisiaj czyli w środę przyszła do mnie paczka pięknie zapakowana , nie mogłem się dostać do środka :) . Luneta sprawna wszystko jest ok , ale co mnie zaciekawiło w ten sam dzień jak przyszła paczka wszedłem na strone machinegun i co widze cena wróciła do poprzedniego stanu czyli 599 zł hehe ... miałem szczęscie zaoszczędziłem 149 zł .

 

No czy ja wiem, kupiłeś kopię drożej niż stoi oryginał.

 

A tak w ogóle to już nie mają innej opcji płatności niz "za pobraniem".

Link to post
Share on other sites

Jaką sprawę. To że wysyłają tylko za pobraniem... nie przesadzajmy 8) A prawda niestety jest taka że do Capri jest daleko, dlatego jak ktoś chciał coś kupić na szybko to odbierał sobie osobiście pod pocztą, jak jeszcze sklep normalnie działał. I chociaż od 1,5 roku na wszystkich forach jest na niego nagonka, tam najwięcej kasy zostawiłem na magi, kulki itd. (jak pewnie większość Warszawy)

Link to post
Share on other sites

Nagonka to może być na niewinne niczemu zwierzęta.

Tu mamy przykład solidarnośći środowiska w obliczu powtarzających się nieprawidłowości.

 

Faktycznie: kulki i magi - to są najczęściej psujące się airsoftowe akcesoria.

Zakup ich, to zapewne wyraz zaufania do serwisu.

Link to post
Share on other sites

Nagonka to może być na niewinne niczemu zwierzęta.

Tu mamy przykład solidarnośći środowiska w obliczu powtarzających się nieprawidłowości.

 

Faktycznie: kulki i magi - to są najczęściej psujące się airsoftowe akcesoria.

Zakup ich, to zapewne wyraz zaufania do serwisu.

 

 

No przecież napisałem że można było tam kupować magi i kulki, które są nie psującymi się elementami. :roll:

 

A co do nagonki na sklep to niestety ona występuje. Nie bronie machineguna, ale ja nie miałem z nimi żadnego problemu, więc nie uogólniajmy. Opinii na plus jest parę w tym i poprzednim topicu.

Link to post
Share on other sites

kupował tam ostatnio ktoś jakiegoś aega? Ciekawi mnie czy nie podsłają bubli? :/

 

Chcę sobie kupić JSDF Type 89; wraz z tym aku wychodzi 500zł taniej niż gdzie indziej... Fakt; nie ma gwarancji; ale to tm; a więc jeśli jest nowy będzie działąć bez problemu... Po za tym jak coś się stanie to go wyśle do asgshopu i wymienie cześci; i tak chodzi taniej niż kupować go za 1500 zł + 100 zł aku... Pytanie tylko czy będzie nowy?

Edited by noah
Link to post
Share on other sites

Ktoś ostatnio mówił, że MG niedługo zrobi wielką promocję na zakończenie swojego istnienia. No i JEST:

 

Tekst na głównej stronie MG:

 

"Chcesz zrobić naprawdę duże zakupy? Dostaniesz rabat nawet 30% - zapytaj nas, załączając zawartość koszyka."

Link to post
Share on other sites

Przed Majówką zamówiłem w Machinegun dla siebie i Jazzmana parę rzeczy. Zaczęło się od potwierdzenia przyjęcia zamówienia ...

 

1 mail od Machinegun po dokonaniu zamówienia otrzymany 19 kwietnia:

 

witamy,

 

zamówienie zostało wysłane.

Przewidywany termin doręczenia paczki: wtorek.

 

pozdrawiamy

machinegun.pl

 

Kiedy już straciłem cierpliwość oczekując na priorytetową paczkę z Machinegn wysłałem im maila o następującej treści:

 

Jak Wy to wysyłaliście do cholery?? Pisałem, że proszę o ekspresową wysyłkę. Maila o wysłaniu wysłaliście w czwartek. A do dnia dzisiejszego paczki nie ma. I to ma być darmowy priorytet??!!

 

2 mail od Machinegun z 25 kwietnia:

 

juz dawno powinno u Pana byc, prosze pytac "do cholery" na poczcie

 

Zdziwiony odpisałem:

 

To podajcie mi dokładną datę nadania i numer przesyłki. Bo ktoś w tym

wypadku kwalifikuje się do odstrzału. Jak do czwartku paczka nie dojdzie to nie odbiorę jej. Wyjeżdżam i nie będę miał tej możliwości.

 

Na powyższego maila nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. W czwartek po 16 paczka dotarła, ale nie miałem już czasu do nich pisać. Zgadnijcie jaki byłem uradowany jak na stemplu pocztowym zobaczyłem datę nadania 24 kwietnia.

 

Kiedy po majówce wróciłem do domu i odebrałem maila, zobaczyłem czekającą na mnie perełkę wysłaną przez nich 30 kwietnia o treści:

 

3 mail od Machinegun:

 

jezeli paczka wróci z adnotacją"adresat nieznany" lub " nie podjęto w

terminie" wówczas obciążymy Pana podwojna kwotą za przesyłke i do czasu

uregulowania naleznosci pozbawimy mozliwosci zakupu w sklepie

pozdr

 

Tego było już za wiele i odpisałem im:

 

Właśnie wróciłem do domu i odczytałem ostatniego Waszego maila do mnie.

 

Jesteście bezczelni, jak chcecie robić z ludzi idiotów a z siebie bogu ducha

winnych sprzedawców to mam w dupie Was, Wasz sklep i zakupy u Was. Blokujcie

sobie możliwość sprzedaży i tak już nigdy więcej u Was nic nie kupie i

każdemu innemu czlowiekowi odradzę zakupu u Was.

 

Może i mieliście najniższe ceny na interesujące mnie produkty ale poziom

obsługi, uczciwości i rzetelności jest godny pożałowania.

 

Przesyłka dotarła na dzień przed moim wyjazdem czyli 26 kwietnia.

 

Przesyłka nadana 19 kwietnia?? Jesteście śmieszni. Data na stemplu pocztowym

to 24 kwietnia.

 

W odpowiedzi na to otrzymałem od nich kwintesencję tego czym jest ich sklep ...

 

4 mail od Machinegun:

 

pierdol sie frajerze

 

 

 

Moi drodzy nie muszę chyba tego komentować. Powiem tylko tyle, że przy każdej możliwości, czy na majówce czy na jakimkolwiek innym zlocie, czy artykule w mediach itd zrobię im odpowiednią reklamę ...

Link to post
Share on other sites

To musi być obsługa , a nie właściciel(e)

(nikt przy zdrowych marketingowych zmysłach nie olewa klienta, a już nie wtaki bezczelny sposób) ,

może by sie tak dowiedzieć czy to rzeczywiście tylko pracownicy ,

i wtedy tych durni zakablować do właścicieli sklepu , może by jakimś cudem powrócił ten sklep

do normalności ?

No bo sam sklep był dobry , kiedyś.

Link to post
Share on other sites

To musi być obsługa , a nie właściciel(e)

(nikt przy zdrowych marketingowych zmysłach nie olewa klienta, a już nie wtaki bezczelny sposób) ,

może by sie tak dowiedzieć czy to rzeczywiście tylko pracownicy ,

i wtedy tych durni zakablować do właścicieli sklepu , może by jakimś cudem powrócił ten sklep

do normalności ?

No bo sam sklep był dobry , kiedyś.

 

ale ten sklep prowadza 2 osoby. i one sa wlascicielami

Link to post
Share on other sites

A jakiej odpowiedzi oczekiwałeś po takim tonie maili? "Przepraszamy za wszystko i mimo wszystko namawiamy do dalszych zakupów"?

Sklep i obsługa jest do bani, wiadomo to nie od dziś. Nikt cię nie zmuszał do kupowania.

Link to post
Share on other sites

A jakiej odpowiedzi oczekiwałeś po takim tonie maili? "Przepraszamy za wszystko i mimo wszystko namawiamy do dalszych zakupów"?

Sklep i obsługa jest do bani, wiadomo to nie od dziś. Nikt cię nie zmuszał do kupowania.

 

Właśnie taka być powinna.

Link to post
Share on other sites

Jesteście bezczelni, jak chcecie robić z ludzi idiotów a z siebie bogu ducha

winnych sprzedawców to mam w dupie Was, Wasz sklep i zakupy u Was

To TEŻ są ludzie. Bynajmniej ich nie bronie, ale każdemu na widok takiego listu mogą nerwy puścić.
Link to post
Share on other sites

Wyslany zostal, pod koniec listopada 2006 SOCOM MK23 (kurier, przesylka dotarla na 100%) do serwisu w mg (oczywiscie wazna gwaranacja, pistolet nie rozkrecany, po prostu usterka wynikajaca z jakiegos bledu fabrycznego)... Do teraz replika nie wrocila, sklep odpisal, "ze nie odesla, bo nie moga naprawic" (cytat), po czym kontakt sie urwal.

 

Wszystkie papiery potwierdzajace fakt zakupu i odeslania repliki sa, wiec nie powinno byc problemow z ewentualnym dochodzeniem swoich praw. Dodatkowo, spolka prowadzaca mg jest spolka prawa cywilnego, wiec ewentualna upadlosc nie ochroni wlasciciela przed odpowiedzialnoscia materialna :)

 

I na tej, na szczescie jednej replice, przygoda z ta niezwykle profesjonalan firma sie skonczyla (czasami jakies kulki w zbiorczych paczkach sie od nich wezmie, o ile maja taniej niz konkurencja i oczywiscie tylko za pobraniem!!)

Link to post
Share on other sites

To TEŻ są ludzie. Bynajmniej ich nie bronie, ale każdemu na widok takiego listu mogą nerwy puścić.

 

Nie obchodzi mnie osobiście czy to są ludzie czy słonie. Prowadzą sklep, więc ich zakichanym obowiązkiem jest "być frontem do klienta". I oni są frontem, tyle, że białoruskim.

Bezczelność, chamstwo, nabijanie ludzi w butelkę i, co widać z postów powyżej, jawne złodziejstwo, uprawniają do tego, by mieć ich w dupie jak najgłębiej... A, jak im prokurator ze skarbówką razem dobiorą się do skóry to będzie mi ich strasznie żal :D

 

Poza tym, jeśli klienci tak bardzo ich wyprowadzają z równowagi to niech sobie w tym swoim pożałowania godnym sklepiku szałówkę urządzą i talerze o ścianę rozbijają.

 

Przy okazji: BlazakoV, Ty jakiś psychoterapeuta jesteś? :wink:

Edited by Black
Link to post
Share on other sites

Wiesz Black moim skromnym zdaniem to wystarczy od tam nie kupować- a nie po przeczytanych tysiącach postów (negatywów) zaś pisać, że ktoś tam coś zamówił i nie ma kontaktu a już przecież zapłacił. Gdzie wy ludzie macie głowy? Tyle o tym czytać i ryzykować za 50zł taniej? Zwłaszcza, że opis sklepu na tym forum jest jasno nakreślony cyt. " www.Machinegun.pl [ NIE POLECAMY ! ]"

 

Co do samego maila to hm... zgodzę się z blakazov'em. Od zniżyli się do poziomu piszącego- czego oczekiwałeś pisząc wulgarny mail zwłaszcza, że chyba wiele wcześniej czytałeś o prowadzących ten sklep?

 

Moje skromne zdanie, z którym nikt się zgadzać nie musi to najpierw czytać potem zamawiać.

 

Pozdro!

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...