Huba_lbn Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 Jak tam sama dysza, to może jakaś felerna partia dysz, albo w ogóle te dyszę są słabe? ja bym sprawdził na dyszy shs'a lub protech. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 (edited) @Huba_lbn Przecież to jest dysza protecha. AE to protech. Przynajmniej tak mi się wydawało (niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu jak się mylę). Zrobiłem trochę zamieszania - u mnie kulki blokują na kołnierzu gumki, nie tak jak w przypadku kolegi Giermena. U mnie kulki swobodnie przedostają się pomiędzy dyszę a okno komory. Jeśli chodzi o produkty firmy AE/protech - są gorzej niż przeciętne. W zasadzie jakość wykonania zostawia tyle do życzenia, że komentarz jest zbędny. Po wygładzeniu powierzchni, usunięciu zadziorów, wypolerowaniu jej wewnątrz (nie wchodziła na prowadnicę gł. cylindra, TEJ SAMEJ FIRMY...) jakoś to nawet działa, daje strzykawkę, a z gumką MB dawało pełną szczelność od głowicy tłoka po koniec lufy. Czy przypadkiem dysza SHS nie ma 24,3mm? Aktualna ma 25,25mm. Trochę brakuje. Edited January 6, 2017 by senkuPH Quote Link to post Share on other sites
kfiatek Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 Panowie, mam problem. Zgubiłem przekładnie selektora :/ Czy do G36 pasuje przekładnia np od AK? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 http://allegro.pl/zebatki-selektora-ognia-do-replik-g36-jg-i6670334627.html Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 (edited) ...Czy przypadkiem dysza SHS nie ma 24,3mm? Aktualna ma 25,25mm. Trochę brakuje. Dysze JG są dłuższe niż w innych gietach. Mają średnio 25,25 - 25,5mm. Dysze 24,3-24,5mm to klasyczny standard TM do G36. BTW: Wszystkie komory tuningowe pracują na krótszym standardzie i w sumie lepiej kupić sobie mocną komorę niż bujać się z szukaniem dyszy do chinola. Edited January 11, 2017 by Mamut Quote Link to post Share on other sites
Giermen Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Stwierdziłem że problem leży po stronie komory, a raczej tego dynksa który ma sprawić by kulka po wejściu do komory czekała przy dyszy a nie wlatywała w gumke, po prostu jest za słabe, pierwsza kulka wchodzi w gumkę, druga się blokuje pomiędzy dyszą / komorą, idą podwójne strzały albo dysza po prostu zostaje zablokowana w tylnej pozycji podczas strzału. być może pomogła by mocniejsza sprężynka, od długopisu niestety nie wejdzie. Quote Link to post Share on other sites
kfiatek Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Panowie, pasują cymowskie midcapy? Mam stockową komorę i gniazdo magazynka z kominem, będzie to podawało? Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Ja musiałem podszlifować delikatnie ząb magazynka u podstawy od dołu. Dosłownie kilka ruchów pilnikiem by zatrzask wskoczył do końca. Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Zagadka! Jest sobie chwyt pistoletowy wraz z gearboxem w jednej replice, gdzie pracuje bardzo ładnie tak jak powinien. Potem ten gearbox jest przerzucany do swojego macierzystego body i też strzela, z tym, że po strzale lubi się wytoczyć z lufy kuleczka i spaść sobie na podłogę. Dlaczego? (Komora HU jest sprawna i trzyma się na fabrycznych zawiasach, więc odległość od GB jest teoretycznie prawidłowa.) Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 (edited) Przyczyn może być sporo. Czy replika była modowana? Mam tu na myśli gearbox. Edited March 1, 2017 by Mamut Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 (edited) Tak. Tłok shs 14 full steel, zębatki big dragon 100:200, łożysk. prowadnica SHS, alu głowica tłoka SHS, głowica cylindra alu. SHS. Wsadziłem w tamto body zupełnie inny gearbox i działa prawidłowo. EDIT: To Gearbox, wygląda, że jest poskładany tak jak powinien, ale problem nie zniknął. Edited March 1, 2017 by gattling Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 (edited) Nie zmieniałeś dyszy? One najczęściej powodują cyrki przez różne długości. Trochę longshot na taki wirtualny serwis, ale proponuję coś takiego: 0. Ustaw dyszę w przednim położeniu 1. Wyciągnij gearbox z body i wstaw z powrotem pilnując prawidłowego ułożenia przewodów 2. Wbij ostrożnie kołek przy spuście 3. Wkręć do połowy śrubę u spodu uchwytu, tak by gearbox miał luzy 4. Wstaw komorę HU i skręć 5. Włóż gearbox w górne body odsuwając troszkę komorę HU do przodu 6. Wstaw gniazdo magazynka i zakołkuj 7. Wkręć do pierwszego oporu śrubę z tyłu body 8. Wkręć do pierwszego oporu śrubę w uchwycie 9. Skręcaj obie śruby równomiernie Może zapomniałem o jakiejś pierdole, ale jakby co to ją wyłapiesz. Edited March 1, 2017 by Mamut Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 (edited) Zapomniałem o dyszy - to jest ta mosiężna do G36JG, podwójnie uszczelniona od airsoft engineering/protech. Rozebrałem GB i trochę popuściłem śrubę na przerywaczu (ta zapadka zaraz nad językiem spustowym) bo jak była dokręcona to podnosiła go nieco do góry, trochę dokręciłem śrubę silnikową(z 1.5mm max) oraz rozebrałem i złożyłem kostkę stykową. Efekt jest taki, że przy komorze HU i lufie z 36C śmiga prawidłowo. (przerzucam całymi blokami gazowymi z korpusu w korpus) Update: Z właściwą dla repliki komorą HU i lufą (czyli do G36K) sytuacja jest taka: po strzelaniu serią i przełączeniu trybu na pojedynczy można oddać normalny strzał z tym, że zaraz po nim z lufy wytacza się kulka a następny strzał jest pusty. Edited March 1, 2017 by gattling Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Może strzelasz z HU ustawionym na zero? Wtedy czasem coś takiego się zdarza w AEGach. Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Wątpię i na komorze C i K hop jest ustawiony na 0. Wydaje mi się, że winnym może być cały blok gazowy z G36K. Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Ustaw hopa na 1/3 i spróbuj raz jeszcze, to zapobiegnie wypadaniu kulki. Jak to nie pomoże to będziesz musiał porównywać elementy suwmiarką i znaleźć winnego. Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Ok miałeś rację, podkręcenie lekko HU pomogło. Rozwaliło mnie to, w obu replikach jest zastosowany flathop... Teraz inne pytanie, bo nigdy się z tego rodzaju przypadkiem nie spotkałem, czy jeżeli kołnierz gumki HU jest zniekształcany po włożeniu wraz z lufą do komory HU może to powodować zacięcia, które mogą zmielić zębatki/tłok? Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Teoretycznie przy dużym odkształceniu kołnierz może zostać wepchnięty do komory i spowodować zacinkę. Jednak zmielenie jest mało prawdopodobne. Prędzej złe AOE lub za mocna sprężyna. Ogólnie unikaj takiej sytuacji, bo to oznacza że gumka się wypacza i źle podkręca oraz możesz tracić fps'y i ich równomierność. Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 A jak zrobić taką zacinkę przy pomocy AOE? Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 AOE nie wpływa na zacinki, a na kulturę pracy zębatek i tłoka. ;) Zębatka może ci skosić ząb albo jechać po tłoczku. Sam zgadnij co się wtedy może stać u Ciebie. Podpowiem, że posypie się najsłabsze ogniwo twojego setu. Poszukaj na YT "airsoft aoe". Dużo dobrych tutoriali. Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 Znowu zagadka: Wymieniłem gumkę HU na zwykłą czarną od modify, (całkiem nieźle kręci) i kulki przestały wylatywać. Problem natomiast pojawił się nowy, następujący: Na semi 11,1/7.4 wszystko śmiga i strzela pięknie, natomiast na full auto czasem wcześniej, czasem później, kulka blokuje się w komorze HU. Wygląda na to, że podwija się kołnierz gumki HU. Patrząc w lufę z latarką z osiowością jest wszystko ok. Dlaczego? Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 (edited) Może za wolno podaje (choć wątpię)? Zębatki wymieniałeś? Zębatki stockowe mają opóźniacz popychacza dyszy, co wpływa pozytywnie na podawanie. Może to być też wina kanalika w gnieździe magazynka lub samych kulek. No i czy gumka ładnie siedzi w komorze? Nie jest jajowata, etc. Edited March 10, 2017 by Mamut Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 Zębatki są te co były, działają dobrze. Gumka w komorze wygląda ok. Kulki z jakich strzelałem to g&g 0,25 i takie same rocketsy platinium. Co ciekawe, zmieniłem głowicę cylindra i przy krótkich seriach brak zacięć na li-po 11.1. Przy dłuższych (powyżej 1 sek, nadal lubi się przyciąć) Wygląda na to, że problem jest po stronie komory/gumki HU. (chociaż komora także wygląda ok). Lufa to systema 6.04. Może wstawić tam starą dobrą sys. energy? Quote Link to post Share on other sites
Tomson2801 Posted June 24, 2017 Report Share Posted June 24, 2017 Cześć, mam pytanie i problem - g36c JG608 podkręca kulki do góry na skręconym HU to samo, ktoś jakieś pomysły? Wersja standard bez kombinowania Quote Link to post Share on other sites
Tomson2801 Posted June 24, 2017 Report Share Posted June 24, 2017 #2 bo nie mogę edytować - precka/HU zielona od G&G/ dobry pomysł na początek żeby poprawić trochę skuteczność i osiągi giety? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.