Robnok Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 przedwczoraj wykonałem przelew z Mbanku...wczoraj rano ok9 został zaksięgowany..paczka została wysłana ok godz 14....dzisiaj o 11 zadzwonił kurier...paczka szła nie całe 24h! polecam sklep jak najbardziej...kontakt tez jest świetny..odp. na wszystkie moje maile! polecam! Quote Link to post Share on other sites
gromu Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 Eee a jeżeli przed chwilą coś zamówiłem to pewnie w czwartek przyjdzie? Jak to jest z tymi przesyłkami jeżeli jest weekend a w poniedziałek już święta... Quote Link to post Share on other sites
Krajan Posted December 24, 2007 Report Share Posted December 24, 2007 Ostatnio kupowałem replike i gumkę hu powinienem dostac rabat 5% i nie dostałem go mimo że poprawnie wpisanego hasło rabatowe :-F Quote Link to post Share on other sites
Robnok Posted December 24, 2007 Report Share Posted December 24, 2007 trzeba było się upomnieć...ja na początku też nie dostałem rabatu (w wiadomości systemowej) ale napisałem maila do sklepu i okazało się że rabat mi przysługuje (urodzinowy 15%). poprosiłem o dokładną kwotę jaką mam wpłacić i otrzymałem ją...pamiętajcie żeby troszczyć się o swoje ;) Quote Link to post Share on other sites
Szafek Posted December 24, 2007 Report Share Posted December 24, 2007 Dokładnie zamawiałem troche szpeju dla siebie i znajomych z okacji urodzin sklepi zniżka 15% więc należało wykorzystac :) Wpisałem w uwagach słowo urodziny bodajże, ale w kwocie do zapłacenia też nie uwzględniło mi rabatu. Dopiero po telefonie do gunfire zostało wszystko skorygowane bo się okazało że muszą to ręcznie wpisywać:) Quote Link to post Share on other sites
Guest GunFirepl Posted December 25, 2007 Report Share Posted December 25, 2007 (edited) Kod rabatowy nie działa gdy wpisuje się go w pole "uwagi". Dopiero po naszej interwencji taki kod jest akceptowany, a rabat przyznawany. Oczywiście kod rabatowy istnieje i można go wpisać w pole, poniżej "uwag" w pierwszym kroku składania zamówienia (przy wybieraniu formy zapłaty i dostawy), dopiero wtedy rabat AUTOMATYCZNIE zostanie przyznany. Proszę wpisywać kod rabatowy w odpowiednie pole, wtedy upust będzie przyznany. Nasz system działa w pełni automatycznie, gdy tylko uzupełniacie odpowiednie pola. Wesołych Świąt! Edited December 25, 2007 by GunFirepl Quote Link to post Share on other sites
Baranoslaw Posted December 25, 2007 Report Share Posted December 25, 2007 1. Była promocja na M4 CQB firmy JG (399zł). Zamówiłem ten karabin, do tego wkład do camelbaga i razem z rabatem (5%) miało wynosić mnie to ok. 403zł. Zamówienie mogłem potwierdzić dopiero następnego dnia, z powodu problemów z pocztą. Niestety okazało się, że zamówienie zostało już odrzucone. Wysłałem więc 3 maile z wyjaśnieniem sprawy, próbowałem się dodzwonić, ale wszystko na marne. 2. Dzisiaj spróbowałem ponownie. Karabin HK416 SF [JG6622] JG, lecz rabat 12% nie został uznany nawet po wpisaniu w odpowiednie pole. Próbowałem wiele razy i ciągle to samo, więc wysłałem parę maili z prośbą o uznianie rabatu (12%). Co zrobi tym razem Gunfire? Poczekamy, zobaczymy... Quote Link to post Share on other sites
Duczio Posted December 25, 2007 Report Share Posted December 25, 2007 Zastanawia mnie jak jest w przypadkach gwarancji(reklamacji),bo sprzedac kazdy chce :) jak ma co :)no a bywa ze niekiedy klijent ktory juz zaplacil jest traktowany niepowaznie(przekonalem sie tak w wypadku zupelnie innego sklepu z innej branzy(calkiem bliskiej)...mam pewna usterke w gunie z tego sklepu ktory jest nadal na gawarancji mialem pare pytan w tej sprawie(dodatkowo dokupic pare rzeczy(przy okazji)chce).Pisałem juz 2 maile, to bylo toz przed przerwa swiateczna,nie bylo odpowiedzi...ogarnely mnie troche czarne mysli,no jednak ostrzegali na stronie ze w tym okresie moga byc opoznienia w odpisywaniu,zastanawiam sie jak wielkie bo w czwartek juz do pracy a niechcial bym sie wlec z problemem z obszernymi opuznieniami.Czekam juz 6 dni.Poczekam jak sie rozwinie sytuacja.Jak dotej pory zakupy w tym sklepie oceniam na wzorowe(pod wzgledami obslugi itp.) Quote Link to post Share on other sites
Guest GunFirepl Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Witam, Upust nie obejmuje produktów już w promocji (...) nie ma możliwości otrzymania dodatkowego rabatu 12% (na produkty objęte promocją - przyp. Red) . Odpowiedzi na emaile zostaną udzielone 27-28 grudnia (nie były udzialane odpowiedzi od piątku popołudnie), gdy tylko BOK wróci do pracy. GunFire.pl edit by Moderator Quote Link to post Share on other sites
Rav. Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 (edited) Ja pozwole sobie dodac iz postaram sie odpowiedziec na wszystkie emaile zaraz po powrocie do pracy, tj 8 stycznia.Obecnie jestem w Niemczech gdzie urodzil mi sie Syn-Jasiek(a co pochwale sie :D i nie mam mozliwosci odpowiedziec na emaile. Byc moze kto z moich kolegow wezmie sie za moja poczte(wolalbym sam to zalatwic)ale jakby nie bylo odzewu to napewno bedzie po 8 stycznia. Tym samym przepraszam i prosze o cierpliwosc. _________________________________________________ przepraszam za pismo, ale brak mi tu polskich znakow, a na dodatek klawiatura inaczej jest poukladana :wink: Edited December 27, 2007 by Rafron77 Quote Link to post Share on other sites
WolfHeart Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 A ja jestem bardzo zadowolony. Najadłem się trochę nerwów na starcie, jak rozwaliła mi się replika na 2 strzelance, odesłałem na gwarancję, bardzo szybko dostałem z powrotem (w przeciągu 4 dni), z diagnozą problemu... ale panowie z GunFire, zamiast naprawić wadliwy egzemplarz, po prostu wysłali mi nowy, który działa nieco lepiej (tzn. ma większego kopa). Nie mogę narzekać. Ostatnio zamówiłem kolejny aeg (korzystając z rabatu 15%) i miałem go następnego dnia po zatwierdzeniu przez bank przelewu. Sądzę, że poszczególne głosy krytyki są naprawdę jednostkowymi przypadkami i każdemu zdarzają się wpadki, a mam wrażenie, że GunFire jest chyba obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającym się sklepem internetowym. Nie można też winić sklepu za niektóre wady produktu, które wychodzą "w praniu", czy na to, że UPS nawalił. Szkoda tylko, że siedziba firmy jest dla mnie na końcu świata :) Jestem bardzo zadowolony, zakupy w sklepie robił też mój znajomy i również nie narzekał. W każdym razie, sklep mogę każdemu polecić z czystym sumieniem. Ceny są w porządku (trafiają się niektóre produkty taniej w innych sklepach, ale są też na pewno egzemplarze droższe). Jedyne, co można zarzucić GunFire, to mały wybór akcesoriów dodatkowych do replik oraz części zamiennych/upgrade. Quote Link to post Share on other sites
Baranoslaw Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Tym razem takze pochwała dla gunfire. Przesyłka dotarła po 20 godzinach od maila, z informacją, ze jest juz w drodze. Nie mam nic do zarzucenia. Quote Link to post Share on other sites
yakarov Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 (edited) A ja kupiłem karabinek w listopadzie (gdzieś około 7-8)! około 19 listopada został wysłany na gwarancje. Po całej operacji (+ wymiana łożysk) która trwała około 2 tygodnie karabinek został odesłany do mnie.... Do tej pory go nie dostałem. Gdy kupowałem jako adres do dostarczenia wpisałem miejsce gdzie akurat się znajdowałem/pracowałem....czyli Przemyśl, wiadomo kurierzy żaden problem. Gdy składałem reklamacje zmieniłem dane na miejsce mojego zamieszkania - Kraków. Więc replika powinna dotrzeć do Krakowa. Niestety nie dotarła. Sprawdzam w trackingu ups i okazuje sie że paczuszka pojechała do Rzeszowa/Przemyśla 8-O nikt nie odebrał, więc wróciła do gunfire.pl Pisałem oczywiście maile co z przesyłką i jak tam. Ok. Były święta i sylwester..rozumiem. Chociaż ze strony głównej dowiadujemy się, że - 27, 28 grudnia, czwartek, piątek: 10-16..zero odpowiedzi. Zaznaczam że nie pisze po 100 maili i nie jestem zbyt nachalny w takich sprawach...raczej cierpliwy i wyrozumiały. Dodatkowo w każdym mailu podpisywałem się moim pełnym adresem!Hurra! dnia 8 stycznia dowiaduje się, że replika jest w Gunfire.pl i dlaczego ją odesłałem bo nie ma tam nawet żadnych dokumentów 8-O. Po rozmowie i wyjaśnieniu zostałem zapewniony, że replika zostanie jeszcze dzisiaj do mnie wysłana. No i tak. Otrzymuje maila od gunfire.pl i od ups. O treści i tu uwaga! Kwota pobrania: PLN 455,00 Płatność: Wyłącznie gotówka Szczegóły wysyłki ... Ha! ale to nic. Przesyłka została wysłana do...Przemyśla. No przepraszam najmocniej owszem wymieniane były łożyska ale aż tyle? Za tyle to ja KUPIŁEM tą replikę i już ZAPŁACIŁEM przy odbiorze w LISTOPADZIE. I od tego czasu jej nie widziałem. Nie przyjmuje także wytłumaczenia, że zawalił kurier - kurier jedzie gdzie mu każą - czyli zlecenie od gunfire.pl wydaje mi się śmieszne jak ktoś pisze..a tam jakaś pomyłka , coś tam ..dostałem kulki gratis...i jest ok. Jak ktoś zawali, fajnie przeprosi ale nie odwróci już tego spieprzone to spieprzone.... Ja nie chce żadnych gratisów, tylko towar za który ZAPŁACIŁEM. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wiadomo replika MUSI kiedyś trafić do mnie. Ale to i tak już nie zmieni mojego zdania na temat gunfire.pl pozdrawiam. Edited January 8, 2008 by yakarov Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted January 9, 2008 Report Share Posted January 9, 2008 Mogliby prawidłowo opisywać produkty. Body do ak74 opisali jako 47. Na uwagi klientów odpisywali, że zmienią. Teraz dołączyło do oferty body AK47 oczywiście opisane jako 74. Body do 74 nadal pozostało jako 47. Nie odróżniają co sprzedają? Quote Link to post Share on other sites
Kamzi_909 Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 Ja, 08.01.09 zrobiłem zamówienie i do dziś nic nie doszło a miał być darmowy kurier UPS, a jak sprawdziłem na monitoringu przesyłek UPS to pisze że -Otrzymano informacje rozliczeniowe i tak od początku, ciekawe czy towar bym dostał jak bym wpłacił na konto chyba nie ... napiszę jak coś nowego będę wiedział bądź paczka przyjdzie. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 No z tymi przesyłkami kurierskimi to coś jest - wszystkie dochodziły w ciągu 5 dni, a nie dwóch; o 24 godzinach to nie wspominam. ;) Fakt, że raz zawinił kurier - kolo wpisał, że był 4 razy i raz mu nawet odmówiono przyjęcia "z braku gotówki" - wszystko kłamstwo; urwał się pewnie z roboty i dopiero po telefonie do firmy kurierskiej i opierniczeniu od góry do dołu był u mnie w ciągu godziny. Więc możliwe, że firma kurierska daje ciała. Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Sklep tak na prawdę odpowiada za termin dostarczenia paczki tylko do momentu przekazania jej kurierowi. Dalej to już pałeczkę firma kurierska przejmuje. Przypominam, że wątek poświęcony jest sklepowi i obsłudze klienta w Gunfire. Sklep może zmienić firmę kurierską, ale nie odpowiada za jakość usług przez nią świadczonych. Quote Link to post Share on other sites
yakarov Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Dobra. Po wielu nieporozumieniach, wreszcie do mnie dotarł z gwarancyjnej wyprawy. Brawo za załatwienie to w taki sposób. Ale dla ochłody -złamana podstawa muszki (przy kołkach). Quote Link to post Share on other sites
Kamzi_909 Posted January 20, 2008 Report Share Posted January 20, 2008 Witam ponownie, otóż co do mojej paczki to po telefonie z jedną osobą ze sklepu okazało się że wcale nie zostało skompletowane i wysłane .... ale dogadaliśmy się że zostanie szybko skompletowane i przekazane kurierowi a za błąd w wysyłce dostałem 3 paki kulek gunfire do przetestowania :D i paczka nazajutrz już była z rana, tak więc polecam mimo tego ze na początku były problemy. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
yakarov Posted January 20, 2008 Report Share Posted January 20, 2008 No właśnie dostajecie coś gratis i wszystko ok. Co prawda nie policzyli mi za wymianę łożysk, ale złamana podstawa muszki... widocznie mam pecha.... Quote Link to post Share on other sites
dRastiC Posted January 21, 2008 Report Share Posted January 21, 2008 Ja osobiście na GF sie troche "przejechałem" mianowicie zamowiłem pare rzeczy wszystkie potwierdzone ze sa na stanie i wchodza do zamowienia, ale z czasem dochodziło do mnie info o redukcji stanu zamowienia :???: ( no coz ) - no dobra bywa, to czekam na pake z transportem ( tu akurat nie bylo problemu ). Ale po otwarciu paki nie bylo jeszcze paru rzeczy ktore JUŻ mialy być :roll: cena zgodna z tym co dostalem nie placilem za wirtualny towar uuuff. Tym razem bez rewelacji ale nie stawiam krzyżyka bo to dobry sklep (wnioskuje po opiniach znajomych, ofercie itd) mały poślizg... Quote Link to post Share on other sites
Szafek Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 Kolejne zamówienie zrealizowane. Jednak na minus. To że paczka przyszła po tyg trudno, mają zmiane magazynu, rozumiem to. Ale 2 opakowania kulek po 3500 były rozerwane totalnie, wszystkie kulki były rozsypane po pudełku. Wątpie czy to wina kuriera, opakowania były po prostu rozerwane. Na stronie pisze również że do każdego zamówienia powyżej 100zł paczka kulek Gunfire gratis....nic takiego nie otrzymałem Quote Link to post Share on other sites
obrzyn Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 (edited) Niestety też nie zbyt podoba mi się ten sklep. Jak kupiłem wszystko ładnie ,szybko. Wszystko ładnie wymienili na nowe, ale widze, że nie ja jedyny musze czekac na odsyłkę :???:. Jeżeli chodzi o sprzęty w rodzaju karabinków to nie mam ochoty bawić się z nimi. Edited January 24, 2008 by obrzyn Quote Link to post Share on other sites
Szafek Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 Sprawa z dodatkowymi kulkami wyjaśniona, szkoda że wogóle zaistniała. Dalej bede robił zakupy w tym sklepie i mam nadzieje że nie pojawi się już zadna nieprzjemna sytuacja. Pozdrawiam Szafek Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 Podoba sytuacja u mnie.Karabin doszedł ,lecz bez kulek.Jeden mail i kulki są wysyłane z przeprosinami. Mimo wszystko + :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.