crogool Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 hmmm... Czy dobrze zrozumiałem, że są osoby, które jakoś niedawno (marzec) składały zamówienie/kontaktowały się z machinegun'em i zostali obsłużeni? Bo to nieco zmienia postać rzeczy, ja nie mam z nimi kontaktu od 1,5 miesiąca... 1. Składałem zamówienie 11.03 (niedziela) 2. Jedyną opcją wysyłki była płatność przy odbiorze a możliwość kontynuowania zamówienia pojawiała się po przekroczeniu kwoty 200 PLN (wysyłka gratis). 3. jakoś kojarzę powoli ostatnio ;) zatem: ... po klepnięciu zamówienia, zacząłem zastanawiać się co jest nie tak i zajrzałem na forum. 4. W poniedziałek zmienił się status informujący o wysyłce. Zastanawiając się czy jest to wynik jakiejś automatycznej operacji czy stan faktyczny, skrobnąłem uprzejmego maila z pytaniem. 5. W sobotę przyszła przesyłka - jak napisałem bez rachunku/faktury. Odpowiedzi na maila: BRAK. Nie wiem czy to w jakikolwiek sposób zmienia Twoje położenie :???: Link to post Share on other sites
gocik Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 (edited) No wiesz - ja im wysłałem giwerkę na gwarancję celem sprawdzenia elektryki, ale też wykonania tuningu. A jak się okazało panowie mają to głęboko w poważaniu - nie mówię już o kontakcie, ale odesłać też chyba nie mają za bardzo zamiaru. Dobrze wiedzieć, że ktoś tam w ogóle ciągle jest, kogo ewentualnie będzie można znaleźć z policją. Edited March 19, 2007 by gocik Link to post Share on other sites
Wolf Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 hmmm... Czy dobrze zrozumiałem, że są osoby, które jakoś niedawno (marzec) składały zamówienie/kontaktowały się z machinegun'em i zostali obsłużeni? Bo to nieco zmienia postać rzeczy, ja nie mam z nimi kontaktu od 1,5 miesiąca... Dobrze slyszales. Link to post Share on other sites
Kamil Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 K**** mać! Przychodzę do domu, wchodzę do pokoju, patrzę - paczka. Otwieram, wypada z niej bateria. Noż do diabła, takiej bezczelności to ja nie widziałem. Wysłałem 3 mejle o anulowaniu zamówienia i to dwa tygodnie temu. Informacja o zamówieniu wogóle zniknęła z konta na MG tak jakby faktycznie zostało anulowane. I co? Nagle po miesiącu dostaję swoją baterią, pomimo że chciałem zwrotu pieniędzy. Noż k**** słów mi brak... Link to post Share on other sites
eld Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 Przynajmniej tyle, że jeszcze żyją i są na wolności. Ktoś już był na Policji z tym? Link to post Share on other sites
Bleyst Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 Wyslalem maila z pytaniem odnosnie na kiedy bym dostal zamowienie. Lista skladala sie z rzeczy ktore na stronie byly oznaczone jako dostepne, wiec bez fantazji. Zamowienie na bodaj 1500 zl wiec cos jakby warte uwagi, jak mi sie wydaje. To bylo 3 tygodnie temu, odpowiedzi nie dostalem. Wczoraj zamowilem czesc rzeczy w innym sklepie bo juz mi sie czekac odechcialo. Ten "sklep" jest niepowazny... ps: do Moderatorow - prosze, przestancie mnie opierdzielac za nieuzywanie poslkich znakow. Nie uzywam, bo nie mam - vide miejsce zamieszkania :) Link to post Share on other sites
CHEMIK Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 Temat lekko posprzątany. Prosze trzymać się tematu bez zbędnych OT. Link to post Share on other sites
marcinek56 Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 sory..powracając do tematu MG czy ktoś mi może powiedzieć co si eu nich dzieje czekam na przesyłkę pobraniową juz tydzień na meila nieodpowiadaja, telefon maja wyłączony... czyu jest jakiś inny kontakt z nimi?? moze jakis tel stacionarny?? Link to post Share on other sites
crogool Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 sory..powracając do tematu MG czy ktoś mi może powiedzieć co si eu nich dzieje czekam na przesyłkę pobraniową juz tydzień na meila nieodpowiadaja, telefon maja wyłączony... czyu jest jakiś inny kontakt z nimi?? moze jakis tel stacionarny?? Hello... cały temat poświęcony jest zawiłościom związanym z kontaktem na linii sklep-klient. Co się dzieje - nie wiadomo. :poddanie: Sprawdzałeś status swojej przesyłki na stronie MG ? Jeśli widnieje "wysłane" to reszta w rękach herosów Poczty Polskiej. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Tak ostatnio pomyślałem że jak mg wysyła paczki za pobraniem, a nie po przedpłacie to zrobię coś takiego że zamówienie to samo na co czekam, a w komentarzu napisze żeby pobrali pieniądze z poprzedniego zamówienia i je anulowali, tak zrobiłem a tu niespodzianka nie mogę złożyć żadnego zamówienia. Mogę wrzucić do koszyka, ale nie mogę zamówić . || [CIACH] || PROSIŁEM WRAŹNIE ŻEBY TRZYMAĆ SIĘ FAKTÓW BEZ INSYNUACJI. Następne takie posty będą znikać. CHEMIK Link to post Share on other sites
marcinek56 Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Tak mam "Wysłane priorytetem PP" Miałem Juz to na drugi dzień po zamówieniu. Czyli w Czwartek Jutro Mija Tydzień wiec paczka priorytetowa tak długo raczej by nie szła. tel- Wyłączony, ma maila nie odpowiadają skype podobnie. Zamówię z innego sklepu a ich przesyłki nie odbiore jezeli syt nie zmieni sie do piatku. A polskie znaki gdzie ? CHEMIK Link to post Share on other sites
szmerglu Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Tak mam "Wysłane priorytetem PP" Miałem Juz to na drugi dzień po zamówieniu. Czyli w Czwartek Jutro Mija Tydzień wiec paczka priorytetowa tak długo raczej by nie szła. Paczki PP wyslane priorytetem potrafia isc nawet i dluzej :evil: Popros o numer nadawczy i zglos sie na poczte. MG moze zlozyc reklamacje po 14 dniach od nadania paczki Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 U mnie też się zmienił opis z Oczekuje na przedpłatę na Oczekuje na przedpłatę i przesyłka jeszcze nie dotarła od 6.02.2007, na policji powiedzieli mi że szkoda zachodu jeżli kwota nie przekroczyła 200,- , więc gdzie tu sprawiedliwość, to mój ostatni post w tym temacie chyba że dostanę przesyłkę to poinformuje . Pozdr. TG Link to post Share on other sites
dzural Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 (edited) """" Tak ostatnio pomyślałem że jak mg wysyła paczki za pobraniem, a nie po przedpłacie to zrobię coś takiego że zamówienie to samo na co czekam, a w komentarzu napisze żeby pobrali pieniądze z poprzedniego zamówienia i je anulowali, tak zrobiłem a tu niespodzianka nie mogę złożyć żadnego zamówienia. Mogę wrzucić do koszyka, ale nie mogę zamówić . """" Proponuję zajrzeć na ich stronie do regulaminu, coś ostatnio pozmieniali a w zasadzie dodali jeden punkt "0"... Edited March 21, 2007 by dzural Link to post Share on other sites
DariuszM Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 To jakieś samobójstwo biznesowe czy coś...? "minimalna kwota zamówienia 300zł" każdy będzie gaziaka dokupowywał - jak tylko nowej gumki hopup będzie potrzebował? Link to post Share on other sites
Bleyst Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Co tam 300, skoro zamowienie za 1500 ich nie rusza? Kupilem w Capri, i luz. Link to post Share on other sites
SMD Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 (edited) To jakieś samobójstwo biznesowe czy coś...? "minimalna kwota zamówienia 300zł" każdy będzie gaziaka dokupowywał - jak tylko nowej gumki hopup będzie potrzebował? Może was zdziwić moja teoria... ale zdaje mi się, że po prostu mają za dużo zamówień.. jak tak się dobrze zastanowić, to co innego mogło spowodować TAKĄ zmianę w regulaminie?? jeśli załoga sklepu nadal składa się z 2 osób, to całkiem prawdopodobne.. Jeszcze odnośnie samego sklepu - kupiłem u nich kilka replik, ale żadnej nie oddałem do serwisu... i z tego co widzę po wypowiedziach na forum to raczej dobrze :D ...ale osobiście nie mam złych doświadczeń z tym sklepem. Ani razu panowie nie byli niemili... zawsze odpowiadali na mejle, nie było problemów z odbiorem osobistym. Paczki przychodziły szybko etc. Od razu zaznaczam, że nie neguję tego, że ktoś inny mógł mieć całkowicie odmienne doświadczenia ze sklepem! PS. I tak przeniosłem się z zakupami do asgshopu :D Edited March 22, 2007 by SMD Link to post Share on other sites
zielony_rom Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 (edited) Witam! Sorry moj pierwszy post i widze ze juz cos zle zroblilem, bo zacytowalem kolesia wczesniej... Co do MG... zamowinie wyslane 25 stycznia, pieniadze dwa dni pozniej(kwota ponad 3tys. zl) do tej pory nie mam z nimi kontaktu, poza tym ze ostatnio napisali (6 marca) zebym im jeszcze raz adres w polsce podal...podalem i dalej nic:/ dzis wysalem maila z rezygnacja z zamowienia i poczekam jeszcze ze 2 dni. Zacznij używać polskich znaków i pilnuj gramatyki. CHEMIK Edited March 22, 2007 by CHEMIK Link to post Share on other sites
V_G Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 ooo napisali : "Ze względu na błędy w działaniu serwera pocztowego część korespondencji do nas nie dotarła. Jeżeli wysyłałeś/łaś do nas e-maila przed 23 marca i nie dostałeś/łaś odpowiedzi to prosimy o ponowny kontakt. Za ewentualne niedogodności serdecznie przepraszamy. " Link to post Share on other sites
Kamil Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 ooo napisali : "Ze względu na błędy w działaniu serwera pocztowego część korespondencji do nas nie dotarła. Jeżeli wysyłałeś/łaś do nas e-maila przed 23 marca i nie dostałeś/łaś odpowiedzi to prosimy o ponowny kontakt. Za ewentualne niedogodności serdecznie przepraszamy. " Tak, telefon też się sam odłączył. To na pewno sprawka Żydów, masonów i cyklistów! Link to post Share on other sites
eld Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Tak, mój RIS do szesnastki też wczoraj magicznie doszedł, oczywiście bez rachunku i tych podobnych bzdetów. Kamień spadł mi z serca... Link to post Share on other sites
nocebo Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 Tak, mój RIS do szesnastki też wczoraj magicznie doszedł, oczywiście bez rachunku i tych podobnych bzdetów. Kamień spadł mi z serca... a kiedy złożyłeś zamówienie? Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted March 27, 2007 Report Share Posted March 27, 2007 Ja zamówiłem AEG'a. Zamówienie zostało złożone 14 marca, 15 marca status na stronie zmienił się na "Wysłane priorytetem PP", otrzymałem również mailem ręczne (poprosiłem o nie) potwierdzenie, że paczka została nadana. Poczekałem sobie ponad tydzień i faktycznie paczka doszła (23 marca). Na formularzach Poczty widnieje data nadania: 22 marca. Tak więc Panowie z MG raczej rozminęli się z prawdą, albo też mają jakoś niekonwencjonalnie rozwiązany system nadawania paczek, bądź też zaburzoną percepcję czasu. Moje zamówienie zniknęło z systemu MG (nie ma go na liście zamówień w moim profilu). Replika doszła i jest w porządku, ale oczywiście w pudełku nie ma gwarancji, ani nawet paragonu. Za brak dokumentów i opóźnienie w wysyłce, ode mnie mały minus dla sklepu. Link to post Share on other sites
Blade04 Posted March 27, 2007 Report Share Posted March 27, 2007 "maly minus"?! Ciekawe co powiesz jak Ci sie np. za miesiac cos popsuje... Ja ostatnio tez cos zamawialem. Dwa dni po złozeniu zamowienia status sie zmienil na wyslane poczta polska. dwa dni pozniej paczka juz na mnie czekala na poczcie. Standardowo - brak paragonu. Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted March 27, 2007 Report Share Posted March 27, 2007 Nic nie powiem, bo ja nie kupuję replik w MG dla gwarancji. Jeszcze zanim w ogóle podłączyłem do niej akumulator juz leżała na stole rozkręcona na części pierwsze. Link to post Share on other sites
Recommended Posts