Kacik Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 hm hm. nie mam zielonego pojęcia jak załżyć dolną szynę RIS. http://forum.wmasg.pl/topic/86907-jak-zamontowac-dolny-ris-m249/#entry1243372 Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 Jaką baterie bardziej opłaci mi się kupić: -LiPo GFC 11.1 2800 za 120zł -NiMh GFC 10.8 3300 za 77zł Mam ładowarkę też GFC (ta za 40zł). Generalnie GB pełny stock, ale w niedalekiej przyszłości planuję wrzucić mocniejszego springa i nie wiem, która lepiej będzie się sprawdzać w praktyce. Jakieś porady, informacje wychodzące w trakcie używania w tej replice? Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 (edited) Jeżeli Twoja ladowarka obsluguje LiPo, to zdecydowanie lepszy kierunek. Sa mniejsze, wytrzymuja o wiele dluzej i sa bardziej efektywne. Nie kupilbym batki w zadnym sklepie asg. Te baterie sa kiepskie i drogie. Za 120 zl bedziesz miec 2 batki na hobbyking.com, wliczajac wysylke z ich magazynu w Holandii. Ewentualnie poszukaj na allegro np. jakas turnigy. LiPo tez wiecej niz 2000 nie potrzebujesz, chyba ze chcesz zuzywac wiecej niz 4000-5000 kulek na jedno ladowanie. Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka Edited June 21, 2014 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 Czyli np 2100 wystarczy mniej wiecej na 1.5 boxa? Właśnie pojemność przyspaża mi problemu żeby dobrać odpowiednią na max 2 boxy. Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 (edited) Bedzie dobrze, poza tym za 120 zl kupisz sobie dwie:p Ja na stocku max zuzylem ok 1400, a wystrzelalem wtedy prawie 2 boxy. Lipo sa o wiele bardziej wydajne od nimh. Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka Edited June 6, 2014 by Kacik Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Wielkie dzięki za pomoc :D tak to bym kurde rzeczywiście sporo przepłacił. Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted June 12, 2014 Report Share Posted June 12, 2014 Testował ktoś te komorę morisscz? stokowa doprowadza mnie do szału ;) Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted June 12, 2014 Report Share Posted June 12, 2014 (edited) Kilka postów wyżej wrzuciłem link do założonego przeze mnie tematu na pepikowym forum. Rzekomo komora nie jest zła, ale w dalszym ciągu gorsza od CA. Dobrze by było, gdyby ktoś od nas wreszcie to sprawdził :icon_smile: Edited June 21, 2014 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
Kowalski85 Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 A ja mam taki problem: Zakupiłem jak polecano dyszę do M16/M4 firmy Modify do standardowej głowicy cylindra i nie pasuje. Jest niby doszczelniona ale straaaaaaaasznie ciasno wchodzi na końcówkę głowicy cylindra i uniemożliwia jej to ruch. Zła dysza czy trzeba dokupić niestandardową głowicę cylindra? I tak przy okazji - jaki tłok dokupić, bo również kupiłem tłok Modify niby uniwersalny i okazuje się, że jest za mały O.o Posiadam świniaka takiego jak w opisie tematu. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Bo dysza Modify pasuje, ale na głowicę o standardowej średnicy. Od pewnego etapu do replik A&K (czy tam PJ) były wstawiane pseudo bore upy. Dysza standardowa nie będzie pasować. Jak tłok jest za mały? Może chodzi Ci o głowicę tłoka, wtedy patrz wyżej, do pseudo bore upa nie będzie pasowac. Quote Link to post Share on other sites
Kowalski85 Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Tlok okazalo sie ze w ogole mi przyslali jakis kiepski i dopiero teraz spojrzalem. Mial byc uniwersalny a dostalem tlok 'For Marui All', stad pewnie jest ta sprawa ze jest za maly. I tak chodzi o glowice tloka ;) . Jakie rozwiazanie w takim razie? Wymienic cala glowice cylindra razem z glowica tloka i caly cylinder i wtedy pasowac dysze, czy po prostu kupic inna glowice tloka a nie jakies 'for marui' oraz dysze przeznaczona do bore up? Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Masz dyszę normalnej średnicy, głowicę tłoka normalnej średnicy. Kup więc głowicę cylindra normalnej średnicy i cylinder również. Ten pseudo bore up i tak nie daje za duże. Lepiej już mieć cylinder standardowej średnicy ale z resztą pierdół która do dobrą szczelność. Jak chcesz bore upa to se kup guardera albo systeme. Quote Link to post Share on other sites
Kowalski85 Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Trochę nie rozumiem Twojej wypowiedzi bo wg niej wszystko mam normalne, ale jednak nie :D Jak rozumiem, mam cylinder i głowicę cylindra 'pseudo bore up' i dlatego nie pasują standardowe elementy kupione w sklepie, i żeby pasowały, muszę kupić standardową głowicę cylindra i cylinder? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 (edited) Chodzi o to że jakiegoś czasu PJ249 w stocku ma bore-up'a. Nie wiem na ile różni się on od innych bore-up'ów, na przykład Guardera, ale średnice na pewno są większą od standardowych, czyli szerszy cylinder, szersza głowica cylindra, szersza dysza, szersza głowica tłoka. Z twoich postów można wywnioskować że chcesz założyć standardową dyszę na głowice cylindra bore-up, jeżeli w ogóle da się to nałożyć to tak jak piszesz, dysza będzie za ciasna. To samo tyczy się głowicy tłoka, kupiłeś standardową, a w tej replice jest bore-up, czyli standardowa głowica będzie za mała. Jeżeli chcesz używać części kupionych przez Ciebie to musisz jeszcze dokupić cylinder o standardowej średnicy i głowicę cylindra, też o standardowej średnicy. Jakieś jeszcze wątpliwości EDIT: literówki Edited June 16, 2014 by Huba_lbn Quote Link to post Share on other sites
Kowalski85 Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Ok teraz wszystko jasne, nie wiedziałem, że w tym karabinie jest bore up. Ostatnie już pytanie w tej kwestii, bo jeszcze jedna wątpliwość: Jeśli kupię w takim razie dyszę do bore-up to będzie hasało? To samo tyczy się głowicy tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Tak, należy szukać części z dopiskiem bore-up, lub "o poszerzonej średnicy". Trzeba tylko pamiętać że części bore-up różnych producentów nie zawsze do siebie pasują. Quote Link to post Share on other sites
Kowalski85 Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Dzięki, chyba najprościej będzie pójść do sklepu na miejscu i tam przymierzyć elementy, niż celować na ślepo ze sklepu internetowego :) Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 Mam problem z komorą HU... Po wyciągnięciu lufy razem z komorą, pierścień regulacji obraca się płynnie i nie ma żadnych problemów, ale jak całość jest złożona i tylko podniesiona pokrywa górna to ten pierścien nijak nie chce drgnąć :/ Spotkał się ktoś z tym? Jakieś porady? Wyciąganie lufy do regulacji nie jest zbyt praktyczne... Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 (edited) Mam tak samo :icon_biggrin: tylko u mnie z bardzo dużym oporem się jako tako kręcić Zamówiłem czeską komorę jak by była w 50-70& tak dobra i akceptuje normalne gumki to będę zadowolony Edited June 21, 2014 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 No a u mnie właśnie nawet nie chce się ruszyć... Naprawdę nikt nie wie jak pomóc? Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 Zrób zdjęcie komory i jak to wygląda w replice ( tzn podniesiona klapa ) Quote Link to post Share on other sites
Miszak Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 Mam pytanie, na które pomimo przeczytania tematu nie znalazłem odpowiedzi. Bowiem kupiłem pokrywę z risem i szczerze powiedziawszy nie mam zielonego pojęcia jak wymienić Stock z mk1 na nową. Ktoś wie jak to zrobić ? Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 Pokrywa siedzi na osi. Oś jeśli dobrze pamiętam jest zablokowana taki małym pierscieniem osadczym (albo dwoma, nie pamiętam) zdjemujesz pierścienie, wybijasz oś tak żeby nie poniszczyć wszystkiego i pokrywa zejdzie. Jest tam też spręzyna, zobacz sobie jak powinna byc założona żeby przy składaniu tego do kupy weszła na swoje miejsce. Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 Zdjęcie mojego HU. Nie wygląda na to żeby pierścień coś blokowało, ale co bym nie robił to nic nie daje... Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 (edited) Zmotywowałem się i zrobiłem testy tej komory :icon_wink: Estetyka i wykonanie całkiem w porządku Problem był taki ze dysza jest o ok 0.2-0.3 mm za długa i były problemy z podawaniem Co do samej komory i co do porównania do ca czeska ujdzie jest o wiele lepsza od A&K ale to chyba nic dziwnego akceptuje normalne gumki aegowe Co do osiągów na stockowej lufie m130 shs głowica tłoka alu shs tłok shs 14 i głowica cylindra shs i stokowym cylindrze dawało mi to 450 fps po wymianie na czeski 480:) gumki no i lufy Idac dalej wstawiłem m135 elementa tylko tu już gumka zielona G&G i lufa shs 500mm I tu dziwna sprawa i pytanie na li po 7.4 i m135 elementa mam 505 fps po zamontowaniu 11.1 i full auto fps spadaja o przeszło 100 rof 25 bb/s i teraz pytanie Pełen cylinder i zamontować jakaś precke do 370 mm czy wymienić cylinder na np typ 1 mieć mniej fps ale za to spadku fps nie powinno byc Ciag dalszy walki jutro Edited June 19, 2014 by rafik1213 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.