Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

Zamawiałem magazynki do gazówki KP-05 (na GG), przysłali mi na CO2, wysłanie maila, kilka dni później kurier przywiózł mi prawidłowe, a złe odebrał.

 

To na plus.

 

Na minus - żadnego "prosze wybaczyć pomyłkę", "kontroler był na kacu" itd. Zupełnie inaczej się czujesz jak osoba z którą wymieniasz maile podchodzi do Ciebie jak do zawiedzionego człowieka (bo jednak jak dostałeś coś innego niż zamawiałeś to zawiedziony jesteś), a inaczej jak automat do problemu.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

No cóż dzisiaj muszę postawić minusa. Zamówiłem we wtorek kilka rzeczy. Dzisiaj dzwonię do GLS, bo nie widzę aby na stronie coś się zmieniało. Miły Pan powiadamia mnie, że paczka nie została jeszcze im przekazana. No to dzwonię do gunfire. Dowiaduję się, że paczka nie została jeszcze spakowana tylko leży wszystko na magazynie -,-. Dzisiaj mają się postarać wysłać. Zobaczymy co dalej.

Link to post
Share on other sites

Niedawno zamówiłem parę rzeczy i jestem zadowolony z towaru ale z szybkości wysłania paczki zdecydowanie nie. Tak samo jak u kolegi wyżej "spakowana" leżała prawie tydzień. W poniedziałek wpłaciłem pieniądze, po tygodniu paczka dotarła ale dopiero w piątek została dostarczona firmie kurierskiej! 5 dni roboczych zajmuję spakowanie paczki... Podczas gdy zamówienie z innego sklepu które zrobiłem w środę było na następny dzień (aż się zdziwiłem myślałem że to paczka z gunfire). Mam nadzieje że jest to spowodowane promocją którą robili bo co z tego że jest stosunkowa tania wysyłka kurierem skoro i tak ze sklepu późno wysyłają.

Link to post
Share on other sites

U mnie paczka leży na magazynie od 18.06 rano (coś kolo 10 dostałem meila od GLS z numerem paczki), dziś po telefonie do BOK GFC dowiedziałem się że opóźnienia spowodowane są duża dostawa (2 kontenery) i brakuje ludzi do rozkładania itp. wiec nie wszystkie paczki zdążą przekazać kurierowi jednego dnia.. No cóż, zobaczymy kiedy dojdzie (zapłacone z góry).

Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio mam mało pozytywną opinię o tym sklepie. Tak jak parę osób z mojego środowiska. Wysłałem do nich moją cm.028 na gwarancję. Była też do wymiany gumka hop up. Gumka opłacona. Czekam dzień, dwa, trzy zero odzewu z ich strony. No to dzwonię. Replika jest już gotowa do wysłania, najpózniej pojutrze wyślemy. Okej. Czekam te 2 dni. Nie wysłali. Dzwonię ponownie. Dowiedziałem się, że muszę zadzwonić w godzinach 14-15 i skontaktować się z serwisantem. Zadzwoniłem. Replika nie została nawet ruszona. Dostałem ją po tygodniu.

Zakupiłem też http://gunfire.pl/product-pol-1152191278-Gazowa-replika-pistoletu-Beretta.html W opisie informują, że w replice jest hop up. Dostałem rozebrałem spojrzałem w komorę - hop upa brak. Towar niezgodny z opisem. Starczy mi już użerania się z nimi, repliki nie będę odsyłał. Ale złe wspomnienia pozostaną

Link to post
Share on other sites

Powiem tak upowaliśmy z ekipą wieksza ilość replik za naprawde potężną kase wydaliśmy i...zadnego zainteresowania z ich strony emaila,propozycji czy negocjacji - mimo naszych prób kontaktu. (nie powiem repliki po dłuższym czasie przyszły bezproblemu ale nie wszystkie działały jakby nie można było ich sprawdzić przed wysyłką) Żenada ,zastanowilismy się i drugą połowę kasy którą mieliśmy na szpej...wydaliśmy gdzie indziej...Jeszcze talony na darmowe zakupy na zlot dostaliśmy ot co...człowiek raz zrażony pójdzie gdzie indziej,a niedopilnowany nie zrobi zakupów chodźby promocja była niebiańska.

Link to post
Share on other sites

Powiem tak upowaliśmy z ekipą wieksza ilość replik za naprawde potężną kase wydaliśmy i...zadnego zainteresowania z ich strony emaila,propozycji czy negocjacji - mimo naszych prób kontaktu. (nie powiem repliki po dłuższym czasie przyszły bezproblemu ale nie wszystkie działały jakby nie można było ich sprawdzić przed wysyłką) Żenada ,zastanowilismy się i drugą połowę kasy którą mieliśmy na szpej...wydaliśmy gdzie indziej...Jeszcze talony na darmowe zakupy na zlot dostaliśmy ot co...człowiek raz zrażony pójdzie gdzie indziej,a niedopilnowany nie zrobi zakupów chodźby promocja była niebiańska.

 

Sprawdziliśmy u nas w systemie zamówienie, o których mowa w powyższym poście. Na początku jednak chcielibyśmy zaznaczyć, że naszym ukłonem wobec zamówień realizowanych wspólnie, ekipą jest oferta dla teamów na stały rabat 10%. I z takiego też przywileju ekipa, o której mowa w powyższym poście, korzysta. Co więcej jednak, w okresie składania tego konkretnego zamówienia na większa ilość replik trwała promocja i łączny upust na zamówienie wynosił 15%. Czy te 15% to jeszcze niewystarczająco? Nam wydaje się, że to sporo.

 

Co do braku kontaktu, to oczywiście przepraszamy, jeśłi do takiego nie doszło. Zwracamy jednak uwagę, że próśb o różnego rodzaju upusty i zniżki i upusty dostajemy mnóstwo i czasami któryś po prostu nam umknie. Tym bardziej, że jak napisaliśmy wyżej, trwała właśnie promocja, zamówień i maili było więcej, a nasz BOK pracował pełną parą, by wszystko zrealizować na czas.

 

Ponieważ czasami ludzie narzekają na czas realizacji zamówień, to staramy się optymalizować procesy i ułatwiać procedury - z korzyścią zarówno dla klienta jak i dla sklepu. Przykładem tego, jest właśnie promocja dla ekip. Dajemy ekipą 10% rabatu, co jest wynikiem częstych pytań o to, czy da się na większe zamówienia ekipowe dostać rabat. Oczywiście ktoś powie, że na małe zamówienia też taki rabat jest... no ale to chyba sam profit dla kupującego :).

 

Za wadliwe repliki oczywiście przepraszamy.

Link to post
Share on other sites

Dobrze jakby ci ludzie potrafili odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie, chociaż jedno... Teraz wygląda to mniej-więcej tak:

- "Witam, czy w tej replice można zamontować sprężyne 120, bez konieczności wymiany innych części."

- "Proszę dzwonić do serwisu"

Taa, cały czas to samo serwis, serwis i serwis. Najlepsze jest to, że nie tylko ja otrzymuje takie odpowiedzi, ale również wszyscy inni klienci, którzy pytają o cokolwiek innego niż o pogodę na jutro. Potem rozpoczyna się bitwa, bo wszyscy próbują dodzwonić się do serwisu w ciągu tej całej jednej godziny przez którą można się z nim kontaktować.

Ogólnie ludzie odpisujący na maile w gunfire nie mają pojęcia o replikach które sprzedają, niestety dotyczy to również całego pozostałego asortymentu. Mój kolega, pytając czy wybrane przez niego gogle zmieszczą pod siebie okulary korekcyjne, otrzymał jakże wyczerpującą odpowiedź "Nie wiem".

W żadnym innym sklepie nie mam problemu z otrzymaniem dokładnych informacji na temat replik, tak samo bezproblemowo jest z wysyłkami, tylko te z gunfire nie przychodzą po dwóch dniach. Zazwyczaj leżą spakowane dzień, czasem więcej, dopiero po tym są wysyłane.

 

Na tym zakończmy przepychanki w temacie - proszę je sobie poprowadzić via priv. Tyczy się to również profilu gunfire. Szmer

Link to post
Share on other sites

Minus dla sklepu zamówiłem 18 czerwca przyszła dzisiaj, a wysłali w ten wtorek tj.25. Dzisiaj doszła, kwadrat na 3 magi ma urwane kółeczko aby przypiąć do kamizelki. Musiałem poczekać tydzień aby zaczęli pakować paczkę dowiedziałem się że moja ładownica na 2 magi jest nie do użytku więc wybrałem czarną na co dostałem 1,5 zł rabatu żadnej rekompensaty nic za zwłokę z paczką.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Naprawdę świetny sklep - w niedzielę zaraz przed północą złożyłem zamówienie (dwie paczki kulek), w poniedziałek ok. 20 minut przed 8. (!) zostałem poinformowany mailem o przetwarzaniu zamówienia, a przesyłka dotarła do mnie przed chwilą - mistrzowskie tempo ;)

Z poprzedniego zamówienia też jestem zadowolony, również było wszystko OK.

Gorąco polecam!

Link to post
Share on other sites

Niedawno zamówiłem replikę i poprosiłem o zhronowanie, może i to zrobili lecz żadnej karteczki z wynikiem nie otrzymałem, a w tej chwili nie mogę sobie pozwolić na hrono.

W tej samej replice hcap dołączony wisi na zaczepie niedobity i nie podaje kulek, będę musiał w nim sam pogrzebać aby ten ~1cm wyżej się blokował.

Link to post
Share on other sites

1 lipca dzwoniłem do BOKu gunfire w sprawie usterki w replice. Była to druga usterka i pojawiła się kolejnego dnia po tym, jak replika wróciła (28.06) z serwisu po wcześniejszej reklamacji. Nie wiem czy winę za kolejną usterkę ponosił serwis, czy po prostu egzemplarz był 'przeklęty', nie mniej po moim telefonie sprawa została załatwiona jak najbardziej profesjonalnie. Formularz reklamacyjny wypełnił natychmiastowo pracownik gunfire (chciałem otrzymać zwrot należności), więc sam musiałem jedynie spakować replikę. Następnego dnia paczkę odebrał ode mnie kurier, 8.07 miałem potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wczoraj pojawiła się informacja o dokonaniu przelewu, dziś pieniądze są na koncie. Myślę że niecałe 2 tygodnie to zupełnie dobry wynik, a sam sposób podejścia do sprawy był, myślę że nie przesadzę, wzorowy.

Edited by ktlr
Link to post
Share on other sites

Jestem właśnie po pierwszym zamówieniu i zastanawiam się czy nie wysłali mi pistoletu (Xtreme 45) po zwrocie gdyż, po 1 zamawiałem srebrny dostałem czarny no dobra szczegół, ale magazynek jest porysowany, nie strzela i w dodatku po włożeniu magazynka on wylatuje. Coś za dużo problemów jak na nowy pistolet prosto z pudełka....

Szybkość zamówienia była okay, reszta przedmiotów też, ale ta reszta kosztowała 50 zł a nie 300... Zobaczymy jak rozpatrzą reklamację.

Edited by KamilAdam
Link to post
Share on other sites

zamawiałem w piątek wieczorem (12.07), przez weekend dostałem @ o potwierdzeniu i oczekiwaniu na wysyłkę, w poniedziałek (15,07) przyszedł @ od GLS że przesyłka zgłoszona ale nie odebrana, a we wtorek paczka u mnie, czyli jestem zadowolony

Link to post
Share on other sites

Hmm. Jestem po pierwszym zamówieniu w gunfire.pl, w tym wypadku repliki. Zamówiłem CM008, na którą czekałem z niecierpliwością. W sklepie czas realizacji był podawany na 4 dni, podejrzewam, że przez wzgląd na fakt iż cały sprzęt był w magazynie. Nie zniechęciło mnie to jednak i z zadowoleniem czekałem na przesyłkę. Ku mojemu zdziwieniu przesyłka dotarła dzisiaj, czyli dzień wcześniej niż planowano co mnie bardzo zadowoliło. Teraz mam jedną uwagę.... Wcześniej przy zamawianiu repliki np. w Taiwangun wraz z pudełkiem przychodziła do mnie karta z przeglądem repliki oraz jej chronowaniem - tutaj czegoś takiego nie otrzymałem, co mnie troszkę zszokowało. Mam nadzieję, że to było jedyne przeoczenie lub gunfire.pl tego po prostu nie robi, nie wiem nie wnikam.

 

Teraz mam opinię negatywną, bardziej skierowaną do kuriera jakim jest dostawca GSL. Po dotarciu paczki do Słupska kurier przy sprawdzaniu paczki zapewne próbował się ze mną skontaktować co mu się nie udało ( kilkudniowa awaria telefonu ). Po tym fakcie kurier stwierdził, że adres podany jest NIEPOPRAWNY co spowodowało zwrot całej paczki z powrotem do Wrocławia - to mnie troszkę zniesmaczyło. Dzisiaj udało mi się z gościem chwilę porozmawiać i stwierdził, że nie zna mojego miasta na tyle aby określić czy adres był poprawny czy też nie - poczułem się troszkę "olany". Mimo wszystko liczę na wspaniały kontakt oraz natychmiastową odpowiedz od strony gunfire.

 

Kolejną uwagą jest fakt iż przy zamówieniu, za które zapłaciłem zabrakło mi jakichś elementów promocyjnych jak np. czerwona chusta z ich logiem czy chociażby głupia smycz ale to już moja uwaga : )

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...