Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

Lesio, podejrzewam, że program lojalnościowy przestał istnieć, a dla ludzi, którzy mieli sporo nazbierane powysyłano gratisy (to by też wyjaśniało różnice w zestawach gratisowych Vaca i Verba - mieli różne ilości punktów).

Podejrzenia opieram na tym, że nigdzie nie mogę znaleźć regulaminu programu, liczby punktów na koncie, ceny różnych produktów podanej w punktach czy listy produktów dostępnych za punkty (kiedyś taka lista była).

Edited by MarekMac
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja też dostałem paczkę mikołajkową. W środku :

1.GFC Drink

2. LipoBag

3. Breloczek Glock

4. Smycz SA

5. Naszywka SA

6. 3k szt 0.28g Rocets

 

Na pewno nie chodziło o ilość punktów bo ja miałem równiutko 3 przez ostatnie 2 miesiące. Bardziej mi to podchodzi pod ilość wydanych w sklepie pieniędzy. Ja zostawiłem tam ponad 2K zł - na 99% o to chodziło.

 

Swoją drogą bardzo fajnie ze strony GunFire.

Edited by Said
Link to post
Share on other sites

Kpina. Zostawiłem u nich przez ostatni rok ponad trzy tysiące złotych. Miałem uzbierane sporo punktów, i wszystko się poszło za przeproszeniem "dymać"?

 

Support, nawet telefoniczny dupny. Obiecują że paczka tego samego dnia wyjdzie, a w rzeczywistości całość opóźnia się o kilka dni.

Pytam się o klamkę starka, potem marui, a miły Pan poleca crap od WE.

Mają problem z dostępnością rzeczy, którą de facto już opłaciłem zamiast zadzwonić, zamieścili statusie zamówienia "proszę o kontakt" WTF?

 

Ostatnie moje zakupy u nich. Już nigdy tam złamanego grosza nie zostawię.

Edited by Nitro
Link to post
Share on other sites

Lesio, podejrzewam, że program lojalnościowy przestał istnieć,

Ta ich nowa strona jednak jest lipna, i moje mobilne urządzenia mają problemy z jej działaniem.

Program lojalnościowy działa sprawnie zanim cokolwiek napiszecie zorientujcie się lepiej. Na FB zawsze odpowiadają i tam też można było uzyskać po 5 minutach odp. Opcja była wyłączona tylko w okresie promocyjnym pt: " Black Firday"

Edited by Kambei
Link to post
Share on other sites

Program lojalnościowy działa sprawnie zanim cokolwiek napiszecie zorientujcie się lepiej. Na FB zawsze odpowiadają i tam też można było uzyskać po 5 minutach odp. Opcja była wyłączona tylko w okresie promocyjnym pt: " Black Firday"

Niektórzy z fuckbucka i innych social gówien nie korzystają :icon_razz: .

Link to post
Share on other sites

Dokładnie, opcja z punktami była wyłączona na parę dni i dzisiaj już się z powrotem pojawiły. Raczej nikt by takiego świństwa nie zrobił i nie pokasował komuś 300/400 punktów.

Cieszy mnie ta bonusowa paka, żaden inny sklep w którym kupuję nic mi pewnie nie przyśle. Wielki plus dla GunFire.

 

PS.

Polecam założyć Facebook'a chociażby na nieistniejące dane, aby mieć możliwość kontaktu właśnie w takich przypadkach. Jakby nie patrzeć, to FB jest już takim środkiem kontaktu na masową skalę, więc warto byłoby się w niego zaopatrzyć. Tak jak 13 lat temu nie każdy posiadał telefon komórkowy, tak dzisiaj ma go każdy. Z Facebookiem jest tak samo.

Link to post
Share on other sites

To już przesada żeby klient nie mógł się dowiedzieć takich rzeczy w sklepie tylko przez FB.

A z tych wszystkich tutaj piszących ktokolwiek kontaktował się telefonicznie/osobiście w tej sprawie? Z tego co widzę, to Ty wyciągnąłeś przypuszczenia, że usunęli program lojalnościowy, a Nitro poszedł za Twoim wpisem i się oburzył, że mu punkty odebrali. Jego rozmowa telefoniczna czy tam e-mailowa dotyczyła wysyłki przedmiotów, a nie punktów. Lesio tylko się zastanawiał co się z punktami stało, nie wysunął pochopnych wniosków.

Więc w czym problem? Najpierw zadzwonić by wypadało, dowiedzieć się, a później snuć przypuszczenia. Nigdy na odwrót.

 

-K2- wybacz, akurat byłem w trakcie pisania.

Edited by Vaco
Link to post
Share on other sites

-K2- wybacz, ale muszę odpowiedzieć.

Vaco, czy wchodząc na stronę internetową sklepu chcesz dzwonić do obsługi by dowiedzieć się jakiś informacji? Nie. Po to (między innymi) jest strona internetowa sklepu by podawać informacje. Rozumiem, że nie wszystkie informacje można podać (jak np. data dostawy - bo sklep może jej nie znać), ale informacje dotyczące programu lojalnościowego można było w prosty sposób załatwić pisząc w widocznym miejscu tekst w stylu "program lojalnościowy został zawieszony na czas trwania promocji".

A gdyby ktoś chciał zrobić zakupy jeszcze w trakcie promocji, ale tuż przed jej końcem i przy okazji wziąć cos za punkty? Nic by się nie dowiedział bo ciężko jest zadzwonić o np. 23.45 (mi by kultura osobista zabroniła, a i jeszcze wątpie by ktokolwiek odebrał).

A i zauważ jeszcze jedno. Punkty wycofano na czas promocji, tak? A zdaje się, że ta trwała do końca środy 04 grudnia, tak? No to dlaczego nie mogłem zrobić zakupów za punkty w czwartek 5 grudnia? I też nie mógłbym uzyskać informacji do rana. Kontakt telefoniczny o tej porze jest niemożliwy, a informacja na stronie sklepu rozwiązałaby wszystkie problemy.

Edited by MarekMac
Link to post
Share on other sites

Aktualizując poprzedniego posta...

Moja paczka własnie doszła (dziwne że kurier o tej godzinie jeszcze dowozi), jednak jest ale..

Nie przyłożyli się do sprawdzenia towaru przed wysyłką bo jedna z rękawic miała do połowy odprute logo.

Wygląda na to że jak ktoś je przymierzał to odpinając rzep oderwał logo.

Link to post
Share on other sites

Towar zamówiony w poniedziałek (2.12.2013) dotarł dziś.

To co powinno być w paczce tam się znajdowało i działa jak powinno, +replika miała robiony przegląd zerowy.Gdyby nie ta długa wysyłka i kiepski kontakt ze sklepem wszystko byłoby ok. Całkiem możliwe, że opóźnienia spowodowane są sezonem przedświątecznym, więc można to wybaczyć. :P

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...