Rambo95 Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Replikę mam zamiar wysłać do Gunfire by mi tam złożyli ją, sam nie chcę w niej grzebać. Ale chciałem się po prostu spytać, czy te części jak kupię to będą wszystkie ze sobą współgrały i czy je polecacie. Quote Link to post Share on other sites
Zafcio Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 (edited) Witam ! Chciałbym się upewnić czy mój tok rozumowania, po przeczytaniu kilku wątków na forum jest dobry. Posiadam G36C od JG (G608), po zmianie gumki hop up, odpowiednim ustawieniu samego hopka, w lesie w miarę ta gietka sobie radzi, aczkolwiek gdy sytuacja na "polu bitwy" nie pozwala podkrasć się do przeciwnika, to zaczynają się schody, kulki nie dolatują do celu. Dlatego też , z uwagi na to że itak kończy mi się gwarancja, pomyslałem o lekkim tuningu mojej repliki. Mam zamiar wymienić sprężynę na lepszą ( Bodajże na 120 ? ), prowadnice sprężyny, gdyż jest plastikowa, zębatki bo też są plastikowe, tłok, głowicę tłoka, dyszę na doszczelnianą. I tutaj pytanie, czy to wystarczy? Chodzi mi głównie o to czy stockowe czesci które zostaną, nie rozwalą się w konfrontacji ze zwiększeniem mocy. I czy w ogóle jest szansa, przy dobrym doszczelnieniu na wyciągnięcie po tym tuningu chociaż 410 FPS? Dodam że cały proces chce powierzyć serwisowi w sklepie Taiwangun z uwagi na darmowy upgrade oraz bliską odległosc do sklepu. ( A zależy mi bardzo na czasie, gdyż organizuje strzelanki co tydzień, i nie za bardo mogę na nich nie być l;v) Czy jest osoba która ewentualnie pomogła by mi dobrać częsci z oferty tego sklepu? Edited September 22, 2015 by Zafcio Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 ŁOŻYSKA są plastikowe, a nie koła zębate. U krakmana i tak nie dostaniesz ani odpowiedniej dyszy, ani pewnego tłoka, więc od razu możesz zarzucić ten wątpliwej jakości pomysl kupna części i serwisu u nich. Quote Link to post Share on other sites
Zafcio Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 No dobrze, w takim razie jakich firm częsci mógłbys mi polecić? Fakt, łożyska mój błąd. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 Dysza Protech aka Airosft Engineering (jakość mocno średnia, ale co innego tej długości ciężko dostać - a z innymi trzeba kombinować), reszta w sumie bez większego znaczenia do takiej sprężyny, najprościej i najtaniej SHS. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 http://www.airsoftarmory.pl/pl/p/Retro-Arms-aluminiowa-podwojnie-uszczelniona-dysza-25%2C5-mm-/800 http://www.airsoftarmory.pl/pl/p/Retro-Arms-aluminiowa-podwojnie-uszczelniona-dysza-25-mm-/801 Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 25,5 może być już za długie IMHO (pomijam kombinacje z popychaczem), a ta druga jest niedostępna. Quote Link to post Share on other sites
Zafcio Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 (edited) Dzięki, ponowie jeszcze pytanie, czy taki zestaw 'udźwignie' mocniejszą sprężynę? Wiem że nie można powiedzieć na 100% tak lub nie, bo wszystko się może zdarzyć, jest to zależne od użytkowania repliki etc. I czy jest szansa podniesienia FPS o te 40? ( Mam obecnie 370 około) ? A i jeszcze, od czego zależy dobór ilosci zębów tłoka? Bo się troszkę w tym gubię. :icon_razz: Jestem w sumie w tym totalnie zielony, stąd dużo pytań. Edited September 22, 2015 by Zafcio Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 Tłok do każdego typowego AEG 15 lub 14 zębów. FPS na pewno wzrośnie, a ile to już się okaże. Czy M130 pociągnie zależy od tego jaki masz silnik i batkę, polecam zresztą zainwestować w kable i mosfet. I przeczytać chociaż kilkanaście stron niniejszego tematu, bo wszystko już w gruncie rzeczy było tu powiedziane. Quote Link to post Share on other sites
banneh Posted September 27, 2015 Report Share Posted September 27, 2015 (edited) Posiadam G36K JG (608-2) i chciałbym poprawić jej parametry na otwartym terenie, m.in skupienie strzałów i zasięg co jak się okazało wczoraj jest poważnym problemem kiedy nie można się podkraść do przeciwnika. Wymieniłem już gumkę HU na zieloną G&G. W planach mam teraz wymianę lufy na precyzyjną i dłuższą od stockowej i zakrycie jej pod tłumikiem dźwięku. Tutaj powstaje pierwsze pytanie. Jaką średnicę lufy wybrać 6.04, 6.03 czy niżej? Do tego z tego co przeczytałem w temacie warto wymienić cylinder na typ 0. Planuję także wymienić dyszę, łożyska (czy 6mm to odpowiedni rozmiar?), prowadnicę sprężyny i głowicę tłoka. Całość pójdzie również do doszczelnienia i zostaną wymienione kable + ew. założony mofset w BB Maksie w Warszawie. Zostanie także wsadzona bateria Li-Po. Czy części które wybrałem poniżej będą pasować i dobrze zagrają i na jaki wzrost zasięgu i fps mogę orientacyjnie liczyć? http://www.airsoftar...wica-tloka/1710 http://www.airsoftar...inder-typ-0/103 http://www.airsoftar...lkowych-6mm/669 http://www.airsoftar...prezyny-v.2/100 Edited September 27, 2015 by banneh Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted September 27, 2015 Report Share Posted September 27, 2015 (edited) http://www.airsoftarmory.pl/pl/p/Retro-Arms-aluminiowa-podwojnie-uszczelniona-dysza-25%2C5-mm-/800 http://www.airsoftarmory.pl/pl/p/Retro-Arms-aluminiowa-podwojnie-uszczelniona-dysza-25-mm-/801 @Rogaś - Montowałeś te dysze? Dobrze się uszczelniają? Alternatywą dla Protecha którą znam jest czeska Airsoft Pro. Ma 25,25mm. Ale słabą fazę na końcu i d* nie urywa. Edited September 27, 2015 by progressive Quote Link to post Share on other sites
sensu Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Też mam problem ze znalezieniem właściwej dyszy. Na Gunfire już nie ma. Czy da się zrobić konwersję na standard CA? Mam wszystko w stocku i stary typ komory ( bez tuby na kulki ) więc i tak przymierzam siędo remontu. Czy jak wymienię komorę, dyszę , głowicę tłoka i adapter magazynka to wszystko się zgra ? Quote Link to post Share on other sites
elamie Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Przeczytałem większość tego wątku ale mam solidny mętlik w głowie więc chciałbym potwierdzić informacje. 608 JG będzie moją pierwszą repliką i nie wiem czy jej parametry starczą do lasu. Stąd moje pytanie czy wymiana gumki HU na przezroczystą Guarder i sprężyny na M120 pozwoli dostać osiągi w okolicy 400FPS-ów (reszta stokowa) ? Czy użycie wymienionej sprężyny wpłynie znacząco na żytowtność jakichś elementów? btw. ta regulacja kluczem imbusowym faktycznie pozwoli osiągnąć 380FPS? Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 (edited) Nie przejmuj się. Przy dobrej gumce to i 350 FPS daje radę w lesie. Szczególnie teraz, bo liści ubywa. Edited October 15, 2015 by mareq Quote Link to post Share on other sites
mati-pie Posted October 16, 2015 Report Share Posted October 16, 2015 Według mnie to może trochę Ci brakować zasięgu/mocy do lasu w tej giecie. I ona za bardzo do tuningu się nie nadaje, sprężyny bym nie wymieniał bo się wszystko zacznie pieprzyć po kolei. Quote Link to post Share on other sites
kucharro Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Witam, Jestem nowy na forum, więc od razu przepraszam, jeśli w złym miejscu pytam. Chcę wyciszyć gearboxa w moim g36 i mam pytanie czy ten zestaw SHSa jest wart uwagi? http://www.asg.warszawa.pl/magazyn-zewnetrzny/czesci-i-akcesoria/czesci-wewnetrzne/tloki-i-glowice-tlokow/p,zestaw-wyciszonej-glowicy-tloka-glowicy-cylindra,30822.html Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 (edited) Większość dźwięku generowanego przez AEGa pochodzi z pracy silnika i zębatek. Jeśli chcesz naprawdę wyciszyć AEGa (ale nadal będzie słyszalny) to polecam kupić dobre i ciche zebatki + dać komuś ogarniętemu żeby to wypodkładkował. Do tego tłumik na koniec lufy. Do repliki zamontuj jeszcze najsłabszą możliwą sprężynę, jaka Ci wystarczy a całość zasilaj z lipo 11,1V na singlu, wtedy dźwięk, nie dość, że jest cichszy to do tego trwa bardzo krótko co potęguje wrażenie cichej repliki. Po wszystkim powinno się udać uzyskać wyciszony- basowy dźwięk, który do tego trwa bardzo krótko. Edited March 4, 2016 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
kucharro Posted March 5, 2016 Report Share Posted March 5, 2016 Dzięki wielkie, gb już wypodkładkowany i nasmarowany, batkę z mosfetem też niedługo zakładam.Ciche zębatki to dość drogi tuning dlatego chciałem zamontować cichą głowicę tłoka i cylindra z linku, więc pytam czy ten zestaw jest wart uwagi:) Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 5, 2016 Report Share Posted March 5, 2016 Ciche zębatki to dość drogi tuning Jaka kwota za zebatki w Twoim przypadku oznacza, że są one drogie? Dobrze wypodkładkowane SHSy są ciche, kosztują z 80-100zł, natomiast jeśli to za dużo i nie planujesz mocnych sprężyn to możesz kupić komplet G&P/G&G wyjęty z nowej repliki w cenie ~50zł. Quote Link to post Share on other sites
kucharro Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Właśnie się zastanawiam, bo różnie ludzie piszą. Co jest lepsze, cichy tłok i cylinder czy helikalne zębatki:) Dzięki za opinię! Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Zdecydowanie zębatki i nie koniecznie muszą być helikalne. Najważniejsze aby były perfekcyjnie wypodkładkowane, zobacz jak np chodzą stockowe Mki G&P w porównaniu do np JG :) Quote Link to post Share on other sites
RusekWFB Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Hej, mam pytanie jaką najdluższą moge zamontowac precke w g36c bez zmiany cylindra? Chce i tak dodac tlumik dzwięku wiec jak bedzie wystawać to nie problem ;) czy lepiej kupić jakiś kolimator, a zamiast upgreadować replike zaczać zbierać na coś lepszego w przyszlosci? Quote Link to post Share on other sites
sensu Posted April 4, 2016 Report Share Posted April 4, 2016 Proucenci zalecają max 350-360mm dla tego typu cylindra. Mi kolimator jest potrzebny, bo nie mogę się złożyć do strzału w masce. Gieta musi się podobać. Zmieniałem replikę już kilka razy i po raz trzeci wróciłem do G36c ;) Quote Link to post Share on other sites
emilerr Posted May 5, 2016 Report Share Posted May 5, 2016 Witam, nie wiem czy tak można bo założyłem oddzielny temat. Proszę o pomoc. Mianowice o różnice pomiędzy g36 różnych firm. Mam g36c 608 od JG i chcę taką samą (tej samej firmy) używaną kupić bratu bo świetnie mi się spisuje. Jak rozpoznać że replika jest od JG. Nie ma na niej praktycznie żadnych oznaczeń oprócz numerku nad magazynkiem. Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Stockowe JG łatwo poznać jak wiesz na co patrzeć. Cwaniaczek jestem bo mam 2 całe w domu i jedno body. ;) Są dwie generacje obecnie. Generacja 1: - Unikalna komora HU podobna trochę do emkowej - Adapter magazynka bez kanału od wewnątrz - Numer seryjny na body jest namalowany drobnym drukiem - Dysza gearboxa o długości 25,25 - 25,8mm - Pin przedni z o-ringiem Generacja 2: - Dysza gearboxa o długości 25,25 - 25,8mm - Większy numer seryjny - Standardowa komora HU i adapter magazynka z kanałem wewnątrz - Cylinder typ "2" z kwadratowym portem - Pin przedni bez o-ringu Body drugiej generacji może się różnić na oznaczeniach selektora. Zaobserwowałem u siebie i po sklepach oznaczenia ikonograficzne w postaci symboli nabojów, liter w systemie niemieckim (S, E, A / S, E) oraz cyfr. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.