LeszekPL Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Trochę pozmieniane mam w swoim G36K , a mianowicie: -Szkielet Gb na Clasic Army -Płytke selektora na niebieską shs -Tłok na SHS z 7 metalowymi zębami -Głowice tłoka na wentylowana aluminiową shs -oringa na głowicy na deep fire -Gumkę na czarnego Guardera -sprężyne na M120 Shs -okablowanie niskooporowe zakończone wtyczką T Co według was powinienem zrobić w następnej kolejności? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Precka, uszczelniana dysza i wystarczy. O ile masz metalowe łożyska w stoku, jak nie to też kup. Quote Link to post Share on other sites
LeszekPL Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Precka ta co poprzedni post podana będzie OK? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_372&products_id=11686&name=LayLax_-_Prometheus_-_Lufa_Precyzyjna_ASH_6.05_-_363mm_-_M4A1,_SG551 Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Nie mam pojęcia, na oczy takiej nie widziałem, a żadnego rzetelnego ich testu też nie widziałem za bardzo. Quote Link to post Share on other sites
LeszekPL Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 To jaką polecasz w tej granicy cenowej na obecną chwilę? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Używanego Promyka co najwyżej, no ewentualnie Guardera, ale ja bym się raczej w to nie pchał. Quote Link to post Share on other sites
LeszekPL Posted December 9, 2014 Report Share Posted December 9, 2014 Coś takiego może być? http://www.taiwangun.com/lufa-precyzyjna-363mm-6-02mm-do-m4-guarder Quote Link to post Share on other sites
metka Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 Jeśli mogę dodać coś od siebie na temat replik JG G36 a jestem ich miłośnikiem to: Ewenementem w JG G36 jest dysza o nie typowej długości jak dla G36.Nawet kupując dedykowanego Protecha 25,25mm nie uzyskamy żądanych efektów.Dlaczego?Bo mimo iż jest to najdłuższa dysza do G36 ma za duży frez(skos na końcu dyszy) co rozszczelnia totalnie układ. Idealną długością dyszy do G36 JG jest 26mm i łagodne zakończenie jak w oryginale. Jak ją dostać skoro nie ma jej na rynku? Otóż kupujemy dyszę do SCARa np Protecha doszczelniona czy to bore up czy zwykłą.Przycinamy ją na dł.26mm nie mniej i nie więcej. Obrabiamy dremelkiem lub pilniczkiem końcówkę pod kątem ok 45' Gwarantuję że ten zabieg na SP120 pozwoli uzyskać 410-420fps Ja zamontowałem Guarderowski BU i ową dyszę co dało mi ok 440fps Reszta części jak w innych replikach jest standardowa.O ich wymianie poczytacie w innych tematach.Moim zdaniem nie ma co tam wymieniać. Natomiast odpuście sobie kupowanie dysz od AUG czy G36 JG Protech bo i tak będą spadki,temat wałkowałem wielokrotnie. Co do komory HU to za wielkiego wyboru nie ma.Stock daje radę jak doszczelniony.Natomiast chba najlepszą z jaką miałem do czynienia jest CYMA do G36.Bardzo ciasna i ładnie pracuje regulacja (ciężko) dzięki czemu trzyma parametry. Mam nadzieję że pomogłem i zaoszczędziłem zbędnych rozczarowań amatorom giety.To naprawdę wdzięczna klamka i nic lepszego w tej cenie nie kupicie. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 A ja Ci powiem że dysza PT do G36 działa wyśmienicie. A jeśli komuś brakuje 0,75mm do pełni szczęścia, to niech sobie zeszlifuje czoło popychacza dyszy. Quote Link to post Share on other sites
John Petrucci Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 Wiecie może czy silnik w JG 608 wytrzyma m135 elementa przy lipo 11.1? (nie musi wytrzymać długo) :) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 Jeśli mowa o zwykłym czarnym, to powinien. Ale masz wręcz zagwarantowane dodatkowe ogrzewanie chwytu i sporą prądożerność. Natomiast neodym z niebieską dupą pociągnie praktycznie na każdej batce. Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Teoretyczna zagadka. Dlaczego zacinają mi się kulki 0.25 G&G w lufie precyzyjnej promyka? Gumka HU - czarna systema energy z zeszlifowanym zębem pod flat hop, r-hop, ale chwilowo działająca na dystanerze z wkładu do długopisu. Czy przyczyną może być dedykowna do g36 jg, mosiężna uszczelniana dysza (pro-tech o ile dobrze pamiętam), która działa na nieco zeszlifowanym czole popychacza? Kulki zacinają się nawet przy hop-upie skręconym na zero... A może to kulki? :icon_confused: Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Ale zacinają się w okolicach gumki, czy gdzieś dalej? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Czy działa na innych kulkach? Lufa czysta? Kiedy ostatnio działało i co było od tamtej pory zmieniane? Ile mają kulki? Czyli jak dawno zostało otwarte pudełko? Niby nigdy nie słyszałem o pęczniejących G&G, ale kto wie. Lufa przerobiona w końcu na flat hop czy r hop? Przyczyną jest pewnie strzelanie z przerobionej lufy na długopisowym dystanserze. Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 (edited) 1. Zacinają się w okolicach gumki. 2. Lufa błyszczy się w środku. 3. Nie działało nigdy.* 4. Kulki kupowane niedawno i raczej nie pęcznieją. (na lufie systemy nie ma żadnych problemów, chociaż wiem, że promyk a systema to różne światy, no ale zawsze jakieś porównanie) 5. Lufa jest w takim stanie, w jakim została kupiona - tylko gumka HU ma zeszlifowany ząb pod r-hop. *Wrzuciłem cały zespół (blok gazowy, lufa i komora hu) do innej giety, która również jest wyposażona w dedykowaną do JG uszczelnioną dyszę protecha, ale nie ma szlifowanego popychacza. Nie odnotowałem żadnego zacięcia - czyli najprawdopodobniej winne jest zeszlifowane czoło popychacza, ale czy na pewno? Myślałem, że jeśli będzie zeszlifowane nieco za dużo, to i tak cały układ wyhamuje na kołnierzu gumki... Edited February 9, 2015 by gattling Quote Link to post Share on other sites
Xadix890 Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Witam, poczytałem trochę temat ale ciężko znaleźć mi odpowiedź na moje pytanie.(nie przeczytałem całego do czego się przyznaje, jest dosyć obszerny). Aczkolwiek posiadam G36C JG (JG0538 z regulacją FPS 350-400 i ustawione na maxa) w której wymieniłem gumkę hop-up na zieloną G&G, baterie na lipo 7,4V, za tydzień wsadzę tam przewody niskooporowe, reszta stock. A teraz chce poprawić jej celność i zasięg. myślałem nad zakupem lufy precyzyjnej lecz ciężko mi wywnioskować z tego co tu czytam czy to dobry pomysł. Nie chcę jak na razie wymieniać nic w GB. I pytanie do was co w takim wypadku zrobić ? Czy kupienie dłuższej lufy i ukrycie jej pod tłumikiem da mi pożądany efekt ? Jeśli tak to jaką lufę musiałbym kupić ? Na cały zabieg nie chce przeznaczyć więcej niż 150-170zł. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Jeśli dasz dużo dłuższą lufę to i cylinder pasowało by wymienić. Quote Link to post Share on other sites
kukunamuniu Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 (edited) Nie strzelałem się rok z kawałkiem chyba, replika leżała sobie w szafie - jest sens ją odświeżać? Myślałem o gumce Guardera, sprężynie SP120 albo 130 Guardera i batce NiMH 9,6 - tak o, nie będę strzelał na razie dużo, więc nie chcę się wykosztować, a na przyszły sezon już i tak chcę kupić inną replikę. Jak na razie gieta ma z 8-10k kulek przebiegu na przestrzeni dwóch lat, całkiem stockowa oprócz gumki. Nie znam się na replikach, nie wiem co się zużywa czy psuje podczas takiego leżenia w szafie. Opłaca się wymieniać tylko te 3 rzeczy + poprosić na serwisie o smarowanie czy co tam się robi jeszcze? Wiem tylko, że replika działa, bo jeszcze na batce 8,4 jedzie bez problemu, chociaż batka ma 2 lata i pewnie długo na niej nie podziałam. Edited April 20, 2015 by kukunamuniu Quote Link to post Share on other sites
lech Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Sprężyna mogła się ubić. Gumka guardera to bardzo dobry pomysł, spring wg. "widzimisię", jeśli batka to lipo 7,4 (nimh i nicd to przeszłość). Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Ja bym nic nie zmieniał poza baterią na li-po, co do gumki jak podkręca i kulki lecą prosto to też nie ma potrzeby jej wymieniać. Moim zdaniem nie ma sensu w nią ładować więcej kasy niż tyle ile jest konieczne by poprawnie działała, a zaoszczędzić i w przyszłym sezonie kupić sobie coś dobrego z wyższej pułki. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Jak chcesz wsadzić sp120 lub 130 to inwestycja w lipo raczej obowiązkowa albo będziesz wieki czekał na naciągnięcie sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Lipo, kable, mosfet, sprężyna wg. potrzeb plus jeśli coś wyjdzie po rozebraniu. Quote Link to post Share on other sites
SuchyGliwice Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Witam, na początku powiem że przeczytałem kilka stron tematu (całość ciężko ogarnąć) i gro wypowiedzi tyczy się giety C (jak w tytule). Ja natomiast posiadam gietę długą (dokładnie tą: http://www.taiwangun.com/608-4-jg?from=listing&campaign-id=14). Wywnioskowałem że aby osiągnąć kilkadziesiąt dodatkowych fps (ze stockowych 360 dojść tak do ok 400) przy minimalnym wysiłku finansowym (ok 100 zł) należałoby zastosować: sprężynę 120 dyszę nową gumkę HU Lufę prec odpuszczam ze względu na cenę no i wydaje mi się że przy tej długości stocka i moich małych oczekiwaniach nie ma to sensu. Proszę doświadczone osoby o krytykę mojego pomysłu. Czy przy tych zmianach uzyskam 30-50 fps? Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Ja ze sprężyną 120 Guardera osiągam właśnie 400 FPS z groszami. Quote Link to post Share on other sites
SuchyGliwice Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Ja ze sprężyną 120 Guardera osiągam właśnie 400 FPS z groszami. A coś jeszcze wymieniałeś?, pytam bo w poprzednich postach miałeś spore plany... Jakiego HU stosujesz? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.