goren Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 (edited) To bez sensu kosztowo. A w Polsce? Edited May 18, 2013 by goren Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 Też mnie to ciekawi, gdzieś na forum ktoś pisał, że to kosztuje 200 zł. Myślę, że te silniki nie są niczym wyjątkowym i trzeba poszukać coś o przewijaniu małych silników elektrycznych na forach modelarskich, ja chyba tam zasięgne języka Quote Link to post Share on other sites
the-logan Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 W kraju nie słyszałem o nikim kto by to robił ale zapewne jest to wykonalne :) U mnie póki co po 2 latach silnik nadal działa. Może dlatego że jest mało używany. Quote Link to post Share on other sites
goren Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 Też mnie to ciekawi, gdzieś na forum ktoś pisał, że to kosztuje 200 zł.Też kilka razy widziałem takie teksty ale jak się człowiek próbuje dowiedzieć o konkrety to się nie udaje. Quote Link to post Share on other sites
jano92 Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 Witam mam problem z niedziałającym boltcatchem. Mianowicie nie trzeba go w ogóle wciskać czyli działa to tak jak w normlanym elektryku po wsadzeniu naładowanego magazynka można już strzelać bez wciskania. W serwisie chcą mi wymienić Electronical Control Unit. Czy aby na pewno konieczna jest wymiana całego ECU? Wszystko działa jak powinno oprócz tego boltcatcha który wydaje się być cały czas wciśnięty. Nie jestem pewien ale elektronika to chyba kopia A&K. Proszę o radę co robić w tym wypadku :icon_smile: Pozdrawiam Problem rozwiązany. Dla zainteresowanych: Nie trzeba zmieniać całego ECU. Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted May 28, 2013 Report Share Posted May 28, 2013 To napisz jak rozwiązałeś problem, co by się inni nie musieli domyślać :wink: Quote Link to post Share on other sites
the-logan Posted May 28, 2013 Report Share Posted May 28, 2013 Dostałem już spowrotem mosfet skrócony w ASG Shop. Muszę zrobić jeszcze małą kosmetykę kabli i po weekendzie wrzucę tu małą foto-relację i opis tego co zostało zrobione. Quote Link to post Share on other sites
badseed Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 Mocno się skrócił, bo muszę się tym wreszcie zająć? Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted June 10, 2013 Report Share Posted June 10, 2013 Dostałem już spowrotem mosfet skrócony w ASG Shop. Muszę zrobić jeszcze małą kosmetykę kabli i po weekendzie wrzucę tu małą foto-relację i opis tego co zostało zrobione. Masz juz te fotki? bo też się do tego przymierzam a che zobaczyć czy warto i jak to wygląda. Quote Link to post Share on other sites
Kyrios Posted June 28, 2013 Report Share Posted June 28, 2013 Czy ktoś może dać namiar na konkretną osobę/firmę, która jest w stanie naprawić (czyli pewnie przewinąć) silnik do PTW? Chodzi mi o kogoś, kto już to robił i wie o co biega z tym konkretnym typem silnika. Goren, w Wawie masz Centrum Militarne. Pełny serwis PTW i przy okazji przewijanie silników za grosze. Quote Link to post Share on other sites
ŁYSY KOŃ Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 Jakiś konkretny namiar na ten serwis, z góry ogromne dzięki Quote Link to post Share on other sites
roos Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 Proszę: http://wmasg.pl/pl/news/show/389800 Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted July 23, 2013 Report Share Posted July 23, 2013 Mam do was małe pytanie . Posiadam MAXa ver 2008r i chciałem w niej zmienić silnik . I tu pojawia się pytanie który silnik jest lepszy czy ten od Super Maxa ver. 2012r czy od FCC 2.5 . Z góry dzięki za odp. Quote Link to post Share on other sites
Kyrios Posted July 23, 2013 Report Share Posted July 23, 2013 Jakiś konkretny namiar na ten serwis, z góry ogromne dzięki Google się kłania ale proszę. http://centrummilitarne.com/ Quote Link to post Share on other sites
goren Posted July 23, 2013 Report Share Posted July 23, 2013 Mam do was małe pytanie . Posiadam MAXa ver 2008r i chciałem w niej zmienić silnik . I tu pojawia się pytanie który silnik jest lepszy czy ten od Super Maxa ver. 2012r czy od FCC 2.5 . Z góry dzięki za odp. Z tego co się orientuję to oba nie są jakoś specjalnie rewelacyjne. Quote Link to post Share on other sites
skrzeczu2 Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Witam. Mam pytanie czy ktoś z Was może już coś próbował z przerobieniem elektroniki. Chodzi mi o naprawianie na własną rękę albo zna jakiegoś człowieka, który może zastąpić oryginalną na jakiś własny twór który robi tą samą robotę bo moja padła mi już drugi raz i troszkę mi szkoda kasy na ten pakiet naprawczy. Czy mógłby ktoś wrzucić fotkę takiego skróconego mosfeta przez ASGshop? Quote Link to post Share on other sites
TBM Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 (edited) Jak chcesz bezawaryjnej repliki to polecam ak47 od cymy. Są niezniszczalne. Natomiast co do systemy to właściwie użytkowana, czyszczona i dbana potrafi zaskoczyć długą żywotnością. Z drugiej strony jest to na tyle skomplikowane, ze dla przeciętnego zjadacza kulek przyzwyczajonego do pancernych aegów, jest to trudna procedura. Na pewno obsługa wymaga więcej czasu, aby osiągi były zadawalające. I nie chodzi tutaj tylko o wrzucenie mocniejszego cylindra :icon_smile: To mówiłem ja - posiadacz petki przez lat 3 chyba. Edited September 5, 2013 by TBM Quote Link to post Share on other sites
the-logan Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 (edited) czy mógłby ktoś wrzucić fotkę takiego skróconego mosferta przez ASGschop Nie ma co wrzucać. Mosfet jest po prostu skrócony o około 1cm. I tyle. Co dokładnie masz na myśli pisząc, że "elektronika padła"? Edited September 5, 2013 by the-logan Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 Ptw rozbiera się szybciej, łatwiej i przyjemniej niż dowolnego aega. Ktoś kto nigdy replik nie rozbierał szybciej rozłoży i złoży PTW niż aega. Nie ma zabawy z podkładkowaniem, trzymaniem wszystkiego żeby nie wystrzeliło, PTW składa się jak klocki. Tak na prawdę z czyszczenia to trzeba standardowo czyścić lufę i co kilka tysięcy cylinder. To tyle jeżeli chodzi o dbanie o PTW :) Quote Link to post Share on other sites
skrzeczu2 Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 (edited) Nie ma co wrzucać. Mosfet jest po prostu skrócony o około 1cm. I tyle. Co dokładnie masz na myśli pisząc, że "elektronika padła"? myślałem że jest dużo mniejsze :) PTW mam prawie 7 lat ale niestety padła mi już po raz drugi przepalił się bezpiecznik i znalazłem przetarte kabelek sygnałowy ale wymiana i naprawa kabelka nic nie dała Jak chcesz bezawaryjnej repliki to polecam ak47 od cymy. Są niezniszczalne. Natomiast co do systemy to właściwie użytkowana, czyszczona i dbana potrafi zaskoczyć długą żywotnością. Z drugiej strony jest to na tyle skomplikowane, ze dla przeciętnego zjadacza kulek przyzwyczajonego do pancernych aegów, jest to trudna procedura. Na pewno obsługa wymaga więcej czasu, aby osiągi były zadawalające. I nie chodzi tutaj tylko o wrzucenie mocniejszego cylindra :icon_smile: To mówiłem ja - posiadacz petki przez lat 3 chyba. no co TY :) Edited September 5, 2013 by skrzeczu2 Quote Link to post Share on other sites
Gecko123 Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 (edited) Po roku użytkowania PTW jest o wiele mniej awaryjna niż AEG. Łatwiej się rozbiera GB i cylinder, okablowanie wymienia się również łatwo. Była nawet raz porządnie zalana, nic się nie stało. Części zewnętrzne o wiele mocniejsze niż w AEGach pokroju G&P, KWA. Do tego moją petke kupiłem jako używke, dlatego historie o awaryjności PTW wkładam pomiędzy bajki :icon_wink: Zero problemów z magazynkami i podawaniem, skupienie i zasięg w stocku lepsze niż tuningowane AEGi z dobrymi preckami. Może ja trafiłem na szczęśliwy egzemplarz ;) Edited September 6, 2013 by Gecko123 Quote Link to post Share on other sites
skrzeczu2 Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Mam pytanie czy ktoś z was używa taki mosfet i jak się sprawuje http://hotspotairsoft.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=424_405_412&products_id=5100 Quote Link to post Share on other sites
skrzeczu2 Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 i jeszcze jedno czy nowy mosfet taki jak w linku czy te standardowe systemy z 2008 muszą mieć zmiana baterii z 11.1 V przy cylindrze 150 na 7.4 V z cylindrem 130 Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Spokojnie można używać 11,1v przy każdym cylindrze, nawet bym powiedział że przy 7,4v są przypadki że elektronika padała bo za mało prądu szło. Jedynie przy m90 może się zdarzyć overspin na auto, ale tak to bez problemu używam 11,1v 1200mAh 20c od m110 do M150. Quote Link to post Share on other sites
the-logan Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Skrzeczu - fotki tego mosfetu są identyczne jak produktu E-tiny (http://www.etinyhk.com/product/tiny-power-unit/). Mieliśmy jeden w teamie dość mocno katowany prawie 2 lata, bez żadnej awarii. Opinie o nim są raczej pozytywne. Możesz kupić go we francuskim sklepie http://www.powair6.com/index.php?id_product=1715&controller=product&id_lang=1. Cenowo wychodzi podobnie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.