skrzeczu2 Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Wielkie dzięki !!! a szukam jeszcze kolby standardowej i selektora ognia do PTW może ma ktoś do sprzedania chodzi o używane ! Quote Link to post Share on other sites
miller44 Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Odezwij się na PW - mam gdzieś w piwnicy używaną kolbę. Quote Link to post Share on other sites
turek Posted September 27, 2013 Report Share Posted September 27, 2013 Witam tak wygloda moja m4 pewnie http://img534.imageshack.us/img534/76/hufp.jpg[2013.09.26 12:49] 13159110000145 Witam. Trochę pogrzebałem przy swojej PTW. Zdobyłem co nieco od ostrego KNIGHT'S-a. Szyny RIS podeszły bez problemu. Ale podczas zakładania zespołu składanej muszki problem się pojawił. Chodzi o to, że dbałość SYSTEMY o wymiary zgodne z oryginałem nie do końca jest taka, jaka jest o tym opinia. Po zdemontowaniu stałej podstawy muszki i założeniu tej składanej od ostrego okazało się że: - średnica otworów na lufę jest identyczna; - średnica gniazda rurki gazowej i odległość od obsady okładzin oraz średnica otworu kołka mocującego rurkę jest identyczna; - różnica wystąpiła w rozstawie (odległości) pomiędzy otworami kołków mocujących zespół muszki na lufie. Różnica o tyle upierdliwa że każdy otwór był przesunięty inaczej w stosunku do frezów na przewodzie lufy. Przedni 1 mm do tyłu a tylni 1,5 mm do przodu. Problem rozwiązałem poprzez zaspawanie frezów pod kołki na lufie. Opiłowałem nadmiar spawu. Nałożyłem zespół składanej muszki, przewierciłem 3 mm wiertłem z lewej do połowy i 3,5 mm wiertłem z prawej i zakołkowałem. Kołki od ostrego nie są walcowate tylko stożkowe dlatego należało kombinować ze średnicą wierteł. http://img441.images...dscn7695ef3.jpg http://img146.images...dscn7696vz3.jpg http://img146.images...dscn7699va9.jpg http://img134.images...dscn7700tj9.jpg Wcześniej zakładałem RISA od CA i P&J. Oba pasowały po delikatnym opiłowaniu występu utrzymywanego delta ringiem. Witam. Trochę pogrzebałem przy swojej PTW. Zdobyłem co nieco od ostrego KNIGHT'S-a. Szyny RIS podeszły bez problemu. Ale podczas zakładania zespołu składanej muszki problem się pojawił. Chodzi o to, że dbałość SYSTEMY o wymiary zgodne z oryginałem nie do końca jest taka, jaka jest o tym opinia. Po zdemontowaniu stałej podstawy muszki i założeniu tej składanej od ostrego okazało się że: - średnica otworów na lufę jest identyczna; - średnica gniazda rurki gazowej i odległość od obsady okładzin oraz średnica otworu kołka mocującego rurkę jest identyczna; - różnica wystąpiła w rozstawie (odległości) pomiędzy otworami kołków mocujących zespół muszki na lufie. Różnica o tyle upierdliwa że każdy otwór był przesunięty inaczej w stosunku do frezów na przewodzie lufy. Przedni 1 mm do tyłu a tylni 1,5 mm do przodu. Problem rozwiązałem poprzez zaspawanie frezów pod kołki na lufie. Opiłowałem nadmiar spawu. Nałożyłem zespół składanej muszki, przewierciłem 3 mm wiertłem z lewej do połowy i 3,5 mm wiertłem z prawej i zakołkowałem. Kołki od ostrego nie są walcowate tylko stożkowe dlatego należało kombinować ze średnicą wierteł. http://img441.images...dscn7695ef3.jpg http://img146.images...dscn7696vz3.jpg http://img146.images...dscn7699va9.jpg http://img134.images...dscn7700tj9.jpg Wcześniej zakładałem RISA od CA i P&J. Oba pasowały po delikatnym opiłowaniu http://img534.imageshack.us/img534/76/hufp.jpg Witam tak wygloda moja m4 ptw Witam. Trochę pogrzebałem przy swojej PTW. Zdobyłem co nieco od ostrego KNIGHT'S-a. Szyny RIS podeszły bez problemu. Ale podczas zakładania zespołu składanej muszki problem się pojawił. Chodzi o to, że dbałość SYSTEMY o wymiary zgodne z oryginałem nie do końca jest taka, jaka jest o tym opinia. Po zdemontowaniu stałej podstawy muszki i założeniu tej składanej od ostrego okazało się że: - średnica otworów na lufę jest identyczna; - średnica gniazda rurki gazowej i odległość od obsady okładzin oraz średnica otworu kołka mocującego rurkę jest identyczna; - różnica wystąpiła w rozstawie (odległości) pomiędzy otworami kołków mocujących zespół muszki na lufie. Różnica o tyle upierdliwa że każdy otwór był przesunięty inaczej w stosunku do frezów na przewodzie lufy. Przedni 1 mm do tyłu a tylni 1,5 mm do przodu. Problem rozwiązałem poprzez zaspawanie frezów pod kołki na lufie. Opiłowałem nadmiar spawu. Nałożyłem zespół składanej muszki, przewierciłem 3 mm wiertłem z lewej do połowy i 3,5 mm wiertłem z prawej i zakołkowałem. Kołki od ostrego nie są walcowate tylko stożkowe dlatego należało kombinować ze średnicą wierteł. http://img441.images...dscn7695ef3.jpg http://img146.images...dscn7696vz3.jpg http://img146.images...dscn7699va9.jpg http://img134.images...dscn7700tj9.jpg Wcześniej zakładałem RISA od CA i P&J. Oba pasowały po delikatnym opiłowaniu występu utrzymywanego delta ringiem. I nie trzeba nic przerabiac wrzystko pasuje Quote Link to post Share on other sites
turek Posted September 28, 2013 Report Share Posted September 28, 2013 (edited) Komis jest tutaj: http://wmasg.pl/pl/consignment Edited September 28, 2013 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
badseed Posted September 28, 2013 Report Share Posted September 28, 2013 Po co ci 2 koli i jeszcze luneta? Czy to tak tylko do zdjęcia, żeby się pochwalić...? Quote Link to post Share on other sites
skrzeczu2 Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Witam wiecie gdzie można kupić te bezpieczniki 35/32V z Switch-Device Assembly 4 Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 http://allegro.pl/bezpiecznik-nozowy-plytkowy-mini-10-9mm-30a-5szt-i3621258939.html BEZPIECZNIK NOŻOWY PŁYTKOWY MINI 10,9mm 30A taki styknie, nie spotkałem się w Polsce z tymi 35A Quote Link to post Share on other sites
skrzeczu2 Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 (edited) no właśnie ja też :icon_smile: dzięki za pomoc Edited October 25, 2013 by skrzeczu2 Quote Link to post Share on other sites
krzyfu Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Z tego co się orientuję to oba nie są jakoś specjalnie rewelacyjne. No nie wiem. Ja używam FCC już około dwa lata i cały czas śmiga, strzelam w każdy weekend. Jednak po około 18 miesiącach starło zęby na zębatce ale to akurat mały problem był. Quote Link to post Share on other sites
pim Posted November 14, 2013 Report Share Posted November 14, 2013 Czy gdzieś w polskich sklepach internetowych można kupić PTW i czy są dostępne repliki w granicach 3000 zł ? Quote Link to post Share on other sites
Tomaszek123 Posted November 14, 2013 Report Share Posted November 14, 2013 1. Asgshop 2. Nie, tylko używki Quote Link to post Share on other sites
turek Posted November 14, 2013 Report Share Posted November 14, 2013 Po co ci 2 koli i jeszcze luneta? Czy to tak tylko do zdjęcia, żeby się pochwalić...? Nie taki komplecik kupilem i to wszystko na temat Quote Link to post Share on other sites
skrzeczu2 Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 co Wy na coś takiego http://shop.ehobbyasia.com/airo-arms-mini-mosfet.html Quote Link to post Share on other sites
roos Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 Ku pamięci, bezpieczniki mini 35 - http://sklep.vega-tronik.eu/bezpiecznik-samochodowy-panmini-35a-p-5789.html Oczywiście 30A wystarczy, ale... Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Jak by ktoś chciał zmieniać silnik w swoim PTW i nie wie jaki silnik kupić to polecam zainwestowanie w FCC 3.0 . Posiadam taki silnik od pewnego czasu i jestem zadowolony z jakości jego pracy . Na m150 mam bardzo fajną reakcję na spuście oraz rof 24bb/s na lipo 11.1v 2400 mHa 20c (Firma Redox 2+1) Quote Link to post Share on other sites
nocone Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Ja jednak wole od Tackleberrego - a pozatym walenia na auto na ptw trochę się mija z celem Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Tylko podałem jak by ktoś był zainteresowany jaki mam ROF ;) Sam od zakupu PTW strzelam tylko na singlu . Co do silników od Tackleberrego to nie wiem jak z ich jakością i nie będe na ten temat się wypowiadał gdyż takowego nie posiadam . (Ale mam zamiar oddać swój stary do przerobienia ) Quote Link to post Share on other sites
nocone Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Tack robi najlepsze silniki jak i najlepsze ogólnie wszystko - robi to już 10lat Quote Link to post Share on other sites
Gecko123 Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Przeceniasz trochę Tacka. Silniki ma przeciętne, to tylko przewinięte stocki. Jedynie opłaca się u niego kupować jak się chcę od razu kupić w jednym miejscu petkę z częściami od palnej. Quote Link to post Share on other sites
nocone Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 które nadal ciągną lepiej niż fcc Quote Link to post Share on other sites
the-logan Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Dziś powinienem mieć już z powrotem swoją PTW z nowym silnikiem KUMI 7511. Subiektywna ocena może nastąpić dopiero za kilka miesięcy, bo rzadko się strzelam. Standardowy 490 padł po ponad 2,5 roku. Quote Link to post Share on other sites
Raselix Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Witam,mam pewien problem z moim PTW w wersji max z 2008 r z wymienionym silnikiem na FCC 3.0,mianowicie diabelnie się grzeje podczas strzelania,leci dym spod stopki oraz czarny osad.Chwyt wymieniłem na FCC MOE ponieważ silnik FCC jest ciut szerszy od systemowskich.Co może być przyczyną? Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Mateusz dodaj jeszcze fakt że tak ci się dzieje jak strzelasz na m100 i batce 11.1 lipo a z tego co mi mówiłeś na 7.4 jest wszystko ok . Wydaje mi się że może być to wina kabli ale może ktoś się tu jeszcze wypowie na ten temat . (Ja posiadam taki sam silnik i nie mam takich problemów ) Quote Link to post Share on other sites
Kovallo Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Witam, Panowie mam kilka pytań. Jako że jestem całkowicie zielony w sprawie PTW, a zaczynam się bardzo poważnie rozglądać za Petką która szuka nowego/pierwszego właściciela. 1. Czy dla osoby zielonej w sprawie PTW takiej jak ja kupno Challenge Kita jest opłacalne? Czy na prawdę osoba totalnie zielona da sobie z tym wszystkim radę bez większych problemów? Cena na asgshopie w wersji Challenge Kit Super Max 2012 to różnica ponad 2 tyś zł, więc mocno kusi ew. mam dostęp do serwisanta PTW, który mógł by mi pomóc w złożeniu. 2. Co od razu do wymiany? Przerobienia? Oczywiście pierwsze co zrobię to zabezpieczę przed wilgocią. 3. Jakiego producenta magazynki najbardziej polecacie - ja słyszałem same dobre słowa o tych od A&K, mimo swojej ceny podobno działają rewelacyjnie. 4. Czy można w jakiś sposób zabezpieczyć silnik przed awarią? 5. Jak jest z kompatybilnością części Super Max 2012/ Max2012? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi. P.S. Może któryś z Was ma PTW na sprzedaż? Jeśli tak piszcie PW :) Quote Link to post Share on other sites
Ryży Posted July 22, 2014 Report Share Posted July 22, 2014 Witam Mam pytanie czy wizualnie idzie odróżnić lub po złamaniu repliki PTW MAX 2007 od PTW MAX 2008 ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.