Troglo Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Napisz jaką masz komorę, bo z dyszami jest różnie. Ja mam dyszę do M4, stockową komorę i obrzezaną gumkę. Quote Link to post Share on other sites
Red_Bullet Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Komora, prawdopodobnie, chiński stock. Piszę prawdopodobnie, bo sztukę kupiłem używaną. Jedyne co zrobiłem to dystanser z wkładu od długopisu. Chciałem wymienić na CA, ale nigdzie nie idzie dostać. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 (edited) Witam, takie małe pytanie. Mam komorę CA w mini z Specna Arms. Zakupiłem dysze JBU m16. Replikę zakupiłem ostatnio używkę i była tam dysza JG z 3 generacj. Pytanie brzmi jak gumka pasuje świetnie do komory CA jak i dysza. Gumka jakaś koślawa była popękana. Włożyłem jakąś wykopaną z pod ziemi starą Boyi i fps nie zachwyca. 368-370fps na m110 SHS i dyszy JBU do m16. Tłok madbula, głowica tłoka łożyskowana elementa, głowica cylindra chyba JBU, Cylinder 3 generacji JG. Szczelność na układzie idealna strzykawka. W m4 PJ/boyi na tym springu i tej dyszy oraz komorze elementa i gumka systemy reszta stock wyskoczyło 426-429fps. :) Ma ktoś jakiś komplecik który się świetnie ze sobą komponuje i mógłby polecić ?. Posiadam też stockową gumkę i komorę może do tego coś polecacie. Ewentualnie jakiś zestaw FTK? Głownie chodzi o dysze i gumkę aby ładnie się uszczelniało ze sobą. Edited July 30, 2011 by Brzuski Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 Na M110 bez bore upa masz 370 fpsów i Ci źle? To normalny wynik moim zdaniem. Na M120 przy stocku powinno się mieć coś w okolicach 400 fpsów, trochę więcej jak ma się perfekcyjną szczelność. W te 426-429 na M110 to mi ciężko uwierzyć. Takie FPSy daje w standardzie sprężyna M130 na normalnym cylindrze. Co do gumki: ja przerabiałem stockową gumkę CA, było OK. Madbulla Sharcka - taka czerwona - też było ok. Teram mam Systeme Energy - ciężko powiedzieć bo dysze mam w tej chwili ciut przy krótką i nie uszczelnia się prawidłowo, ale gumka kręci. Z dyszami to najlepiej sprawdzała mi się dysza przerobiona z dyszy do AUGa (deep fire). Sam ją sobie skróciłem (metodą prób i błędów) żeby jednocześnie uszczelniała i nie przeszkadzała w podawaniu kulek. Z m249 jest ten problem że często pasuje dysza od M4/M16 a czasami od G3 (trochę krótsza) a czasami trzeba jakąś ciut dłuższą niż M4/M16. Trzeba sobie poeksperymentować, ewentualnie zmierzyć jaka długość będzie w sam raz. Jeśli masz dyszę teraz od M16 to powinieneś być w stanie podejrzeć przez otwór podawania kulek czy dysza dochodzi do gumki czy zostawia szczelinę. Jeśli zostawia - trzeba jakąś dłuższą. Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 Jak u was z magami od M'ek? Przeglądając temat znalazłem info, że PJ'otowskie dobrze siedzą, ale zastanawiam się na ile dobrze... mi np. boyowe niby się trzymają, ale kiedy za takiego szarpnę (nie jakoś mocno) to wychodzi. Raz nawet wypadł podczas biegu :/ To samo z hi-capem JG. Low-cap CA wypadł sam kiedy obróciłem karabin żeby rozłożyć dwójnóg :happy: Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 (edited) Z góry wielkie dzięki. W fpsy musisz uwierzyć. Najprościej kup tego springa SHS mają zawyżone wartości. Teraz mam G36c od kolegi na serwisie i wyskoczyło bagatela 414-416 fps. Drugi spring kupiony z azteko.pl a oni z taiwanu. Czyli jest to takie moce m120 chyba że po ubiciu będzie te 380fps :D. Ten sam spring na moim mini w którym jeszcze nic nie robiłem jak wyżej około 380fps w g36c 414-416fps. 2 x ten sam schemat. Pozdrawiam AAA m130 Guardera ubita w tej giecie dawała 445fps. Replika z allegro. Edited August 6, 2011 by Brzuski Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 Mam pytanko - jakiej wielkości pakiet wejdzie do tej repliki ? Oraz, jak ma się PJ do A&K? Czy któraś z nich ma jakąś przewagę? Bo obydwie chwalone, a porównań nie ma :D Quote Link to post Share on other sites
Mario75 Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 (edited) Jak u was z magami od M'ek? Przeglądając temat znalazłem info, że PJ'otowskie dobrze siedzą, ale zastanawiam się na ile dobrze... mi np. boyowe niby się trzymają, ale kiedy za takiego szarpnę (nie jakoś mocno) to wychodzi. Raz nawet wypadł podczas biegu :/ To samo z hi-capem JG. Low-cap CA wypadł sam kiedy obróciłem karabin żeby rozłożyć dwójnóg :happy: Np. przy magazynkach Boya możesz jeśli używasz tylko magazynków od emek choćby taśmą w gnieździe magazynka zniwelować luz, lub na samym magazynku. Kolega z Teamu tak zrobił i trzymają ciasno. Czy ktoś ma doświadczenie z magiem podwójnym elektrykiem od emki? Po wstępnej ocenie wydaje mi się, że nie da się go wsadzić. Czy się mylę? Magazynki podwójne z wbudowaną baterią są dostępne choćby na Ebairsoft. Wydaje mi się jednak, że konstrukcja gniazda M249 nie pozwoli na zamocowanie tego maga. @PiotrqŚ Co do pakietu to można przedłużyć sobie kable do magazynka typu BOX i tam wsadzisz choćby 3200 LiPo. Zachęcam do zainstalowania choćby najtańszego MOSFETa. Można zastosować wtyk do baterii w frontgripie i do BOXa przedłużacz, który wepnie się w razie używania BOXa w gniazdo kabla w frongripie przedłużając kabel do wewnątrz BOXa. W frontgripie wejdzie pakiet ok. 2000mAh LiPo, a w BOXie na przedłużaczu swobodnie 3200mAh. Przy MOSFETcie nie zarżniemy kostki stykowej, choć można tanio ją dokupić w każdym sklepie elektronicznym. Nie zaskoczy nas jednak klejenie się styków, które powodują nawet przy zdjęciu palca ze spustu, dalszego samowolnego strzelania. Po instalacji nawet najtańszego MOSFETu spokojnie udaje się strzelać nawet singlem. Edited August 12, 2011 by Mario75 Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 Nie wiem jescze jak to u mnie będzie wyglądać, ale chyba boxa (przynajmniej na początku) będę używać. Bardziej chodzi mi właśnie o miejsce we froncie (bo rozumiem, że stockowo batka jest tam?). Sądzę że 2000mAh wystarczy do wystrzelania tych 2k-2,5k kulek, więcej mi nie potrzeba - aż takim kulkosiewcą nie jestem :D Jeśli chodzi o przeróbki to w planach miałem MOSFET, wtyczki deansy, Być może porządniejsze kabelki o ile nie ma ich stockowo, bateryję lipo nie wiem jeszcze o jakiej mocy, spring m130-m140, precyzyjną lufę i wymianę gumki, do tego jeśli zajdzie potrzeba to jakieś wzmocnienia, żeby GB tak łatwo nie poszło, bo inaczej będzie kicha z wymianą. Nie jestem wtajemniczony w KMy więc nie wiem czy jest to dobry zestaw, ma to być karabinek wsparcia więc liczy się w nim wszystko - za równo moc, jak i celność czy rof i właściciel :teeth: . Części jeszcze się ugada - ale chodzi o sam plan. Quote Link to post Share on other sites
Piec Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 Np. przy magazynkach Boya możesz jeśli używasz tylko magazynków od emek choćby taśmą w gnieździe magazynka zniwelować luz, lub na samym magazynku. Kolega z Teamu tak zrobił i trzymają ciasno. Niepotrzebnie bawicie się w taśmy szpecąc przy tym magazynki. Do ciasnego osadzenia magazynka wystarczy odgiąć śrubokrętem górną krawędź w magazynku tam gdzie wchodzi zatrzask ( 30 sekund roboty łącznie z pójściem po śrubokręt). Osobiście używałem low capów boiya w mojej SA i po lekkim odgięciu blaszki mogłem spokojnie podnieść i szarpać repliką unosząc ją za magazynek. http://imageshack.us/photo/my-images/29/zdjcie01881.jpg/ - zdjęcie robione na szybko telefonem. Quote Link to post Share on other sites
r2d2 Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 Ja swoją baterie 11.1 lipo 4200 najpierw zamocowałem na dolnej szynie ris z boku , przy pomocy rzepów wyglądało to tak sobie, :zastanawia: teraz mam ja pod boxem firmy MAG (jest on sporo mniejszy od PJ czy AK choć pojemność porównywalna). A na to wszystko uszyłem sobie pokrowiec w DPMie (za starej kurtki) zapinany na rzep ze ściągaczem. Pasuje idealnie. Tam też mam doprowadzone kable. Bareria jest jeszcze przytrzymywana dodatkowymi opaskami do maga, pośrednio dzieki temu mag jest od góry Bardziej chroniony przed zanieczyszczeniami dostającymi sie do środka od góry. Polecam takie rozwiazanie jeśli ktoś ma za duża baterie. Jeśli komuś wylatują magi to może sobie zamiast obklejania tasmą samego maga troche ścisnąć samo gniazdo jakimiś kombinerkami tylko z umiarem. Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 (edited) Zadałem wcześniej pytanie co do A&K vs P&J... PeJoty to generalnie rebrand A&K więc jak z tymi dwoma? Jest jakaśzasadnicza różnica w jakości wykonania wewnętrznego lub zewnętrznego? Jak do tej pory macałem tylko m249 od A&K, a na forum znalazłem tylko (patrz niżej) info że różnią się dyszą (gównianą) i akumulatorem który tak czy siak wymienię. Więc Poproszę tylko info czy lepiej brać A&K za 1000zł czy P&J za 1120zł biorąc pod uwagę fakt że wymienię tam wszystko co będzie potrzebne żeby uzyskać 450-500 fps. Lufa precyzyjna i gumka HU też pójdą na wymianę podobnie jak akumulator- jeszcze więc co do tych 450 fps. Poza springiem (m130-m140) co trzeba wymienić? zdaje mi się że tłok oraz zębatki. Coś jeszcze? I czemu wszyscy mówią o tej komorze Classic Army - co ona daje, że jest musem w tych replikach? Żeby nie było - przeczytałem ten temat: http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/59024-m249-pj-vs-ak/ :P Pozdrawiam i z góry dziękuję ;) Edited August 17, 2011 by PiotrqŚ Quote Link to post Share on other sites
radzio2k Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Już ci mówili w innym temacie byś nauczył się wyszukiwać ale masz -_-' Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 ... Żeby nie było - przeczytałem ten temat: http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/59024-m249-pj-vs-ak/ :P Pozdrawiam i z góry dziękuję ;) Skoro przeczytałeś temat w którym jest link do porównania PJta (pierwszej wersji) z A&K i wywnioskowałeś z tego tylko tyle że różnią się dyszą i baterią to myślę że powinieneś odpuścić sobie ten sport i przeznaczyć wolny czas na naukę czytania ze zrozumieniem... Nie zrozum mnie źle, to naprawdę przyjacielska rada. Pomijając temat do którego link umieściłeś jest ten temat w którym piszemy i chociażby jeszcze jeden, podobnie na 30 czy 40 stron, gdzie o tych replikach jest napisane niemal wszystko. Pytasz o to co jest już napisane, więc kup sobie chociaż torbę precelków i przeznacz tą godzinę czy dwie na czytanie. Będziesz przynajmniej wydawał kasę z przekonaniem że masz choćby liche pojęcie w co się pakujesz. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Replikę PJ opłaca się kupić jeśli nie ma się zamiaru jej tuningować,bo PJ od A&K ma lepszą baterię FireFox,wyciszony zestaw cylindra(pseudo Bore-up),silnik (by cyma z serii 0.4X). Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 (edited) Skoro przeczytałeś temat w którym jest link do porównania PJta (pierwszej wersji) z A&K i wywnioskowałeś z tego tylko tyle że różnią się dyszą i baterią to myślę że powinieneś odpuścić sobie ten sport i przeznaczyć wolny czas na naukę czytania ze zrozumieniem... Nie zrozum mnie źle, to naprawdę przyjacielska rada. Pomijając temat do którego link umieściłeś jest ten temat w którym piszemy i chociażby jeszcze jeden, podobnie na 30 czy 40 stron, gdzie o tych replikach jest napisane niemal wszystko. Pytasz o to co jest już napisane, więc kup sobie chociaż torbę precelków i przeznacz tą godzinę czy dwie na czytanie. Będziesz przynajmniej wydawał kasę z przekonaniem że masz choćby liche pojęcie w co się pakujesz. Jeśli chodzi o ten temat w którym piszemy... cóż przyznaję się - przeglądnąłem kilka ostatnich stron... Natomiast wyszukiwarki i googli umiem używać - i nikt jeszcze nie zwracał mi na to uwagi. Parę tagów wpisywałem w naszą forumową wyszukiwareczkę, i przykro mi - nie znalazłem tematów które PORÓWNUJĄ A&K i P&J a nie opisują obydwie lub tylko którąś z nich :) tylko ten co podałem - a w nim z tego co wyczytałem albo opinie sąpodzielone, albo jeśli wierzyć AnRowi o 0Lowi to różnice są takie jak podałem. A, i co do radzia - dzięki, nie zwróciłem wcześniej uwagi na temat na tym forum airsoftgunscośtam :) Z niego wynika że A&K jest totalnie do dupy... ale - tamten post jest z 2007 roku. Tyle ode mnie, chciałem tylko nieco sprostować sprawę - swoje na temat replik już wiem, także za pomoc bądź upomnienia dziękuję. Pozdrawiam Edited August 19, 2011 by PiotrqŚ Quote Link to post Share on other sites
Lupuss Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Zadałem wcześniej pytanie co do A&K vs P&J... PeJoty to generalnie rebrand A&K więc jak z tymi dwoma? Jest jakaśzasadnicza różnica w jakości wykonania wewnętrznego lub zewnętrznego? Jak do tej pory macałem tylko m249 od A&K, a na forum znalazłem tylko (patrz niżej) info że różnią się dyszą (gównianą) i akumulatorem który tak czy siak wymienię. Więc Poproszę tylko info czy lepiej brać A&K za 1000zł czy P&J za 1120zł biorąc pod uwagę fakt że wymienię tam wszystko co będzie potrzebne żeby uzyskać 450-500 fps. Lufa precyzyjna i gumka HU też pójdą na wymianę podobnie jak akumulator- jeszcze więc co do tych 450 fps. Poza springiem (m130-m140) co trzeba wymienić? zdaje mi się że tłok oraz zębatki. Coś jeszcze? I czemu wszyscy mówią o tej komorze Classic Army - co ona daje, że jest musem w tych replikach? Żeby nie było - przeczytałem ten temat: http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/59024-m249-pj-vs-ak/ :P Pozdrawiam i z góry dziękuję ;) P&J mają w stocku M130 to co chcesz wymieniać? Z doświadczenia wiem, że w chińskich replikach do póki działają lepiej nie grzebać, bo skarbonka się otworzy i zacznie zżerać kasę. Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 Niedawno miałem wątpliwą przyjemność ujrzeć m249 MKII z "ułamaną" kolbą. Straciłem przez to trochę zaufanie do mojej :icon_confused: Bawił się ktoś już w jakieś jej wzmocnienie? Niestety nie wiem w jakich okolicznościach tamta poszła, być może był to po prostu skrajny przypadek? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Nie wiem co trzeba by było zrobić, by kolbę w miniaku ułamać... Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Z tego co widziałem to część metalowa odpadła od abs'owej, czyli albo pękły te małe piny, albo sam abs. Quote Link to post Share on other sites
Radziul Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 http://imageshack.us/g/15/dsc02777pg.jpg/ Witam, wie ktoś może jak rozwiązać problem niezamykającej się klapy przez którą zostaje przerwa ok 0.5cm/0.7cm po prawej stronie repliki? Zdjęcia wyżej.. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 od tej strony w miniaczach jest cocking handle , w wiekszosci aby zamknac klape trzeba pociagnac rączke przeladowania do siebie. jesli w twoim miniaczu nie ma juz tego elementu to sprawdz czy pozostalosc po nim nie blokuje ci klapy od strony prawej. Quote Link to post Share on other sites
siannko Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 (edited) Czy zmienili może coś w komorach hopka, czy tylko mi pasuje i normalnie strzela na zwykłej gumce z kołnierzem? Edited December 3, 2011 by siannko Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted December 6, 2011 Report Share Posted December 6, 2011 moja kupiona w połowie 2011 też normalnie strzelała tylko była nieszczelna potwornie, komora hopsiup ca dała przyrost 70 fypsów. możliwe że chinol zaczął robić lepiej ale szczerze w to wątpie. nowe m60 A&K są dowodem że trza dużo przerobić. Quote Link to post Share on other sites
siannko Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Test szczelności komora - lufa wyszedł pomyślnie, zastanawiam się czy czasem jeszcze trochę nie uszczelnić hopa jak już mogę, ale ja nie narzekam na gumki z kołnierzem w minimi, myślałem że coś zmienili, macie może jakiś pomysł na poprawienie szczelności głowica tłoka - cylinder tylko, że bez kupowania nowej głowicy tłoka /cylindra? Od razu mówię, że "przeciek" powietrza jest minimalny wręcz. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.