piechcio Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Witam Jakie części musiałbym wymienić w swoim G36C firmy [JG] aby osiągnąć około 460 fps? Szukam listy najbardziej potrzebnych części i za ile oczywiście 8) Pozdraiwam Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 To samo co do innych replik a takie tematy już były - poszukaj. Do modów: Może by zrobić podklejone tematy na temat tuningów? Np "tuning replik AEG do 400FPS", "Tuning replik AEG do 450 - 460 FPS" itd. W każdym topicu wypowiadaliby się ludzie znający się na rzeczy i przedstawialiby propozycje zestawów do różnych marek aegów i o różnej "klasie cenowej" To byłby sposób na częste zadawanie pytań i zaśmiecanie forum. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Prościej byłoby podkleić tematy o tuningu poszczególnych wersji gearboxa zaczynając od 350 fps i skacząc co 50 fps kończąc na powiedzmy 550. Tylko kto podejmie się tego?? Łatwo powiedzieć "weźmy się i zróbcie". Gorzej z wykonaniem. Ja chętnie mógłbym to zrobić ale nie znam się na tym :( Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Ja nieskromnie mówiąc chętnie bym się podjął, a z moich wypowiedzi na forum wynika że coś tam wiem... A z resztą nie ma co się oferować bo to robota dla moda. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Zawsze możesz podesłać modowi gotowy materiał, żeby zredagował i ew. przykleił. Piechcio - musiałbyś wymienić wszystkie części, łącznie ze szkieletem i silnikiem, bo stock to padaczka, jak z resztą we wszystkich taniakach. Quote Link to post Share on other sites
Cohen-Barbarzynca Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 g36c jakby nie patrzeć przewidziny jes do CQB, więc robienie tuningu na 460 fpsów jest pomysłem raczej nie trafionym. On w stocku ma ponoc ok 340fps i do CQB jest to wartość graniczna. A do lasu g36c nie będzie najlepszy, ze względu na krótką lufę Quote Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Poszukaj mojego topica na temat tuningu G36C do 450fps. Końcowo wyszło mi 465-470fps (dzięki precce). Przy takim tuningu praktycznie trzeba wsio w środku wymienić. Quote Link to post Share on other sites
zombie_snake Posted June 22, 2007 Report Share Posted June 22, 2007 Tyle, że replika jest w stocku wystarczająco mocna. :???: Quote Link to post Share on other sites
Placek Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 (edited) @up Dla niektórych nie. @top Jak myślicie co musiałbym wymienić żeby wstawić springa m120? Łożyska, batkę, tłok, głowicę? Coś jeszcze? Czy może wystarczyłoby wstawić ten zestaw? A do tego baterię mocniejszą? Edited June 28, 2007 by Placek Quote Link to post Share on other sites
piechcio Posted June 29, 2007 Author Report Share Posted June 29, 2007 a gdybym chcial do mojego g36c dokupic sama lufe prec. to dalo by coś ?? A mam jeszcze jedno pytanko jakie nóżki można do niego dokupić bo mam krótką szynę RIS do niego pod lufą i chciałbym dokupić nóżki by postawić go :-) na polu walki proszę o linka Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Placek - istnieje prawdopodobieństwo, że przy tym ftk zepsuję się: szkielet gb zębatki batka 9,6 v powinna to uciągnąć ... Quote Link to post Share on other sites
piechcio Posted June 29, 2007 Author Report Share Posted June 29, 2007 a czy jest możliwe aby móc do niego dokupić nóżki pod szynę RIS ?? Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 a czy jest możliwe aby móc do niego dokupić nóżki pod szynę RIS ?? Możliwe jest...tylko pytanie po co Ci dwójnóg do G36C,przeciez to nie snajperka,lepiej zainwestować w precke,to dużo da. Quote Link to post Share on other sites
Kwahu Posted July 1, 2007 Report Share Posted July 1, 2007 witam potrzebuję inforacji czy będzie konieczna wymiana zębatek jeśli chcę zastosować ten zestaw http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=481 to jest zestaw do AK ponieważ mam zamontowaną taką preckę 6.04 jak w AK czyli 455mm długości w moim G36C Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted July 1, 2007 Report Share Posted July 1, 2007 Nie liczy się lufa, tylko gb. Musisz włożyć ftk do g36c, inaczej Ci nie wejdzie ... Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted July 1, 2007 Report Share Posted July 1, 2007 Dyszę musisz mieć od G36, a cylinder typu 1. (w G36c masz typ 2) Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted July 1, 2007 Report Share Posted July 1, 2007 Dyszę musisz mieć od G36, a cylinder typu 1. (w G36c masz typ 2) A nie lepiej od razu na zapas dawać typ 0 ? Quote Link to post Share on other sites
Kwahu Posted July 1, 2007 Report Share Posted July 1, 2007 czyli rozmiary tych elementów się różnią tak? to musiał bym FTK do G36C + dodatkowo cylinder? skoro musiał bym dodatkowy cylinder to policzę czy jak kupię osobno to wyjdzie taniej ale nie wiecie jak będize z tymi zembatkami? ktoś wymieniał już sprężynę? na jaką i czy zębatki wytrzymały ;) Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted July 1, 2007 Report Share Posted July 1, 2007 to musiał bym FTK do G36C + dodatkowo cylinder? Zapytaj się, czy nie możesz zamienić ten z zestawu na typ 0. zembatkami :wink: Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted July 1, 2007 Report Share Posted July 1, 2007 Jeśli już to typ 1. Typ zero będzie minimalnie za pojemny. Oznaczać to będzie lekki spadek celności i FPSów. Quote Link to post Share on other sites
piechcio Posted July 4, 2007 Author Report Share Posted July 4, 2007 No i co z tego ze zainwestuje w precke jak i potem bede musial polowe gb wymieniac zeby to sie trzymalo wszystko Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Części w GB są tej samej wielkości ale "otwory" w cylindrze są w różnych miejscach,typ 0 to pełny cylinder.typ 1 ma otwór,typ 2 także ma otwór ale jeszcze bardzie przesunięty w stronę głowicy cylindra. Części i szkielety gearboxów się nie różnią zbytnio (no chyba że v1 od v2 itp. ale to wiadomo),ale takie części jak dysza albo płytka selektora są różne w różnych replikach. :-o Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Proponuję to http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=483 , tylko dokup osobno dyszę do g36c/zostaw stockową. Co do wypowiedzi miśka0009 odnoście cylindrów to... mit jest. Może nie do końca bo do mp5 typ zero to rzeczywiście zbyt wiele, ale "jedynka" zwiększa po prostu fpsy, Ja pcham "0" gdzie tylko mogę i wychodzę na tym dobrze. Nie ma żadnego spadku mocy. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 a no jest bo zanim tłok udeży w głowicę cylindra kulka już dawno opuści lufę. Jak wiadomo tłok porusza się ruchem przyspieszonym więc pod koniec ruchu prędkość tłoka (a zatem ciśnienie sprężonego powietrza) jest największe. Kulka to traci więc leci minimalnie bliżej. To oczywiście gdyby do lufy o dł 10cm włożyć typ 0 bo w mniejszych różnicach spadek mocy nie jest aż tak znaczący. Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Nie wiem Misiek jak Ty, ale ja mam znaczny przyrost... Co za różnica czy opuści lufe czy nie skoro kumulacja gazów jest na oringu w gumce hu, a dalej to już sobie leci. W każdym razie - sprawdź to empirycznie a nie patrz jak jest w teorii, poza tym, czasami coś jest nieszczelne i warto to nadrobić oprócz teflonu to właśnie cylindrem ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.