cichyop Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 (edited) L85 ma faktycznie duży potencjał jako baza do tuningu. Jeśli chodzi o karabin snajpera, brakuje mi cichej głowicy tłoka. Jaka głowica będzie do L85 pasować. Na stronie 15 niestety nie ma tej informacji. na razie oferta z głowicami jest kiepska a w sumie żadna =[ na tłok możesz założyć wszystko co płaskie. ciche głowice nie podejdą z powodu braku cichej głowicy cylindra( tylko płaskie no chyba że sam zaczniesz kombinować i przerabiać, ale jeszcze nie znam nikogo kto by się za to zabrał ) to samo tyczy się bore upów (i szczerze wątpię czy się kiedykolwiek doczekamy tyle czasu już minęło a oferta się nic nie powiększa...) Edited March 25, 2008 by cichyop Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 to samo tyczy się bore upów (i szczerze wątpię czy się kiedykolwiek doczekamy tyle czasu już minęło a oferta się nic nie powiększa...) Zastanawia mnie na ile to: http://asgshop.pl/produkt.php?id=1725 by pasowało :) Macie jakichś kumpli z PSG-1, którzy planują tuning swojej repliki? ;) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 Muszę was zmartwić :/ Jeszcze nikt nie wypuścił bore do Stara który jest ho ho na rynku. Wszystko jest prawie takie samo tylko cylinder dłuższy i inna dysza. A ten od Psg nie pasuje. Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted March 29, 2008 Report Share Posted March 29, 2008 (edited) więc dzisaiaj na imprezie po przebiegu około 10K BB na sprężynce m150 odnotowałem zgrzyt zębatek i tak długo wytrzymały ! teraz trzeba wymienić na zębatki I klasy =] dodam jeszcze w jaki sposób się posypały może to kogoś uchroni od zguby więc stockowa guma hop up w moim przypadku przy niższych temp robi się strasznie twarda i nie wpuszcza nawet kulek do lufy (u mnie może u was nie byś tego problemu) przez to przy strzale tłok nie zdąży dojść do gońca ( do głowicy cylindra) a tu już pada następny strzał ( ogólnie wszystko przypominało klasyczną akcję z cięciem się kulki w lufie) a przy tym przeraźliwie obrzydliwy i nie kulturalny ZGRZYT i tyle .... koniec. gdyby nie to ... jeszcze by trochę pociągnęły =] Edited March 29, 2008 by cichyop Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Ja ostatnio na strzelance miałem kilka zgrzytów. Miały one miejsce przy dłuższych seriach i w sumie nie wiem co było ich źródłem. Z jednej strony może jednak za mocno dokręciłem HU (swoją drogą jest to silikonowy Guarder), ale z drugiej strony może kulki, które kupiłem nie były aż tak precyzyjne jak mi się wydawało... Przy pojedyńczych strzałach wszystko było ok, żadnych nieprzyjemnych dźwięków od GB. Cichy, jakie dokładnie zębatki będziesz zakładał? Będziesz kupował każdą osobno (jedną od m14, drugą od sr25)?:P Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Cichy, jakie dokładnie zębatki będziesz zakładał? Będziesz kupował każdą osobno (jedną od m14, drugą od sr25)?:P hmm silnikowa i tłokowa bez ryski! a na środkowej wszystkie zęby zdarło (na przełożeniu na tłokową) a tłokowa również bez ryski hmmm więc wymienię tylko 1 (srodkową) zamówiłem guardera ze specshopa ... i zobaczymy jak będzie czy wszystko pasuje itd... na pewno napisze =] Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 na pewno napisze =] tak jak pisałem środkowa już włożona, wszystko pasuje jak ulał reszta bez jakichkolwiek zmian Quote Link to post Share on other sites
Szwagier33 Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 Tak wszyscy jęczeli, że jak pójdą zębatki to koniec. A tu nie jest tak źle, wsyzstko da się kupić:). Moje na razie mają się dobrze. Zobaczymy, co będzie po wstawieniu mocniejszej sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
madMarines Posted April 12, 2008 Report Share Posted April 12, 2008 Helo mam takie pytanie czy można gdzieś dokupic pina-zgubił mi sie ten z tyły (wylecial mi gdzies na forcie) czy może pasuje któryś z tych http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=134 :cry: Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 raczej nie w lce te piny są bardziej masywne, mają inną średnicę. O zębatkach to do działu tuning, J. Quote Link to post Share on other sites
Alvaro Posted April 18, 2008 Report Share Posted April 18, 2008 W mojej też wyskakiwał pin. Jest na to prosty i chyba bezpieczny sposób. Otóż znalazłem twardy drut o podobnej średnicy, zagiąłem na 2 końcach i krótko przyciąłem. Jest gitara. Na magi (P&J) znalazłem brutalny sposób. Okazało się bowiem, że P&J mają dłuższą wypustkę (no nie wiem jak to się nazywa no), tam gdzie siedzi spręzyna blokująca kulki i mag nie dochodzi przez to do końca. Odmierzyłem na długość równą tej w stockowych magach, brzeszczot i do dzieła. Chwila strachu i okazało się , że jest ok. Jest spory zapas plastiku i po odcięciu sprężynka nie wyskoczy. Cały zabieg trwa 20 s i mamy pasujący real-cap za 25zł. Tak wiem, brutal ze mnie, ale wszystko działa jak należy. Odnośnie zacięć. Pisałem do Krakmana - odpisali, że to wina dziwnego selektora ognia, żeby odesłać, to naprawią. Ktoś z kolegów odsyłał, naprawili? Bo nie wiem czy jest sens, skoro to dość powszechna rzecz na singlu. Dodam, że chodziło mi o pin zwalniacza magazynka. U mnie przybajmniej tak po prostu wylatywał... Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted April 19, 2008 Report Share Posted April 19, 2008 Jeśli chodzi o magi, to na przykład ja miałem problem z real-capami stara. Miałem kilka pomysłów jakby je przerobić, ale pozostało na tym, że wymieniłem się za reale P&J, które akurat u mnie działają bez zarzutów, bez żadnych modyfikacji. Quote Link to post Share on other sites
Alvaro Posted April 20, 2008 Report Share Posted April 20, 2008 Ponawiam pytanko. Czy ktoś wysyłał replikę na serwis w związku z zacięciami na singlu? Serwis radzi sobie z tym problemem, czy jest to wada fabryczna na amen uniemożliwiające poprawę dzialania mechanizmu? Ktoś wspominał wcześniej, że podobno jest to banalna rzecz, ale jako że jest jeszcze dłuuuuugo na gwarancji, nie chcę sam grzebać- na wszelki wypadek. Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 R85 się zacina na singlu.... Wtedy procedura: 1. przełączyć na auto i nacisnąć spust. 2. przełączyć na single i nacisnąć spust. 3. przełączyć na auto i powinno działać. 4. nie używać singla a jak potrzeba to liczyć się z powtarzaniem procedury. Jeśli to nie pomaga to sprawdzić czy bateria jest dobrze wpięta. Jeśli to nie to, zadzwonić do np. Krakmana i zapytać się co zrobić. Miałem taki przypadek, ponoć banał i jak by się powtórzyło to miałem zadzwonić a oni podać telefonicznie jak to zrobić, problem nigdy się nie powtórzył. Quote Link to post Share on other sites
Alvaro Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Dzięki za odpowiedź. Procedurę obkminiłem od razu z tym przełączaniem na auto :) aczkolwiek denerwująca rzecz, bo auto wogóle używałem i używam sporadycznie. No ale jak trzeba się przyzwyczaić na auto to niech i tak będzie. Do Krakmana pisałem. Kazali odsyłać i samemu nie grzebać-naprawią na 100%. Jednak tak sobie myślę... skoro pojawiają się czasami inne problemy techniczne, a wystrzeliłem dopiero ze 300-400 kulek, poczekam jeszcze z tym odsyłaniem. Niech się giwerka rozstrzela troche. Zobaczymy jak się będzie sprawować. Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 to się nie zmieni po czasie tam jest tak skonstruowany zespół styków że to zjawisko zawszę będzie natomiast można zapobiegać częstości jego powstawania 1. batka o wyższym voltarzu 2. kiedy strzelamy na singlu trzymać palec na spuście aż do momentu zakonczenia sekwencji mechanizmu jeżeli sciągniesz palec wcześniej to przerwiesz sekwencje i masz zacinke. w tym pomaga bateria o większym napięciu ponieważ sekwencja 1 strzału trwa krócej a co za tym idzie rzadziej się trafia w jej połowie co prowadzi do rzadszych zacinek... Quote Link to post Share on other sites
Alvaro Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 Oooo, cichyop dzięki za radę. Zobaczę jak to będzie z przytrzymaniem spustu dłużej, jak mówisz. Nad nową baterią też się zastanawiam. Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Ale te zacięcia mają klimat i należy je kochać !!! :D Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Racja, te zacięcia to ukłon w stronę realizmu, chociaż czasami mam wrażenie, że prawdziwa elka aż tak często się nie tnie:P Im bardziej rozładowana bateria tym gorzej... Teraz już praktycznie nie strzelam na semi, tylko na auto staram się oddawać pojedyńcze strzały. Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 taa ponoć oryginały też są wadliwe a zwłaszcza w wersji A1 =\ sam miałem wypadam na gościa naciskam spust i... tak oto pierwszy raz dostałem z lka w łapach heheh batka o wyższym woltażu dużo zmienia ! polecam Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted April 24, 2008 Report Share Posted April 24, 2008 Ja czytałem trochę na forum o elce G&G, gdzie pisali, że jest pewien problem ze zgraniem baterii ze sprężyną. Doszli do wniosku, że na baterii 8.4V (dobrej firmy) elka powinna chodzić ze sprężyną m120, bo wtedy jest jest synchronizacja między ruchem tłoka i zębatek. Chodzi o to, żeby tłok wracał odpowiednio szybko do położenia neutralnego. W związku z tym, bateria 9.6V nadaje się tylko do elek ze sprężynami >m120. Inaczej można doświadczyć tego, że zębatki łąpią tłok, zanim on wróci do pozycji neutralnej (czyli głowica tłoka przy głowicy cylindra). Quote Link to post Share on other sites
Alvaro Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 Do zacięć można przywyknąć. Natomiast czytając posty wnioskuję, że stockowa bateria jest lipna. Wszak nie miałem jeszcze (ghrrrr) okazji biegać z Elką na strzlance, zastanawiam się czy wytrwa te kilka godzin zabawy (przy normalnej zabawie unikając długich serii itd). Jeżeli tak, to nie jest jeszcze tak źle, aczkolwiek nad nową batką i tak pomyślę. Mam w związku z tym pytanko. Czy bez problemu można dokupić jakąś firmową batkę (np. Sanyo), która od razu pasuje do Elki, czy jest to kwestia kombinowania i składania baterii na zamówienie? Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 Co do seryjnej baterii to ja nie narzekam. Wytrzymuje z 4 hicapy bez problemu. Osobiście uważam, że nie ma jej co zmieniać, chyba że przy konkretnym tuningu. A co do innych baterii to są specjalne baterie sanyo składane specjalnie pod elke G&G. Mają po prostu jedno ogniwo osobno (poza pakietem), które umieszcza się przed muszką. Tutaj przykład takiej baterii (wprawdzie na ogniwach KAN, ale te na Sanyo wyglądają identycznie): http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1569 Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 (edited) Tutaj przykład takiej baterii (wprawdzie na ogniwach KAN, ale te na Sanyo wyglądają identycznie): http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1569 Te Intellecty również pasują (i zostaje jeszcze sporo miejsca w gripie), trzeba tylko zmienić wtyk baterii na duży. No i taniej wychodzi niż wymieniony wyżej KAN: http://asgshop.pl/produkt.php?id=2120 http://asgshop.pl/produkt.php?id=1883 Edited April 26, 2008 by jw801 Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 Może powiem ja coś o stockowej baterii. W zimie na Odwilży stooop na Overload miaęlm swoją R85, wszystkim padały batki, moja SANYO w M15 też padła a w Rce działała bez problemu. Bratu po 8 miesiącach użytkowania starcza na dwie strzelanki (i nie pada pod koniec drugiej). Ja mam jak najleprze mniemanie o bateriach z R85. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.