MarekMac Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 (edited) Lesio, podejrzewam, że program lojalnościowy przestał istnieć, a dla ludzi, którzy mieli sporo nazbierane powysyłano gratisy (to by też wyjaśniało różnice w zestawach gratisowych Vaca i Verba - mieli różne ilości punktów). Podejrzenia opieram na tym, że nigdzie nie mogę znaleźć regulaminu programu, liczby punktów na koncie, ceny różnych produktów podanej w punktach czy listy produktów dostępnych za punkty (kiedyś taka lista była). Edited December 4, 2013 by MarekMac Quote Link to post Share on other sites
Said Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 (edited) Ja też dostałem paczkę mikołajkową. W środku : 1.GFC Drink 2. LipoBag 3. Breloczek Glock 4. Smycz SA 5. Naszywka SA 6. 3k szt 0.28g Rocets Na pewno nie chodziło o ilość punktów bo ja miałem równiutko 3 przez ostatnie 2 miesiące. Bardziej mi to podchodzi pod ilość wydanych w sklepie pieniędzy. Ja zostawiłem tam ponad 2K zł - na 99% o to chodziło. Swoją drogą bardzo fajnie ze strony GunFire. Edited December 5, 2013 by Said Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 A jednak u mnie się znalazł brelok i patch, zawieruszyły się w reklamówce :) Quote Link to post Share on other sites
Said Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Ja też na początku ich nie zauważyłem;) Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 (edited) Kpina. Zostawiłem u nich przez ostatni rok ponad trzy tysiące złotych. Miałem uzbierane sporo punktów, i wszystko się poszło za przeproszeniem "dymać"? Support, nawet telefoniczny dupny. Obiecują że paczka tego samego dnia wyjdzie, a w rzeczywistości całość opóźnia się o kilka dni. Pytam się o klamkę starka, potem marui, a miły Pan poleca crap od WE. Mają problem z dostępnością rzeczy, którą de facto już opłaciłem zamiast zadzwonić, zamieścili statusie zamówienia "proszę o kontakt" WTF? Ostatnie moje zakupy u nich. Już nigdy tam złamanego grosza nie zostawię. Edited December 5, 2013 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 No ja właśnie też trochę tych punktów trzymałem i jakoś się im zniknęło. a Teraz też prawie 7 stówek wydane. nieciekawie. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Ale dziwne bo dalej jest opcja kupowania za punkty i przy każdym produkcie pisze, że przy zakupie dostaniesz X punktów. Pewnie coś pochrzanili przy zmianie wyglądu stronki. Ale w sumie powinni się do tego czasu już zorientować. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Wróć. Znalazłem zakładkę z punktami w moim profilu. Ta ich nowa strona jednak jest lipna, i moje mobilne urządzenia mają problemy z jej działaniem. Quote Link to post Share on other sites
Kamp Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 (edited) Lesio, podejrzewam, że program lojalnościowy przestał istnieć, Ta ich nowa strona jednak jest lipna, i moje mobilne urządzenia mają problemy z jej działaniem. Program lojalnościowy działa sprawnie zanim cokolwiek napiszecie zorientujcie się lepiej. Na FB zawsze odpowiadają i tam też można było uzyskać po 5 minutach odp. Opcja była wyłączona tylko w okresie promocyjnym pt: " Black Firday" Edited December 5, 2013 by Kambei Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Program lojalnościowy działa sprawnie zanim cokolwiek napiszecie zorientujcie się lepiej. Na FB zawsze odpowiadają i tam też można było uzyskać po 5 minutach odp. Opcja była wyłączona tylko w okresie promocyjnym pt: " Black Firday" Niektórzy z fuckbucka i innych social gówien nie korzystają :icon_razz: . Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Dokładnie, opcja z punktami była wyłączona na parę dni i dzisiaj już się z powrotem pojawiły. Raczej nikt by takiego świństwa nie zrobił i nie pokasował komuś 300/400 punktów. Cieszy mnie ta bonusowa paka, żaden inny sklep w którym kupuję nic mi pewnie nie przyśle. Wielki plus dla GunFire. PS. Polecam założyć Facebook'a chociażby na nieistniejące dane, aby mieć możliwość kontaktu właśnie w takich przypadkach. Jakby nie patrzeć, to FB jest już takim środkiem kontaktu na masową skalę, więc warto byłoby się w niego zaopatrzyć. Tak jak 13 lat temu nie każdy posiadał telefon komórkowy, tak dzisiaj ma go każdy. Z Facebookiem jest tak samo. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 To już przesada żeby klient nie mógł się dowiedzieć takich rzeczy w sklepie tylko przez FB. Quote Link to post Share on other sites
-K2- Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Panowie, proszę dalej nie ciągnąć dyskusji o wyższości Świąt nad FB. K2 Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 (edited) To już przesada żeby klient nie mógł się dowiedzieć takich rzeczy w sklepie tylko przez FB. A z tych wszystkich tutaj piszących ktokolwiek kontaktował się telefonicznie/osobiście w tej sprawie? Z tego co widzę, to Ty wyciągnąłeś przypuszczenia, że usunęli program lojalnościowy, a Nitro poszedł za Twoim wpisem i się oburzył, że mu punkty odebrali. Jego rozmowa telefoniczna czy tam e-mailowa dotyczyła wysyłki przedmiotów, a nie punktów. Lesio tylko się zastanawiał co się z punktami stało, nie wysunął pochopnych wniosków. Więc w czym problem? Najpierw zadzwonić by wypadało, dowiedzieć się, a później snuć przypuszczenia. Nigdy na odwrót. -K2- wybacz, akurat byłem w trakcie pisania. Edited December 5, 2013 by Vaco Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 (edited) -K2- wybacz, ale muszę odpowiedzieć. Vaco, czy wchodząc na stronę internetową sklepu chcesz dzwonić do obsługi by dowiedzieć się jakiś informacji? Nie. Po to (między innymi) jest strona internetowa sklepu by podawać informacje. Rozumiem, że nie wszystkie informacje można podać (jak np. data dostawy - bo sklep może jej nie znać), ale informacje dotyczące programu lojalnościowego można było w prosty sposób załatwić pisząc w widocznym miejscu tekst w stylu "program lojalnościowy został zawieszony na czas trwania promocji". A gdyby ktoś chciał zrobić zakupy jeszcze w trakcie promocji, ale tuż przed jej końcem i przy okazji wziąć cos za punkty? Nic by się nie dowiedział bo ciężko jest zadzwonić o np. 23.45 (mi by kultura osobista zabroniła, a i jeszcze wątpie by ktokolwiek odebrał). A i zauważ jeszcze jedno. Punkty wycofano na czas promocji, tak? A zdaje się, że ta trwała do końca środy 04 grudnia, tak? No to dlaczego nie mogłem zrobić zakupów za punkty w czwartek 5 grudnia? I też nie mógłbym uzyskać informacji do rana. Kontakt telefoniczny o tej porze jest niemożliwy, a informacja na stronie sklepu rozwiązałaby wszystkie problemy. Edited December 5, 2013 by MarekMac Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 " Raczej nikt by takiego świństwa nie zrobił i nie pokasował komuś 300/400 punktów.ę Byś się zdziwił, jak klienci jednego sporego sklepu ASG w Polsce... Quote Link to post Share on other sites
klamot Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 No widać że wysyłka nie jest ich najmocniejszą stroną, kupiłem i zapłaciłem w pon. rano i nadal nic nie ma.... Quote Link to post Share on other sites
slovik25 Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 (edited) No widać że wysyłka nie jest ich najmocniejszą stroną, kupiłem i zapłaciłem w pon. rano i nadal nic nie ma.... U mnie nadal to samo. Dodatkowo zero rekacji na maile, a telefon nie odpowiada od rana. Edited December 5, 2013 by slovik25 Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Ogarnijcie sobie posty z zeszłego roku jak była wyprzedaż w czarny poniedziałek, dokładnie to samo. Quote Link to post Share on other sites
klamot Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Aktualizując poprzedniego posta... Moja paczka własnie doszła (dziwne że kurier o tej godzinie jeszcze dowozi), jednak jest ale.. Nie przyłożyli się do sprawdzenia towaru przed wysyłką bo jedna z rękawic miała do połowy odprute logo. Wygląda na to że jak ktoś je przymierzał to odpinając rzep oderwał logo. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 ma ktoś poprawny numer do GF? Podałem zły adres i muszę zdążyć, nim wyślą pakę, a ten: 71 325 61 96 jest do jakiegoś prywatnego mieszkania. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Lesio, tutaj masz podany numer do Gunfire. Co prawda jest to numer raczej dla klienta biznesowego (bo podany jest na stronie hurtowni), ale pewnie jak tam zadzwonisz to Cie pokierują. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Lesio, tutaj masz podany numer do Gunfire. Co prawda jest to numer raczej dla klienta biznesowego (bo podany jest na stronie hurtowni), ale pewnie jak tam zadzwonisz to Cie pokierują. Dzięky, już załatwione. Quote Link to post Share on other sites
slovik25 Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Towar zamówiony w poniedziałek (2.12.2013) dotarł dziś. To co powinno być w paczce tam się znajdowało i działa jak powinno, +replika miała robiony przegląd zerowy.Gdyby nie ta długa wysyłka i kiepski kontakt ze sklepem wszystko byłoby ok. Całkiem możliwe, że opóźnienia spowodowane są sezonem przedświątecznym, więc można to wybaczyć. :P Quote Link to post Share on other sites
Vender Posted December 14, 2013 Report Share Posted December 14, 2013 Ja mam takie dosyć głupie pytanie, zamawiam ze sklepu replikę i gumkę HU. Chcę aby serwis od razu zamontował gumkę HU więc mam napisać w uwagach że chciałbym aby taką czynność wykonano, dodać usługę serwisu czy co ? Z góry dzięki za odpowiedź :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.