Mr MegaMan Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Wiadomo że w każdej replice coś trzeba zrobić. Czy z PJ jest aż tak źle? Czytałem w tym temacie że na starcie trzeba wymienić komorę i kable. Czy po tym wszystkim specyfikacje repliki sie poprawiają znacząco? Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Kable są jak w każdym chinolu do dupy, komora to padaka, nie działa ze standardowymi gumkami, dlatego trzeba kupić CA. Z czasem wszystko wymienisz oprócz szkieletu, który jest pancerny. Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Wiesz, mnie osobiście od PJ i A&K odrzuca, jakość wykonania CA do PJ nie ma porównania , miałem wiem i za bardzo osób które biegały z trzeszczącym PJ nie słucham. Co do szkieletu to się zgodzę, bo jest ze stali. Quote Link to post Share on other sites
Mr MegaMan Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Gecko123 czy w stocku(po wymianie komory na CA i kabli+mosfet) ta replika nada się do siania kompozytu na jakieś 45-50metrów? Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 A zapomniałem że w PJ na wstępnie jest niewłaściwy cylinder( jest typ 0 a powinien być 1) taki mały trik żółtych braci. Czyli moc repliki Ci spadnie o 40 fps. Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 (edited) Zależy od egzemplarza, może tak, może nie, jak to w chińcach bywa. Korpus nie jest zły, plastiki to padaka, szybkowymienna lufa wymaga przerobienia, bo się szybko wyrabia, kolba typu PARA ma luzy w pozycji złożonej, stockowe boxy są awaryjne, wymaga dużo zabawy i dopasowania (bo chinol), ale po jakimś czasie, worku pieniędzy i kupie pracy staje się całkiem wdzięczną repliką :icon_wink: Polecam raczej używke, nowego się nie opłaca. Jeszcze mosfetu brakuje, ale replika poleci na sprzedaż, bo potrzebuję pieniędzy. Edited September 30, 2012 by gecko123 Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Grecko jak przerobiłes lufę by nie wypadała jestem ciekaw. Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Grecko jak przerobiłes lufę by nie wypadała jestem ciekaw. Mniej więcej pod zawiasem pokrywy masz po jednej śrubce z każdej strony. Dajesz dłuższe i dzięki temu owe śrubki trzymają lufę na miejscu, można używać rączki transportowej bez obaw, że zgubisz część repliki ;) Quote Link to post Share on other sites
Pitersen Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Komora hopka i kable są do wymiany od razu, a reszta zależy od tego co chesz osiągnąć. Tyle że ta replika ma (podobno) niskooporowe kable. Tutaj jest całą lista wymienionych rzeczy: ■sprężyna (130 m/s) ■chromowany cylinder o zwiększonej średnicy ■wzmocniona metalowa głowica cylindra (o zwiększonej średnicy przeznaczona do zestawu cichego) ■wzmocniona stożkowa kierunkowa głowica tłoka z łożyskowaniem (przeznaczona do zestawu cichego, łożyskowanie powoduje łatwiejszą pracę sprężyny) ■silnik o zwiększonym momencie obrotowym ■wszystkie zębatki są stalowe osadzone na łożyskach kulowych 8mm ■prowadnica sprężyny jest w standardzie wzmocniona(metalowa) wraz z łożyskowaniem, które powoduje łatwiejszą pracę sprężyny) ■zastosowano niskooporowe okablowanie gearboxa ■wszystkie zębatki są stalowe osadzone na kulkowych łożyskach 8mm Aż tak źle z tą repliką? Kurcze troche sie na nią nastawiłem. W AK wymieniłem tylko prec lufe, komore i gumke hopup, batkę i śmigał dobrze. Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 A czy miałeś porównanie że piszesz o dobrym śmiganiu ? Polonez i Mercedes też jeżdżą a różnica jest :) Quote Link to post Share on other sites
Pitersen Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 (edited) Zasięg skuteczny wzrósł do 60 metrów, zresztą działałem w bliskim kontakcie i nie o zasięg chodziło a o ROF który był wręcz wyśmienity. No ale może trafiłem akurat na taki dobry egzemplarz. Chciałbym replikę do której nie musze od razu dokładać (to nie uniknione że części trzeba będzie z biegiem czasu wymienić). Co w takim razie wybrać? Chciałbym przysłowiową "świnię" Może wziąc tunningowaną ze zbrojowni jak np. tą: http://zbrojownia.li...products_id=692 Edited September 30, 2012 by Pitersen Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 http://allegro.pl/m249-ca-classic-army-tuning-mosfet-z-usa-asg-i2669897866.html moim zdaniem dużo lepszy wybór Quote Link to post Share on other sites
Pitersen Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Kurczę wolałbym coś nowego. I ze sklepu. Do używek i Aledrogo nie mam zaufania. Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Moim zdaniem ta z allegro to lepszy wybór, facet jest wiarygodnym kontrahentem i w konia Cię nie zrobi, gadałem z Nim trochę i zna się na rzeczy. Quote Link to post Share on other sites
Pitersen Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Może sie znać, ale dla mnie kupowanie używanej repliki jest jak kupowanie używanych butów. A co nowe to nowe wiadomo. Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Akurat tu się nie zgodzę. Dziś na komisie widziałem ciekawy box jakbyś był zainteresowany http://wmasg.pl/pl/consignment/show/349830 rzadko się mały pojawia. A co w używanych replikach jest złe ? To tak jak używany samochód. Quote Link to post Share on other sites
Pitersen Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 (edited) Po prostu mam uraz do rzeczy używanych. Tak jak wspomniałem wolałbym żeby to była replika nowa i ze sklepu. Ktoś ma jakieś sugestie? A jak już trzeba będzie wymienić połowe części to co gdzie jak ile i czemu tak drogo. Aha jakby ktoś pytał budżet mam do 5 tyś zł. Edited September 30, 2012 by Pitersen Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Nowy chinol jest taką samą loterią jak używka ;) Quote Link to post Share on other sites
Pitersen Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 A to? : http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=92_173&products_id=1261 Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 To jest kompletna pomyłka. Quote Link to post Share on other sites
Mr MegaMan Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Na wstępie jakbym kupił nową - bądź zadbaną używkę w stocku to wymieniam komore na metalową Guardera,gumkę na czarnego Guardera,kable niskooporowe,mosfet i silnik CA High Torque. Na takim konfigu replika będzie się dobrze sprawować? Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Komora Guardera ? daj link Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Porównania poloneza do mercedesa raczej nie są trafne. Zobacz sobie dante ile osób które kupiło ostatnio nowego mercedesa jeździ nim bez problemów. Praktycznie każdy jeździ często na serwis i płaci grubą kasę za naprawy. Z M249 od CA i A&K jest tak samo. Stockowy CA jest tak samo mało wart jak A&K/PJ. W środku praktycznie nic nie ma a do tego nawet boxa żadnego się nie dostaje. Jakość wykonania elementów zewnętrznych też nie powala w stosunku do chińczyka więc po co przepłacać? Jedyne opłacalne M249 od CA to jest to które oferuje CAPRI na zamówienie - czyli MK46 "wannabe" od CA, i to tylko dlatego że za 1600 zł dostaje się komplet szyn i fajną lufę zewnętrzną. Podsumowując: nie ma dobrego M249 prosto z pudełka. Czy się kupi CA czy A&K/PJ trzeba włożyć dużo kasy i czasu żeby to zaczęło jakoś śmigać. Chcesz kupić M249? Licz się z tym że to będzie kosztować. Namawianie kogoś na kupowanie w komisie bo Ci się dante wydaje że ktoś jest uczciwy jest stąpaniem po kruchym lodzie. Jak coś pójdzie nie tak to oddasz mu kasę? Myślę, że nie. Kupując w sklepie zawsze ma możliwość zwrócić towar i odzyskać pieniądze. Nawet jak paczka dojdzie i stwierdzi że ta replika jest dla niego za ciężka/nieporęczna. Quote Link to post Share on other sites
Pitersen Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Zdaję sobie sprawę że będzie mnie to dużo kosztować. Tylko najlepiej jakie części i z jakiego sklepu wziąć od razu i włożyć do środka? Niby ten od Krakmanów coś tam ma dodanego/zmienionego, ale co dodać do niego aby mieć tak zwany "święty spokój". Quote Link to post Share on other sites
Mr MegaMan Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 http://www.taiwangun.com/czesci-i-akcesoria/komory-hop-up/wysokiej-jakosci-aluminiowy-szkielet-komory-hop-up-do-m4-m15-m16-guarder. Komora Guardera. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.