Guest (ID:6452) Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 No najlepsze jest takie tworzywo jak na tłoku LL do VSR ale nie mam pojecia co to jest. Elastyczne i jednocześnie ściśliwe. Pianka jakaś jakby. Sama guma nie jest sciśliwa mimo że jest elastyczna. Quote Link to post Share on other sites
cajun Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Yes! Przeczytałem wszystko i jestem z siebie dumny :) Co innego, że mam lekki mętlik w głowie, ale myślę, że podstawy tuningu złapałem. Oczywiście dzięki postom kilku osób, które wiedzą ocb. Dziękować, dziękować :). Teraz nasunęły mi się pytania: 1. czy jak stosujecie tłumienie przy głowicy cylindra, to nie wpływa to negatywnie na moc repliki? 2. jak oceniacie pracę swoich replik w różnych temperaturach - załóżmy -10st, -5st , +5st, +10st>........ i przy jakiej najlepiej ustawiać? Quote Link to post Share on other sites
cezii Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 1: Jak nawalisz 15cm gumy na głowicę, to będzie "odczówalnie" słabszy :D 2: To zależy na jakiej gumce... Na stockowej przy temp. -3 u mnie nie dało się strzelać, natomiast na Systemie[Czarnej] przy -13 było ok. A ustawiać? Najlepiej w takiej mniej więcej temperaturze, jaka będzie podczas strzelania, ale nie ma to jkiegoś większego znaczenia ;) Quote Link to post Share on other sites
Drogba477 Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Ma ktoś zdję cie komory HU stockowej? Quote Link to post Share on other sites
cajun Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 http://picasaweb.google.com/Bcajun3/Zdjeci...feat=directlink to jest moja z MB04 Well,.... vel G22 :D nie sugeruj się czerwonymi kółkami na zdjęciach ;) Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Cylinder za 300zł ze stali. Pytałem się jakiś czas temu. Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 A czym polerowac stal bo mam dorabiany cylinder i chce go wypolerowac w środku z castoramy koleś mi polecił ale jakąs biedną paste i nic ona nie poleruje. Quote Link to post Share on other sites
cezii Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Każda pasta jest dobra, tylko im lepsza, tym szybciej uzyskasz pożądany efekt. W jaki sposób polerowałeś? Quote Link to post Share on other sites
Boberwax Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 (edited) Taka mała informacja dla tych którzy tak jak ja chcą wymienic lufę zewnętrzna do warriora. G&H może dorobić takową lufe (ja pytałem o 10cm dłuższą od stockowej w stylu lufy replik STARa) ze stali za 200zł. Tak więc Możemy zrobić warriora na cacuszko :wink: Edited March 2, 2009 by Boberwax Quote Link to post Share on other sites
cezii Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Ja pytałem o lufę z tłumikiem płomienia w stylu TANAKI i powiedzieli mi 250zł (taka sama lufa jak w A.I.D.S TANAKI) Quote Link to post Share on other sites
Boberwax Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Widać co to ceny trzeba sie indywidualnie dogadać i ponegocjować. Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Polerowałem pastą polerską firmy surex. Kupiłem okrągły filc trochę zmniejszyłem jego średnice no i na wiertarkę, powoli kręcąc wciskałem filc w głąb cylindra i z powrotem. Jest to bardzo mocna stal, możecie polecić jakąś dobrą pastę. Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 (edited) A ja zleciłem im zrobienie tego cylindra. 300 złotych rzeczywiście, ale na szczęście to już koniec wydatków (luneta może, kiedyś) Mają zrobić cylinder ze stali, ścianka 1,5 mm grubości, czyli o 1,5 raza grubsza niż te dostępne na rynku, do tego tłok podwójnie uszczelniany i z tylu zmiana śrubki na M8... poczekamy, zobaczymy... 24 miesiące gwarancji jak na całą resztę produktów. co powoduje że najprawdopodobniej mogę komuś sprzedać stalowy tłok do warriora jakby ktoś chciał :] z głowicą Guardera najprawdopodobniej, bo skoro tłok nie wejdzie to głowica też nie... Edited March 2, 2009 by hilaran Quote Link to post Share on other sites
cezii Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 A ma ktoś może stockowy cylinder? Mój ostatnio strzelił, a nie widzi mi się[przynajmniej na razie] wydawać 300/500zł na nowy. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Moją głowicę cylindra polerowalem od środka żeby zmniejszyc opory. Zamocowałem w wiertarce i kolejno: papier ścierny 800, 1200, 2000 a potem filc nawinięty na pręcik wraz ze zwykłym CIFem (doskonale poleruje wbrew pozorom!). CIF zawiera pył chyba granitowy czy tam marmurowy, doskonale ściera. Do cylindra jednak tego nie polecam... Tzn moge polecić bo zepsuć nie zepsujesz ale nie wiem czy wypolerujesz tym dostatecznie dokładnie (jednak cylinder to nie głowica... musi być gladki BARDZO). Tak czy siak zacznj od papieru ściernego żeby usnąć głębsze rysy a potem kombinuj z pastami. Warto zastanowić się nad pokryciem takiego cylindra chromem. Od razu jest gładkie (wymaga tylko niewielkiego polerowania, nawet samym filcem) a zabezpiecza przed korozją no i chrom jest bardziej śliski i odporny na ścieranie od stali z tego co pamiętam. NA stal trzeba najpierw nałożyć warstwę miedzi i dopiero na nią nakładamy chrom. Inaczej sie nie trzyma. Do takiego pochromowania wystarcza kuweta fotograficzna, elektrody odpowiednie i prymitywne odczynniki chemiczne, dostępne za grosze niemal. Studiuję jeszcze literaturę na ten temat i coś więcej powiem jak doczytam :) Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Ale się czepiacie może i brzydko wygląda ale jak jest zrobione z dobrej stali to nawet hartować nie musieli. Quote Link to post Share on other sites
Legileg Posted March 14, 2009 Author Report Share Posted March 14, 2009 Też byłem troche zdziwiony a nawet bardzo no ale ja mówie tylko to co wykazało chrono raz nawet wskoczyło 670 ale to tylko raz. Na 0.28 miałem cos koło 600 fpsów i myslałem że jakies kulki lewe może lżejsze to pożyczyłem najmniejszą wage jaka był 0,23 no i strzeliłem około 15 razy średnio wyszło 640. Cudów nie ma, praw fizyki też się zagiąć nie da. Chronometr musiał być walnięty, albo miał słabą baterie. Takie wartości są możliwe tylko przy co2 przy zwiększonym ciśnieniu. Filmik jest zbędny. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 kilka nowych tłoków do warriora głównie. Teflon x 2, aluminium oraz stockowy do maruzena. Ciekawe jak wypadna w testach? :D Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Zestaw PJ daje dobrą szczelność. Tzn. zatkam palcem lufę i tłok się cofa tylko tyle by gaz się ścieśnił. Może trafiłem na niezły egz. ale naprawdę ładnie się z tym strzela. Konfiguracja -zestaw PJ -głowica cylindra LAYLAX - precka systema 59cm (wymieniam na promyczka 65) - guma systemy. - zestaw spustowy G&H. Mam porównanie z maruzenem za 3 tys i... 10m różnicy dla maruzena. Co pewnie się zmieni po włożeniu precki i kilku podkładek pod springa. Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 tak, no więc dostałem dzisiaj cylinder, muszę powiedzieć że panowie go dopracowali pod względem wyglądu, ale niestety.... cylinder jest o 2-3 mm za długi... to nie wina G&H bo to chinol i robiony jest na oko, ale jednak.. tyle czekania i ze strzelania dalej nici. liczę tylko na to, że gwint jest na tyle długi że będę mógł u frezera skrócić trochę ten nieszczęsny cylinder. :( Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Taps: http://www.x-fire.org/etop/bolt_sp_thicker.html Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Może to dlatego że sprężyny PDI z symbolem SPR są oznaczane procentami a nie liczbami i sprężyna SPR 200 po prostu nie istnieje? Ba, nawet 200% niema a skoro nie ma na tej stronie to chyba można zaryzykować stwierdzenie że PDI nie robi w ogóle sprężyn SPR 200%... Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Jeśli chodzi o ten z dwiema dziurkami to ja go otwieram-zamykam nożyczkami;-) idealnie pasują. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Ja, zarówno kiedy miałem stockową, mosiężną, jak i teraz gdy mam stalową odkręcałem łapiąc po prostu kluczem za głowicę. Nie za samą dysze ale za to co wystaje z cylindra. Z resztą czasami, często odkręcam łapiąc i za dysze byle nie za jej końcową, polerowaną część. Stal to wytrzymuje. W warriorze bym nie proponował bo ten element jest o wiele cieńszy... Quote Link to post Share on other sites
Manis Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 glowica z wglebieniami pasuje do tego mklucza laylaxa, taj jest plaska z zfrezowanymi bokami. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.