MAJOR762 Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 (edited) Jest zestaw cylindra Modify na Capri. Komora Elementa jest na Gunfire. Edited January 30, 2009 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Chodzi mi konkretnie o głowice cylindra i dysze. Zestaw Modify mi w tym momencie średnio odpowiada. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Głowice cylindra: http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1110 http://www.taiwangun.com/shop,show,923 Dysze: http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=2400 http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1238 http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1372 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3329 http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1374 http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1144 http://www.taiwangun.com/shop,show,526 Jest tego w sklepach więcej, jednak wkleiłem tylko te, które są aktualnie dostępne. Głowic nie ma za wiele ale w dyszach masz szeroki wybór. Najlepiej chyba zestaw Prometheusa byłoby wziąć ;) Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Dziękuję serdecznie :) Wiem że na szczelnych układach można w tej replice osiągnąć naprawdę niezłe osiągi, jeżeli chodzi o prędkość wylotową. Zastanawia mnie natomiast na ile szczelne będą dysze Guardera, Deep Fire etc. na głowicy PJ? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Ciężko określić, z tego co wiem to dysza P&J jest robiona w Krakowie przez jakiegoś frezera na zamówienie specjalnie dla Krakmanów pod głowicę P&J. Jednak jak z jakością i szczelnością - trudno powiedzieć. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Tak jest. I ten komplet nie jest bardzo szczelny. Stąd właśnie chętnie bym dobrał do tego inną dyszę, ale widać że będę musiał eksperymentować. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Aha. Myślałem że jak już Krakmani się biorą to porządnie, jak widać nie zawsze. Nie wiem czemu ale wydaje mi się że najlepszym wyjściem byłby set Prometheusa - tylko to koszty, dodatkowo Promyk w Cymie może budzić mieszane uczucia. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Otóż to. Co do zasady jestem przeciwny pakowaniu super części do chińskich replik. Zresztą nie uważam też, żeby zawsze warto było brać najdroższe części. Do tego niestety kompletowanie zestawu w wersji ekonomicznej wcale takie ekonomiczne nie jest - wychodzi co prawda taniej niż Modify, ale podobnie już do Guardera :( A jak się będzie sprawowała głowica tłoka CA z cylindrem Cymy, zaś głowica cylindra P&J z dyszą Deep Fire... Thor raczy wiedzieć ;) Quote Link to post Share on other sites
RAI wilku Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 ...CA z cylindrem Cymy, zaś głowica cylindra P&J z dyszą Deep Fire... Thor raczy wiedzieć ;) Cztery części i cztery różne firmy ?? Weź chociaż z jednego pułapu jakościowego. 'You get what you paid for'... czy jakoś tak. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 O ile jakość głowicy tłoka i dyszy ma duże znaczenie, o tyle przy cylindrze i głowicy cylindra to już nie jest tak ważne, tak czy inaczej właśnie na to chciałem zwrócić uwagę że przez to pomieszanie cholera wie jaki efekt będzie :/ Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Wilka słuchaj bo wie co mówi ;) Też najczęściej czytam opinie że części najlepiej jednej firmy stosować, zwłaszcza w miejscach gdzie musi być dobre spasowanie, vide wspominany właśnie "układ pneumatyczny". Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Oczywiście że tak. Ale jak się nie ma co się lubi to się lubi coś ma :/ Quote Link to post Share on other sites
buba Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Dysza Guarder z zestawu cylindra do M14 nie ma uszczelki o-ring więc nie za bardzo różni się od części stock'owej. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 A jak przedstawia się szczelność zestawu Guardera? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Ale jak się nie ma co się lubi To się zbiera kasę żeby mieć to co się lubi i co dobre ;) Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Chyba niestety na tym się skończy :( Chociaż osobiście nie lubię wydawać więcej niż planowałem, no ale życie... Sprowadzenie kompletu guardera to w tym momencie koszt ok. 250 zł - zupełnie się nie opłaca. Quote Link to post Share on other sites
buba Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 A jak przedstawia się szczelność zestawu Guardera? Szczelność jest dobra. Niemniej z mojego doświadczenia warte zakupu są tylko tłok i głowica cylindra. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 (edited) W związku z tym, że wpadło mi w ręce chrono, postanowiłem trochę pobawić się w tuning cm.032 na tanich częściach. Poza lufą KM Head 590 mm reszta więc niskobudżetowa: sprężyna m130 MadOnion, dystanser trapezowy PJ, Tłok PJ z jednym zębem metalowym, głowica tłoka PJ (ta konkretnie: http://www.taiwangun.com/shop,show,405), nabyłem również prowadnicę łożyskowaną PJ, jednak podwójne łożyskowanie zostawia zbyt mało miejsca - układ blokował się. Silnik stockowy, łożyska stockowe, zębatki stockowe, dysza i głowica cylindra stockowe (tutaj uwaga - dysza jest naprawdę szczelna). Gumka standardowo Systema. Sprawdzałem jak pracuje głowica tłoka i nie mam zastrzeżeń. Efekt następujący: 435 fps, czyli raczej średnio. Kultura pracy bardzo dobra. Rate of fire na baterii Sanyo 9,6 1800 mAh optymalny Zastanawia mnie obecnie, w jaki sposób można osiągnąć większą prędkość wylotową na tej sprężynie. Komora hop-up jest uszczelniona, zespół cylindra wydaje się pozornie (na moje oko) szczelny. Zdjęcie wrzucałem w innym temacie, ale może nie zaszkodzi: Edited April 30, 2009 by michalll Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Wywal sprężynę MO. U mnie M130 daje o 10fps więcej niż M110 guardera. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Ok, m130 jest chwilowo. Kiedyś włożyłem m110 MO do repliki Both Elephant i dawała z kolei więcej niż powinna... Wcześniej tutaj miałem ubitą m120 Guardera, na stockowej głowicy tłoka, nieszczelnej jak cholera, dawała 385 fps. Spróbuję z m140 lepszego sortu. Zobaczymy tylko jak w tej sytuacji będzie się sprawował silnik i przełożenie zębatek. Quote Link to post Share on other sites
shorif Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Ja nie śmiece.To jest temat dotyczący M14 nie? Śmiecisz. Jeszcze jeden tak nie przemyślany "krok" i będziesz miał czas na odpoczynek i refleksję nad tym czy to temat dotyczący M14 czy może karabinów wyborowych opartych na M14... thor_ Quote Link to post Share on other sites
Erwin008 Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 M14 -------------------------------------------------------- Opis ogólny Baza - brak Łoże, body i lufa zewnętrzna - G&P Pokrywa lufy - Deep fire Szyna montażowa - G&P Luneta - Blog kopia Luepolda M3 Używany akumulator Liczba ogniw / napięcie: 8 ogniw/ 9,6V Pojemność: 3300 mAh Oznaczenie producenta: G&P Osiągi Prędkość wylotowa (na 0.20g): 500fps Szybkostrzelność: tylko tryb półautomatyczny Gearbox (Upgrade) Napęd Sprężyna: SP 140 [Guarder] Szkielet: TM Zębatki: Torque Up do gb v7 [Prometheus] Łożyska: ślizgowe, stalowe, hartowane 6mm [Deep Fire] Silnik: M120 [G&P] Zespół cylindra Cylinder - Ultimate Prowadnica sprężyny - Ultimate Głowica tłoka - Aluminiowa Prometheus Głowica cylindra - Modify Tłok - Biały G&P Zespół lufy Lufa wew - 6.02 długości 509mm Deep Fire Komora HU - TM Gumka HU - czarna Systema Dystanser - z M16 G&P Pomiary na chronografie Xcortech X3200: 409,9; 412,2; 408,8; 407,3; 411,1; 412; 408,4; 411,5; 412,2; 409; 413,3; 410,2; 409,33; 412,6 na kulkach 0,3g co daje w przeliczeniu około 500 na 0,2g Quote Link to post Share on other sites
pablo79 Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 @Erwin008-SZACUN. W końcu ktoś podał wyniki chrono z serii kolejnych strzałów. Gratuluje szczelności (tylko 3,3fps różnicy przy 14 strzałach). Skołuj kiedyś krytą strzelnice/hale/piwnice, zmień lufę na Prometheusa i sprawdź rozrzut na 20 metrach. Quote Link to post Share on other sites
Sihan Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Witam , posiadam M14 TMa i mam pytanko , spotkał się ktoś z innymi wytrzymałymi zębatkami niż promyki których nigdzie nie mogę znaleźć ? Spring docelowy M140 guardera no i już wszystko prócz zębatek jest gotowe na tą sprężynę . Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Z tego, co mi wiadomo, poza zębatkami Prometheusa można dostać jedynie zestawy Elementa, które według wielu opinii są słabsze niż stockowe. Ja bym nie ryzykował. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.