Ducek Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Mam pytanie otóż mam zestaw tuningowy WELLA ten za 80zł i mam stockowy tłok od m24 CA i by go włożyć muszę usunąć łożyska opłaca się wymiana tłoka z tego zestawu na stockowy tłok M24 CA i czy to nie będzie szkodliwe dla prowadnicy sprężyny jeśli usunę łożysko? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Ja bym zostawił łozysko i oryginalny tłok. Tzn z zestawu. Quote Link to post Share on other sites
pabloo93 Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Jeszcze jedno pytanie, jak zakupie komorę pdi czy ta stockowa lufa tam będzie pasować? Lufę bym sobie później dokupił ze względu na inne wydatki :/ Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Nie będzie. Komora PDI akceptuje lufy AEG. Quote Link to post Share on other sites
pabloo93 Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Dzisiaj rozkręciłem karabin żeby go przesmarować etc. Wyciągnąłem lufę z komory hopa a tutaj psikus, pęknięta gumka w miescu docisku tej śrubki i taka mała plastikowa obręcz ( ta szersza) na lufie również pęknięta a nawet rozsypana bym rzekł. Co zrobić z gumką i czy coś się stanie bez tej obręczy? Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Co zrobić z gumką Wyrzucić :D A obręcz chyba stabilizuje gumkę. Quote Link to post Share on other sites
pabloo93 Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 (edited) wyrzuce gumke od hopa i nie znajde nigdzie stockowej :/ niezbyt dobry pomysł chyba. Edited February 26, 2011 by pabloo93 Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 (edited) A co chcesz z nią zrobić? Skleić poxipolem ? :hahaha: Inwestuj w komorę PDI i tak Cię ten wydatek nie ominie, jeżeli chcesz dalej bawić się w snajperstwo. @edit Podziurawiona gumka nadaję się tylko do śmieci. Edited February 26, 2011 by parkie Quote Link to post Share on other sites
pabloo93 Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 (edited) A jakaś inną niż stockową można tam włożyć, z jakimiś przeróbkami czy też nie obojętne? A i jeszcze jedno pytanie, wypadanie kulek z lufy przy naładowanej broni jest jakoś możliwe do zlikwidowania? :/ Edited February 26, 2011 by pabloo93 Quote Link to post Share on other sites
Rraptor Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Ja mam inne pytanie na które na pewno nie ma odpowiedzi w tym temacie :D Może komuś znudził się jego, W PEŁNI SPRAWNY I TUNINGOWANY DO PONAD 550 fps, L96 lub inny Bolt Action i chciałby się przerzucić na AEG ? To nie jest komis!!! Viper Quote Link to post Share on other sites
Włodek Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Wie ktoś może gdzie można kupić komorę pdi do l96 bo na chwile obecną nie ma nawet w redwolfie? I jak się ich pytałem kiedy będzie odpowiedzieli mi że nie mają pojęcia. Quote Link to post Share on other sites
vanyel1985 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Spróbuj tutaj: http://x-fire.org/type96/e.t96_chamber.html kto jak kto, ale oni powinni mieć :wink: Sam od nich m.in: komorę ściągałem. Quote Link to post Share on other sites
Włodek Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 wielkie dzięki. Sory za takie głupie pytanie ale nigdzie nie mogę znaleźć kosztów wysyłki wiesz może ile kosztuje?? Takie dyskusje na PW proszę prowadzić. Viper Quote Link to post Share on other sites
pabloo93 Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Jaki najlepszy jest smar do cylindra ? Od CA w tubkach wystarczy czy może jakiś inny jest lepszy bardziej wydajny i lepiej zabezpieczający ? :) Quote Link to post Share on other sites
Włodek Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/55953-smarowanie-repliki/ tutaj wszystko jest napisane co do smarowania Quote Link to post Share on other sites
Canguru Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 czy jest w stanie ktos podrzucic jakies linki badz plany body do tejze repliki mam mb05 a chce body od mb01 lub jakies podobne i potrzebuje wymiary... Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Zacznij od lufy bo u rusznikarza to się niestety ale broń naprawia a nie części do zabawek produkuje. Potem tłok. Nawet jeśli jeszcze nie zdechł to i tak zdechnie prędzej czy później. Do pomiaru odkręcony... Aaa, słyszałem takie opinie, zgadza się. Tylko może ma to sen w elektrykach, może, nie wiem bo AEG to nie moja bajka. W snajperkach różnica miedzy HU wyregulowanym a skręconym na minimum sięgają 60fps. Na korzyść podkręconego więc gdzie sens? Tłoki są takie lipne bo projektował je prawdopodobnie nabombiony sake inżynier. Dlatego, że przy uderzeniu siła przenosi się albo samą krawędzią tłoka (w przypadku gł cylindra PDI) albo samym o-ringiem który podobno amortyzuje (a tak na prawdę- odpada, mieli się wewnątrz cylindra na czarny proszek a następnie tłok się rozpada z braku amortyzacji). Cylindrów PDI będę bronił- są dobre, nie wiem czy lepsze niż LL, porównywalne. Dotychczasowy mój prywatny rekord fps pobiłem na takim cylindrze ale czy to on miał decydujący wpływ? Czort wi. Tylko link podałeś do "cylinder set" czyli w zestawie z gównianą głowicą którą albo wywalasz albo przerabiasz. Więc zastanów się czy opłaca Ci się to. Replice należy się tak czy siak gruntowny remont. Quote Link to post Share on other sites
pTaSzOr Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Proszę o opinie na temat cylindrów Guardera i czym się różni „new type” http://www.wolfarmouries.co.uk/airsoft/bb/product.asp?page=product&id=L96CYGUARD od „orginal type” http://www.wolfarmouries.co.uk/airsoft/bb/product.asp?page=product&id=L96CYGUARD warto się w to pchać (drogi nie jest) czy czekać aż pojawią się LL albo PDI Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Stawiam, że to cylindry do starej i nowej wersji APS96. Różniły będą się tylcem do mocowania rączki czego na zdj nie widać bo z lenistwa dali jedną fotkę do obu. Ale tak tylko stawiam! Quote Link to post Share on other sites
shadowman Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Również gorąco polecam cześci uzytkownika Bart_a...G&H przy nim to badziewiaki. Również gorąco polecam cześci uzytkownika Bart_a...G&H przy nim to badziewiaki. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Śruba m3, długość gwintu 7,5mm (uwaga! stockowa jest dłuższa i nie pasuje do komory PDI, 7,5mm to maks co tam wejdzie!). Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Witam Panowie :) jednak mam problem z tą rurką na cylinder. Jedyną jaką udało mi się poszukać, to była to zwykła rurka miedziana, taka od wody, ale nie wydaje mi się, żeby była ona odpowiednia. Tokarze w mojej okolicy, a odwiedziłem ich kilku, poddało się jeśli chodzi o wykonanie cylindra. W związku z tym zwracam się do was z prośbą o małą podpowiedź, gdzie szukać takiej rurki która nadawała by się na przeróbki i adaptację na cylinder. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Akraw Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 (edited) Jest bardzo prawdopodobne, ze nie znajdziesz nigdzie w naszym pieknym kraju ani w zagranicznym tez, stalowej rurki, ze stali nierdzewki albo kwasowki, ktora mialaby wymiar pasujacy do bezproblemowego wykonania cylindra. Gdyby takie rurki leżały na ulicach, albo w hurtowniach, fora maniakow Wella pelne bylyby instrukcji jak taka rurke przerobic na cylinder za psie pieniadze. Wiec raczej nie marnowalbym czasu na poszukiwania, tylko zbieral do skarpety na firmowy cylinder. Edited June 14, 2011 by Akraw Quote Link to post Share on other sites
badger Posted June 16, 2011 Report Share Posted June 16, 2011 Gdyby takie rurki leżały na ulicach to faktycznie, ale jak dwa lata temu szukałem to jakoś takie rzeczy znalazłem w ofertach. http://www.sklepef.pl/shop/192/43741-3835-18913 tu np. jest ale niedostępne http://www.hydraulikasklep.pl/pl,0,szukanie_zaawansowane,wyniki,o0.html tu średnica jest nie taka http://www.mkolor.pl/sklep/?module=Artykuly&action=group_products_list&group_id=20&KBHSKLEPID=17e66f27b85061a1aa4ee2331c1f20e7&&pager_cur_set=8 tu też http://www.stal-inox.pl/rury_kwasoodporne_nierdzewne.html tu też, może by wyszlifowali Poszukam tych adresów jak będę miał czas, czyli nie w sesji Quote Link to post Share on other sites
NeOcRoN Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 Witam. Triggery z alle to faktycznie moja produkcja. Jest to wersja V2 czyli druga moja odsłona triggera wykonana na precyzyjnych urządzeniach takich jak lasery do cięcia blach itp. Kolega Ptaszor który wypowiadał się tu wcześniej posiada wersję V1 i tak jak pisał służy i działa. Bebechy ze stockowego GB u mnie w L96 wytrzymały M190 Ponad rok z wynikiem 630-640fps, i nie miałem żadnego uszkodzenia czy też pęknięcia. Nie dorabiam, tzn nie sprzedaję części wewnętrznych bo uważam że to co jest w stocku wystarczy do M170 i tylko w sporadycznych wypadkach się ułamie, a jak się ułamie...to można to dokupić firmowe i nie ma z tym problemu. Ja tego nie dorabiam bo to trzeba " rzeźbić" a rynek zbytu zbyt mały aby zapuścić to do produkcji w większej ilości tak aby móc to robić np na CNC. Żeby na CNC się opłacało trzeba od razu min 10 szt zapodać - a to jest spory koszt inwestycyjny dla amatora. Oczywiście jeśli ktoś chce robić ekstremalny tuning i się z tym do mnie zgłosi to nie ma problemu i wykonam mu wzmocnione elementy takie jak sobie zażyczy, tylko wiadomo..nie za 150 pln. Blokada tłoka, zwalniacz blokady - te elementy mam już wykonane ze stali kwasowej, tylko ich nie dokładam do kompletu bo bym musiał cenę podnosić. Wykonanie blokady cylindra to tak naprawdę mały pikuś i od jakiegoś czasu się zastanawiam czy nie dodać tego do kompletu. Cała reszta tj, zaczep tłoka i zwalniacz zaczepu... to chyba tylko nielicznym się ułamało, bo ja osobiście się nie spotkałem a kilka elek już przerobiłem i sam miałem już 3szt. Obudowy były pęknięte niemal w każdej sztuce jaką miałem w ręce i dlatego tylko je dorabiam, bo zawsze wyznawałem zasadę po co pakować kasę w coś co działa ??..pomyśle o tym jak się ułamie. Ktoś napisał że bzdura to 4mm grubość blachy jak znal w środku..OK ale zapewnia to bardzo stabilną konstrukcję i mega wytrzymałą, przy tak małym elemencie różnica w cenie materiału znikoma, a wymiar miedzy i ta kusi być zachowany więc ja mam zagwarantowane że moje 4mm wytrzyma nawet sprężynę od malucha i śpię spokojnie i dlatego mam na to rok pisemnej gwarancji. Jeśli pęknie sear to się go dokupi i po sprawie i nie kosztuję one wielkich pieniędzy - tyle tylko że nigdzie ich nie ma. Aktualnie jestem na etapie konstruowania komory Hop-UP do L96 wzorowanej na PDI do standardowych luf i gumek z tą różnicą że regulacja będzie w oryginalnym miejscu przed zwalniaczem maga, wiązać się to będzie z wymianą głowicy na dłuższą, ale ta będzie w zestawie. Wykonywałem również cylindry i tłoki do elek- poszło tego na alle 5 kompletów. Teraz mam już załatwiony materiał na cylindry z rury precyzyjnej ale muszę najpierw na niego zarobić, bo impreza będzie mi się opłacać jak wykonam 5szt na raz ( zakup materiału jest dosyć drogi). Do modów : Nie uprawiam tutaj żadnej reklamy itp, wypowiedziałam się tylko dlatego że padł tu już mój nick i był link do mojej aukcji. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.