km_heniek Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Moja L85A1 nawalila dzisiaj po ok 1,5 tys wystrzelonych kulek. Bron nagle zaczela strzelac na odleglosc 5 metrow i dziwnie pracowac. Po chwili calkowicie przestala strzelac. Po zdjeciu gornej obudowy i naciskaniu na spust widac ze cylinder pracuje ale sprezyna ani drgnie. Dzwiek silnika jest bardzo stlumiony i slychac jakby wiertarke elektryczna. Mozecie powiedziec co moglo nawalic? Quote Link to post Share on other sites
Haron666 Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Cylinder zasadniczo nie pracuje :D A wiertarka to pewnie wynik zmielonego tłoka albo zębów... Quote Link to post Share on other sites
km_heniek Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Cylinder zasadniczo nie pracuje :D A wiertarka to pewnie wynik zmielonego tłoka albo zębów... No nie wiedzialem jak to nazwac :) chodzi mi o ten popychacz co podaje kulki z magazynka do lufu. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 chyba chodzi o dyszę (tzn to, co pracuje, to dysza). jeżeli jest to całkowity stock to, moim zdaniem, tłok się zmełł lub rozpadł (mi po kilku tysiącach kulek urwało calusieńki tył tłoka, objawy były identyczne. Są dostępne tłoki G&G: za ok. 90 zł zwykły oraz za ok. 180 zł jakiś super-hiper wzmocniony (sam go kupiłem jako część tuningu, mam nadzieję, że go nie będę musiał nigdy wymieniać) Quote Link to post Share on other sites
kipa Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Dawno już tu nie zaglądałem. Temat długi, a ja chcę się szybko dowiedzieć jednej rzeczy. Mam R85A1 ARMY. Raz była na serwisie, bo poszły zęby na tłoku, ale ja nie o tym. Zastanawiam się czy to dobrze jak mid-cap CA (120 kulek mieści chyba) po każdym strzale zwalnia sprężynę? Hi-cap ARMY tego nie robi, bo ten plastikowy prostokąt przy otworze, którym kulki wchodzą do komory HU, jest krótszy i nie zwalnia sprężyny. Jakiś czas Elka chodzi na tym magu, ale chcę się dowiedzieć czy to jej nie zaszkodzi. Z góry dziękuję za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 (edited) miałem ele ale sprzedalem i powiem ci ze źle, generalnie nie masz singla tylko auto, tracisz cenne milisekundy na strzale z rozciagnietej sprezyny i ogolnie dupa. no i zawsze sie cos moze zepsuc lub skrzywic bo zwalniacz jest z gównolitu. Edited May 5, 2009 by Pablo1986 Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 (edited) Źle się dzieje przy czymś takim... Może coś się w GB "zepsuć"... Tak mimochodem mam R85A1 490 fps + części zamienne (chyba cały szkielet, silnik, zębatka silnikowa i tłokowa (2x)) ktoś zainteresowany? aha tylko hi cap jest Boya.. Edited May 6, 2009 by SAper111 Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 zamiesc ogloszenie w komisie ogólnym a napewno sie ktos znajdzie. ja swoja sprzedalem po 6 dniach od zamieszczenia. a chetnych kilku bylo Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Tam było by najprościej ale nie sztuka ją "wcisnąć" komukolwiek bo ma 490 fps tylko komuś kto wie co bierze... R85 to nie normalna replika tylko zabawka dla tych co wiedzą jak grzebać w GB. Zresztą jak coś to proszę o wywalenie posta. Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 ja klienta ostrzegłem a on stwierdził ze wie jaka jest bo przestudiował ten temat i wie na co sie pisze. znowu jakas trudna do grzebania nie jest bo w porówananiu z mp5 cymy jest banalna w rozkaładaniu i składaniu GB i innych rzeczy. A co do częci wystarczy poszukać bo jakieś bardzo drogie nie są i dostępność też jest. nawet znalazłem cały GB na jakiejs stronce Quote Link to post Share on other sites
Oshii9 Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 Ja niestety nie daję rady samemu ze swoją Elą... stanęła ot tak poprostu podczas spotkania, bez żadnej zapowiedzi, że coś może być nie tak. Sprawdziłem co mogłem sprawdzić- tłok ok, zębatki ok, bezpiecznik ok. Nie grzebałem w głównej części GB póki co, chyba nie czuję się na siłach jeszcze, żeby się za to samemu brać. Replika ogólnie nie odzywa się do mnie, wogóle, absolutna cisza! Nie mam zielonego pojęcia o co cho...może ktoś ma jakiś pomysł? Może kable się gdzieś "przełamały"? Może silnik padł? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 Albo coś się gdzieś odlutowało albo silnik do pieca. Tylko to przychodzi mi na myśl. Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 Akumulator? Quote Link to post Share on other sites
Oshii9 Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 (edited) Akumulator? Ojoj! Stary, posądzasz mnie o aż taką bezmyślność?! :D Fakt faktem, aku jest już całkiem do "D", ale podpinałem nowy i nic. Nie bangla i już. I mi Gloomer się tak wydaje, że to jedna z tych dwóch opcji. Edited May 19, 2009 by shiva9 Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 To na pewno akumulator :D! A tak na serio to sprawdź te dwie opcje. Ja w giecie tak miałem, że po prostu lut mi poszedł i tyle. Sprawdzałeś wsuwki na silniku? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 Sprawdź czy wózeczek od spustu zamyka obwód. Quote Link to post Share on other sites
Oshii9 Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Hmm wygląda na to że jest w całości i sprawny... nie mam pomysłu, sam chyba tego nie ogarnę:/ No coż, wychodzi na to, że zostaje mi tylko serwis. Quote Link to post Share on other sites
kamuli9 Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 Witam.Mam prośbę, mógłby ktoś podać wymiary-długość od osłony spustu do końca lufy ? Z góry dzięki pozdr Quote Link to post Share on other sites
Gandalf Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 35cm, to do pytania kamuli. A od siebie dodam, że ten temat jest strrasznie długi, dwa tygodnie zajęło mi przeczytanie go. A tak teraz o mojej ELżbiecie, czyli ta zakupiłem l-ke army i mam w niej już lufe precke src 5,03 i komore HU od CA taka z żółtymi pokrętłami, no i do tego gumke systemy. Po rozmoowie z Cichym polecił mi podkładkowanie, łożyska kulkowe, spręzyne m130 guardera, a to w celu osiągnięcia prędkości 400fps-a i może troszku więcej, ale mam troszke stracha, czy mi tłok nie strzeli od razu, a kasy nie mam tak na pęczki, żeby od razu na ta l-ke wydać jeszcze 200-300zł, więc chcę się zapytać czy nie było by rozsądniejsze włożyć sprężynę m120. I druga sprawa jak będzie wygladała praca silnika przy takim obciążeniu, bo to w kocu juz sprężyna będzie troszku oporniejsza, i do tego by pewno doszła kwestia baterii, żeby to jako śmigało. Jeżeli tylko dacie rady pomóc, będe wdzięczny niezmiernie. Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 m120 guardera przy szczelnym układzie powinna dać Ci w elce +/-420 fps.Na stockowym silniku śmiga to jak bajka. Na stockowej batce była kapryśna ale na 9,6 wszystko jest jak być powinno Sprawdzone i chronowane na elce kolegi :-) Gandalf dobrze by było gdybyś miał pod ręką chrono bo pani Ela przez jakiś czas była bardzo kapryśna (teflon,teflon i jeszcze więcej teflonu) Quote Link to post Share on other sites
Gandalf Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Wszystko fajnie , że aż tyle tego fps-a by było, ale co to znaczy, że była kapryśna na stokowej bakterii?? cięła sie niemiłosiernie, czy cuś innego sie jej działo?? A do chrono mam, hhm, tak na oko to będzie ze 100km O i mam małą prośbe, wiem, że to było juz w tym temacie, ale czy mógł by ktoś zamieścić tutaj jakąś instrukcje do El-ki?? Po protu nie dałem rady pobrać tamtej instrukcji. Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 (edited) Panowie nie chce ktoś sprzedać ELI? miałem kiedyś i zrobiłem błąd że sprzedałem bo nic mi tak cudownie nie leżało. jak chcesz ta instrukcje to przeslij mi twojego maila Edited December 17, 2009 by Pablo1986 Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 juz nieaktualne Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 (edited) Pewnie was ucieszy, że Taiwangun wprowadził do sprzedaży wzmocnione zębatki Elementa do L85 Army. Ciekawe jak z wytrzymałością, ale cena bardziej niż atrakcyjna :) http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ement-1843.html Edited January 20, 2010 by rokatanski Quote Link to post Share on other sites
yabar Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Czy orientujecie sie moze, gdzie mozna kupic caly front do R85? tak naprawde to chodzi mi o okladziny + zawieszenie pasa. napewno from STARowski pasowac nie bedzie. Popsulem nieco zawieszenie pasa i nie jestem w stanie porzadnie skrecic frontu, jakies pomysly? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.