poldeck Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Zębatki Elementa sa tak syfne, zę za darmo je oddałem. Osie były osadzone mimośrodowo i zębatki się po prostu nie chciały kręcić. Quote Link to post Share on other sites
Sihan Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 (edited) Hmm a zęby z tego zestawu + tylko M130 ? W sumie do zestaw cylindra by się przydał mojej drugiej M14 z cymy a ząbyki to TMa . http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=3308&name=Guarder_-_FTK_SP120_do_M14 Hmm a dobrze mi się wydaje że jedyna niestandardowa zębatka V7 to środkowa i spróbować : http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2065 z przykładowo dwiema pozostałymi STU CA ? Edited April 28, 2011 by Sihan Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Według ASG Shopu zębatka G&P nie wytrzyma M130. Jak Cię interesuje mam stockowe z M14 Cymy, solidne zębatki i M140 wytrzymają. Jak jesteś zainteresowany - PW. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Według mnie wytrzyma m130. Miałem, używałem, sprzedałem i działała dalej. Quote Link to post Share on other sites
Sihan Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Według ASG Shopu zębatka G&P nie wytrzyma M130. Jak Cię interesuje mam stockowe z M14 Cymy, solidne zębatki i M140 wytrzymają. Jak jesteś zainteresowany - PW. Raczej nie skorzystam , specjalnie kupiłem TMa żeby nie pchać nawet grama chińczyka . A o wytrzymałości ich wiem , swojego czasu moja cymka chodziła na M140 ale chcę zminimalizować szanse awarii . Według mnie wytrzyma m130. Miałem, używałem, sprzedałem i działała dalej. A powiedz z jakimi innym zębatkami je połączyłeś ? Też mi się wydaje że powinny trzymać , stokowe G&P z SPRy trzymają już 20 000 na M130 guardera w innej z moich replik . Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Według mnie wytrzyma m130. Miałem, używałem, sprzedałem i działała dalej. Poldeck, ja wiem że miałeś, tylko z tego co pamiętam wiele nie postrzelałeś a co się działo z tym dalej nie wiedziałem, więc napisałem to co ASG Shop twierdzi :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
Sihan Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 No właśnie dlatego zapytałem , promyki mają niby do M135 wytrzymać a normą jest działanie przy M150 . Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Promyki mają do M135 tylko w Polskich sklepach. Na WGC jest normalnie po ludzku napisane że do M150. Ale taka już natura polskich sklepów że wszystko robią na wyrost asekurancko żeby tylko w razie czego unikać odpowiedzialności w każdej sprawie w jakiej się da. Quote Link to post Share on other sites
lordkun Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Ja miałem 140 przez lata a w porywach 160 i było git Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 (edited) Moim zdaniem promyki wytrzymają i więcej, tylko zacznie brakować silnika i baterii wystarczająco mocnych, aby dać dobrą reakcję na spust. W końco to dość niskie przełożenie. U mnie zestaw sp150 Guardera, zębatki DT Prometheusa, systema Magnum i LiPo 11,1V 36C 3300mah oczywiście z mosfetem daje "na oko" 15 kulek na sekundę, czyli kosiarki strasznej nie ma. Więc na potężniejszych sprężynach byłoby odpowiednio mniej. Edited May 9, 2011 by Laokoon Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Laokoon to nie wiem co tam jest nie tak ale u mnie na takim zestawie tylko że słabszej Lipolce miałem bursta na singlu a na auto była kosiarka ;) Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 A 15 to nie kosiara? Jak miałem mosfeta bez AB, to też zdarzał się burst na singlu. To może i więcej niż 15 kuleczek na sekundę mam, tak czy owak sporo szybciej od G&P z m120 i baterią 9,6V porządną. Będę miał okazję, to zmierzę ten ROF nieszczęsny. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 Po prostu silnik mial na tyle sily ze jeszcze 2 razy napinał sprężynę zanim nie zatrzymał. Na sp150 było to samo. Sprawę załatwił mos z AB ;) Quote Link to post Share on other sites
Sihan Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 No i złożyłem M14 z tą zembatką STU G&P i M130 + li-pol 11.1 20 C . Jak wytrzyma 3000 BB zmieniam na M140 . Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 silnik mial na tyle sily ze jeszcze 2 razy napinał sprężynę zanim nie zatrzymał Miałem podobnie przy Systemie "energy" i M120 - tam robił półtora cyklu z batką LiPo 11,1V. Zmieniłem na 7,4V i jest OK - reakcja na spust taka sama. Ja z Poznania jestem i szkoda mnie było kasy na hamulce aktywne.. :happy: Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
Filip92 Posted May 21, 2011 Report Share Posted May 21, 2011 To ja sie troche wtrace do tematu. Zastanawiam sie nad dmr od g&p i podciagnieciem jej do ok. 500 fps, ale z tego co widze to jedynie dt od promyka wchodzi jesli mowimy o zebatkach. Nie da sie tam wsadzic niczego lepszego? I jeszszcze jedno; jak stoi g&p z hop-up? Niezla komora, czy raczej do zmiany? Ps. Sorki za brak pl znakow, pisze z telefonu;) Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted May 21, 2011 Report Share Posted May 21, 2011 Jak chcesz wsadzić tam coś lepszego skoro nie ma lepszych zębatek?? :icon_rolleyes: Poza tym 500FPS to nie jest jakaś specjalnie duża prędkość wylotowa więc DT to tym bardziej wystarczające przełożenie (dobre złożenie + SP140 Guardera i już masz koło 520). Quote Link to post Share on other sites
Erwin008 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Filip92: Komora HU G&P zła nie jest. Zęby DTU Promyka też spokojnie dadzą radę mi TU Promyka z silnikiem M120 G&P i batką 9,6V 3300mAh spokojnie daje radę. Za to ich szkielet coś jest felerny i ni w ząb nie chciał się dobrze uszczelnić. Prawdopodobnie prowadnice tłoka pozwalały mu na za duży ruch i głowica tłoka się nie uszczelniała co zabierało 100fps które po przełożeniu dokładnie tych samych części do szkieletu TM dało na M140 trochę ponad 500fps. Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 Jak to jest że wstawiam sobie do M14 G&G M130 lub M140 (obie guardera) i na jakiej baterii bym tego nie robił, silnik cofa tłok, jednak nie ma siły go zwolnić -tłok siedzi na samym końcu. Wydaje mi się że sprężyna jest tak długa że po "skompresowaniu" dochodzi do poziomu w którym dalej kompresować się już nie będzie... Jest taka opcja że gb jest za krótki do tych sprężyn? -sprężyny oczywiście standardowe -nie, nie do PSG-1 ;P BTW. stockowa sprężyna daje mi jakieś 400fps przy czym jest o wieeeele krótsza niż te wszystkie M<ileś tam> guardera P.S. Nie wydaje mi się aby był to silnik, skoro ciągnie tłok do pewnego momentu to chyba nie kłopot silnika tylko za długiej? sprężyny... Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 ja mam m170, więc nie jest za krótki. :) Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 Ale guardera? Bo guarder jako jedna z nielicznych firm jednak robi dosyć długie i grube te sprężyny ;) Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Guardera, Guardera. Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 No to cóż, zobaczę jak będzie śmigać po wymianie okablowania na jakieś uber pro niskooporowe pozłacane itd :P Quote Link to post Share on other sites
Christopher89 Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 A może masz to co u mnie było na z stockowym zestawem w CM - podkladka/nakrętka do której jest przykręcona głowica tłoka była za duża. Spiłowałem ją jakieś 2mm i śmigało. Wcześniej to co u Ciebie. Quote Link to post Share on other sites
Sepp Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 M14 DMR [G&P] zakupiona w styczniu b.r.: -"Odchudzona" z lunety,szyn, oraz selektora; -preclufa 6.02mm o długości 550 mm(Guarder); -batka 8.4V 3300mAh (G&P); -sprężyna M140(Guarder); -moc na chrono 467-479 fps; -na razie działa, jak się "obrazi", będę myślał co dalej... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.