Skejter Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Witam. Właśnie nabyłem ową replikę i moje pytanko, jak wyregulować hopka,wiem że było w temacie omawiane lecz dość płytko,najlepiej jakby użytkownik glocka z instrukcją wlepił skan z w/w instrukcji co i jak z hopkiem. Dziękuje z góry za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Prosta sprawa- wystarczy zdjąć zamek i na komorze HU jest pokrętło regulacji- http://www.fotosik.p...f99f846fb9.html Quote Link to post Share on other sites
Wojtek TEAM-B Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Witajcie, mam takie pytanko - jak jest z magazynkami... potrzebuję zakupić kilka sztuk do swojej 23ki kjw - i tu się nasuwa pytanie jakich firm i od jakich modeli glocka będą magi pasować??? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 No najlepiej z KJW. W teorii magazynki z TM / Army są w tym samym systemie robione, ale czy pasują to nie wiem... Quote Link to post Share on other sites
Wojtek TEAM-B Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Pasuje od army bo mam takowy ale tylko że brakuje w nim zaworu dolnego a nie mam zielonego pojęcia gdzie taki można dostać... wie ktoś może? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 (edited) Cóż, jako że mój Glock leżał w częściach od grubo ponad roku a jako uszkodzony ani samych magów sprzedać nie mogłem, stwierdziłem że szkoda aby 3 magi leżały bez sensu i się kurzyły i ... kupiłem drugiego Glocka :icon_biggrin: Dzisiaj odebrałem, pierwsze wrażenia w stosunku do starego (stary będzie miał już pewnie ze 3 latka): - brak oznaczenia S&W na lufie zewnętrznej (na tym klocku lufy zewnętrznej który osłania okno wyrzutowe, cholera wie jak się to nazywa, stary miał 0,40 S&W wybite na górnej ścianie tego elementu, nowy nie ma) - lufa zewnętrzna w nowym nie ma imitacji gwintu, stary miał - na starym zamku dźwięk przeładowania jest trochę ładniejszy, taki jakby bardziej metaliczny, jednak w strzelaniu brzmią tak samo. Pozostałe elementy bez różnic. Teraz tylko muszę znaleźć frezera bo stwierdziłem że dorobię parę stalowych części (w tym kurki) i będę miał 2 działające Glocki, na 2 ręce :icon_biggrin: :icon_wink: W końcu nie od dzisiaj wiadomo że parka lepiej się chowa :icon_smile: Do tego pewnie dojdzie pełne czyszczenie obu zamków i luf zewnętrznych z farby/oksydy/lakieru i nowe porządne malowanie, na ładną oliwkę, piaskowy albo klasyczną czerń :icon_smile: Edited October 18, 2011 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Po co Ci stalowe kurki? Nie spotkałem żadnego glocka w którym zdechł by kurek... Ten element który miał oznaczenia .40 to imitacja komory nabojowej. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Zależy co rozumiesz przez kurek. Ja kurkiem nazywam element który zbija zawór magazynka - nazywany przez większość ludzi "młoteczkiem". Element tez zdycha we wszystkich G23 KJW z tego co widziałem i czytałem, przypadłość tego modelu. PS: Dex (albo ktokolwiek inny), masz jakiś sposób na usunięcie farby/oksydy z zamka i lufy zewnętrznej domowymi sposobami?? Papier ścierny odpada bo nie wszędzie dojdzie, chodzi mi raczej o jakiś sposób "zmycia", do gołego metalu. Za wszelkie sprawdzone rady będę wdzięczny. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Aaa valve knocker czyli po naszemu zbijak zaworu. To wiem, zdycha w każdym kjw ;] Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Zbijak zbijakiem, bardziej mnie farba nurtuje więc za każde pomysły dotyczące jej usunięcia będę wdzięczny :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Próbuj w pierwszej kolejności aceton, alkohol izopropylowy, denaturat, benzynę i temu podobne popularne rozpuszczalniki. Jak żaden nie zadziała- będziem myśleć. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 (edited) Myślałem o tym żeby wymoczyć zamek przez jakiś czas w nitro albo czymś takim, dość mocnym, boję się tylko żeby nie zrobiło czegoś "głupiego" ze ZnALem. W każdym razie - będę próbował. Edited October 19, 2011 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Myślałem o tym żeby wymoczyć zamek przez jakiś czas w nitro albo czymś takim, dość mocnym, boję się tylko żeby nie zrobiło czegoś "głupiego" ze ZnALem. W każdym razie - będę próbował. Kup najtańszy zmywacz do paznokci w rossmannie, wlej do takiego naczynia, co by zamek się zmieścił, cały zamek zamocz i zostaw na godzinę. :P Testowane na glocku KJW - farba schodzi po tym od patrzenia. ^^ Albo aceton/denatural na wacik kosmetyczny czy ściereczkę i ścierać. Wg mnie szybciej. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Zmywacz do paznokci to własnie alkohol izopropylowy. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 I o takie odpowiedzi mi chodziło :icon_smile: Dzięki, będę próbował na dniach jak znajdę trochę czasu :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Zmywacz do paznokci to własnie alkohol izopropylowy. Ja tego nie neguję, powiedziałem tylko "po ludzkiemu", bo jeśli ktoś wcześniej nieczęsto coś zmywał, to może nie kojarzyć. ;) Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Dex, nie każdy chemię studiuje :icon_birring: :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
14100715 Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Zdarzyło się tak komuś, że glock strzela na full auto? Jest to prawdopodobnie wina mechanizmu kurkowego, czy jakoś tak (mechanizm z tyłu repliki). Co prawda fajnie wygląda 10 strzałowa seria, ale chciałbym go naprawić... Dodam, że to wersja z metalowym zamkiem (co prawdopodobnie nie ma znaczenia). Za wszelkie informacje i rady będę wdzięczny. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Sprawdź listwę spustową a konkretnie ten jej fragment który odpowiada za ogień pojedynczy, czy nie jest starty itp. Potem sprawdź powierzchnię z którą tenże występ współpracuje w zamku. Jak nie będzie oznak uszkodzeń to można szukać dalej. Quote Link to post Share on other sites
14100715 Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Listwa spustowa to ta połączona z sprężynką powrotną i ze spustem wchodząca do mechanizmu kurkowego? Jeśli tak to ten wystający (w górę) element jest troszkę zdarty, ale po wymianie mechanizmu kurkowego z innego glocka strzela normalnie, więc nie wiem czy to jej wina. Jeśli to nie to o czym napisałem, to byłbym wdzięczny gdybyś to dokładniej opisał lub wrzucił jakąś fotkę. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 To to ale nie wiem o jaką sprężynkę powrotną Ci chodzi. Sprężyna powrotna w gnacie jest jedna. Tamta mała sprężynka to po prostu "sprężyna listwy spustowej" więc chyba mówimy o tym samym. Quote Link to post Share on other sites
14100715 Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Sprężynka powrotna listwy spustowej :P No więc jeśli mówimy o tym samym to wina nie leży po stronie tej listwy. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 (edited) Mam pytanie odnośnie tuningu glocka od KJW, model KP-03, chciałbym możliwie maksymalnie zwiększyć w nim zasięg skuteczny i celność, planowałem zamontować w nim lufę zewnętrzną razem z tłumikiem oraz dłuższą lufę precyzyjną, np dedykowaną do MP7. Czy taki zabieg ma sens? Czy replika faktycznie będzie miała lepsze osiągi? Czy ta lufa od MP7 nie będzie za długa i nie będzie to powodowało żadnych problemów? Wiem, że jeśli w AEGu zamontuje się lufę o znacznie większej pojemności od zamontowanego cylindra to fpsy mogą znacznie spaść, czy w tym przypadku będzie podobnie? Co jeszcze warto wymienić aby maksymalnie zwiększyć fpsy? Z góry dzięki za każdą odpowiedź :icon_wink: Edited September 17, 2012 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 Kij czy za długa, przecież nie pasuje w ogóle. Wymień sobie gumkę HU, głowicę tłoczka BB i lufę daj normalnej długości ale preckę. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 (edited) Aha, a jakąkolwiek dłuższą da się wcisnąć? Guma jaka będzie najlepsza? Edited September 17, 2012 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.