Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] WARRIOR I (L96) [Well]


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Yes! Przeczytałem wszystko i jestem z siebie dumny :)

Co innego, że mam lekki mętlik w głowie, ale myślę, że podstawy tuningu złapałem. Oczywiście dzięki postom kilku osób, które wiedzą ocb.

Dziękować, dziękować :).

 

Teraz nasunęły mi się pytania:

1. czy jak stosujecie tłumienie przy głowicy cylindra, to nie wpływa to negatywnie na moc repliki?

2. jak oceniacie pracę swoich replik w różnych temperaturach - załóżmy -10st, -5st , +5st, +10st>........ i przy jakiej najlepiej ustawiać?

Link to post
Share on other sites

1: Jak nawalisz 15cm gumy na głowicę, to będzie "odczówalnie" słabszy :D

 

2: To zależy na jakiej gumce... Na stockowej przy temp. -3 u mnie nie dało się strzelać, natomiast na Systemie[Czarnej] przy -13 było ok. A ustawiać? Najlepiej w takiej mniej więcej temperaturze, jaka będzie podczas strzelania, ale nie ma to jkiegoś większego znaczenia ;)

Link to post
Share on other sites

Taka mała informacja dla tych którzy tak jak ja chcą wymienic lufę zewnętrzna do warriora. G&H może dorobić takową lufe (ja pytałem o 10cm dłuższą od stockowej w stylu lufy replik STARa) ze stali za 200zł. Tak więc Możemy zrobić warriora na cacuszko :wink:

Edited by Boberwax
Link to post
Share on other sites

A ja zleciłem im zrobienie tego cylindra. 300 złotych rzeczywiście, ale na szczęście to już koniec wydatków (luneta może, kiedyś) Mają zrobić cylinder ze stali, ścianka 1,5 mm grubości, czyli o 1,5 raza grubsza niż te dostępne na rynku, do tego tłok podwójnie uszczelniany i z tylu zmiana śrubki na M8... poczekamy, zobaczymy... 24 miesiące gwarancji jak na całą resztę produktów.

 

co powoduje że najprawdopodobniej mogę komuś sprzedać stalowy tłok do warriora jakby ktoś chciał :] z głowicą Guardera najprawdopodobniej, bo skoro tłok nie wejdzie to głowica też nie...

Edited by hilaran
Link to post
Share on other sites

Moją głowicę cylindra polerowalem od środka żeby zmniejszyc opory. Zamocowałem w wiertarce i kolejno: papier ścierny 800, 1200, 2000 a potem filc nawinięty na pręcik wraz ze zwykłym CIFem (doskonale poleruje wbrew pozorom!). CIF zawiera pył chyba granitowy czy tam marmurowy, doskonale ściera.

 

Do cylindra jednak tego nie polecam... Tzn moge polecić bo zepsuć nie zepsujesz ale nie wiem czy wypolerujesz tym dostatecznie dokładnie (jednak cylinder to nie głowica... musi być gladki BARDZO). Tak czy siak zacznj od papieru ściernego żeby usnąć głębsze rysy a potem kombinuj z pastami.

 

Warto zastanowić się nad pokryciem takiego cylindra chromem. Od razu jest gładkie (wymaga tylko niewielkiego polerowania, nawet samym filcem) a zabezpiecza przed korozją no i chrom jest bardziej śliski i odporny na ścieranie od stali z tego co pamiętam. NA stal trzeba najpierw nałożyć warstwę miedzi i dopiero na nią nakładamy chrom. Inaczej sie nie trzyma. Do takiego pochromowania wystarcza kuweta fotograficzna, elektrody odpowiednie i prymitywne odczynniki chemiczne, dostępne za grosze niemal. Studiuję jeszcze literaturę na ten temat i coś więcej powiem jak doczytam :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Też byłem troche zdziwiony a nawet bardzo no ale ja mówie tylko to co wykazało chrono raz nawet wskoczyło 670 ale to tylko raz. Na 0.28 miałem cos koło 600 fpsów i myslałem że jakies kulki lewe może lżejsze to pożyczyłem najmniejszą wage jaka był 0,23 no i strzeliłem około 15 razy średnio wyszło 640.

Cudów nie ma, praw fizyki też się zagiąć nie da. Chronometr musiał być walnięty, albo miał słabą baterie. Takie wartości są możliwe tylko przy co2 przy zwiększonym ciśnieniu. Filmik jest zbędny.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zestaw PJ daje dobrą szczelność. Tzn. zatkam palcem lufę i tłok się cofa tylko tyle by gaz się ścieśnił. Może trafiłem na niezły egz. ale naprawdę ładnie się z tym strzela.

Konfiguracja

-zestaw PJ

-głowica cylindra LAYLAX

- precka systema 59cm (wymieniam na promyczka 65)

- guma systemy.

- zestaw spustowy G&H.

Mam porównanie z maruzenem za 3 tys i... 10m różnicy dla maruzena. Co pewnie się zmieni po włożeniu precki i kilku podkładek pod springa.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

tak, no więc dostałem dzisiaj cylinder, muszę powiedzieć że panowie go dopracowali pod względem wyglądu, ale niestety.... cylinder jest o 2-3 mm za długi... to nie wina G&H bo to chinol i robiony jest na oko, ale jednak.. tyle czekania i ze strzelania dalej nici. liczę tylko na to, że gwint jest na tyle długi że będę mógł u frezera skrócić trochę ten nieszczęsny cylinder. :(

Link to post
Share on other sites

Ja, zarówno kiedy miałem stockową, mosiężną, jak i teraz gdy mam stalową odkręcałem łapiąc po prostu kluczem za głowicę. Nie za samą dysze ale za to co wystaje z cylindra. Z resztą czasami, często odkręcam łapiąc i za dysze byle nie za jej końcową, polerowaną część. Stal to wytrzymuje. W warriorze bym nie proponował bo ten element jest o wiele cieńszy...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...