Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[AEG] Karabiny wyborowe seria M14 (GB v7)


Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm a zęby z tego zestawu + tylko M130 ? W sumie do zestaw cylindra by się przydał mojej drugiej M14 z cymy a ząbyki to TMa .

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=3308&name=Guarder_-_FTK_SP120_do_M14

 

 

Hmm a dobrze mi się wydaje że jedyna niestandardowa zębatka V7 to środkowa i spróbować :

 

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2065

 

z przykładowo dwiema pozostałymi STU CA ?

Edited by Sihan
Link to post
Share on other sites

Według ASG Shopu zębatka G&P nie wytrzyma M130.

Jak Cię interesuje mam stockowe z M14 Cymy, solidne zębatki i M140 wytrzymają. Jak jesteś zainteresowany - PW.

 

Raczej nie skorzystam , specjalnie kupiłem TMa żeby nie pchać nawet grama chińczyka . A o wytrzymałości ich wiem , swojego czasu moja cymka chodziła na M140 ale chcę zminimalizować szanse awarii .

 

Według mnie wytrzyma m130. Miałem, używałem, sprzedałem i działała dalej.

 

A powiedz z jakimi innym zębatkami je połączyłeś ? Też mi się wydaje że powinny trzymać , stokowe G&P z SPRy trzymają już 20 000 na M130 guardera w innej z moich replik .

Link to post
Share on other sites
Według mnie wytrzyma m130. Miałem, używałem, sprzedałem i działała dalej.

Poldeck, ja wiem że miałeś, tylko z tego co pamiętam wiele nie postrzelałeś a co się działo z tym dalej nie wiedziałem, więc napisałem to co ASG Shop twierdzi :icon_wink:

Link to post
Share on other sites

Promyki mają do M135 tylko w Polskich sklepach. Na WGC jest normalnie po ludzku napisane że do M150. Ale taka już natura polskich sklepów że wszystko robią na wyrost asekurancko żeby tylko w razie czego unikać odpowiedzialności w każdej sprawie w jakiej się da.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Moim zdaniem promyki wytrzymają i więcej, tylko zacznie brakować silnika i baterii wystarczająco mocnych, aby dać dobrą reakcję na spust. W końco to dość niskie przełożenie. U mnie zestaw sp150 Guardera, zębatki DT Prometheusa, systema Magnum i LiPo 11,1V 36C 3300mah oczywiście z mosfetem daje "na oko" 15 kulek na sekundę, czyli kosiarki strasznej nie ma. Więc na potężniejszych sprężynach byłoby odpowiednio mniej.

Edited by Laokoon
Link to post
Share on other sites

A 15 to nie kosiara? Jak miałem mosfeta bez AB, to też zdarzał się burst na singlu.

To może i więcej niż 15 kuleczek na sekundę mam, tak czy owak sporo szybciej od G&P z m120 i baterią 9,6V porządną. Będę miał okazję, to zmierzę ten ROF nieszczęsny.

Link to post
Share on other sites

silnik mial na tyle sily ze jeszcze 2 razy napinał sprężynę zanim nie zatrzymał

Miałem podobnie przy Systemie "energy" i M120 - tam robił półtora cyklu z batką LiPo 11,1V.

Zmieniłem na 7,4V i jest OK - reakcja na spust taka sama.

Ja z Poznania jestem i szkoda mnie było kasy na hamulce aktywne.. :happy:

 

Pozdrawiam,

Lambert

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

To ja sie troche wtrace do tematu. Zastanawiam sie nad dmr od g&p i podciagnieciem jej do ok. 500 fps, ale z tego co widze to jedynie dt od promyka wchodzi jesli mowimy o zebatkach. Nie da sie tam wsadzic niczego lepszego? I jeszszcze jedno; jak stoi g&p z hop-up? Niezla komora, czy raczej do zmiany?

Ps. Sorki za brak pl znakow, pisze z telefonu;)

Link to post
Share on other sites

Jak chcesz wsadzić tam coś lepszego skoro nie ma lepszych zębatek?? :icon_rolleyes: Poza tym 500FPS to nie jest jakaś specjalnie duża prędkość wylotowa więc DT to tym bardziej wystarczające przełożenie (dobre złożenie + SP140 Guardera i już masz koło 520).

Link to post
Share on other sites

Filip92: Komora HU G&P zła nie jest. Zęby DTU Promyka też spokojnie dadzą radę mi TU Promyka z silnikiem M120 G&P i batką 9,6V 3300mAh spokojnie daje radę. Za to ich szkielet coś jest felerny i ni w ząb nie chciał się dobrze uszczelnić. Prawdopodobnie prowadnice tłoka pozwalały mu na za duży ruch i głowica tłoka się nie uszczelniała co zabierało 100fps które po przełożeniu dokładnie tych samych części do szkieletu TM dało na M140 trochę ponad 500fps.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jak to jest że wstawiam sobie do M14 G&G M130 lub M140 (obie guardera) i na jakiej baterii bym tego nie robił, silnik cofa tłok, jednak nie ma siły go zwolnić -tłok siedzi na samym końcu. Wydaje mi się że sprężyna jest tak długa że po "skompresowaniu" dochodzi do poziomu w którym dalej kompresować się już nie będzie... Jest taka opcja że gb jest za krótki do tych sprężyn? -sprężyny oczywiście standardowe -nie, nie do PSG-1 ;P

BTW. stockowa sprężyna daje mi jakieś 400fps przy czym jest o wieeeele krótsza niż te wszystkie M<ileś tam> guardera

 

 

P.S.

Nie wydaje mi się aby był to silnik, skoro ciągnie tłok do pewnego momentu to chyba nie kłopot silnika tylko za długiej? sprężyny...

Link to post
Share on other sites

M14 DMR [G&P] zakupiona w styczniu b.r.:

 

-"Odchudzona" z lunety,szyn, oraz selektora;

-preclufa 6.02mm o długości 550 mm(Guarder);

-batka 8.4V 3300mAh (G&P);

-sprężyna M140(Guarder);

-moc na chrono 467-479 fps;

-na razie działa, jak się "obrazi", będę myślał co dalej...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...