Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To samo co do innych replik a takie tematy już były - poszukaj.

 

Do modów:

Może by zrobić podklejone tematy na temat tuningów? Np "tuning replik AEG do 400FPS", "Tuning replik AEG do 450 - 460 FPS" itd. W każdym topicu wypowiadaliby się ludzie znający się na rzeczy i przedstawialiby propozycje zestawów do różnych marek aegów i o różnej "klasie cenowej" To byłby sposób na częste zadawanie pytań i zaśmiecanie forum.

Link to post
Share on other sites

Prościej byłoby podkleić tematy o tuningu poszczególnych wersji gearboxa zaczynając od 350 fps i skacząc co 50 fps kończąc na powiedzmy 550. Tylko kto podejmie się tego?? Łatwo powiedzieć "weźmy się i zróbcie". Gorzej z wykonaniem. Ja chętnie mógłbym to zrobić ale nie znam się na tym :(

Link to post
Share on other sites

a gdybym chcial do mojego g36c dokupic sama lufe prec. to dalo by coś ?? A mam jeszcze jedno pytanko jakie nóżki można do niego dokupić bo mam krótką szynę RIS do niego pod lufą i chciałbym dokupić nóżki by postawić go :-) na polu walki proszę o linka

Link to post
Share on other sites

czyli rozmiary tych elementów się różnią tak?

 

to musiał bym FTK do G36C + dodatkowo cylinder?

 

skoro musiał bym dodatkowy cylinder to policzę czy jak kupię osobno to wyjdzie taniej

 

ale nie wiecie jak będize z tymi zembatkami?

ktoś wymieniał już sprężynę?

na jaką i czy zębatki wytrzymały ;)

Link to post
Share on other sites

Części w GB są tej samej wielkości ale "otwory" w cylindrze są w różnych miejscach,typ 0 to pełny cylinder.typ 1 ma otwór,typ 2 także ma otwór ale jeszcze bardzie przesunięty w stronę głowicy cylindra. Części i szkielety gearboxów się nie różnią zbytnio (no chyba że v1 od v2 itp. ale to wiadomo),ale takie części jak dysza albo płytka selektora są różne w różnych replikach. :-o

Link to post
Share on other sites

Proponuję to http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=483 , tylko dokup osobno dyszę do g36c/zostaw stockową.

Co do wypowiedzi miśka0009 odnoście cylindrów to... mit jest. Może nie do końca bo do mp5 typ zero to rzeczywiście zbyt wiele, ale "jedynka" zwiększa po prostu fpsy, Ja pcham "0" gdzie tylko mogę i wychodzę na tym dobrze. Nie ma żadnego spadku mocy.

Link to post
Share on other sites

a no jest bo zanim tłok udeży w głowicę cylindra kulka już dawno opuści lufę. Jak wiadomo tłok porusza się ruchem przyspieszonym więc pod koniec ruchu prędkość tłoka (a zatem ciśnienie sprężonego powietrza) jest największe. Kulka to traci więc leci minimalnie bliżej. To oczywiście gdyby do lufy o dł 10cm włożyć typ 0 bo w mniejszych różnicach spadek mocy nie jest aż tak znaczący.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem Misiek jak Ty, ale ja mam znaczny przyrost... Co za różnica czy opuści lufe czy nie skoro kumulacja gazów jest na oringu w gumce hu, a dalej to już sobie leci. W każdym razie - sprawdź to empirycznie a nie patrz jak jest w teorii, poza tym, czasami coś jest nieszczelne i warto to nadrobić oprócz teflonu to właśnie cylindrem ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...