Mixon Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 (edited) A coś jeszcze wymieniałeś?, pytam bo w poprzednich postach miałeś spore plany Całkiem sporo: Łożyska, tłok i głowicę, prowadnicę sprężyny. Reszty nie ruszałem, wcześniej miałem zmienionę lufę wewnętrzną na 363mm Guardera i używam zielonej gumki G&G. Nie powiem, żeby leciały jak po sznurku, ale zazwyczaj trafiam w to co chcę :icon_razz: Zmieniłem też kable i próbowałem wstawić mosfet gate, ale szlag go trafił po paru strzałach na semi. Reakcja na spust/rof na li-polu i tak wydają mi się dość dobre. Kupiłem też dyszę, ale przeczytałem, że zazwyczaj są problemy ze szczelnością, to zostawiłem JG. Edited May 18, 2015 by Mixon Quote Link to post Share on other sites
SuchyGliwice Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Czyli sama sprężyna m120 nie wystarczy żeby dostać ~400fps :/ Ale z drugiej strony tłok, cylinder i prowadnica to nie taki duży wydatek. Czy mógłbyś dać namiar na części, które użyłeś? Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 (edited) Proszę. Co do okablowania, to brałem z Modele Max, nie mieli tam co prawda konektorów, które wziąłem stąd. [12-0015] 4 x KABEL SILIKONOWY 1.5MM CZARNY (55039) GERMANY = 15,96zł[12-0014] 4 x KABEL SILIKONOWY 1.5MM CZERW. (55038) GERMANY = 15,96zł [04-0767] 6 x KONEKTOR DEAN-T KOMPLET (YUK) = 17,40zł [09-0361] 2 x RURKA TERMO. 5MM. CZARNA (CENA ZA 1MB) = 3,40zł [09-0362] 2 x RURKA TERMO. 5MM. CZERWONA (CENA ZA 1MB) = 3,40zł Co do FPSów, gdy przerzuciłem się na dłuższego Guardera, to także o ciut podskoczyły. Łożyska i prowadnicę warto wymienić, bo są z kiepskiego materiału. Edited May 20, 2015 by Mixon Quote Link to post Share on other sites
SuchyGliwice Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Dzięki za wskazówki, części zakupione. Dam znać co wyszło wkrótce... Quote Link to post Share on other sites
Masiasty Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 (edited) Witam ! Siedziałem chwile w tym temacie i szczerze mówiąc jestem z lekka zdezorientowany dlatego postanowiłem zrobić spam. Chciałbym trochę podkręcić moją gietkę ( JG608), mam już gumkę hop up Guardera. Chciałbym uzyskać jakoś 400-420 FPS, więcej mi nie trzeba, przy możliwie jak najmniejszym nakładzie finansowym. Znalazłem tu wiele wersji jakie części w GB należy wymienić i na jakie, aczkolwiek jest dużo wersji, dlatego byłbym wdzięczny gdyby ktoś zorientowany podpowiedział mi co i na co przedewszystkim zmienić. ( Z większym naciskiem na co, bo generalnie orientuję się że w sumie to musiałbym wymienić 3/4 GB ;_:. ) Edited May 27, 2015 by Masiasty Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Jeśli ma być jak najtaniej to SP120 i dobrze wszystko poskładać, a potem wymieniać jeśli się coś sypnie. Jeśli ma być od razu dobrze, to SP120, głowica tłoka, tłok, prowadnica (o ile jest plastikowa), łożyska (o ile są plastikowe), kable, dysza. Quote Link to post Share on other sites
Masiasty Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 No to w takim razie łożyska na stalowe, dysza na doszczelnianą, sprężyna 120, prowadnica szczerze to nie wiem z czego jest ale znając życie to plastik, jedyny problem bym miał z doborem tłoka i głowicy, co proponujesz? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 28, 2015 Report Share Posted May 28, 2015 Tłok SHS, głowica jakaś płaska - w sumie bez większego znaczenia jaka dokładnie. Quote Link to post Share on other sites
Masiasty Posted May 28, 2015 Report Share Posted May 28, 2015 (edited) A jeszcze jesli chodzi o tłok - to jaka ilosc zębów? Generalnie myslałem aby wszystkie częsci mi zmontowali w taiwangunie, ale tam takiego tłoka nie ma, czy w ich ofercie jest jakis ewentualny zamiennik? Edited May 28, 2015 by Masiasty Quote Link to post Share on other sites
Frogen Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 (edited) Pytanie może bardziej do "replik snajperskich", ale liczę że specjaliści od "giety" będą zorientowani: jaka jest wytrzymałość stockowego szkieletu gearboxa od JG1838 - albo inaczej - wytrzyma M170 + sorbo, czy od razu szukać czegoś solidniejszego? Edited June 24, 2015 by Frogen Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 Myślę że z sorbo da radę. Pytanie tylko czemu chcesz tak mocną sprężynę do repliki w 95% wykonanej z tworzywa? :teeth: W razie jak szkielet pójdzie to na komisie wyrwiesz coś po taniości. Quote Link to post Share on other sites
Frogen Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 Dzięki wielkie Robię SL9-SD i to ma być snajperka nie tylko z wyglądu. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 No to powodzenia :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Frogen Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 Sugerujesz żeby jednak nie? Naprężenia mogą rozwalić plastiki? Pytam bo w gietach nie miałem jeszcze przyjemności grzebać Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 Nic nie sugeruję. Do odważnych świat należy. Z sorbo nie będzie drgań lub obciążeń. Quote Link to post Share on other sites
Frogen Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 Mimo wszystko wyczuwam lekką nutkę ironii... Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Na mój gust jest to wykonalne. Przecież obciążenie bierze na siebie szkielet GB. Jak pęknie to wymienisz na jakiegoś retroarmsa. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Po co? Prościej dać cymę za 25zł z komisu i nawet wymieniać co jakiś czas. To nie V.2. Quote Link to post Share on other sites
Rambo95 Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 (edited) Siema. Chciałbym stuningować swoją gietę od JG. Czy te części, będą odpowiednie do tuningu tej repliki ?? Czy polecacie mi inne ?? Chciałbym się zamknąć w budżecie ok. 800zł. Prowadnica sprężyny: http://gunfire.pl/pr...rezyny-v-3.html albo http://gunfire.pl/pr...rezyny-V-3.html Tłok: http://gunfire.pl/pr...mi-zebami-.html Sprężyna: Guarder M110 lub M120 Silnik: ...albo http://gunfire.pl/pr...ue-krotki-.html Łożyska: Łożyska kulkowe 7mm od Kanzena ceramiczne Zębatki: 1. http://gunfire.pl/pr...Speed-13-1.html 2. http://gunfire.pl/pr...atych-12-1.html 3. http://gunfire.pl/pr...Speed-13-1.html 4. http://gunfire.pl/pr...Speed-12-1.html 5. http://gunfire.pl/pr...Speed-13-1.html Dysza: http://gunfire.pl/pr...ypu-G36-JG.html Głowica cylindra: ...albo http://www.asg.com.p...mate,p,4293.php Głowica tłoka: http://www.asg.com.p...mate,p,4299.php Cylinder: 1. http://gunfire.pl/pr...-SHS-Typ-2.html 2. http://gunfire.pl/pr...-SHS-Typ-2.html 3. http://gunfire.pl/pr...-SHS-Typ-2.html 4. http://gunfire.pl/pr...-SHS-Typ-2.html 5. http://gunfire.pl/pr...-SHS-Typ-2.html 6. http://gunfire.pl/pr...e-Up-Typ-2.html 7. http://asgrevolution...poszerzony.html Wymieniane oczywiście będą też kable na niskooporowe. Replika ma chodzić na baterii 11,1V. Lufę zamierzać wstawić Promyka 310mm. Gumka oczywiście G&G zielona. I czy opłaca się wymienić komorę HU na tą: http://gunfire.pl/pr...k-typu-G36.html ?? Czy będę też musiał wymienić przy tym tuningu Antireversala, płytkę selektora i popychacz dyszy ?? Edited August 29, 2015 by Rambo95 Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Nie napisałeś w jaki przedział ROFowy celujesz. przy lipo 11,1 (nawet słabym, Firefox'a z 12C) da się uzyskać ~18bb/s na stockowych zębach 18:1 XYT i CA (mieszane) wszystko napędzane silnikiem tornado F2. O ile widzę planujesz zakup b. mocnego silnika, przy wymianie zębów na 13:1 czy 12:1 rof powinien być bardzo zadowalający. Co do AR, płytki selektora czy popychacza - wszystko zostawiłbym w stocku, ewentualnie pokusiłbym się o wymianę AR zapobiegawczo. Jeśli panujesz uzyskać kosmiczne ROFy możesz pomyśleć o DSG. Quote Link to post Share on other sites
Rambo95 Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 (edited) O ROF'ie to myślałem powyżej 40 na pewno. Przy tym zestawie to sądzę, że da mi na spokojnie chyba coś koło 45. A o batce to któraś z tych na pewno: 1. http://radio-modele....c,445,8795.html 2. http://radio-modele....c,445,8783.html 3. http://radio-modele....c,445,8727.html 4. http://radio-modele....,445,26055.html 5. http://radio-modele....c,445,9876.html 6. http://radio-modele....c,445,9197.html 7. http://radio-modele....c,445,8938.html 8. http://radio-modele....,445,29570.html Edited August 29, 2015 by Rambo95 Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Sugerowałbym zacząć od znalezienia magów, które będą podawać przy takim rofie. Na takich np. magach M4 z adapterem na pewno nie ma na to szans. Poza tym, jesli nie odróżniasz części BU od zwykłych to zacznij od dokształcenia się w temacie. przy lipo 11,1 (nawet słabym, Firefox'a z 12C) da się uzyskać ~18bb/s na stockowych zębach 18:1 XYT i CA (mieszane) wszystko napędzane silnikiem tornado F2. Coś słabo, na SHSie HS, SP120 i zwykłych zębach mam 20rps na 7,4 Turnigy i 25rps na 11,1 (ale tutaj już najpewniej magi nie wyrabiają). Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 @Wiciok Mam wrażenie, że sam pomiar wyszedł mi słabo, bo jedynemu magowi jaki mam dopasowany do tego ak zdarza się już nie podać kulki. Do tego baterie FF nie należą do najlepszych... Tutaj filmik z dzianiem: Quote Link to post Share on other sites
Rambo95 Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 No spoko. Czyli widzę, że nikt nie jest chętny, by ocenić, czy dany zestaw będzie się nadawać. Bo po co ?? Lepiej napisać, bym się dokształcił,niż doradzić ... Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 Skoro decydujesz się na własnoręczny montaż (bo gdybyś planował zlecenie poskładania serwisantowi to dobrałby Ci części sam lub zasugerował co i dlaczego) to doedukowanie się to pierwsza rzecz, na jakiej powienieneś się skupić. Celujesz w kosmiczny dla świeżego grzebacza przedział, co siłą rzeczy wymusza na Tobie wiedzę o składaniu GB pod Rof. Twoja replika nosi w sobie standardowego v3, o którego tuningu było już wiele na forum. Polecany przez Ciebie silnik jest jak najbardziej ok, do tego jakieś HS zęby np. Od core, shs lub lepsze. Osobiście wstawiłbym tłok z tworzywa z pełną stalową szczęką. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.