Jacek Sidi Posted September 19, 2007 Report Share Posted September 19, 2007 (edited) Zdecydowanie wszelkie koszta, oraz pieniądze za niezrealizowane zamówienia są zawsze zwracane. A jakże... Kolejna wpadka Vest'a i to na śmiesznym zamówieniu. poniedziałek. Składam zamówienie, wysyłam przelew. Przychodzi mail potwierdzający przyjecie zamówienia wtorek. Przychodzi mail o zmianie statusu na "w trakcie realizacji". Niby dobrze. piątek. Brak paczki. Wkurzeni kolesie atakują mnie dlaczego nie będa mieli kulek na sobotę. Niestety jest za późno na telefon zwłaszcza że muszę organizować na szybko coś dla znajomych. poniedziałek. Telefon do Vest. Przesympatyczna pani stwierdza: ...a no tak, nie ma kulek. Prześlemy panu resztę zamówienia a pieniążki oddamy..." Dobrze że zadzwoniłem bo by mnie kolesie na pal nabili. wtorek. Przychodzi przelew zwrotny ale... kwota tylko za kulki bez rozlicznia mniejszej opłaty za przesyłkę. Sprawdzałem wieczorem więc znowu za późno na telefon. środa. Telefon do Vest'a. Czuję się jak idiota i ostatni głąb upominając sie o głupie 5zł. Przemiła pani oczywiście deklaruje zwrot. Nawet nie chce mi się sprawdzać czy ten przelew przyjdzie. Jak dla mnie brak profesjonalizmu. Będę starał się nie dać im kolejnej szansy na naukę na mojej osobie. PS zamówienie 2180 żeby nie było że się anonimowo "polecam na przyszłość" Edited September 19, 2007 by Jacek Cd Dzikijunak Quote Link to post Share on other sites
MiodUs Posted September 20, 2007 Report Share Posted September 20, 2007 Moja paczka szła 32 dni... ale z towaru żem zadowolony. A w rekompensacie dorzucili mi nawet jakieś fajne spodnie. Quote Link to post Share on other sites
Jacek Sidi Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 (edited) A jakże... Kolejna wpadka Vest'a i to na śmiesznym zamówieniu. Czuję się jak idiota i ostatni głąb upominając sie o głupie 5zł. Nawet nie chce mi się sprawdzać czy ten przelew przyjdzie. Nie wytrzymałem , sprawdziłem... I jak myślicie? :wink: Tak, śmiech na sali, Panie " w najbliższym czasie zaobserwujecie zmiany na lepsze" James Fryta. Następnym razem zapytam o nazwisko Przemiłej Pani. Ciekawe co powie na premię na koniec miesiąca w wysokości 5zł . :wink: Edited September 21, 2007 by Jacek Cd Dzikijunak Quote Link to post Share on other sites
Jade Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Jak ja zamawiałem no to chłopcy i dziewczynki spisali się fachowo pod każdym względem. dostałem uszkodzony sprzęt, zadzwoniłem do nich a tam bardzo miła pani powiedziała abym przyślą im to a oni to ocenią. Tak też zrobiłem. Poczekałem 4 dni i gdy przyszedł listonosz dostałem do ręki paczkę z Vest. Otwieram paczuszkę a tam nowe to co dostałem uszkodzone oraz bardzo fajny brelok z diodą :D, bardzo bardzo fajny scyzoryk oraz 8zł jako zwrot kosztów przesyłki. Quote Link to post Share on other sites
Ghandi2 Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 W końcu, po bojach uzupełnienie dotarło. Żadnych rekompensat, jak wiadomo trzeba o nie pisać osobne podania. Mordęga. Mam nadzieję, że sklep kiedyś zrozumie czemu taki styl pracy jest nie do zniesienia. Coś tu ewidentnie nie działa. Życzę powodzenia w reformowaniu podejścia do klientów (serio, bo z reguły lubię gdy rzecz idą ku lepszemu). Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Kolejna paczka- wysłane w czwartek, dostałem w piątek. Moja ocena sklepu to 4/5. 4 za brak kuriera i brak info na stronie o dostępności produktów. Rada jest jedna, najpierw pytamy sklep czy mają coś co nas interesuje na stanie :-F :-F :-F ... pozdrawiam Pasti P.S.-na maile odpisują, ale zdarzyło się tak, że nawet nie odbierali telefonu :roll: Quote Link to post Share on other sites
Igiii Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Cóż. Muszę powiedzieć, że sklep Vest się zrehabilitował. Postanowiłem u nich zamówić drugi raz ( i tego nie żałuje ). W przeciągu dwóch dni zostało zrealizowane zamówienie. Jedyny problem to niestety poczta polska przeciągająca zamówienie (ale to już nie wina sklepu). Paczuszka jest nienaruszona i w bardzo dobrym stanie. Oby tak dalej i mam nadzieję, że mój wcześniejszy przypadek był zwykłym wypadkiem przy pracy. Plus :) Quote Link to post Share on other sites
lesiulodz Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 czekam już tydzień na zamówienie i nic, 0 kontaktu ze sklepem, wogóle nie odpowiadają na moje maile Quote Link to post Share on other sites
Gumal Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 (edited) czekam już tydzień na zamówienie i nic, 0 kontaktu ze sklepem, wogóle nie odpowiadają na moje maile No ja też, ale to poczta nawala. Współlokator zamówił 4 dni temu i w piątek przyszła. Ja zamówiłem jakiś tydzień temu i nadal nie ma O_o Tak nie bardzo rozumiem na czym to polega :roll: Biorą pocztowcy jak kurier a jedzie to i jedzie... Edited November 4, 2007 by Gumal Quote Link to post Share on other sites
lesiulodz Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 za którymś mailem odpoiwezdzieli mnie że ściągają sprzęt zza granicy i może to troche potrwać, cóż narazie jestem cierpliwy Quote Link to post Share on other sites
Raddar Posted November 11, 2007 Report Share Posted November 11, 2007 Kupiłem u nich Pokrowiec na Hełm ... miał być nowy jak się okazał był podpisany i pomazany markerem zdenerwowało mnie to bo zamiast swojego nicka miałbym nosić jakiegoś "Adams'a" ogólnie troszkę zwlekali z zamówieniem ok. 2 tygodni Quote Link to post Share on other sites
Szerszen01 Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 Kolejne zamówienie i kolejny plus :-) Jedynie poczta się ociągała 1-2 dni, ale to nie wina sklepu. POLECAM! Quote Link to post Share on other sites
Halfling86 Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 W sumie korzystam z Vesta na miejscu i mogę powiedzieć, że o klienta dbają jak mało kto. Ceny też nie są wygórowane. Sklep powstał niedawno i cały czas się rozwija. Szkoda tylko, że ciągle nie ma w ofercie tych zapalniczek wodoodpornych :) . Tak czy siak, duży plus. Quote Link to post Share on other sites
dRastiC Posted November 13, 2007 Report Share Posted November 13, 2007 Oferta Vesta jest całkiem spora i ciekawa ale nie wszystko jest na miejscu,na cześć rzeczy jakie złoży sie w zamówienie, dopiero jest kierowany transport z odbiorem do hurtowni co przedłuża czas realizacji - jak było u mnie. Niestety nie zostałem poinformowany o tym, że towar jaki zamówiłem jest niedostępny i czeka jeszcze w Niemczech... Jeżeli chodzi o kontakt to tu nie ma zarzutów - telefoniczny, mailowy. Ogólnie dobry sklep ale przed złożeniem zamówienia należy wcześniej wysłać maila z zapytaniem o to czy rzeczy jakie chcemy kupić są na miejscu(nawet jeśli produkt jest opisany jako dostępny może go nie być – chwyt marketingowy ;] ) Quote Link to post Share on other sites
Szerszen01 Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 Według mnie powinni jeszcze wprowadzić opcję dostawy kurierem GLS :-) wolałbym zapłacić parę zł więcej, ale mieć paczkę na nast. dzień. Quote Link to post Share on other sites
dRastiC Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 Jeżeli chodzi o kuriera to ja dostałem UPS-em, oczywiście wcześniej musiałem zaznaczyć i wskazać na opcje tego rodzaju wysyłki - wpisać w komentarzu, że chcemy przesyłke kurierem i da rade, śmieszne jest to że kurier wychodzi o 4 PLN taniej jak standardowa przesyłka pocztą (19,50) Quote Link to post Share on other sites
lesiulodz Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 paczkę dostałem po jakiś 2 tygodniach wszysko ok tylko że sama paczką byłą uwalona w czymś lepkim, nie wiem czyja to wina Quote Link to post Share on other sites
Yarpen Posted December 13, 2007 Report Share Posted December 13, 2007 Ogólnie dobry sklep ale przed złożeniem zamówienia należy wcześniej wysłać maila z zapytaniem o to czy rzeczy jakie chcemy kupić są na miejscu(nawet jeśli produkt jest opisany jako dostępny może go nie być – chwyt marketingowy ;] ) Bywa i odwrotnie. Produkt opisany jako "na zamówienie" okazał się być dostępnym od ręki. Od zamówienia/zapłaty 48 godzin do otrzymania paczki do ręki (czyli dzisiaj :mrgreen: ) Duży plus. Quote Link to post Share on other sites
Holmes Posted December 19, 2007 Report Share Posted December 19, 2007 Asortyment: 4/5 Ceny: 3/5 Obsługa klienta: 5/5 Czas realizacji zamówienia: 4/5 Po kilku zakupach jestem zadowolony. Mają sporo towaru niedostępnego nigdzie indziej. Ceny przy niektórych rzeczach mocno wyśrubowane. Dostawa prawie zawsze była szybka (raz wpadka z zamówieniem, które nie doleciało z GB). Obsługa klienta jak dla mnie wzorowa. Quote Link to post Share on other sites
KamaN Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Vest ma humory. Raz zamowilem i bylo po 3 dniach. Na kolejna czekam juz 3 tygodnie. Kontakt slaby. Quote Link to post Share on other sites
wrona Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Czekam juz tydzień na przesyłke i cisza. Quote Link to post Share on other sites
djedrys Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 hm, ja natomiast kontakt ze sklepem muszę pochwalić, zakupy robiłem u nich już kilka razy i zawsze działali szybko i sprawnie. mam zamiar robić tam wciąż zakupy, będę mógł zatem wyrobić sobie o nich konkretną opinię, na razie jednak duży plus dla VEST, polecam. Quote Link to post Share on other sites
djedrys Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 no i stało się. a już myślałem że będę mógł VEST polecać z czystym sumieniem. Niestety, sklep ten jest ok tylko jeżeli nic na tym nie traci. kolejny zakup i było by nieźle, poza tym że omyłkowo nadali przesyłkę za pobraniem, mimo iż dostali przelew co spowodowało nieco kłopotów, ale nic to, zdaża się. co dalej? towar który otrzymałem był uszkodzony i to nie w transporcie. przeoczenie, też się zdaża, gorzej że to był prezent urodzinowy i musiałem podarować uszkodzony, a wiedzieli o całej histori i mogli sprawdzić dokładniej, ale ok, niech będzie. i co? naturalnie pragnąłem towar wymienić i tu zaczynają się prawdziwe schody. od niemal tygodnia, dzień w dzień próbuje się skontaktować z VEST, niestety bezskutecznie. wygląda na to że liczą na minięcie 10 dniowego terminu przysługującego na zwrot towaru zakupionego przez internet. szkoda, bo dotychczasowa współpraca układała się pomyślnie, ale jak widać tylko do momentu w którym nie musieli by nieco stracić. zachowali by jednak przy sobie dzięki temu klienta, który zamówił by u nich jeszcze wiele różnych rzeczy, dzięki czemu zarobili by znacznie więcej niż ten jeden mały zwrot, ale widać pazerność bierze czasami górę nad rozsądkiem, to było widać w przypadku machinegun, teraz widać w przypadku VEST, a szkoda. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 z tego co wiem brak kontaktu moze wynikac z tego ze zmieniają siedzibę :) "ze względu na zmianę siedziby firmy kontakt z nami może być utrudniony w dniach 14-18 stycznia. Sklep nie będzie prowadził wysyłek w dniach 14-16 stycznia. Serdecznie przepraszamy za kłopot, dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość." takie coś mają na stronie ;-) Quote Link to post Share on other sites
djedrys Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 nom, potwierdzam, takie właśnie info dostałem od nich jak przed chwilą. dodatkowo zachęcili mnie do odesłania im trefnego towaru i obiecali wymianę. wygląda na to że są jednak ok a ja pospieszyłem się nico z osądem. i wiecie co? ciesze się ogromnie że się myliłe co do VEST i że to pożądna firma, z radością będę mógł dalej z nimi współpracować :] Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.