Maciek1 Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 A znalezienie zastępczych to jeszcze większy. Dlaczego? Ja bez problemu znalazłem w castoramie, co prawda są nieco za długie, ale to nie problem, ładnie przyciąć i jest dobrze. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Mógł byś podać wymiar i oznaczenia gwintu? Quote Link to post Share on other sites
Jodi Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Byłbym również wdzięczny za taką informację. Mój imbusik w chwycie też już jest okrągły. :/ Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Gwint jest drobnozwojowy, 3mm, więcej na opakowaniu nie mam. Proponuję wziąć stockową śrubkę ze sobą i porównać, ja tak zrobiłem i nie mam już problemu zjechanych imbusów. Ja dałem bodajże 4zł za 30 śrubek i problemy z imbusami przeszły do historii.;) Quote Link to post Share on other sites
łosiu Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 A co zrobić jak wypadł ten metalowy kawałek w który się wkręca śrubkę :D Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Kupić nowy chwyt pistoletowy albo przykleić tamto (?). Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Szybki kłeszczyn. Kupując M4 ze zwykłą kolbą i kablami przełożonymi na przód, jakie są trudności aby na dzień dobry przełożyć je do tyłu na zewnątrz (Bateria siedzi w pouch`u na kolbie.) a później aby zamontować w niej kolbę SF. Trzeba kupić jakieś dłuższe kable? I jak to się odbywa w ogóle? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 kablami przełożonymi na przód, jakie są trudności aby na dzień dobry przełożyć je do tyłu na zewnątrz Otwierasz GB i wsadzasz w rowki prowadzące do tyłu. Prawdopodobnie (nie na 100%) prowadnica kolby nie ma specjalnego wycięcia na kable, więc nie wpuścisz ich w prowadnicę kolby. Żeby wypuścić je od razu na zewnątrz musiałbyś obciąć dolną część zaślepki, która jest między prowadnicą kolby a body. M4 ze zwykłą kolbą NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK ZWYKŁA KOLBA. Wyrażaj się jaśniej, stała, teleskopowa (domyśliłem się z treści, że taką masz, bo na stałą nikt normalny poucha nie zakłada) i SF... No i są jeszcze różne dziwne, ale poza klasyfikacją ;). Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Oczywiście że chodzi o kolbę składaną, sześcio-pozycyjną będąc dokładnym. Czyli nie trzeba nic kombinować z body? Jak przełożyć kable z przodu GB do tyłu to wiem, ale czy np. będą one za krótkie/długie? Na razie chce dać batkę do poucha, później myślę nad kolbą SF. Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Na długość powinno być OK. Nie wiem jak z ostatnimi położeniami kolby, ale generalnie na tył jest krótsza droga. Zresztą z tego co się domyślam, to masz złączki na przewodzie (żeby wychodził kabel przy rozkładaniu body). Żaden problem dorobić do tych złączek dłuższy kawałek. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Powiem tak- miałem M4A1 WGC Custom. Potem doszła do niego stała kolba. Żeby przełożyć kable do tył musiałem zmienić je na dłuższe (nie dużo ale trzeba bylło), otworzyć GB (po raz pierwszy sam w życiu), a potem już idzie z górki. Wsadzasz kable w rowki przy zębatce silnikowej. Jak chcesz zachować kolbe składaną po prostu przypiłuj tą zaślepke na grubość dwóch kabli i wyprowadź przez to kable. Kub kabelki (najlepiej G&P z asgshop'u gotowe. dobrze sie sprawują) do M16. Jak chcesz się bawić w robienie własnego okablowania to kup po metrze kabla 1,5mm z silikonową koszulką w modelarskim (po metrze z czerwonego i czarnego), kilka wtyczek Tamyi'a odpowiedniej wielkości i kilka rurek termokurczliwych. No i "krzyżyk na droge". Pieprzyłem się 3 dni z kablami 2mm i za ch*** nie poskładałem. W końcu jakoś upchałem ale i tak poszło się mnożyć bo pin od body mi przebił kabelek przy stykach. Tak więc proponuje gotowe kabelki do M16 z kostką stykową a jak będziesz montował sf'ke (tak samo jak ja) to je odpowiednio skrócisz i zamontujesz odpowiednią wtyczke. Jak masz jakieś pytania to wal śmiało na gg: 4963606 Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Dzięki za pomoc chłopaki :) Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Szarak co rozumiesz pod pojęciem klapka wyrzutnika (proszę o konkretny link do rzeczy bo też się przymierzam do zakupu z wgc i szukam jakichś akcesoriów. Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...SP014_srch_dust Chyba o to chodziło, znalazłem sam :) Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 Tak, chodziło mi o to. Sorry użyłem skrótu myślowego, poprawnie powinienem napisać klapka okna wyrzutowego łusek :) Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 26, 2008 Report Share Posted September 26, 2008 A już wszystko powoli zaczynało wychodzić na prostą... A tu dupa- nagle zasięg gwałtownie spadł mimo zainstalowania M120. Właśnie rozłożyłem GB- smaruje, czyszcze itp. Pomyślałem sobie "a sprawdze szczelność cylindra". Trafiłem za 100 punktów- szczelności nie ma w ogóle- tłok jeździ w zatkanym cylindrze jak chce. Zamówiłem już Borka. Poskładam wszystko do kupy i sprzedaje tą eMkę. Nadal uważam ją za świetny sprzęt, ale już się wyleczyłem z syndromu "full auto". Robie w końcu swoją VSR- nie ma co. Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 Ja kupiłem sobie taki sprzęcik, do tego Aimpointa, wymieniłem gumkę i póki co spisuje się bez zarzutów. Kultura pracy bardzo ładna, wykonanie i spasowanie wszystkich elementów. Replika waży załadowana i z całym osprzętem ok. 5kg i jeszcze nic się nie poluzowało, robi na prawdę solidne wrażenie. ROF na 8.4 Sanyo 1900mAh lepiej niż zadowalający, batka może starczyć na miesiąc lub dłużej choć zależy jak kto strzela. Miałem w nim magi bodaj ISC, SRC, CA i wszystkie podają raczej bez problemów, tak samo stockowy. Co do lekkich niedoróbek to na chłodnicy jest nadlewka i widać łączenie ale w ostrej broni możemy spodziewać się tego samego. Poza tym lufa granatnika leciutko lata w szynie ale nie przeszkadza to zbytnio (jedynie wydaje odgłos). Za to lufa przesuwa się bardzo łatwo, mechanizm zatrzaskujący chodzi płynnie. Zamówiłem low capy KA jak i granaty tejże firmy, opiszę jak się sprawują. Wszystko chodzi pięknie jednak na celność można ponarzekać. Zamierzam wstawić kmorę KA/Systemy i lufę KM/Prometeusa/Systemy. Nie zamierzam ingerować w GB, osiągi są zadowalające a fpsów wystarczająco dużo (nie jestem zwolennikiem >400fps w karabinkach szturmowych). Drugi i raczej ostatni mankament to jak już wiadomo "dustcover" jak i brak atrapy zamka. Kiedyś obił mi się o uszy taki zestaw naprawiający to wszystko. Wie ktoś coś o tym? Najlepiej jakby zamek zakrywał całe okno wyrzutnika i otwierał się po pociągnięciu rączki. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 Najlepiej kupić body KA, albo G&P z "nowej" serii. Albo po protu wymontować ten cały mechanizm z jakiegoś chinola. Quote Link to post Share on other sites
Loniu Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 Czyli M16A4 G&P ma już ten bajer? Bp wyszła niedawno. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 Nie podejrzewam, ale też niczego nie twierdze ;-) Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 (edited) M16A4 ma atrapę zamka (zakrywa całę okno, odsuwa się przy odciągnięciu rączki przeładowania). Klapka/osłona wyrzutnika jest otwarta NA STAŁE - mi to nie przeszkadza, ale uprzedzam, bo komuś może przeszkadzać :) Dlaczego? Otóż zatrzask klapki jest wykonany tak, jak w prawdziwej eMce - jest dość duży i gruby. W oryginale mieści się on w łukowatym wgłębieniu zamka. Niestety w replice tego zagłębienia wykonać się nie da, ponieważ pod atrapą zamka znajduje się cylinder. Tak więc dust covera nie da się w replice M16A4 zamknąć :) Edited September 28, 2008 by javelin Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted October 4, 2008 Report Share Posted October 4, 2008 Chińskie Królestwo za prawidłową odpowiedź: Da się gdzieś kupić samego Upper Reciver'a od G&P? Cholera jasna- po trudnościach z odkręceniem frontu i użyciu imadła jedno ze "skrzydełek" uppera nadłamało się przy szynie ris. POMOCY ! Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted October 13, 2008 Report Share Posted October 13, 2008 Detalicznie na pewno nie, nigdzie jeszcze nie widziałem. Poszukaj w komisach, na warriorze, allegro czasami ktoś sprzedaje eMki na części. A jak nic to nie da to zostaje ci kupno nowego body (chociażby na WGC). Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted October 13, 2008 Report Share Posted October 13, 2008 Szkoda zachodu, nerwów i klawiatury oraz zawracania dupy sklepom w Polsce. Jak szaleć to po całości- wracam do domu i kupuje King Arms'a i mam spokój. Coś za albo przeciw tego typu body? Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 Kup dowolne tylko z normalnymi oznaczeniami a nie jakimiś kotwicami/muminkami etc. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.