AirBorne Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 (edited) Jutro powinien do mnie dojść Ciras w Olivce ten ze SpecShopu. Napiszę jak wrażenia i wrzucę fotki i zobaczycie jak się prezentuje na Marpacie Woodland :) Edited September 24, 2007 by AirBorne Quote Link to post Share on other sites
clown Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 rzucę fotki i zobaczycie jak się prezentuje na Marpacie Woodland Na to czekam od długiego czasu :D Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 (edited) Obiecane zdjęcia :-) Wg. mnie Olivka ładnie wygląda na marpacie. Na razie jestem zadowolony, zobaczymy czy się nie popruje :D Jak dla mnie to za taką cene bomba. Edited September 25, 2007 by AirBorne Quote Link to post Share on other sites
Robnok Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 a mi właśnie takie połączenie zupełnie nie pasuje...MARPAT tylko z CB :P sory za OT Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 http://asgshop.pl/produkt.php?id=2116 Właśnie pojawił się na asgshopie Quote Link to post Share on other sites
Catch22 Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 Klamra fastex umieszczona na taśmach wewnątrz przedniego panelu CIRASa i MARCIRASa służy do przypięcia na niej osłony balistycznej krocza. Quote Link to post Share on other sites
muniek1 Posted October 29, 2007 Report Share Posted October 29, 2007 Powiedzcie mi do cirasa wkłada się normalnie płyty sapi ? czy są jakieś inne ? Quote Link to post Share on other sites
Catch22 Posted October 29, 2007 Report Share Posted October 29, 2007 SAPI lub ESAPI. 2/3 lub 1 profilowe, z podcięciami lub bez. Rozmiar zależny od rozmiaru kamizelki o ile wiem - w każdym razie do orginalnego CIRASA L bez problemu pasowały SAPI/ESAPI w rozmiarze L (25x30) Quote Link to post Share on other sites
Ohtar Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 SAPI lub ESAPI. 2/3 lub 1 profilowe, z podcięciami lub bez. Rozmiar zależny od rozmiaru kamizelki o ile wiem - w każdym razie do orginalnego CIRASA L bez problemu pasowały SAPI/ESAPI w rozmiarze L (25x30) A ja mam w moim G&P plastikowe płytki od gunsmoke'a. Płytki M-ki, kamizelka - L-ka. Przednia trochę się porusza, ale nie wydaje mi się, żeby dało radę wsadzić tam L-kę. Quote Link to post Share on other sites
muniek1 Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 OK dzięki :D Quote Link to post Share on other sites
Catch22 Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 Napisałem co mogę powiedzieć o orginalnym CIRASie, nie mam pojęcia jak jest w podróbach. W plate carrierze Eagleowskim w rozmiarze M, na przód wchodziła płyta "L" na tył już tylko "M" Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Ten kolor kojota wydaj mi się jakiś taki... jasny? Czy kojotowy CIRAS G&P będzie mi pasował kolorystycznie do Multicama? Quote Link to post Share on other sites
Catch22 Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Tak, będziesz piękny jak nigdy dotąd, pamiętaj tylko o dopasowanym kolorze obuwia. Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Tak, będziesz piękny jak nigdy dotąd, pamiętaj tylko o dopasowanym kolorze obuwia. :mrgreen: Jak zawsze mogę liczyć na dobre słowo od Ciebie :mrgreen: O obuwie się na razie nie martwmy Quote Link to post Share on other sites
Wukasz Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Jedną z rozsądniejszych rzeczy jakie widzę w coyote brown i innych to majtki USMC. Bardzo praktyczne po MRE. Quote Link to post Share on other sites
muniek1 Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 A takie pytanie co do tego cirasa z G&P on ma z boku zintegrowane ładownice ?? Quote Link to post Share on other sites
Ohtar Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 A takie pytanie co do tego cirasa z G&P on ma z boku zintegrowane ładownice ?? Nie. http://www.finnrappel.fi/Eagle%20MC%20CIRAS%20LOADED.jpg Na zdjęciu masz magazynki w zwyczajnych ładownicach, ale zamontowanych na przednim panelu. Zewnętrzny cummerbund na niego zachodzi i ładownice są pod nim schowane. Quote Link to post Share on other sites
shenq Posted December 17, 2007 Report Share Posted December 17, 2007 witam, POMOCY!!! nieopacznie swoja ą przygodę z cirasem zacząłem od pociągnięcia za QR a później.... o fuck jak to złożyć. Może ktoś z was zrobić instrukcję z fotami co do czego i jak łączyć gdzie przeplatać stalową linkę i sznurówkę Quote Link to post Share on other sites
Catch22 Posted December 17, 2007 Report Share Posted December 17, 2007 Skąd my to znamy. Masz szczęście kolego że akurat kiedyś zrobiłem coś takiego. Instrukcja dotyczy regulacji i pokazana jest na orginalnym MAR-CIRASie, ale zakładam że kopia jest wierna jeśli chodzi o sposób składania. Jeśli to CIRAS LAND to też powinieneś ogarnąć bo różnice nie są wielkie. 1: Rozłożyć kamizelkę na płask, upewnić się że mamy dostęp do klapy na plecach. 2:Otworzyć klapę dostępową na plecach kamizelki. Wyjąć kabel systemu QR z "pętelki"- nie trzeba wyciągać uchwytu z kablem, wystarczy wyjąć końcówkę linki. 3:Wyciągnąć końcówki zewnętrznego i wewnętrznego cummerbunda (stabilizującego pasa elastycznego) oraz szelek. Ustalić pożądaną długość szelek i z powrotem przełożyć "pętelkę" przez okute oczka szelek, po czym zablokować linką - przymierzyć, upewnić się że długość jest dobra (dolna krawędź kamizelki powinna być mniej więcej na wysokości pępka, lub ciut niżej). Zdjąć kamizelkę, wyjąć linkę (tulenowaty kawałek taśmy na zdjęciu służy do zamocowania końcówki linki QR po przełożeniu jej przez pętelkę) Wszystkie elementy wyciągnięte: 4: Jeśli ustaliliśmy już długość szelek, kolejno na "pętelkę" nakładamy - taśmy wewnętrznego cummerbunda (elastyczny pas powinien przechodzić przez wewnętrzne płaskie szlufki widoczne na zdjęciu. Na koniec nakładamy taśmy zewnętrznego cummerbunda. Regulację obwodu obu cummerbundów uzyskujemy przekładając pętelkę przez odpowiednie oczka. Kiedy wszystkie taśmy są już przełożone przez pętelkę, ponownie zabezpieczamy je linką, a jej końcówkę umieszczamy w "tunelu". Zamykamy i zabezpieczamy klapę dostępową. Szlufka wewnętrznego cummerbunda Wszystkie elementy przełożone przez pętelkę i zabezpieczone linką: 6. Na koniec zdejmujemy i odpowiednio mocujemy poduszki na szelkach kamizelki. Ot i tyle... PS. Po złożeniu zaleca się kilkakrotne przetestowanie systemu QR, dla upewnienia się czy działa poprawnie. Przypominam że będzie on działał prawidłowo dopiero z kamizelką odpowiednio obciążoną - miękkimi i twardymi wkładami balistycznymi (ok 10 kg w sumie przy klasie IV) oraz wypełnionymi kieszeniami. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted December 17, 2007 Report Share Posted December 17, 2007 (edited) http://www.sendspace.com/file/t7z8kn ;-) EDIT : Ubiegles mnie, Catch. Ale nadmiar informacji nie zaszkodzi... Edited December 17, 2007 by maxavelli Quote Link to post Share on other sites
Catch22 Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 Osz kurka, dopiero obejrzenie tego dokumentu uświadomiło mi jaka to tandeta te podróby... Quote Link to post Share on other sites
shenq Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 ooo co prawda już sobie poradziłem,ale wielkie dzięki. Pozostaje tylko kwestja sznurówki, jak bede w domu to zrobie fote i wytłumacze o co chodzi Quote Link to post Share on other sites
Ohtar Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 Catch - o co dokładniej chodzi z tą tandetą? W G&P są co prawda sznurówki zamiast dacronu, ale to akurat łatwo wymienić ;) Quote Link to post Share on other sites
shenq Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 Osz kurka, dopiero obejrzenie tego dokumentu uświadomiło mi jaka to tandeta te podróby... z tego co zrozumiałem to prezentacja została zrobiona na oryginale, ciras od G&P wygląda identycznie łącznie z kolorem który jest taki sam jak na tych zdjęciach powyżej ( na capri i spec'u kolorki są przekłamane i to mocno. Wyglądają na żółte, piaskowe) ps u mnie jest jeszcze jedna pętelka z "sznurówki i niemam pojęcia do czego jej użyć. Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 Czy linka od QR ma przechodzić przez oba ramiączka czy jedno? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.