Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

sklep gunfire jest SUPER. Obsługa jest świetna. Zamówiłem u nich 2 repliki (dla mnie i dla kumpla) w osobnych zamówieniach. Obsługa myślała że to pomyłka i dla bezpieczeństwa anulowała jedną z przesyłek. Po zadzwonieniu do nich i wyjaśnieniu sprawy wszystko poszło jak po maśle. Repliki z kulkami gratis doszły bardzo szybko i w nienaruszonym stanie. Oby tak dalej. Polecam gorąco.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja także wstawiam PLUSA.

Dwa karabinki, które zamówiłem przyjechały do mnie UPS'em bardzo szybko. Co prawda w paczce zabrakło wkłądu do camelbacka, widac zapomnieli spakowac, ale po telefonicznym wyjasnieniu sprawy natychmiast mi go dosłali.

 

Jedyne o co moznaby się przyczepoic to to, że serwis nie przekazuje informacji do sklepu i na odwrót, każą dzwonić osobno, jakby to nie był ten sam sklep ;-) Ale to szczegół.

Link to post
Share on other sites

Zamówienie 28.05 po godzinie 23:00, wysyłka 29.05 o 10:06 duży + dla sklepu. Ogromny minus dla UPS za oszustwo tzn. paczka miała być 30.05 a dostałem ją dziś rano, gdy sprawdziłem status paczki na stronie było napisane, że adresata nie było i nie mógł odebrać paczki chociaż cały czas czekałem w domu na przesyłkę.

 

Gunfire.pl +

UPS -

Link to post
Share on other sites

Pisanie, że replika przyszła w normalnym czasie, zależnie od wybranego rodzaju wysyłki, to, że jest nienaruszona, to chyba NIE jest powód dla plusa - to jest psi obowiązek każdego sklepu internetowego. :D

 

Jak dla mnie plus ( albo duży plus ) jest za rozwiązywanie zagmatwanych spraw w ludzki sposób i uprzejmość dla klienta, a nie wysyłanie paczek w terminie. :D

Link to post
Share on other sites

W przeciągu ostatnich 2 tygodni zakupiłem dwie repliki CQBR Boysów, jedna w Gunfire, drugą w Taiwangun. Dało mi to ciekawą możliwość porównania obu sklepów:

 

Gunfire.

 

Zacznijmy od tego, że tydzień cierpliwie czekałem aż replika wejdzie na stan sklepu, zważywszy, że była w interesującej, promocyjnej cenie. Niestety została wpisana na stan w poniedziałek 26 maja, po godzinie 1500h - czyli zero szans na zrealizowanie przelewu tego samego dnia. Przelew zleciłem i poszedł następnego dnia około godziny 0900h. O godzinie 1539h dostałem na maila taką informację:

 

Nasza obsługa usunęła informację o wpłacie na kwotę XXX.XXzł dotycząca zamówienia sundowner-1 dokonanej poprzez Przelew. Oznacza to, że przestaliśmy oczekiwać aż do nas dotrze.

 

Prawdopodobnie na stronie płatności za zamówienie została wybrana operacja opłacania zamówienia, ale nie dokończyłeś transakcji lub nie wysłałeś pieniędzy na nasze konto. Oczekiwaliśmy na Twoją wpłatę, ale czas oczekiwania został przekroczony. Inną możliwością jest to, że posiadamy więcej zadeklarowanych wpłat niż łączna wartość zamówienia. Ponieważ przestaliśmy oczekiwać na wpłatę - usunęliśmy informację o zadeklarowanej płatności.

Włos sie zjeżył, ale razem z tym przyszła druga informacja o gotowości do wysłania, wiec tętno się obniżyło i czekałem na dalszy rozwój tej niezwykle teraz pasjonującej transakcji.

 

...

 

Dwa dni później.... (SERIO!) o 1123h dostaję maila o wysyłce z podanym numerem przesyłki... który zaskoczył na stronie UPS dopiero po godzinie 2300h. na drugi dzień około godziny 1510h przesyłka była już u mnie.

 

Zamówiłem Karabinek i amunicję - nic więcej, obie rzeczy były na stanie, czekałem 5 dni, czyli w zasadzie tyle co oczekuję na rzeczy ze Stanów idące potem 3 dni Pocztą Polską ;)

 

120 godzin, od zamówienia do dostarczenia

 

Z ciekawości zdjąłem uppera aby sprawdzić czy GB jest zaplombowany - no cóż, mogłem się tego spodziewać - nie jest.

 

Sprawy jakie wyraźnie wymagają poprawy:

- kwestia czasu wysyłki - między skompletowaniem i przygotowaniem paczki, a oddaniem jej kurierowi - 44 godziny to lekka przesada

- kwestia zautomatyzowanego systemu powiadamiania, wyraźnie szwankuje

- godziny uaktualnień... co najmniej 3 godziny wcześniej panowie, zaoszczędzi to ludziom sporo czasu (liczonego w dniach !)

 

PS. przeżycia z Taiwangun tutaj

Edited by Sundowner
Link to post
Share on other sites

Oddałem do serwisu replikę ze względu na palące się styki w spuście i na ogólny przegląd. Przez to, że termin naprawy został znacznie przedłużony naprawy dokonano za darmo. Replika nie była tam zakupiona. Kontakt pierwsza klasa. Wielki PLUS.

Link to post
Share on other sites

WIELKI MINUS JAK Z KATOWIC DO GDAŃSKA.

Replikę zamówiłem we wtorek z przesyłka kurierem ups, na paczkę czekałem równy tydzień, dzwoniłem, pisałem, w końcu dodzwoniłem sie i powiedzieli mi ze czekają na gumkę hop up (chociaż na stronie pisało ze jest dostępna)

nawet nie raczyli mnie o tym poinformować.

Przed chwilą zajrzałem do pudełka patrze zła ładowarka, w ładowarce wtyk large w bateri mini (replika G36C JG). Napisałem emila co mam z tym zrobić jeszcze mi nie odpisali. Jak jeszcze mi będą kazali kupować mi nowa ładowarkę, to zajadę do Wrocławia i powiem im co o nich sądze.

 

Kupowanie w tym sklepie to był największy błąd mojego życia.

Edited by misa
Link to post
Share on other sites

Jak sam napisałeś, nie odpisali Ci, więc... gdzie tu "oszustwo"? Można mieć żal do formy obsługi, długości realizacji zamówienia, ale póki co "oszukany" (co podpada pod paragraf), to nie zostałeś.

 

Zapoznałeś się z regulaminem zamieszczania komentarzy? Bo, stoi tam jak BYK, że komentujemy PO zakończeniu sprawy (Twoja jest w toku...), a także cyt. "- Konta osób, dopuszczających się pomówień lub szantażu na sklepie, będą blokowane"

 

Rzucać mięsem zza monitora jest bardzo łatwo i niektórym się wydaje, że w internecie nie ma za to konsekwencji.

Link to post
Share on other sites

kupiłem już dosyć dawno to para swd z JG , nie dość ze replika cała porysowana , to jeszcze dwójnóg nie trzymał się na śrubkę .

Ogólnie wymiana szybka i sprawna , panowie poprostu nie sprawdzili zawartości pudełka , ale że wtedy sie rozkręcali dopiero i tak jest na +

Link to post
Share on other sites

Czy ten sklep robi przegląd zerowy replik? Wczoraj dostałem emila z tego sklepu o jakieś promocji na produkty i byl w tej reklamie wielki napis "A teraz- GunFire.pl dodatkowo robi zerowy wszystkich sprzedawanych replik. Każdy posiada plombę na GearBoxie. I gdzie te repliki maja plombę na gearboxie? Powinny być widoczne w gnieździe magazynka a tam nic nie ma. Dostałem odpowiedz od gunfire.pl ze jest gwarancja.

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

GunFire.pl podnosząc jakość swoich usług od kilku dni wykonuje przegląd zerowy wszystkich sprzedawanych replik. Wcześniej program był prowadzony pilotowo (maj 08). Obecnie wszystkie sprzedawane produkty przechodzą testy.

 

Przegląd zerowy potwierdza plomba na gearboxie, a na specyfikacji zamówienia pieczątka z numerem kontrolera.

 

Nasza ekipa magazynowa przeszła cykl szkoleń związanych z dokonywaniem przeglądu zerowego replik przed wysłaniem (sprzedaż detaliczna).

 

Pozdrawiam air softowo!

Paweł Zalewski

Link to post
Share on other sites

Wysłałem moją SPR'ke na gwarancję z karteczką z opisem przypadłości.

Wskazałem możliwość uszkodzenia tłoka i prośbę o kartkę od nich co się stało:).Poza tym napisałem też o możliwość dodania nowej śruby ,której poszedł gwint.

Cóż....opisu co tak naprawdę się stało nie dostałem a śrubka ta sama:(

 

Poza tym...karabin przynajmniej strzela :lol: .Musiałem ułożyć inaczej kable w rączce bo silnik się telepał po każdym strzale dzięki nim:)

 

ocena-6albo 7/10

 

replika wcześniej miała 2 plomby na gb od strony magazynka,teraz ich tam nie ma.gdzie mogli je dać ??

Edited by Borol
Link to post
Share on other sites

No i mamy dwa sklepy GF (M24) we Wrocku. Zupełnie przypadkiem pojawiłem się na otwarciu i powiedzieć muszę, że ekipa GF spisała się na 5+. Wadą był tłok, ale trudno było tego uniknąć. Na ekspozycji głównej wisi chyba więcej niż 70 replik, do tego gablotki z klamkami, optyką, wiatrówkami, no i dział z ubiorem i oporządzeniem. Jednak podobnie jak przy otwarciu pierwszego sklepu, tak i dziś nie były dostępne wszystkie produkty i za to - (dlatego 5+ a nie 6 ), choć sytuacja z dostępnością większości akcesoriów była i tak lepsza niż podczas otwarcia na ul Ofiar Oświęcimskich. Jako że przez jakiś czas po otwarciu w sklepie panował tłok, niestety nie miałem okazji zobaczyć strzelnicy ale zaległości odrobię. Życzę ekipie GF sukcesów i tego aby klientela sklepu nie miała powodów do skarżenia się na jakość obsługi.

Link to post
Share on other sites

Broń wysłana na gwarancje prawdopodobnie spalona bateria (nie z mojej winy, gunfire.pl przysłało mi złą ładowarkę) czekam już tydzień, od 3 dni na statusie reklamacji jest napis"Skierowano do testów", moim zdaniem sprawdzenia baterii nie zajmuje aż 3 dni. Nie będę stawiał żadnych minusów bo sprawa w toku, ale już kolejny raz przejechałem się na tym sklepie.

Edited by misa
Link to post
Share on other sites

Mnie tam bawi, raklama tego tematu, jakoby dobrze wypowiedzieć się o Ich sklepie ;-). Po za tym nie piszcie: "paczka szybko doszła" itd. bo to nie Ich zasługa... Żeby OT nie było, to w moim team'ie 90 % zamawia od nich kulki i nigdy nie było problemów. PZDR

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W sobotę 21 czerwca zdecydowałem się na zakup replik CM031B i M4A1 JGF6604 w promocyjnej cenie "-50% na wakacje" i gumek HU Guardera do tychże replik. Płatność wysłana we wtorek doszła w środę, paczka została wysłana kurierem UPS w czwartek wieczorem, w piątek rano była już u mnie.

 

Sklep muszę niewątpliwie pochwalić za jakość obsługi- w środę bezproblemowo wyedytowano moją pomyłkę przy składaniu zamówienia, Pan z obsługi zadzwonił i zapytał o zgodność oraz rodzaj odbioru.

W czwartek przed południem odebrałem kolejny telefon, poinformowano mnie że w wyniku błędu systemu komputerowego sklepu zakupiłem CM031B który w rzeczywistości jednak nie był dostępny w ofercie. W takiej samej cenie co CM031B dostałem do wyboru modele droższe full metal: CM031C, CM031D i model CM031A. Kilka godzin później Pan z obsługi oddzwonił, wybór padł na CM031D.

Repliki zostały przygotowane i wysłane tego samego dnia zgodnie z uwagami do zamówienia- HU Guardera zostały zamontowane bezpłatnie.

 

Ogólnie realizacja zamówienia szybka i bezproblemowa, sprzęt dobrze przygotowany, miły kontakt i fachowa obsługa. W pełni POLECAM ten sklep.

Link to post
Share on other sites

nie to żebym bronił tego sklepu bo nie mam w tym żadnego interesu ale litości...Perania jak Ci się nie podoba to kup u Krakmana albo ściągnij ze stanów (a raczej z HK jeśli już) i będziesz miał taniej a nie piszesz nic nie wnoszące posty...body kolegi było pęknięte? Zdarza się, zwłaszcza kurierom...niech odeśle na gwarancje i jak się sprawa wyjaśni to dopiero pisz opinie...ehhh. Proszę moda o wywalenie tego postu, bo też nic nie wnosi do tematu ale nie mogłem się powstrzymać. Soryyy...

 

hehe maruda uprzedziłeś mnie...

Edited by Robnok
Link to post
Share on other sites

A ja muszę dodać negatywny komentarz !! Odesłałem replikę na gwarancje po 2 miesiącach dowiedziałem się że nie da się jej naprawić i będzie zwrot kasy.

 

Czekam już kolejne 2 miesiące i nic .Dzwoniłem wczoraj i zobaczymy czy dojdzie do nast. tygodnia wpłata od GUNFIRESHITGUNS !!!

 

Pomijając to że dzwoniłem w ciągu tych 5 miesięcy chyba z 9 razy !! :wink:

 

Nie polecam może i szybko wysyłają ale serwis to bujda tam to chyba wszyscy śpią!! :lol:

 

 

 

/Czerwony kolor raczej rezerwujemy dla moderatorskich ostrzezen. Zmienilam na pomarancz, ale jest wiele innych sposobow wyroznienia tekstu. pozdr.XiE/

Edited by Xie
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...